Między Sa i Sb nie ma połączenia WN, ale ponoć w Rb jest druga sprężarka. Nie wiem jak z połączeniem 110V między członami.
Hm, czyli bardziej poprawnym odzwierciedleniem EN71, w porownaniu do tego co jest obecnie, byloby wstawienie w miejsce obecnego Rb, obroconego (przez -1 we wpisie trainset) Ra? Albo stworzenie odrebnego .fiz z wstawiona sprezarka?
Co do samego bledu, to wychodzi na to ze "winowajca" byla tu implementacja PWR -- a konkretnie, na starcie scenariusza sklady sa napompowane i na podstawie tego cisnienia PWR od razu sie uaktywnial. Gdy cisnienie spadlo, PWR sie zalaczal, co w EZT powoduje zablokowanie przetwornicy... a bez przetwornicy nie uruchamia sie kompresor, i kolko sie zamyka. Ten sam efekt wystepowal tez w EN57, ale tam AI ma do dyspozycji tylko jedna sprezarke pantografow, ktora po (dlugim) czasie prace nabijala dosc cisnienia by odblokowac PWR i wszystko zaczynalo chodzic.
We 'wczorajszym' uaktualnieniu:
- poprawka, zahamowane pojazdy stojace nieruchomo nie wpadaja wiecej w poslizg
- przywrocona funkcja borlandowego exe -- miedzy czlonami ze zdefiniowanym sprzegiem 'warsztatowym' polaczenia takie formowane sa automatycznie na etapie montazu skladow, nawet jesli ten typ sprzegu nie jest wymieniony w pliku .scn (wprowadzone gdyz nadal sporo skladow nie ma tego sprzegu w scenariuszach, a bez niego moga dziac sie dziwne rzeczy)
- poprawka, dzialanie (aktywacja) PWR jest uzaleznione od obecnosci zrodla niskiego napiecia
(to jest nadal w pewnym stopniu uproszczenie, uzyte poniewaz exe nie symuluje samych zaworow pantografow, a jedynie stan przelacznikow sterujacych. Niemniej na dana chwile chyba sie sprawdza -- EN71 w swojej obecnej postaci, tzn ze sprzegiem WN i jedna sprezarka dzialaja, a jesli kiedys powstanie bardziej 'rzeczywista' wersja to rowniez powinna dzialac, bo w tym wypadku uruchomi sie i napompuje sklad sprezarka z czlonu Rb)