Autor Wątek:  Exe - konwersja na C++  (Przeczytany 978270 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1950 dnia: 18 Kwietnia 2017, 19:49:42 »
Testy na EP05-23:
-boki chodzą tak jak trzeba;
-lampki SHP, czuwaka i oporów rozruchowych zapalają się i gasną, zgodnie z zasadą działania;
-podświetlenie przyrządów pomiarowych (;) działa;
-załączenie i wyłączenie oświetlenia kabiny (') działa;
-przełącznik hamulca bez syczenia - działa;
-przyciemnienie oświetlenia kabiny (ctrl + ') nie działa; :(
Na EU07:
-lampki SHP, czuwaka i oporów rozruchowych zapalają się i gasną, zgodnie z zasadą działania;
-podświetlenie przyrządów pomiarowych (;) działa;
-załączenie i wyłączenie oświetlenia kabiny (') działa;
-przełącznik hamulca bez syczenia - działa;
-przycisk wyłączenia styczników liniowych - działa;
-przyciemnienie oświetlenia kabiny (ctrl + ') działa; :)
Mogę mieć prośbę i poprosić o exe z pozycjami hamulca w starym układzie? Ta zamiana Num 6 z Num 4 i jeden ze stopni hamowania, eliminuje mi potencjometr przy testach? O ile oczywiście nie jest to problem.
« Ostatnia zmiana: 18 Kwietnia 2017, 20:10:35 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1951 dnia: 18 Kwietnia 2017, 20:03:07 »
Testy na EP05-23:
-przyciemnienie oświetlenia kabiny (ctrl + ') nie działa; :(
No niestety, trzeba guzik dorobic (cablightdim_sw)

zoom jest pod srodkowym przyciskiem/kolkiem myszy. Jak sie wcisnie to sie powinien wlaczyc.

Sprawdziłem nie działa, fazy lod zmieniają się niezależnie od zooma :c
Zebysmy sie tutaj dobrze zrozumieli -- zoom po zmianach nie renderuje zawsze maksymalnej ilosci detali, fazy lod sa dalej uwzgledniane. Roznica polega na tym, ze jesli przedtem np. obserwator stal w odleglosci 500m i wlaczony byl 3x zoom, obiekt rysowany byl tak, jakby stal ~290m od obserwatora, a po zmianach tak, jakby stal w odleglosci ~170m  Jesli w modelu najwyzszy poziom detali jest skonfigurowany tak, by uaktywnial sie ponizej 50m to i tak sie nie zalapie, bo i nie ma specjalnie sensu zeby sie pojawial.
« Ostatnia zmiana: 18 Kwietnia 2017, 20:20:16 wysłana przez tmj »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2068
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1952 dnia: 18 Kwietnia 2017, 20:12:20 »
Dobrze rozumiem, że teraz mamy o jeden universal mniej do dyspozycji?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1953 dnia: 18 Kwietnia 2017, 20:13:52 »
Nie, dlaczego?

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2068
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1954 dnia: 18 Kwietnia 2017, 21:46:08 »
Pozostaną 4  uniwersale, czy po nowemu ~8 jak dobrze liczę?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1955 dnia: 18 Kwietnia 2017, 21:55:07 »
Na razie sa bez zmian 4 tak jak byly. Z tym ze trzeba by chyba pomyslec o jakims ujednoliceniu, bo tak jak jest to niemal kazdy "universal" jest obslugiwany/animowany w inny sposob i na sztywno.

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 477
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 141
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1956 dnia: 18 Kwietnia 2017, 22:50:26 »
Z tym uzależnieniem funkcji od istnienia przycisku to akurat bardzo dobre, bo np w EN57 przełącznika przyciemniania kabiny nie ma, a funkcja dotąd działała. Super. :)

EDIT.: Jeszcze zauważyłem taki mały błąd w EN57. Dodałeś to, że przycisk od wyłącznika szybkiego jest impulsowy i da nim się tylko załączyć wyłącznik szybki, ale nie wyłączyć, natomiast wyłącza on nadal w symulatorze przetwornicę.
« Ostatnia zmiana: 18 Kwietnia 2017, 22:53:45 wysłana przez Wiggle »
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 983
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1957 dnia: 19 Kwietnia 2017, 18:45:20 »
Crashdump z nowego exe - odpaliłem, podziałało dłuższy czas w tle (ja nawet loka nie odpaliłem) i się wysypało. Misja zdawczyA_wil z Całkowa_v2 (ta z dwoma ST43 na przedzie). Nawiasem mówiąc czas podany w nazwie pliku jest oszukany o 2h do tyłu (160511 zamiast 180511).

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1958 dnia: 19 Kwietnia 2017, 21:53:42 »
Wywalilo kaliska z nieznanego powodu za Borszewicami. Do peronow się nawet nie dokulalem.

Najnowsze exe + trax.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1959 dnia: 19 Kwietnia 2017, 22:13:54 »
To jeden z tych losowych wysypow w czasie skanowania torow itp. Nie bardzo wiem na ile kompletne sa zmiany, ktore @firleju ma w swojej galezi, ale jesli uda sie je podlaczyc, to moze pomoga :)

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1960 dnia: 20 Kwietnia 2017, 07:44:29 »
Narazie niekompletne. Po dłuższej przerwie związanej z rowerem w serwisie dzisiaj znowu miałem chwilkę w pociągu. Mam problem z mergem najnowszych wersji z repo na moją gałąź i chyba będę musiał aż zresetować repo bo błędnych zabawach z git-em.
Jak się wciąga ten cruchdump to może zerknę gdzie się wywala i poprawię na szybko.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1961 dnia: 20 Kwietnia 2017, 12:46:04 »
Wystarczy dwa razy kliknac, jak jest w systemie zainstalowany VS to otworzy i uruchomi debugger. Ale trzeba miec zrodla i pliki .pdb z tej konkretnej kompilacji, bo inaczej za wiele nie pokaze.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1962 dnia: 20 Kwietnia 2017, 14:13:43 »
Znając życie wersja VS ma znaczenie.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1963 dnia: 20 Kwietnia 2017, 16:36:30 »
To jeszcze zapytam o to na ile skomplikowane by bylo zrobienie autosave badz save pid FX? Czy to wogule wykonalne jest na obecnym etapie? W razu nieoczekuwanego wysypu mozna by wczytac taki autosave i jechac dalej. Przydatne by bylo przy dlugich scenariuszach. Rozumie oczywiscie ze exe musialo by w jakims pliku zapusywac np co 10 minut stan pojazdow i urzadzen i czas symulacji.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1964 dnia: 20 Kwietnia 2017, 18:00:32 »
Testowaliście może Bombardiery? U mnie ekrany są  białe i nie da się ich uruchomić. Wersja x64 bit.
Wybaczcie. Vista, na wersji x86.
« Ostatnia zmiana: 20 Kwietnia 2017, 18:09:04 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1965 dnia: 20 Kwietnia 2017, 18:03:02 »
Białe,czyli brak tekstury ale coś wysyła? A nie czarne tło wygaszonego, jak przy błędzie w skrypcie? W logu są jakieś błędy pythona?
Mój kanał youtube

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1966 dnia: 20 Kwietnia 2017, 18:07:50 »
Przepraszam. To było na x86 na Windows Vista. Nic mi nie wyskakiwało, ekrany były białe. Loga nie pobrałem, bo uruchomiłem kompa na chwilę. Mimo tego błędu, lok sterowałem bez problemu. No, tylko bez podglądu na monitory.
« Ostatnia zmiana: 20 Kwietnia 2017, 18:10:16 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 674
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 282
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1967 dnia: 20 Kwietnia 2017, 20:01:43 »
Witam. Mam jedno pytanie. Czy na exe c++ jest możliwe wstawianie kilku wersji runningnoise ponumerowanych i uzależnionych od zakresu prędkości z jakimi porusza się pojazd?
Z tego co słyszałem na borlandowym coś takiego jest.
Jeśli coś takiego jest to chciałbym umieścić taką możliwość w wagonie 111A_v2 i wagonie Bdhpumn.
Dysponuję odpowiednimi plikami runningnoise.
Tam w jednym z wpisów cyfrowych dla runningnoise wpisywało się prędkości graniczne.
Prawda jest okruchem lodu.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1968 dnia: 21 Kwietnia 2017, 04:10:45 »
W duzym uproszczeniu w exe c++ jest to samo co w borlandowym exe 481/482. Jak tam wyglada obsluga wielu runingnoise nie wiem, cos w tym kierunku robil swego czasu @Szociu w osobnej galezi, ale nie przygladalem sie jeszcze czy cos z tego weszlo do 'oficjalnej' wersji borlandowej i w konsekwencji do c++

To jeszcze zapytam o to na ile skomplikowane by bylo zrobienie autosave badz save pid FX? Czy to wogule wykonalne jest na obecnym etapie?
Sposob w jaki obecnie przechowywane sa obiekty w trakcie symulacji i odwolania miedzy nimi sa dosc zakrecone, co powoduje ze robienie teraz mozliwosci nagrywania byloby raz ze skomplikowane, dwa ze troche marnowaniem wysilku, bo aranzacje danych symulacji i tak chyba bedzie wygodniej przekonstruowac na potrzeby zapisu scenerii z poziomu exe itp , co wymusiloby przepisywanie kodu nagrywania/ladowania przynajmniej w pewnym stopniu od nowa.

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1969 dnia: 21 Kwietnia 2017, 06:23:58 »
EXE 170418 x64, VBO:

Dla ED72 nie działa wyłączanie WS i przetwornicy, tzn klawisze M i X. Włączanie działa, wyłączanie nie działa. Zapala się tam też czerwona lampka (nieopisana), którą wcześniej gasiło się klawiszem X, teraz w ogóle się nie da. (Żeby odtworzyć: włączyć WS i przetwornicę, wyłączyć i włączyć baterię). Przyciemnianie światła w kabinie nie działa. Działało prawidłowo w EU07, nie działa w ED72.

Oprócz tego na Kaliskiej podsypki torów nadal bardzo się trzęsą na boki, księżyc trzęsie się na boki i skład trzęsie się na boki jeśli uruchomi się widok lusterka podczas jazdy. Trzęsienie na boki widoczne tylko podczas jazdy. Nagły wysyp gdzieś między Zduńską Wolą a Pabianicami dla Włókniarza.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2068
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1970 dnia: 21 Kwietnia 2017, 06:25:54 »
Żeby działało przyciemnienie, to musi być zdefiniowany przełącznik w kabinie.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1971 dnia: 21 Kwietnia 2017, 11:35:48 »
Natomiast jeszcze co do hebelków w EN57, to w rzeczywistości hebelek impulsowy od WSa służy tylko do jego załączania i nie ma bezpośredniej możliwość wyłączenia WSa jakimś dedykowanym hebelkiem czy przyciskiem, ale za to np. przez opuszczenie pantografów, ew. wyzwolenie któregoś z zabezpieczeń (przekaźniki nadmiarowe lub różnicowy).

Na calkiem sporej ilosci EN57 dajac odblok nadmiarowych, puszcza tez WS. Ale tez - nie na wszystkich ;)

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1972 dnia: 21 Kwietnia 2017, 12:31:45 »
Dla ED72 nie działa wyłączanie WS i przetwornicy, tzn klawisze M i X. Włączanie działa, wyłączanie nie działa. Zapala się tam też czerwona lampka (nieopisana), którą wcześniej gasiło się klawiszem X, teraz w ogóle się nie da. (Żeby odtworzyć: włączyć WS i przetwornicę, wyłączyć i włączyć baterię). Przyciemnianie światła w kabinie nie działa. Działało prawidłowo w EU07, nie działa w ED72.
Zgodnie z podanymi wczesniej w watku informacjami EN57 i pochodne nie maja bezposredniego wylacznika WS. Wylaczenie przetwornicy jak najbardziej dziala -- to slychac (dzwiek przetwornicy cichnie po ponownym nacisnieciu X) i widac (zapala sie lampka o ktorej piszesz, a wskaznik niskiego napiecia idzie nieco w dol, jesli bateria nie jest jeszcze w pelni naladowana. Lampka gasnie, jesli ponownie uruchomisz przetwornice klawiszem X) Chociaz swoja droga to w ED72 nie ma wylacznika i ktos musialby to poprawic:
Failed to locate sub-model "przetwwyl" in 3d model "dynamic\pkp\ed72_v1\kabina_a.e3d"

Trzesienie na boki niestety bedzie na razie miec miejsce, trzeba zrobic pare rzeczy zanim da sie sprobowac jakos to zmniejszyc.
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2017, 12:33:13 wysłana przez tmj »

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 477
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 141
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1973 dnia: 21 Kwietnia 2017, 13:19:19 »
A ja Ci jeszcze zgłaszałem ze owszem wyłącznie ws nie działa ale po kliknięciu m wyłącza przetwornice
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1974 dnia: 21 Kwietnia 2017, 13:22:52 »
Pamietam, jest poprawione w 'nastepnym' uaktualnieniu, tylko jeszcze sie w watku nie znalazlo :)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1975 dnia: 21 Kwietnia 2017, 14:12:04 »
ED72, u mnie nie dziala p, kilka krotne wciskanie nie powoduje opuszczenia i podniesienia pantografu. Zwierzyniec.scn

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1976 dnia: 21 Kwietnia 2017, 14:20:49 »
Podnoszenie pantografu dziala w ED72 postawionym na TD. Moze w scenariuszu jest brak powietrza w sprezarce pomocniczej, i trzeba podpompowac?

Opuszczanie nie dziala bo przycisk opuszczania obu pantografow nie istnieje:
Failed to locate sub-model "pantopuszcz" in 3d model "dynamic\pkp\ed72_v1\kabina_a.e3d"
a dedykowany przycisk opuszczania przedniego pantografu jest nie wiedziec czemu przypisany w .mmd do pantografu tylnego:
pantrearoff_sw: pantprzedniopuszcz rot -0.125 0 0.2

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1977 dnia: 21 Kwietnia 2017, 14:29:18 »
Moze nie do konca opisalem. Podczas gdy p nie dziala, swobodnie moge operowac przyciskiem o. Czyli o opuszcza i podnosi patyki w tym samym czasie co p nie nie da rady wykonac. Przedni patyk pozostaje podniesiony.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1978 dnia: 21 Kwietnia 2017, 14:49:11 »
Czyli technicznie rzecz biorac, wszystko dziala tak, jak zostalo zdefiniowane (pomijajac chwilowo, ze ta konfiguracja jest bledna)

- ED72 ma zdefiniowane przyciski impulsowe, wiec do podniesienia i opuszczenia kazdego pantografu musza byc dwa przyciski
- pantograph przedni ma zdefiniowany tylko przycisk podnoszenia -- podnoszenie dziala, opuszczania 'nie ma'
- pantograph tylny ma zdefiniowany przycisk podnoszenia i (blednie) opuszczenia -- podnoszenie dziala, opuszczanie dziala
- przycisk do opuszczenia obu pantografow wskazuje na nieistniejacy submodel -- opuszczenie obu pantografow nie dziala

(dodatkowo przycisk opuszczenia 'tylnego' (a tak naprawde przedniego) pantografu ma zle ustawione osie animacji, ale to widac dopiero w nowym uaktualnieniu ktorego jeszcze nie masz)

tl;dr: model kabiny i .mmd sa do poprawienia.
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2017, 14:50:12 wysłana przez tmj »

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1979 dnia: 21 Kwietnia 2017, 15:31:09 »
A to problem na Win Vista x86.
Monitory białe i nie da się ich włączyć.
Dołącze jeszcze zapisy z loga.
0: Wait_for_orders <-
1: Prepare_engine
2: Obey_train
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToFirstOrder
Orders for a25006:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine <-
2: Obey_train
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> OrdersInit
------------------------------------------------------
init default physic values for a57603, [a4], []
LOAD FIZ FROM dynamic\road\a4\a4.fiz
CERROR: 0, SUCCES: true
check locomotive parameters...
Ready to depart
--> OrdersClear
New timetable for a57603:
--> OrdersClear
--> OrderPush
Orders for a57603:
0: Wait_for_orders <-
1: Prepare_engine
2: Wait_for_orders
--> OrderPush
Orders for a57603:
0: Wait_for_orders <-
1: Prepare_engine
2: Obey_train
3: Wait_for_orders
--> OrderPush
Orders for a57603:
0: Wait_for_orders <-
1: Prepare_engine
2: Obey_train
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToFirstOrder
Orders for a57603:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine <-
2: Obey_train
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> OrdersInit
Ground init OK
Loading text format 3d model data from "models\skydome_stars.t3d"...
Clouds init
Loading binary format 3d model data from "models\cgskj_sunset083.e3d"...
Created texture object for "textures\sky\sky_sunset083.dds"
Loading texture data from "textures\sky\sky_sunset083.dds"
Finished loading 3d model data from "models\cgskj_sunset083.e3d"
Player train init: 146_226-6
Loading Python ...
Loading binary format 3d model data from "dynamic\pkp\e186_v2\kabina_a.e3d"...
Created texture object for "textures\tabor\smycz.tga"
Loading texture data from "textures\tabor\smycz.tga"
Created texture object for "textures\tabor\gasnica.tga"
Loading texture data from "textures\tabor\gasnica.tga"
Created texture object for "textures\tabor\naleczowianka.tga"
Loading texture data from "textures\tabor\naleczowianka.tga"
Created texture object for "dynamic\pkp\e186_v2\kabina_a.tga"
Loading texture data from "dynamic\pkp\e186_v2\kabina_a.tga"
Created texture object for "dynamic\pkp\e186_v2\kabina_b.tga"
Loading texture data from "dynamic\pkp\e186_v2\kabina_b.tga"
Created texture object for "dynamic\pkp\e186_v2\kabina_c.tga"
Loading texture data from "dynamic\pkp\e186_v2\kabina_c.tga"
Created texture object for "dynamic\pkp\e186_v2\ek1.tga"
Loading texture data from "dynamic\pkp\e186_v2\ek1.tga"
Finished loading 3d model data from "dynamic\pkp\e186_v2\kabina_a.e3d"
Failed to locate sub-model "cofanie_nastawnika" in 3d model "dynamic\pkp\e186_v2
\kabina_a.e3d"
Created python screen traxx_renderer on submodel wyswietlacz (683)
Player train init OK
Load time: 33 seconds
EVENT LAUNCHED: onstart_zacheta
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE: baltyk_p_ms2
EVENT ADDED TO QUEUE: start
EVENT LAUNCHED: baltyk_p_ms2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE: baltyk_p_sem_ligh22
EVENT ADDED TO QUEUE: baltyk_p_sem_info_shunt25
EVENT LAUNCHED: baltyk_p_sem_ligh22
EVENT LAUNCHED: baltyk_p_sem_info_shunt25
Type: UpdateValues - ShuntVelocity 25.000000 0.000000
--> JumpToNextOrder
Orders for a17710:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a18391:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a13183:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a57603:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a25006:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a48426:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a25297:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a42678:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a17150:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a36592:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a54437:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a47414:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a55454:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a26048:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a51997:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a50801:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a59232:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a17672:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a13176:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a6324:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a10117:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a27189:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a43059:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a15619:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a23703:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a19201:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a19637:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a10486:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a18606:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders
--> JumpToNextOrder
Orders for a57228:
0: Wait_for_orders
1: Prepare_engine
2: Obey_train <-
3: Shunt
4: Wait_for_orders

http://eu07.pl/userfiles/4746/foto-Bombrardier_na_Vista.jpg
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2017, 15:34:12 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.