Autor Wątek:  Exe - konwersja na C++  (Przeczytany 1161033 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1920 dnia: 17 Kwietnia 2017, 11:52:03 »
Windows7 Home Edition 64-bit. :(
Dziadostwo. Nie polecam.
Dzięki Krzysztof! Spróbuję dokonać instalki, za Twoją poradą.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 938
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 730
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1921 dnia: 17 Kwietnia 2017, 14:03:43 »
To nie jest dobra droga uzupelniania brakujacych bibliotek, system zawola nastepne i nastepna...
I następnie w ten sam sposób można zainstalować kolejne, aż do rozwiązania problemu.
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1922 dnia: 17 Kwietnia 2017, 15:09:18 »
Powodzenia, sciaganie visual studio razem z jego instalacja trwa krocej. Pamietaj, nie kazdy daje rade sprawnie poruszac sie wsrod mnostwa linkow na stronach zawierajacych potrzebne biblioteki. Nie polecam i tyle!

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1923 dnia: 17 Kwietnia 2017, 15:15:51 »
Caly zestaw glew wybitnie nie jest potrzebny bo a) biblioteka jest od jakiegos czasu wszyta do exe i b) nawet gdyby nie byla, to potrzebny bylby tylko plik .dll  Reszta jest dla developerow.

Jezeli to system 64-bit to, jesli ktos chce sie bawic w wersje 64-bitowa, najprawdopodobniej potrzebne beda redist i instalacja 64-bitowej wersji python ze strony oficjalnej: https://www.python.org/ftp/python/2.7.13/python-2.7.13.amd64.msi

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1924 dnia: 17 Kwietnia 2017, 17:08:58 »
Wielkie dzięki @tmj!
Ten ostatni link rozwiązał wszelkie problemy.
Jeżeli chodzi o testy ostatniego exe na x64, to jestem pod wrażeniem odgłosów zaworu H14K1. :)
Trochę mi się nie podoba przypisywanie funkcji wyłączników typu Z pod jeden klawisz, bo w przypadku Arduinowców, stanowi to problem. Moim sprzęcikiem, daleko nie zajadę.. :(
Co do klawiszowych, to będzie kwestia przyzwyczajenia. A jak się ten sposób sprawdza na Pokeys?
« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2017, 17:10:14 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1925 dnia: 17 Kwietnia 2017, 17:28:23 »
Trochę mi się nie podoba przypisywanie funkcji wyłączników typu Z pod jeden klawisz, bo w przypadku Arduinowców, stanowi to problem. Moim sprzęcikiem, daleko nie zajadę.. :(
Co do klawiszowych, to będzie kwestia przyzwyczajenia. A jak się ten sposób sprawdza na Pokeys?
Nie moge sie ustosunkowac, bo nie mam zielonego pojecia co lub kto to sa Arduinowcy :)  Co do Pokeys, na razie nie jest podlaczone pod nowy system, wiec powinno dzialac tak jak zawsze (minus uaktualnianie stanu przelacznikow, to jest do ogarniecia)  Przepiecie na nowy system nie powinno sprawic zbyt duzo klopotu, bylo to poruszone pare stron temu, i tam jest troche wiecej szczegolow: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28159.msg448581.html#msg448581
(na upartego mozna tez dodac stary schemat kontroli do nowego jesli rzeczywiscie okaze sie to konieczne, ale na razie sie powstrzymuje bo to jest duzo mechanicznego pisania i chcialbym najpierw zakonczyc organizacje jakiejs podstawowej funkcjonalnosci)

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1926 dnia: 17 Kwietnia 2017, 17:40:40 »
Arduinowcem jestem między innymi ja, ale spokojnie. Będę testował na klawiszach. Kran hamulca zasadniczego, mam podpięty pod potencjometr i niestety przy tych ustawieniach, nie jest w stanie odnieść się do pozycji, ale nic to. Tak jak napisałeś, testujemy tak jak jest.
Wydaje mi się, czy FPS skoczył ,,w górę" i to nieźle?
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1927 dnia: 17 Kwietnia 2017, 17:46:52 »
Jesli masz na mysli w porownaniu do wersji borlandowej to tak, jest teraz troche wydajniej ;d
W przypadku sterowania przez urzadzenia zewnetrzne, powinno to byc ulatwione w nowym systemie -- wystarczy dopisac modul tlumaczacy otrzymane sygnaly na 'uniwersalne' komunikaty dla glownej czesci symulatora, a reszte zalatwia juz exe. Tak jest zrealizowany niejako "dla przykladu" modul obslugi gamepada, jak juz wszystko bedzie dostatecznie ogarniete by pchnac uaktualnienie na githuba bedzie do wgladu.

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1246
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1928 dnia: 17 Kwietnia 2017, 19:09:43 »
EU40, jeśli chodzi o Arduino to zamiast symulować klawiaturę lepiej wysyłać stan przełączników i nastawników po USB: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28460

Współpracowałem w tej kwestii z Maćkiem, jego kod można dokleić do aktualnego exe. Niestety ostatnio nie miałem czasu by dokończyć układy elektroniczne i dalej bawić się w kwestie programowe, ale prototypowo działało :)

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1929 dnia: 17 Kwietnia 2017, 20:00:46 »
Nie da rady. Nie to, że nie brak chęci z naszych stron, tylko Maciek pracuje trochę na innym układzie (przynajmniej tak mi się wydaje). Ja mam malutką skrzyneczkę i to jeszcze zbudowaną na projekcie @Arq na Arduino Pro Micro.
Spokojnie. Na razie testujmy to co jest. Zawsze można posterować sobie poprzez myszkę na X-mouse button controls. ;)
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1930 dnia: 17 Kwietnia 2017, 20:02:10 »
Bałtyk en57 z testów. Asynchroniczny ezet unoffowy. Postój na peronie, zmieniłem okienko na czat, więc enterem niechcący zamknąłem okienko z błędem, a wydawało się inne niż zazwyczaj.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1931 dnia: 17 Kwietnia 2017, 20:14:40 »
Ten .dmp jakis dziwny wyszedl, obcielo go albo cos i nie moge wczytac :/

edit: przy okazji, w ramach glupich pytan.
Tym razem nt. wylacznika stycznikow liniowych: jesli maszynista wcisnie przycisk tego wylacznika przy nastawniku w pozycji 0 i przytrzymujac go da nastawnik na pozycje 1, czy styczniki liniowe zalacza sie, czy pozostana rozlaczone?
« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2017, 20:25:31 wysłana przez tmj »

Offline miko22

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 619
  • Promocja MaSzyny w terenie
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 200
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1932 dnia: 17 Kwietnia 2017, 21:49:20 »
Tym razem nt. wylacznika stycznikow liniowych: jesli maszynista wcisnie przycisk tego wylacznika przy nastawniku w pozycji 0 i przytrzymujac go da nastawnik na pozycje 1, czy styczniki liniowe zalacza sie, czy pozostana rozlaczone?
W rzeczywistości pozostaną rozłączone.
- przywrocone dzialanie dzwiekow hamulca dla kranow innych niz FV4a/FVel6
U mnie nie działa dźwięk kranu hamulca dodatkowego FD1. Przy okazji, jeśli już zajmujesz się zmianami w działaniu lokomotyw, to są też inne błędy w sterowaniu większości lokomotyw:
- zmiana położenia przełącznika rodzaju hamulca nie powinna emitować dźwięku syczenia - w rzeczywistości słychać jedynie bardzo ciche "pyknięcie" przesterowanego elektrozaworu, ale to nawet przy wyłączonych przetwornicach trzeba się wsłuchiwać, żeby to usłyszeć;
- brak możliwości użycia hamulca ręcznego - kombinacja [Ctrl] + [Num 1] i [Ctrl] + [Num 7] nie wpływa na komunikat "local brake" pod F3 ani nie powoduje hamowania;
- ogólnie nieprawidłowe działanie przekaźnika nadmiarowego przetwornic - podczas załączenia najpierw sprężarek i po nich przetwornic lub przy zbyt szybkim załączeniu sprężarek po przetwornicach powinny zadziałać nadmiarowe sprężarek, a nie przetwornic (przedstawione to jest na tym filmie) - dotyczy tylko lokomotyw, w których sprężarki zasilane są z niskiego napięcia;
- brak konieczności odbloku przekaźnika różnicowego obwodu głównego po załączeniu baterii - w rzeczywistości po załączeniu baterii świeci się kontrolka od przekaźnika różnicowego, który uniemożliwia załączenie wyłącznika szybkiego i trzeba ten przekaźnik odblokować tym samym przyciskiem, co nadmiarowe silników;
- brak odwzorowania hamulca bezpieczeństwa (tzw. klapki Ackermana) - można podpiąć np. pod klawisz "E" jak "emergency brake" (tak było w którejś z pierwszych wersji MaSzyny) - powinien on powodować spuszczenie powietrza z przewodu głównego z prędkością nieco większą (jakieś 1,2 do 1,3 razy większą) niż przestawienie kranu hamulca w hamowanie nagłe;
- brak odwzorowania dźwięku automatycznego hamowania nagłego przez CA, SHP i radio-stop (wszystkie trzy powodują otwarcie tego samego zaworu na ramie pneumatycznej w przedziale maszynowym i w kabinie wyraźnie to słychać, co zostało przedstawione m.in. na tym filmie), prawdopodobnie podobny dźwięk, ale trochę głośniejszy jest przy użyciu wyżej wspomnianego hamulca bezpieczeństwa;
- brak odwzorowania wyłącznika ciśnieniowego czuwaka, który powinien wyłączać styczniki liniowe, gdy ciśnienie w przewodzie głównym spadnie poniżej 2,8bar;
- pantografy powinny zacząć opadać (a tym samym napięcie na woltomierzu WN spaść do 0V) dopiero po ok. 2-3s od przesterowania ich elektrozaworów (wyłączenia hebelków czy też spadku napięcia zasilającego po stronie NN).
Są to ważniejsze z błędów występujących w większości lokomotyw.

Zauważyłem też, że poprawiłeś nieco działanie woltomierza NN. Jeśli przy załączaniu przetwornic dodałbyś zwłokę czasową ok. 2s przed wzniesieniem się wskazówki na 110V i ok. 7-14s (w zależności od lokomotywy) przed opadnięciem wskazówki po wyłączeniu przetwornic, to działałby jeszcze zgodniej z rzeczywistością. Dodatkowo przy wyłączaniu przetwornic przy wyłączonej wcześniej baterii napięcie powinno po wspomnianych ok. 7-14s zacząć opadać powoli do zera, a nie od razu jak teraz. Wtedy wyłączanie się WSa i opadanie pantografów można by uzależnić od wskazań woltomierza, a nie od załączenia/wyłączenia baterii. WS wyłącza się przy ok. 50V, a pantografy opadają przy ok. 30V. Jeszcze raz przypominam film, na którym to wszystko ładnie widać: KLIK. Dodatkowo jeszcze taki film z załączania i wyłączania przetwornic. Jak chcesz, to mogę Ci jeszcze podesłać link do filmu z ET41, gdzie po wyłączeniu przetwornic napięcie utrzymuje się tylko przez 7s.

Edit: Dodałem jeszcze jeden błąd.
« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2017, 22:00:25 wysłana przez miko22 »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1933 dnia: 17 Kwietnia 2017, 22:32:27 »
U mnie nie działa dźwięk kranu hamulca dodatkowego FD1.
Hamulec lokomotywy na ta chwile nie wydaje dzwiekow wlasnie w lokomotywach z 'nowym' systemem hamulcow (czyli w praktyce te z FV4a/FVel6) ale tam jeszcze nie zagladalem :)

Cytuj
Zauważyłem też, że poprawiłeś nieco działanie woltomierza NN. Jeśli przy załączaniu przetwornic dodałbyś zwłokę czasową ok. 2s przed wzniesieniem się wskazówki na 110V i ok. 7-14s (w zależności od lokomotywy) przed opadnięciem wskazówki po wyłączeniu przetwornic, to działałby jeszcze zgodniej z rzeczywistością. Dodatkowo przy wyłączaniu przetwornic przy wyłączonej wcześniej baterii napięcie powinno po wspomnianych ok. 7-14s zacząć opadać powoli do zera, a nie od razu jak teraz.
Tutaj niestety niewiele da sie zrobic bez dokumentnego rozgrzebania tego, jak "skonstruowane" sa w symulacji pojazdy -- np. przetwornica jest symulowana tylko na poziomie "urzadzenie jest zalaczone/wylaczone" i tyle, nie ma tam 'faktycznego' silnika ani kalkulowanego wytwarzanego napiecia itp  To jest cos co chcialbym zrobic, bo tak jak zauwazyles stan obecny odbiega of rzeczywistosci, ale jest to kwestia odlegla, jesli w ogole (to sa zmiany na poziomie wprowadzenia nowego systemu hamulcow, czyli dosc zeby sie PTSD nabawic)

Ta lista istniejacych bledow jest bardzo przydatna, dzieki. Nie wiem na ile i jak szybko uda sie ja zastosowac i wprowadzic poprawki, ale bede ja mial w pamieci.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1934 dnia: 17 Kwietnia 2017, 22:40:21 »
Przejechałem się Bałtykiem, zamieniając luzaka na SU45-225.
Na początku śmigała jak należy. Ładny, czysty obraz..
Rozumiem, że urządzenia czujności na chwilę obecną są wyłączone, bo nie działają w ogóle.
Problem pojawił się podczas napełnienia składu w Alakowicach. Na dzień dobry FPS spadł mi do 0,21!!!
Później jakoś rozbujałem do 60-ciu, i dopiero za przejazdem w Alakowicach FPS bujnął do 15-tu.
W Bałtyku spokojnie. Problem pojawił się na po Bałtyk Katedra. Tu ponownie nagły spadek FPS, jak w Alakowicach.
Obsługa hamulca mnie wnerwia i chyba się jednak nie przyzwyczaję..
« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2017, 22:43:12 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1935 dnia: 17 Kwietnia 2017, 23:07:30 »
Rozumiem, że urządzenia czujności na chwilę obecną są wyłączone, bo nie działają w ogóle.
Urzadzenia czujnosci czyli czuwak/shp? Nie, powinny dzialac normalnie. Sprawdzilem przed chwila SU45 na Baltyku i nic jej nie brakowalo.
Co do spadku fps ciezko cos powiedziec przy zero informacji nt sprzetu itp.
edit:
zmiany w obsludze zblizaja sie do konca, wiec bedzie tez dodana mozliwosc przemapowania klawiszy.
« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2017, 23:08:55 wysłana przez tmj »

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1936 dnia: 18 Kwietnia 2017, 00:40:42 »
Pospieszny Wiliś - Janiszew, bez problemów. Urządzenia czujności działały prawidłowo na SU46-022.
Co do SU45-225, to na misji w Bałtyku lampki urządzeń czujności świeciły się tylko w trakcie załączenia baterii oraz w przypadku ich kontroli (przy czym dłuższe przytrzymanie nie powodowało spadku ciśnienia w PGH).
Miałem wówczas podpięte zapasowo Arduino i możliwe, że się coś pokiełbasiło.
Co do sprzętu jaki mam, to Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T9600 2,80GHz i 2GB RAMU, więc ,,jaj nie urywa".
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
83202 na lini 53-ciej przejezdne bez problemu, co jest dla mnie szokiem, gdyż do tej pory przejazd ze względu na spadki FPS-u na moim kompie, stanowił nie mały wyczyn graniczący z cierpliwością. Teraz jestem święcie przekonany, że C ++ jest jedynym słusznym kierunkiem w którym podążamy.
Jazdę odbyłem na SU45-225 z 16-toma pulmanami, doznając jedynie 15 minut opóźnienia. ;)
Działanie urządzeń czujności - prawidłowe, tak więc na bank coś nie tak było u mnie.
Jedyna uwaga, jaką mam to rozkład jazdy, który od Sandomierza się nie aktualizował, pomimo dojazdów pod wskaźnik i akustycznych ,,odjazdów" kierpocia.
« Ostatnia zmiana: 18 Kwietnia 2017, 07:50:03 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1937 dnia: 18 Kwietnia 2017, 11:27:53 »
Żadna wersja l053 nie ma przypisanych W4. Odjazdy są indywidualnymi eventami staroświecko.
Mój kanał youtube

Offline jakol112

  • Szklarz
  • Wiadomości: 215
  • Technik-Elektryk, Student MiBM
    • Zobacz profil
    • PeKaPe
  • Otrzymane polubienia: 56
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1938 dnia: 18 Kwietnia 2017, 12:01:32 »
@tmj a planujesz dodać sygnalizację oporów i SHP/CA na klawiaturę? Szczerze to mój pulpit się na tym opiera więc mi osobiście na tym zależy...

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1939 dnia: 18 Kwietnia 2017, 12:13:45 »
Zauważyłem też, że poprawiłeś nieco działanie woltomierza NN. Jeśli przy załączaniu przetwornic dodałbyś zwłokę czasową ok. 2s przed wzniesieniem się wskazówki na 110V i ok. 7-14s (w zależności od lokomotywy) przed opadnięciem wskazówki po wyłączeniu przetwornic, to działałby jeszcze zgodniej z rzeczywistością. Dodatkowo przy wyłączaniu przetwornic przy wyłączonej wcześniej baterii napięcie powinno po wspomnianych ok. 7-14s zacząć opadać powoli do zera, a nie od razu jak teraz.

Tylko kwestia jest taka, że obecnie coraz więcej jest różnych przeróbek i modyfikacji różnych pojazdów. I trzymanie każdej wersji sztywno w exe mija się z celem. To musi być w jakiś sposób wyprowadzone na zewnątrz. W takich EN57 też masz jedne stare przetwornice, ale też co raz więcej nowych, statycznych gdzie nie masz powyższego efektu. Inaczej też się załączają.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6281
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2203
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1940 dnia: 18 Kwietnia 2017, 12:55:50 »
Już kiedyś Q testowo zrobił, że dla każdej tekstury osobne mmd i fiz można było zrobić.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1941 dnia: 18 Kwietnia 2017, 13:08:50 »
Nie bardzo rozumiem. Jesli dla pojazdu jest zrobiony osobne .mmd i fiz z innymi parametrami, to chyba zwyczajnie mozna ten .mmd i .fiz podac w .scn, zamiast mieszac z exe?

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4386
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 329
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1942 dnia: 18 Kwietnia 2017, 13:53:20 »
Czy może ktoś sprawdzić czy wchodzą boczniki na najnowszym exe w pojazdach, gdzie bocznik jest w kole nastawnika? EP05 ET40
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1943 dnia: 18 Kwietnia 2017, 14:12:03 »
@tmj a planujesz dodać sygnalizację oporów i SHP/CA na klawiaturę? Szczerze to mój pulpit się na tym opiera więc mi osobiście na tym zależy...
To tak jak i mój..
Parę postów wyżej Kolega @tmj wspomniał, że planuje nadpisywanie klawiszy, więc jest nadzieja i na lampki.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1944 dnia: 18 Kwietnia 2017, 16:20:20 »
@tmj a planujesz dodać sygnalizację oporów i SHP/CA na klawiaturę? Szczerze to mój pulpit się na tym opiera więc mi osobiście na tym zależy...
To bylo wylaczone bo a) tam byl kawalek Borlandowy dla ktorego nie bylo bezposredniego odpowiednika i b) dziala to tylko pod Windows.  Jesli jest potrzebne moge sprobowac wlaczyc to z powrotem, chociaz za efekty nie recze.

edit: aha, a propos niedzialajacego czuwaka itp kilka postow wyzej -- warto pamietac ze te urzadzenia nie aktywuja sie przy wlaczonym trybie debug ;d (nie moj pomysl, tak juz bylo)
« Ostatnia zmiana: 18 Kwietnia 2017, 16:25:57 wysłana przez tmj »

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1945 dnia: 18 Kwietnia 2017, 16:48:30 »
Właśnie ukończyłem jazdę na TLK Zwierzyniec. Misja przejezdna, ale znowu miałem problem z urządzeniami czujności. Ulotniło się w trakcie manewrów. Majsterkowałem Ctrl + T, E, R bo nie mogłem wyłączyć radiostopu. Może coś tym zabiegiem pochrzaniłem? Urządzenia czujności z powrotem działały poprawnie, po ponownym załączeniu baterii. Gdyby kto pytał, nie włączałem trybu debug..zresztą chyba nawet nie potrafię.
Później w trakcie jazdy, nie mogłem opuścić pantografów, zresztą wyłączniki Z działały w EP08 impulsowo. Było coś o tym parę ładnych postów temu.
Na manewrach miałem również problemy z hamulcem zasadniczym. Lokomotywa zaczęła dopiero hamować, po podłączeniu do składu.
Ten romantyczny odblask świateł jest bardzo realistyczny.
Cytuj
b) dziala to tylko pod Windows.  Jesli jest potrzebne moge sprobowac wlaczyc to z powrotem, chociaz za efekty nie recze.
khe...a większość z nas chyba na Windowsie jeździ.
« Ostatnia zmiana: 18 Kwietnia 2017, 16:53:21 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1946 dnia: 18 Kwietnia 2017, 17:08:25 »
'Szybki' przelacznik debug jest pod Shift+Ctrl+F12, wiec jest szansa ze sie przypadkowo uaktywni przy naciskaniu roznych rzeczy, chociaz mala :)

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1947 dnia: 18 Kwietnia 2017, 18:09:00 »
No jakieś czary widocznie się dzieją, ale chyba domyślam się przyczyny. X- mouse button controls. Przy starcie nieraz chodzki-klocki się działy, jak użyłem 2 przycisków jednocześnie i shift inny klawisz zahaczył.
Drawinowo na EP09 - perfekcyjnie, bez najmniejszej uwagi. Rozkład również bez zastrzeżeń.
« Ostatnia zmiana: 18 Kwietnia 2017, 18:11:29 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1948 dnia: 18 Kwietnia 2017, 18:34:04 »
OK, myslalem ze da sie dzis zawinac zmiane obslugi do konca, ale wyszlo dwadziescia innych zapotrzebowan, wiec bedzie to musialo poczekac :P

w dzisiejszym uaktualnieniu:

- podpiete pod nowa kontrole: wylacznik stycznikow liniowych, przelaczniki oswietlenia przyrzadow, oswietlenia kabiny, przyciemnienia oswietlenia kabiny. Oswietlenie przyrzadow jest pod ; oswietlenie kabiny pod ' a przyciemnienie pod ctrl + ' (czyli prawie tak jak bylo, tylko zapalenie i przyciemnienie kabiny jest teraz w jednym miejscu)
tutaj uwaga: obsluga jest uzalezniona od obecnosci przyciskow/modeli w kabinie, bo na ten moment nie ma za bardzo innej mozliwosci sprawdzenia, czy pojazd posiada taka funkcje. Powiedzmy ze to taka... zacheta zeby wyposazyc modele w co trzeba.

- poprawki: usuniete syczenie przy przelaczaniu nastawy hamulca w pojezdzie, zalaczanie bocznikow w pojazdach gdzie stan bocznikow zalezy od polozenia nastawnika glownego

- eksperymentalnie: podlaczone ponownie dzialanie swiatel klawiatury dla sygnalizacji czuwaka/shp i jazdy na oporach

- eksperymentalnie: dla milosnikow krecenia wirtualnych filmow przez lunete, zwiekszona dokladnosc renderowania odleglych obiektow przy wlaczonym zoomie
« Ostatnia zmiana: 18 Kwietnia 2017, 18:35:20 wysłana przez tmj »

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 572
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1949 dnia: 18 Kwietnia 2017, 19:48:19 »
- eksperymentalnie: dla milosnikow krecenia wirtualnych filmow przez lunete, zwiekszona dokladnosc renderowania odleglych obiektow przy wlaczonym zoomie
Sprawdziłem nie działa, fazy lod zmieniają się niezależnie od zooma :c
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio