Autor Wątek:  Exe - konwersja na C++  (Przeczytany 1163666 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1470 dnia: 19 Marca 2017, 20:49:51 »
Ale generalnie da sie zrobic te swiatala na shaderach na DL w tym momencie, czy stoja jakies przeciwwskazania techniczne, czy raczej cos by nie dzialalo do konca tak jak powinno?
Teoretycznie to chyba mozna (bo na upartego DL mozna potraktowac po prostu jako zrodlo danych dla shadera, tak ja kazde inne) ale przyznam ze takiego laczenia nigdy nie probowalem :)

Online Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 478
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 144
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1471 dnia: 19 Marca 2017, 21:43:48 »
W wersji 19b spadek o 10 ftp odnotowałem na TD. Załącznik do podglądu.


Edit. Jednak po drugim uruchomieniu wróciło do normy.
« Ostatnia zmiana: 19 Marca 2017, 21:45:05 wysłana przez Wiggle »
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Online Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 478
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 144
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1472 dnia: 19 Marca 2017, 21:59:43 »
Dobra przypadkiem wpadłem na inny błąd związany prawdopodobnie z pythonem. Przy podłączeniu więcej niż jednego pojazdu np. EU43, czy też EN57AKŁ jak to u mnie to nie wyświetla się ukrotnienie czyli wyświetla parametry tylko dla pierwszego pojazdu bądź ezt. Sprzęg ustawiony na 183, dodam, że na exe borlandowskim działało jak należy
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1473 dnia: 19 Marca 2017, 22:00:25 »
Ja nie wiem jak to dzialalo, ale dzialao na DL posklejane zjakiegos tutka. Sam bylem pod wrazeniem efektu, no ale ze nie dalem rady z pozycjonowaniem i zmiana kolorow to poszlo w niepamiec. Dobra, szukac tego, warte to uwagi i proby wdrozenia na DL czy olewamy na rzecz ponoc przyszlosciowego VBO?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1474 dnia: 19 Marca 2017, 22:09:06 »
Dobra przypadkiem wpadłem na inny błąd związany prawdopodobnie z pythonem. Przy podłączeniu więcej niż jednego pojazdu np. EU43, czy też EN57AKŁ jak to u mnie to nie wyświetla się ukrotnienie czyli wyświetla parametry tylko dla pierwszego pojazdu bądź ezt. Sprzęg ustawiony na 183, dodam, że na exe borlandowskim działało jak należy
Polaczylem 2 traxxy na TD sprzegiem 55 i wyswietlacz pokazuje parametry dla obu. Tego EN57AK nie mam, wiec niestety nie moge tego sprawdzic.

Ja nie wiem jak to dzialalo, ale dzialao na DL posklejane zjakiegos tutka. Sam bylem pod wrazeniem efektu, no ale ze nie dalem rady z pozycjonowaniem i zmiana kolorow to poszlo w niepamiec. Dobra, szukac tego, warte to uwagi i proby wdrozenia na DL czy olewamy na rzecz ponoc przyszlosciowego VBO?
Swiatla to chyba Milek ma juz dosc ogarniete w swojej wersji, podobno zobaczymy rezultaty w tym tygodniu. Ale jak chcesz to poszukaj, nigdy nie zaszkodzi miec pod reka wiecej kodu ;o

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1475 dnia: 19 Marca 2017, 22:11:30 »
Panikowałem trochę z tym ukrotnieniem. Okazało się, że nie mam kodu ekranu dla trzech ukrotnionych akł, a byłem przekonany, że je zrobiłem. :D
Mój kanał youtube

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1476 dnia: 19 Marca 2017, 22:13:59 »
Ja bym był za jak najszybszym wycięciem DL i stopniowe łatanie VBO.
Te shadery na vbo z którymi się bawiłem ostatnio wrzuciłem na github (https://github.com/Milek7/maszyna/tree/4d19e49398af9ddffc771af82dee921665c803af). Trzeba to jeszcze dopieścić bo nie działjaą świecące obiekty i obecnie światła są w ogóle niewyregulowane.
Chciałem to dzisiaj zmergować z ostatnimi zmianami tmj, tylko tutaj pojawił się problem. tmj przy wydzielaniu renderera wywalił vbo. Przydało by się tam spowrotem wrzucić vbo (i opcjonalnie w ogóle wywalić dl) bo tak to będziemy rozwijać dwie niezależne gałęzie. @tmj, masz jakieś sugestie co do sposobu wciskania vbo tam?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1477 dnia: 19 Marca 2017, 22:15:21 »
Panikowałem trochę z tym ukrotnieniem. Okazało się, że nie mam kodu ekranu dla trzech ukrotnionych akł, a byłem przekonany, że je zrobiłem. :D
No to mi ulzylo, bo nie wykluczalem, ze dzisiejsze grzebanie w tym kawalku kodu zeby dodac nowe dane mialo jakies efekty uboczne :>

edit
Ja bym był za jak najszybszym wycięciem DL i stopniowe łatanie VBO.
(..)
Chciałem to dzisiaj zmergować z ostatnimi zmianami tmj, tylko tutaj pojawił się problem. tmj przy wydzielaniu renderera wywalił vbo. Przydało by się tam spowrotem wrzucić vbo (i opcjonalnie w ogóle wywalić dl) bo tak to będziemy rozwijać dwie niezależne gałęzie. @tmj, masz jakieś sugestie co do sposobu wciskania vbo tam?
Ja sie tak troche sklaniam ku robieniu tego "od konca DL" bo raz ze mozna to robic malymi krokami, co jest troche latwiejsze do sprawdzenia, a dwa (wazniejsze) ze sciezka DL jest w tej chwili "kompletna" czyli liczy wszystko, a co liczy sciezka VBO to dokladnie nie wiadomo, wiec trzeba by to wszystko dokladnie przejrzec, porownac, I wtedy ewentualnie latac, i boje sie ze to w sumie wiecej roboty bedzie. Ale jakis twardych preferencji na ten moment nie mam.

Wlaczyc z powrotem VBO do mojej wersji to w zasadzie nie bedzie duzy problem, wiec moge to dodac z powrotem do nastepnego uaktualnienia i wtedy mozesz spokojnie laczyc? A w miedzyczasie mozemy sie rozejrzec po kodzie i zastanowic z ktora opcja bedzie wygodniej. Na pierwszy krok planowalem na razie wstawic zastepczy "matrix stack" dla glTranslate, Rotate() itp, bo to sie przyda bez wzgledu ktora wersja pojdziemy.
« Ostatnia zmiana: 19 Marca 2017, 22:28:11 wysłana przez tmj »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1478 dnia: 19 Marca 2017, 22:26:52 »
Z rzeczy niedorobionych w VBO o których Ra pamięta:
1. Skrzyżowania dróg. Ale te są niedorobione koncepcyjnie nawet. Psują skanowanie i auta nie trzymają trajektorii.
2. Siec trakcyjna z dwoma przewodami nośnymi (chyba nieużywana nigdzie u nas).
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1479 dnia: 19 Marca 2017, 23:03:28 »
Wlasnie jestem w drodze na trasie drawinowo. Fatalnie wyglada kwestia oswietlania elementow scenerii. Zbyt szybko przed kabina "gasna" a powinien byc oswietlany jeszcze kilka metrow. Podsypka ok ale to co po bokach np wskazniki juz nie ok.
« Ostatnia zmiana: 19 Marca 2017, 23:05:14 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1480 dnia: 19 Marca 2017, 23:06:31 »
A ja uważam, że i tak to za dobrze świeci względem reala ;) Bo tak idealnie to nie jest, jak sobie niektórzy wyobrażają.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1481 dnia: 19 Marca 2017, 23:07:22 »
Z oświetleniem jest wiadoma sprawa, było tu tłumaczone z jakiego powodu tak wygląda. Zapowiedzi w tym temacie są optymistyczne.
Ostatnie exe, chyba nic nie zostało zepsute względem poprzedniego, same C++.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1482 dnia: 19 Marca 2017, 23:22:48 »
Zbyt szybko przed kabina "gasna" a powinien byc oswietlany jeszcze kilka metrow. Podsypka ok ale to co po bokach np wskazniki juz nie ok.
To do pewnego stopnia pozostalosc po poprzedniej wersji swiatel, ktory mialy szerszy zasieg. Moge troche cofnac polozenie zrodla, zeby swiecilo 'blizej', ale z drugiej strony jesli Atapi mowi ze i tak jest za dobrze, to nie wiem :d

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1483 dnia: 19 Marca 2017, 23:27:48 »
Zobaczymy co wyjdzie na shaderach, gdy odblaski dostaną specular 254 a reszta 150 albo mniej.
Mój kanał youtube

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1484 dnia: 20 Marca 2017, 13:24:58 »
Wlaczyc z powrotem VBO do mojej wersji to w zasadzie nie bedzie duzy problem, wiec moge to dodac z powrotem do nastepnego uaktualnienia i wtedy mozesz spokojnie laczyc

Jakbyś mógł to się przyda.
Na pierwszy krok planowalem na razie wstawic zastepczy "matrix stack" dla glTranslate, Rotate() itp, bo to sie przyda bez wzgledu ktora wersja pojdziemy.
Być może nie będzie takiej potrzeby. Nie wiem ile jeszcze tego zostało, ale wyprułem już to z renderowania TModel3d. (pozamieniałem na glm::mat4 przekazywane w argumentach)
« Ostatnia zmiana: 20 Marca 2017, 14:37:50 wysłana przez Milek7 »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1485 dnia: 20 Marca 2017, 17:20:30 »
Ok, podpialem z powrotem w kodzie renderowanie VBO; tak na szybko, wiec nie ma tam poprawki ktora zrobiles dla torow, wiec oswietlenie wyglada jeszcze slabiej niz zwykle, ale to chyba akurat najmniejszy problem :d

dzisiejsze pseudo-uaktualnienie naprawia predkosc poruszania sie w kabinie przy wlaczonym przyspieszeniu czasu, i wlacza ponownie korekte poziomu oswietlenia pojazdow w tunelach itp, ktora przypadkiem wylaczylem :|

Online Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 478
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 144
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1486 dnia: 20 Marca 2017, 18:22:57 »
Słuchaj, a jesteś w stanie sprawdzić przy okazji dlaczego w EZT nie działa dobrze programator świateł? To znaczy to co powinno się świecić na przodzie to świeci się na tyle, a przód ma wszystkie światła zgaszone. Sprawdzałem na EN57-2000 oraz na tym AKŁ co robię i nie działało, ale Antek mówił, że w elfie działało także problem jakiś jest ale nie wiadomo dlaczego. Oczywiście sprawdź to jeśli miałbyś czas i nie byłoby to problemem, bo pewnie więcej rzeczy masz do zrobienia w exe.
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1487 dnia: 20 Marca 2017, 18:50:28 »
Postawiłem świeżą paczkę, stara się zużyła. Zapakowałem nowe exeki 19b i dzisiejsze. Nie trzeba już żadnych bibliotek w katalogu z symulatorem. Super sprawa, w 64 bitowej wersji systemu operacyjnego możemy trzymać dwa exe (32 i 64 bit) i odpalać które chcemy. Odpaliłem na VBO, ale wiadomo jak tam jest, a jest do zmiany. Na 170320 na VBO, pod F9 wyświetla mi: Last openGL error: 1281 miałem tak na jednej z poprzednich kompilacji także na DisplayList. W 19b nie miałem tego błędu.
Przy moim nastawieniu na przejezdność scenerii, na wyświetlanie, obsługę, łatwość instalacji, oraz niestety małą znajomość obsługi określonych pojazdów, nie jestem w stanie wyłapać błędów przełączników, działania ekranów i tym podobnych błędów. Dlatego apeluję o wzmożenie testów, im więcej nas sprawdzi to exe, będzie lepsza paczka 2017.Proszę o to, bo instalacja exe, w tej chwili jest bardzo prosta.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1488 dnia: 20 Marca 2017, 19:02:33 »
Słuchaj, a jesteś w stanie sprawdzić przy okazji dlaczego w EZT nie działa dobrze programator świateł? To znaczy to co powinno się świecić na przodzie to świeci się na tyle, a przód ma wszystkie światła zgaszone. Sprawdzałem na EN57-2000 oraz na tym AKŁ co robię i nie działało, ale Antek mówił, że w elfie działało także problem jakiś jest ale nie wiadomo dlaczego. Oczywiście sprawdź to jeśli miałbyś czas i nie byłoby to problemem, bo pewnie więcej rzeczy masz do zrobienia w exe.
Nie jestem w stanie sprawdzic, bo wersja en57-2000 z paczki ktora mam tutaj zainstalowana ma tylko standardowe swiatla (ktore dzialaja), a tego drugiego w ogole nie mam. Natomiast w innych lokomotywach (traxx i chyba ep09 albo cos, nie pamietam) sekwencje swiatel przelaczane przez klawisz U rzeczywiscie wydaja sie dzialac normalnie, wiec moze blad jest tutaj z wpisem wartosci w tabeli LightsList w pliku .fiz?

edit: skopiowalem na probe zestaw z traxxa do en57 i faktycznie, zapalaja sie na drugim koncu. Przyjrze sie.
« Ostatnia zmiana: 20 Marca 2017, 19:05:27 wysłana przez tmj »

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1489 dnia: 20 Marca 2017, 19:08:59 »
A jak się ma sprawa z EZT, bo wcalę nie mogę uruchomić kibelków. Załączam baterię, pantografy w górę, potem rozrząd i klapa, nie pokazuje w rozrządczym napięcia sieci wcale mimo że pantografy mam podniesione. Najnowsza wersja exe. Czy może ja robię coś źle? W logu czysto za to załączam errors.
T.N

Online Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 478
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 144
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1490 dnia: 20 Marca 2017, 19:10:56 »
Dokładnie tak jak piszesz, skopiowałem z traxxa no i nie działa, a przełącznik i fiz wszystko jest tak jak w traxxie (oczywiście nazwa modelu przełącznika inna).
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Online Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 478
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 144
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1491 dnia: 20 Marca 2017, 19:12:35 »
A jak się ma sprawa z EZT, bo wcalę nie mogę uruchomić kibelków. Załączam baterię, pantografy w górę, potem rozrząd i klapa, nie pokazuje w rozrządczym napięcia sieci wcale mimo że pantografy mam podniesione. Najnowsza wersja exe. Czy może ja robię coś źle? W logu czysto za to załączam errors.

Miałem to samo i doszedłem do tego, że błąd się pojawił w jakichś plikach t3d ponieważ postawiłem na nowo symulator i działało, lecz jak zacząłem kopiować foldery dynamic, models, textures to znów pojazdy nie miały napięcia. Ale tak jak mówię, postaw na nowo maszynę i będzie okej.
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1492 dnia: 20 Marca 2017, 19:16:30 »
A jak się ma sprawa z EZT, bo wcalę nie mogę uruchomić kibelków. Załączam baterię, pantografy w górę, potem rozrząd i klapa, nie pokazuje w rozrządczym napięcia sieci wcale mimo że pantografy mam podniesione. Najnowsza wersja exe. Czy może ja robię coś źle? W logu czysto za to załączam errors.
Czlony EZT musza byc spiete sprzegiem 55 (lub jeszcze lepiej 183)  Przykladowy zestaw ktory dziala u mnie na TD:

trainset rozklad start 0.0 0.0
node -1 0 EN57-1542ra dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1542RA 6BAII 0 headdriver 55 30 Passengers enddynamic
node -1 0 EN57-1542s dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1542S 6BSII 0 nobody 55 25 Passengers enddynamic
node -1 0 EN57-1542rb dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1542RB 6BBII 0 nobody 0 15 Passengers enddynamic
endtrainset

Na marginesie, czy w kiblach "w realu" jest tez przeprowadzony kabel ogrzewania?

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 545
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1493 dnia: 20 Marca 2017, 19:19:24 »
@Tomnord15: nie potwierdzam tego błędu. U mnie EN57 zwykłe (nie serii 2000 ale one też) na exe 170319b działają w bez problemu i w porządku. Musisz mieć coś u siebie skopane-złe dobranie wartości sprzęgów albo coś nie halo w plikach.

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1494 dnia: 20 Marca 2017, 19:52:58 »
tmj: coś tam jest popsute, próbuje czasami używać TSubModel::RenderDL mimo że wybrane VBO.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1495 dnia: 20 Marca 2017, 20:45:25 »
Musi być coś nie tak w plikach. Sprzęgi mam dobrze połączone na dodatek na Quarku mimo obsady headdriver po wybraniu EN57 -2000 nie ma składu wcale na scenerii. Wypakowałem pliki z paczki i patcha EN57 oraz EN57-2000 i dalej to samo. Postawię na nowo Maszynę i zobaczę co będzie.
T.N

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1496 dnia: 20 Marca 2017, 20:49:02 »
tmj: coś tam jest popsute, próbuje czasami używać TSubModel::RenderDL mimo że wybrane VBO.
To tylko gwiazdy sa, bo nie chcialo mi sie dopisywac VBO dla jednego obiektu :)  Natomiast z faktycznych bledow to na VBO nie wyswietla animowanych drzwi w EZT, a chyba wczesniej wyswietlal, wiec na razie to sprawdzam.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1497 dnia: 20 Marca 2017, 21:00:41 »
Na marginesie, czy w kiblach "w realu" jest tez przeprowadzony kabel ogrzewania?

Tak, 3000V jest prowadzone zlaczem miedzy czlonami EZT.

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1498 dnia: 20 Marca 2017, 21:02:12 »
Tylko, czy w maszynie w EN57 powinniśmy dawać sprzęg ogrzewania, czy szynę WN?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1499 dnia: 20 Marca 2017, 21:08:57 »
A jaki to problem, skoro dziala? Zgodnie z rzeczywistoscia jest i byc powinien. Oczywiscie miedzy ezetami nie :)