Autor Wątek:  Exe - konwersja na C++  (Przeczytany 890723 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #780 dnia: 27 Lutego 2017, 23:32:18 »
Kiblem 2040, zwykle wysyp jest chwile po odjezdzie tego kibla po prawej. Raz udalo mi sie kawalek ujechac.
Hmm no to raczej u mnie tego nie ma. Kibel z prawej pojechal, a 2040 na autopilocie jedzie jak profesjonalista, na zegarku symulatora 5:03 i idzie dalej.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #781 dnia: 27 Lutego 2017, 23:34:24 »
Ok, szukam u siebie. Wiem ze na pewno dzialala ta sceneria. Dzieki


Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #782 dnia: 28 Lutego 2017, 07:30:06 »
EN57: załączanie świateł zewnętrznych oświetla wnętrze kabiny nieprawidłowo. Uwaga: na wszystkich zdjęciach rzeczywiste oświetlenie kabiny jest wyłączone.

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #783 dnia: 28 Lutego 2017, 07:32:38 »
EN57: oświetlenie składu i scenerii od zewnątrz działa nieprawidłowo. Na zdjęciach odpowiednio włączone 0, 1, 2 i 3 reflektory. Skład wydaje się oświetlony od zewnątrz swoimi własnymi przednimi reflektorami.

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #784 dnia: 28 Lutego 2017, 07:47:52 »
Przywróciłem auto iconify tak jak było i poprawiłem F1.
Ktoś robi dziwne konstrukcje rodzaju false == Console::Pressed( VK_CONTROL ) i przeoczyłem negację.

https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/eu07%2B%2Bng32-5a8c158d.zip
https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/eu07%2B%2Bng64-5a8c158d.zip

Nie za bardzo poprawione. Nie da się wyłączać OSD, kolejne naciskanie F1 nic nie daje. Tak samo kolejne naciśnięcie F3 nie powoduje ukrycia rozkładu jazdy. Nie działa ESC dla wyłączenia pauzy w trybie normalnym. W trybie pełnoekranowym nie mogę wyświetlić innego okna na oknie ładowania, na wcześniejszych exe (tych od tmj) mogłem.

W poprzednich wersjach (do eu07++170227.exe) wyświetlanie okna programu (i konsoli) działało prawidłowo. Prawidłowo były także obsługiwane klawisze. Szczególnie przydatna była możliwość podglądu okna konsoli nałożonego na ekran ładowania (ten z notesem) na tym samym monitorze. Proponowałbym wprowadzenie alternatywnego ekranu ładowania, gdzie podczas całego procesu ładowania wyświetlana jest konsola. Chodzi mi o połączenie tych 2 rzeczy. Tzn konsolę graficzną: komunikaty w czasie rzeczywistym rysowane są w prostokącie ekranu głównego okna. Sam obrazek można dostosować, żeby zamiast małego notatniczka pokazywał się jakiś większy obiekt zajmujący większość ekranu. Niech będzie to przykładowo zdjęcie wyświetlacza z Traxx-a, gdzie ekran zajmuje większość wysokości okna. Dlaczego tak? Ekran ładowania jest bardzo statyczny, jest wyświetlany długo i wyświetla błędne informacje. W momencie kiedy pokazuje "ładowanie tekstur...OK" tekstury dopiero zaczęły się ładować i ładują się praktycznie przez cały czas do momentu wyświetlenia komunikatu "przygotowanie kabiny" (ten akurat pokazuje się we właściwym momencie).

Oprócz tego: bardzo przydatna będzie także możliwość wyłączenia nowego modelu oświetlenia w ini.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #785 dnia: 28 Lutego 2017, 08:28:34 »
Jak masz grafikę Radeona, to niestety tak będzie. Radek sobie nie radzi z tym nowym ficzerem :(

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #786 dnia: 28 Lutego 2017, 09:09:01 »
Jeśli coś działa na NVidii a nie działa na Radeonie - IMHO bug (nieprawidłowa, niekompatybilna implementacja).

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #787 dnia: 28 Lutego 2017, 09:19:03 »
Na razie ta wersja exe jest na etapie rozwoju. Ale zmierza w dobrą stronę, więc myślę, że szybko sobie z tym poradzą :D

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #788 dnia: 28 Lutego 2017, 09:35:37 »
Z niedziałaniem świateł na radeonie, to bullshit. Jedyne co na radkach powszechnie nie działa, to napisy na ekranie ładowania.
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #789 dnia: 28 Lutego 2017, 10:47:15 »
Nowego skanowania w najbliższym czasie się nie spodziewajcie bo mam dłuższą przerwę w pracach. Miałem tygodniową delegację a teraz mam parę projektów do zrobienia do końca tygodnia a potem trzeba dom wiosennie ogarnąć więc dopóki się nie zrobi luźniej to do tematu nie wrócę.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #790 dnia: 28 Lutego 2017, 11:33:38 »
Strasznie dziwna sprawa z tymi wysypami. Exeki z dnia 26 i 27 lutego nie wysypują się na Quarku, natomiast na 170227b wysyp był raz za razem. Próba doinstalowania bibliotek nic nie zmieniła w tej materii. Odpaliłem scenerię jeszcze raz na 170226 zakończyłem jazdę sukcesem, odpaliłem na 170227 - dotarłem do celu bez żadnych problemów. odpaliłem po raz kolejny na 170227b i... tym razem dojechałem do celu bez wysypu. Co najmniej dziwne. Usunę jeszcze plik $.scn, jeśli powtórzę dojazd do celu, będą musiał uznać że wysypy minęły. Jednak jest małe co nieco. W EN57-2040 na 170227b, nie odtwarza się dźwięk gwizdka, dokładnie to: 2000_odjazd.wavNa poprzednich exe do 170227 włącznie, gwizdek jest.
PS: Nie daje rady zainstalować bibliotek MS na win7, wyskakuje nieznany błąd opisany w sieci. Póki co, wersja 64 bitowa i odpalanie Maszyny na win7 w exe_c++, mogę zapomnieć.
Jeśli ktoś miał podobny problem i go rozwiązał, proszę o info na PW.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #791 dnia: 28 Lutego 2017, 13:39:37 »
EN57: oświetlenie składu i scenerii od zewnątrz działa nieprawidłowo. Na zdjęciach odpowiednio włączone 0, 1, 2 i 3 reflektory. Skład wydaje się oświetlony od zewnątrz swoimi własnymi przednimi reflektorami.
Ktora to wersja exe? Ten blad byl w 170227, powinien byc usuniety w 170227b

Jak masz grafikę Radeona, to niestety tak będzie. Radek sobie nie radzi z tym nowym ficzerem :(
Pierwsze slysze, ma ktos Radeona, na ktorym to nie dziala? Jednej osobie wydawalo sie, ze jego Radeon sobie nie radzi, ale okazalo sie, ze to byla wbudowana karta Intela, a jego Radeon nie byl wlaczony, I po wlaczeniu wszystko poszlo.

Jednak jest małe co nieco. W EN57-2040 na 170227b, nie odtwarza się dźwięk gwizdka, dokładnie to: 2000_odjazd.wavNa poprzednich exe do 170227 włącznie, gwizdek jest.
PS: Nie daje rady zainstalować bibliotek MS na win7, wyskakuje nieznany błąd opisany w sieci. Póki co, wersja 64 bitowa i odpalanie Maszyny na win7 w exe_c++, mogę zapomnieć.
Jeśli ktoś miał podobny problem i go rozwiązał, proszę o info na PW.
Brak gwizdka w 170227b brzmi co najmniej dziwnie, bo ta wersja jest identyczna z poprzednimi, minus drobna zmiana obslugi swiatel. Co do VC2013 runtime, sprobuj pobrac I zainstalowac poprawke umieszczona tutaj: https://support.microsoft.com/en-us/help/3179560

Co do samego .exe, to przyszlo mi wlasnie do glowy, ze zapewne sporo osob jezdzi sobie z wlaczona opcja VBO, ktore jest zaimplementowane raczej srednio I moze byc zrodlem dodatkowych bledow wizualnych.  W nowym uaktualnieniu (poza obsluga hamulcow typu K) chwilowo wylaczylem renderowanie VBO. Jesli mozna, to prosze sprawdzic czy zgloszone bledy (migotanie chmur itp) wystepuja nadal w tej wersji.




Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 902
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #792 dnia: 28 Lutego 2017, 14:13:28 »
Przywróciłem auto iconify tak jak było i poprawiłem F1.
Ktoś robi dziwne konstrukcje rodzaju false == Console::Pressed( VK_CONTROL ) i przeoczyłem negację.

https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/eu07%2B%2Bng32-5a8c158d.zip
https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/eu07%2B%2Bng64-5a8c158d.zip

Nie za bardzo poprawione. Nie da się wyłączać OSD, kolejne naciskanie F1 nic nie daje. Tak samo kolejne naciśnięcie F3 nie powoduje ukrycia rozkładu jazdy. Nie działa ESC dla wyłączenia pauzy w trybie normalnym. W trybie pełnoekranowym nie mogę wyświetlić innego okna na oknie ładowania, na wcześniejszych exe (tych od tmj) mogłem.
Zachowanie z ukrywaniem okienka przy alt-tab jest powodowane przez GLFW, moim zdaniem to właściwie lepiej, ale nic z tym raczej nie zrobię. Ekran ładowania się zmieni poźniej żeby wypisywało na nim komunikaty z konsoli. Na F3 zobaczę później, ale ukrywanie przez ponowne naciśnięcie F1 na pewno działa.

---

@tmj: popatrzyłem na kod od tego kolorowego nieba co zrobiłeś, i niezbyt to ładne. Będziesz jeszcze coś w tym zmieniał, czy mogę przerobić na vbo?
« Ostatnia zmiana: 28 Lutego 2017, 14:55:37 wysłana przez Milek7 »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #793 dnia: 28 Lutego 2017, 15:04:41 »
Zachowanie z ukrywaniem okienka przy alt-tab jest powodowane przez GLFW, moim zdaniem to właściwie lepiej, ale nic z tym raczej nie zrobię.
Nie zrozumiałem z tego zdania, co jest lepsze. Dla użytkownika windows zmiana okienek przy alt tab jest podstawową funkcją poruszania się po systemie. Oczywiście to przyzwyczajenie i można to zmienić. Może się wydawać, że jak zabawa z maszyną to nie kombinujemy z innymi aplikacjami. I zgodzę się z tym, jednak całymi dniami testując zachowania exe lub jakiejś nowej scenerii jest upierdliwe. Gdybym miał odpaloną symulację na Twojej kompilacji nie mógł bym napisać teraz tej wiadomości.
PS: Komunikaty u mnie wyłącza F6.
PS2: @tmj, jakkolwiek to wygląda, jest faktem, że dźwięk gwizdka znika na wczorajszej wersji b.

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 902
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #794 dnia: 28 Lutego 2017, 15:13:18 »
Nie rozumiem. Alt-tab powinien działać. Z tego co zrozumiałem rozchodzi się o to, że nie da się mieć innego okienka zasłaniającego symulator, bo po przełączeniu focusa na inne okienko symulator się chowa, tak?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #795 dnia: 28 Lutego 2017, 15:15:08 »
@tmj: popatrzyłem na kod od tego kolorowego nieba co zrobiłeś, i niezbyt to ładne. Będziesz jeszcze coś w tym zmieniał, czy mogę przerobić na vbo?
Przerob jesli chcesz, ale biorac pod uwage ze polowa danych i tak zmienia sie regularnie i trzeba odswiezac zawartosc bufora, a calosc to raptem ~1500 wierzcholkow, to troche imo sztuka dla sztuki :) Docelowo i tak powinno byc w 90% przesuniete do shadera, zakladajac ze kiedys beda.

PS2: @tmj, jakkolwiek to wygląda, jest faktem, że dźwięk gwizdka znika na wczorajszej wersji b.
A co z dzisiejsza wersja, tez brak, czy gwizdze? Pytam, bo u mnie na 100% gwizdal na 170227b podczas wczorajszych testow.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #796 dnia: 28 Lutego 2017, 15:16:11 »
Tak, po przełączeniu choćby na IE aby zerknąć na forum (oczywiście bez pełnego ekranu), znika symulacja. Wersję 170228 dopiero zassałem, będę sprawdzał gwizdanie. :)
« Ostatnia zmiana: 28 Lutego 2017, 15:18:00 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #797 dnia: 28 Lutego 2017, 15:18:51 »
Nie rozumiem. Alt-tab powinien działać. Z tego co zrozumiałem rozchodzi się o to, że nie da się mieć innego okienka zasłaniającego symulator, bo po przełączeniu focusa na inne okienko symulator się chowa, tak?
O ile dobrze rozumiem rozchodzi sie o to, ze niektorzy maja otwarte okno symulatora, i jak sie tam malo dzieje to sledza zawartosc jednym okiem, a drugie maja na oknie przegladarki czy gdzie indziej (sam tak robie dosc czesto) Wiec gdy symulator sie chowa, to ta funkcjonalnosc tez zanika.

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 902
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #798 dnia: 28 Lutego 2017, 15:24:39 »
Przerob jesli chcesz, ale biorac pod uwage ze polowa danych i tak zmienia sie regularnie i trzeba odswiezac zawartosc bufora, a calosc to raptem ~1500 wierzcholkow, to troche imo sztuka dla sztuki :) Docelowo i tak powinno byc w 90% przesuniete do shadera, zakladajac ze kiedys beda.
Zmienia się, ale to nie znaczy że trzeba nachrzaniać 3000 calli do drivera co klatkę. Jedno VBO na wierzchołki, drugie na kolory, połączyć razem w VAO, a bufor z kolorami aktualizować przez glMapBuffer.
Shadera to mógłbym zrobić i teraz, tylko zastanawiam się czy liczenie tych wzorów co klatkę ma sens, bo obecnie jest rzadziej. Można by z taką samą częstotliwością jak teraz renderować do tekstury, ale z drugiej strony wtedy znowu trzeba liczyć dla całego nieba mimo że zwykle widoczny jest tylko fragment, więc pod tym względem liczenie tego co klatkę jest lepsze.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #799 dnia: 28 Lutego 2017, 15:29:14 »
Można by z taką samą częstotliwością jak teraz renderować do tekstury, ale z drugiej strony wtedy znowu trzeba liczyć dla całego nieba mimo że zwykle widoczny jest tylko fragment, więc pod tym względem liczenie tego co klatkę jest lepsze.
Liczyc calosc warto i tak, bo srednia jest wykorzystywana takze do innych celow (kontrola jasnosci obiektow itp), wiec jak zaczniesz kalkulowac tylko to co uzytkownik widzi przez kamere, to beda bezsensowne skoki na podstawie tego, gdzie akurat wcelowana jest kamera.

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 902
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #800 dnia: 28 Lutego 2017, 15:29:48 »
Tak, po przełączeniu choćby na IE aby zerknąć na forum (oczywiście bez pełnego ekranu), znika symulacja. Wersję 170228 dopiero zassałem, będę sprawdzał gwizdanie. :)
No bez pełnego ekranu to u mnie jest ok, można przełączyć na inne okienko i symulator się nie chowa. Sprawdzone na win7.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #801 dnia: 28 Lutego 2017, 16:04:58 »
Jesli chodzi o dzisiejsze 170228 to melduje, ze gwizdek jest. Wieczorem powalcze z bibliotekami MS na win7.

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #802 dnia: 28 Lutego 2017, 17:19:29 »
Na Win10 (i oryginalnym exe) nie ma problemu na pełnym ekranie wyświetlić okienko z konsolą. Symulator nie ma się chować po przejściu do innego okna dlatego, że jak masz 2 monitory to możesz coś zrobić na drugim monitorze. Ja zwykle na drugim monitorze mam Rainsted, rozkład jazdy albo inny dokument.

BTW, alt+tab domyślnie po prostu przykrywa okno symulatora innym oknem, bez chowania symulatora. To jest sensowne zachowanie i tak powinno być. Zauważyłem, że niektóre gry też tak mają. Nie cierpię takich, które uniemożliwiają mi podgląd pełnego ekranu gry podczas używania innych aplikacji, przykładowo przeglądarki.

Ogólnie zachowanie okienek jest nie bez powodu obsługiwane przez system operacyjny i żadna aplikacja nie powinna tego zmieniać. Nie ma sensu ograniczania opcji jakie ma użytkownik. Każdy sobie ustawi po swojemu jak mu pasuje. I jeszcze raz - to było dobrze w starym exe a skoro było dobrze, to nie ma sensu zmieniać takich rzeczy bo to jest krok wstecz. Jest wystarczająco dużo pilnych rzeczy do poprawienia, mam na myśli konkretnych bugów typu niedziałający hamulec pomocniczy w SN61 czy światła oświetlające kabinę i wszystko wokół w kiblach.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #803 dnia: 28 Lutego 2017, 17:25:44 »
światła oświetlające kabinę i wszystko wokół w kiblach.
Masz to nadal na nowszych exe (120227b, 120228)?

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #804 dnia: 28 Lutego 2017, 17:29:02 »
Przerzuciłem aktualny stan prac na mojego mastera. I tak wiem, że wszyscy korzystają z repo tmj-a więc będę od czasu aktualizował stan prac u siebie a potem na głównym repo.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #805 dnia: 28 Lutego 2017, 17:52:46 »
Sorki, moja wina, przeoczyłem 120227b. Nie, w 120227b jest ok. A tak na marginesie, gdzie jest 120228?
 
światła oświetlające kabinę i wszystko wokół w kiblach.
Masz to nadal na nowszych exe (120227b, 120228)?

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #806 dnia: 28 Lutego 2017, 17:59:37 »
@HTD, nie potwierdzam swiecenia kabiny i skladu EN57 juz od exe 170227b. Mam takie dziwne wrazenie jakbys nie czytal zbyt uwaznie informacji o zmianach. Zgadzam sie za to z alt + tab.
@tmj, dzisiejszy plik gwizdze, jezdzi, swieci. Przynajmniej na kilku pojazdach i sceneriach co testuje. Nie ukrywam, ze jestem rozczarowany iloscia osob pobierajacych i testujacych najwazniejszy plik w calej MaSzynie.
Dodam dzis jeszcze pewna wskazowke na wysyp exekow. Przynajmniej z tym komunikatem, ktory publikowalem wczesniej.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #807 dnia: 28 Lutego 2017, 18:04:56 »
A tak na marginesie, gdzie jest 120228?
Troche wyzej na tej stronie :)  http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28159.msg442600.html#msg442600

uaktualnienia w sumie dosc latwo przegapic, jesli watek posuwa sie szybko, ale jesli mozliwe to wzmianka, ktora wersja byla testowana gdy trafil sie blad, jest przydatna.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #808 dnia: 28 Lutego 2017, 18:15:15 »
Załączam dwa zrzuty ekranu na podstawie których, chcę pokazać wywalenie błędu. W exe pascalowym nigdy nie było problemu, aby zamknąć program za pomocą przycisku x na konsoli. Zaznaczyłem ten przycisk w załączniku. Jednak po przenosinach na C++ próba zamknięcia programu zawsze wywala komunikat o błędzie, na wszelki wypadek ten komunikat załączam powtórnie. Może to nic ważnego, ale większość wysypów, jak nie wszystkie, kończy się u mnie takim komunikatem. Przy testach kiedy symulację zamykam przed jej dokończeniem taka forma zamykania była przeze mnie stosowana. Może to nic nie znaczy, ale uznałem, że warto o tym wspomnieć.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #809 dnia: 28 Lutego 2017, 18:21:21 »
Zgadza sie, tam jest taki glupi blad zwiazany z logowaniem, ktory objawia sie okazjonalnie przy zamknieciu, ale wymagaloby to sporej ilosci drobnych poprawek, wiec na razie to odkladam, bo blad jest malo istotny. Jak mnie dostatecznie zdenerwuje to sie za niego wezme ;)