Autor Wątek:  Własna tekstura drogi nie wyświetla się.  (Przeczytany 3613 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 937
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Własna tekstura drogi nie wyświetla się.
« dnia: 08 Sierpnia 2016, 15:27:34 »
Cześć, jako że obecne tekstury polnych dróg jakościowo wypadają dość słabo, postanowiłem strzelić sobie jakąś teksturkę 2048x2048. Pobrałem zdjęcie w odpowiedniej rozdzielczości, przyciąłem do wspomnianego rozmiaru, wyeksportowałem do TGA, wrzuciłem do folderu textures, nałożyłem na drogę, lecz ta wyświetla się na biało...
Czy tekstury dróg muszą spełniać jakieś specjalne wymogi?
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Własna tekstura drogi nie wyświetla się.
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Sierpnia 2016, 15:41:13 »
Wszystkie tekstury trajektorii muszą mieć głębię koloru RGB 24 bit. Prawdopodobnie masz RGBA 32 bit.
Mój kanał youtube

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 937
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Własna tekstura drogi nie wyświetla się.
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Sierpnia 2016, 21:15:11 »
Zadziałało elegancko. Dzięki wielkie!
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender