Autor Wątek:  Problemy z patchem 16.05  (Przeczytany 55910 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9150
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 669
Problemy z patchem 16.05
« dnia: 28 Maja 2016, 13:32:35 »
Wątek założony w celu zgłaszania nieprawidłowości zaobserwowanych w paczce 15.04 z patchem 16.05

Proszę pamiętać o:
  • dokładnym opisie problemu (jaką lokomotywę uruchamiasz, na jakiej scenerii, co się dzieje);
  • w przypadku crashy i błędów graficznych, informacji o konfiguracji sprzętowej (procesor, pamięć karta graficzna i wersja sterowników do niej – szczególnie ta informacja jest cenna);
  • pliku log.txt, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w katalogu głównym symulatora; UWAGA! Należy sprawdzić, czy w starterze Rainsted zaznaczona jest opcja Zapisywanie przebiegu symulacji w "log.txt"; znajdziesz ją w zakładce "Ustawienia"; log musi być z uruchomienia, w którym wystąpił błąd (nie generuj pliku log na innej, działającej scenerii, i w przypadku korzystania z innego taboru, tylko po to, żeby był); Jeśli błąd dotyczy nie podania jakiegoś sygnału lub utknięcia AI na szlaku, należy ustawić kamerę w/obok takiego pojazdu i wcisnąć F2 by wyświetliły się czerwone informacje diagnostyczne.
  • w przypadku podmiany składów, pliku $.scn, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w folderze scenery;
  • ewentualnie screenie obrazującym problem (przypominamy o Regulaminowym umieszczaniu screenów); Na screenie powinny być wyświetlone informacje diagnostyczne spod F2, czyli stan błędnie zachowującego się pojazdu, lub współrzędne miejsca z błędnie umieszczonymi obiektami.
Wiadomości raportujące błędy, a będące nieprzydatne do ich lokalizacji/usunięcia, będą przenoszone na bocznicę. Zgłaszanie błędów w starszych wydaniach MaSzyny (również w czystej PC15.04) lub takich, których rozwiązanie znajduje się w readme będzie nagradzane przez moderację.

Prosimy nie zgłaszać w wątku problemów wynikających z nieprawidłowego rozpakowania paczki (do wypakowania paczki należy używać programu 7-zip w wersji 9.20, poprzednie wersje nie obsługują zastosowanej metody kompresji LZMA2), bądź własnych w niej modyfikacji!

Przed napisaniem wiadomości prosimy przeczytać plik informacyjny readme.html i poszukać w nim rozwiązania swojego problemu.

Proszę również pamiętać by po wgraniu patcha koniecznie wybrać zakładkę w starterze Rainsted Tabor posiadany/Sprawdź posiadany tabor
« Ostatnia zmiana: 29 Maja 2016, 14:01:10 wysłana przez Pedrosiasty »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Maja 2016, 13:56:26 »
W starterze figurują: manewrowo3 oraz manewrowo3 - Kopia, nie wiem czy się da podpiąć zasilanie prędkościomierza od ST45 pod baterię akumulatorów? Bo przy wyłączeniu baterii powinien się prędkościomierz wyłączyć i trzecia sprawa - programator świateł w EP09 czy EU07 działa, ale zmieniając w kabinie A oświetlenie, analogicznie zmienia się w kabinie B. EP09 i EU07 nie mają tak jak TRAXXY, czy inne nowoczesne pojazdy, że jednym programatorem zasilamy obydwie kabiny. A i czwarta spraw to godzina w ST45 się nie zgadza z rzeczywistą. Różnica jest około 1,5 godziny.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Maja 2016, 14:09:10 »
Programator działa na całego loka, taka samo jak kabiny. Dopóki nie rozdzielimy stanu kabin nic się nie zmieni w tym zakresie.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Maja 2016, 11:13:50 »
W starterze figurują: manewrowo3 oraz manewrowo3 - Kopia
To już tak było przy PC 15.04. Wtedy omyłkowo została wrzucona kopia i nic już z tym nie da się zrobić. Nie da się wyrzucić pliku z czyjegoś komputera.
A i czwarta spraw to godzina w ST45 się nie zgadza z rzeczywistą. Różnica jest około 1,5 godziny.
Zegar nie jest ustawiony na godzinę rzeczywistą. Jest on ustawiony na godzinę wskazywaną pod [F1].

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Maja 2016, 13:22:16 »
I tak ma byc. To godz symulowana.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4502
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Maja 2016, 14:01:52 »
Da sie wyrzucic po czesci plik. Wystarczy dopisac odpowiednia linie do pliku bat, ktory usuwa pliki txt z katalogu glownego MaSzyny.

Offline jakol112

  • Szklarz
  • Wiadomości: 215
  • Technik-Elektryk, Student MiBM
    • Zobacz profil
    • PeKaPe
  • Otrzymane polubienia: 56
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Maja 2016, 18:37:39 »
 U mnie po uruchomieniu symulacji wykorzystanie procesora sięga od 97 do 100%. Przy pracy systemu z uruchomioną przeglądarką, menedżerem zadań Windows i kilkoma programami w tle to od 2 do max 12%. Przez tak duże użycie symulacja przycina mimo płynności 40 do 60 FPS.
« Ostatnia zmiana: 29 Maja 2016, 18:50:02 wysłana przez jakol112 »

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10109
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2593
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Maja 2016, 22:10:45 »
Na pojazdach z ekranami czy na wszystkim? Jaki masz procesor?
Ekrany @mamuta można uzależnić od baterii. Kwestia jednego ifa w skrypcie i przygotowania tekstur wygaszonych. Po prostu gdy były robione nie było jeszcze tej opcji, bo funkcje ekranów były rozszerzane w miarę potrzeb przy tworzeniu traxxa i innych niewydanych jeszcze pojazdów. Ba, nie wiem czy była obsługa baterii w głównej linii exe.

Cytuj
Grands Xwerty Dziś sobie zainstalowałem, i w lokomotywach 303E np. EP07-1023 nie ma już szarego malowania kabin. Co jest?
Zwaliliśmy coś z wpisami kabin podczas edycji mmd?
« Ostatnia zmiana: 29 Maja 2016, 22:43:57 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4013
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1061
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Maja 2016, 22:47:25 »
1023 ma po prostu przypisaną kabinę 303E-EP-ZEZ (błąd), a inne mają "poprawnie" 303E-EP-ZEZ-IC.
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline domel-pkp

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Maja 2016, 22:59:40 »
Nie mogę włączyć komputera w traxx - elektrowóz. Nie działają klawisze? o co chodzi?

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10109
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2593
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Maja 2016, 23:02:12 »
Ekran powinien się włączyć wraz z bateriami. Daj log. Jak masz napisane w pierwszym poście... Jesteś nowy, ale pisz możliwie poprawnie, bo nie znajdziesz na naszym forum pobłażania dla łamanej polszczyzny. Nie ma potrzeby kopiowania poprzedniej wiadomości. Części zdania złożonego oddziela się przecinkiem. Pytanie kończy się pytajnikiem.

Ma ktoś ochotę na testy wydajnościowe? Pozwoli to zdiagnozować gdzie leży problem i co obrać jako priorytet. Jak zmienia się FPS w wariantach:
Nowa-stara smuga. Choćby siódemka w nocy na exe 470 a 476.
Obecność ekranu pythona. E186 (ciężki ekran) i ET22-2k (lżejszy) na 470 a 476. Na starszym mam nadzieję nic się nie wysypie tylko zignoruje nieznane wpisy.
Istotne zwłaszcza na konfiguracjach które doświadczyły znacznego spadku wydajności w ostatniej wersji, a jest sporo takich przypadków. Jest możliwość wyprowadzenia do ini (i przy współpracy Ra do startera) opcji wyłączenia ekranów i wyboru używanej smugi.
A może ktoś ma przeskok wydajnościowy między 472 a wczesnymi 475 na pojazdach bez ekranów? Będziemy ograniczać ilość logowanych informacji w trybie podstawowym bo przy zmianach w interpretacji ograniczeń prędkości przez AI doszło tu trochę diagnostyki do debugowania.
« Ostatnia zmiana: 30 Maja 2016, 00:04:04 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline domel-pkp

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Maja 2016, 23:52:13 »

Nie mogę włączyć komputera w traxx - elektrowóz. Nie działają klawisze? o co chodzi?

 Jak włączam baterie. to nie włącza się ekran w traxx. O co chodzi daj log.

Offline jakol112

  • Szklarz
  • Wiadomości: 215
  • Technik-Elektryk, Student MiBM
    • Zobacz profil
    • PeKaPe
  • Otrzymane polubienia: 56
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #12 dnia: 30 Maja 2016, 06:55:29 »
Na pojazdach z ekranami czy na wszystkim? Jaki masz procesor?

Z tego co zaobserwowałem to głównie na pojazdach z ekranami i przy widocznej smudze. Procek to Celeron E3300 podkręcony do 3,9GHz.
« Ostatnia zmiana: 30 Maja 2016, 06:58:59 wysłana przez jakol112 »

Offline QGforcing

  • Wiadomości: 64
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #13 dnia: 30 Maja 2016, 07:38:07 »
Z ekranami w traxxie również mam czasami problem. Ostatnio odpaliłem Bałtyk z misją ściągania IC-ka (domyślna EP08). Zmieniłem loka na traxxa i uruchomiłem symulację przy niebie "night001". Kierunkowy w przód, baterie i ciemno, ekrany ciemne, choć wszystko inne pracuje. Zmieniłem niebo na "night", znowu włączyłem symka i tym razem wszystko było ok, ekrany działały. Z niebiem "night001" próbowałem kilkakrotnie, ale bez efektu. Podobnie miałem w misji towarowy1 na linii 61 z tym, że tam jechałem na "mglisto". Pierwsza próba odpalenia nieudana, powtórne odpalenie symulacji i już wszystko śmigało jak należy (cały czas na "mglisto"). Dodam, że koledze również czasem nie zaskakuje, ale rzadko.
« Ostatnia zmiana: 30 Maja 2016, 07:56:13 wysłana przez QGforcing »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #14 dnia: 30 Maja 2016, 08:19:55 »
Po uruchomieniu bez zaskoczenia ekranu prosimy zapisać plik log.txt w głównym katalogu (nadpisywany jest przy każdym nowym uruchomieniu) i wrzucić do wiadomości na forum.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4502
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #15 dnia: 30 Maja 2016, 12:01:39 »
Ja również miałem ten problem, ekrany były czarne. Ponowne uruchomienie Symulatora rozwiązało sprawę. Ewidentnie coś jest niedopracowane. Zdaje mi się, że gdy z przyzwyczajenia od razu nie włączymy baterii, tylko np. załączymy obwód główny czy podniesiemy patyki, to potem ekran nie chce się już załączyć. Trzeba by przetestować włączanie Traxxa bez załączonej baterii (tak jak to było robione jeszcze 2 lata temu) i później spróbować ją włączyć. Ekrany mogą być czarne pomimo załączonej baterii.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10109
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2593
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #16 dnia: 30 Maja 2016, 14:00:32 »
Dziwne by to było. W kolejnej klatce ekranu powinno się odświeżyć. W pozostałych lokomotywach nie ma tego problemu? Tam nie ma uzależnień od baterii.
Mój kanał youtube

Offline Mnia

  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #17 dnia: 30 Maja 2016, 18:55:18 »
To wtrącę swoje 3 grosze. Problem jest z "Linia 61_towarowy1", "Linia 61_towarowy2", "Linia 61_tlk-1".
Bez żadnych zmian oraz ze zmianą lokomotywy. Reszty nie testowałem.
Oczywiście dla pewności jeszcze raz pobrałem Patcha i jeszcze raz nadpisałem pliki.
« Ostatnia zmiana: 30 Maja 2016, 18:57:31 wysłana przez Mnia »

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10109
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2593
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #18 dnia: 30 Maja 2016, 19:24:47 »
Nie miałeś przypadkiem pobranej wersji beta przez rainsted? Patch zawiera stan linii na 4.15+kilka poprawek błędów krytycznych znalezionych w PC. Jeśli pobierałeś wersję rozkopaną przez Ra i ją nadpisałeś patchem, to ma prawo się posypać. Albo używaj 15.04+16.05 i wtedy będziesz miał stabilną wersję sprzed roku albo jeszcze raz ściągnij wersję aktualną Rainsted>dodatki i ciesz się wszystkim co uczynił Ra przez ten czas, lecz licz się z tym, że do czasu zakończenia prac nad scenerią i publikacją na eu07.pl wsparcie techniczne uzyskasz tylko u Ra.
Mój kanał youtube

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9150
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 669
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #19 dnia: 30 Maja 2016, 19:35:37 »
Nie wiem jak jest w patchu, ale na repo też za choinkę nie działają u mnie te ekrany.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #20 dnia: 30 Maja 2016, 19:38:58 »
Mógłbyś wrzucić loga? Ja kombinowałem jak tu zrobić, żeby te ekrany się nie świeciły, wciskając różne kombinacje klawiszy i u mnie zawsze działają. Może jest tak, że jak wciśnie się jakiś przycisk nie w tej kolejności czy coś, to może ekrany przestają reagować. Trzeba znaleźć przyczynę tego błędu.
« Ostatnia zmiana: 30 Maja 2016, 19:40:42 wysłana przez Maciej »

Offline Mnia

  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #21 dnia: 30 Maja 2016, 19:53:19 »
Nie miałeś przypadkiem pobranej wersji beta przez rainsted? Patch zawiera stan linii na 4.15+kilka poprawek błędów krytycznych znalezionych w PC. Jeśli pobierałeś wersję rozkopaną przez Ra i ją nadpisałeś patchem, to ma prawo się posypać. Albo używaj 15.04+16.05 i wtedy będziesz miał stabilną wersję sprzed roku albo jeszcze raz ściągnij wersję aktualną Rainsted>dodatki i ciesz się wszystkim co uczynił Ra przez ten czas, lecz licz się z tym, że do czasu zakończenia prac nad scenerią i publikacją na eu07.pl wsparcie techniczne uzyskasz tylko u Ra.
Ok. Dziękuje za wyjaśnienie.
P.S. Ale zakręcenie jest przez to wszystko.
« Ostatnia zmiana: 30 Maja 2016, 19:54:48 wysłana przez Mnia »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9150
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 669
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #22 dnia: 30 Maja 2016, 20:18:03 »
Mógłbyś wrzucić loga?
Proszę bardzo.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline goofy212

  • Wiadomości: 108
  • PKP- Poczekaj Kiedyś Przyjedziemy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #23 dnia: 30 Maja 2016, 20:46:47 »
Ja mam problem z Traxxami, a dokładniej z CA. Zamiast czerwonej lampki CA wyświetla mi się biała kontrolka na monitorze, która nie mruga. Dodaje loga i screena.
Uczeń wykazuje niedyspozycję psychofizyczną, w związku z czym zostaje odsunięty od zajęć z jednoczesnym ich niezaliczeniem.
https://goofy212.flog.pl/

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #24 dnia: 30 Maja 2016, 20:49:55 »
Dziwne. Po pierwsze u siebie napis "Loading Python" w logu mam po player train init:
Player train init: e186_248-1
Loading Python ...
Loading - binary model: dynamic\pkp\e186_v2\kabina_a.e3d
Loading - texture: textures\tabor\smycz.tga
U Ciebie jest na samym początku logu. Druga rzecz, to u mnie jest:
Created python screen traxx_renderer on submodel wyswietlacz (58)a u Ciebie:
Created python screen traxx_renderer on submodel wyswietlacz (55)(to raczej nie ma większego znaczenia). I po włączeniu baterii u Ciebie wyświetla się:
Traceback (most recent call last):
  File "<string>", line 39, in render
  File "<string>", line 147, in _render
AttributeError: traxx_renderer instance has no attribute 'print_center'

Unknown python texture size!
Traceback (most recent call last):
  File "<string>", line 39, in render
  File "<string>", line 147, in _render
AttributeError: traxx_renderer instance has no attribute 'print_center'

Unknown python texture size!
Traceback (most recent call last):
  File "<string>", line 39, in render
  File "<string>", line 147, in _render
AttributeError: traxx_renderer instance has no attribute 'print_center'

Unknown python texture size!
Traceback (most recent call last):
  File "<string>", line 39, in render
  File "<string>", line 147, in _render
AttributeError: traxx_renderer instance has no attribute 'print_center'

Unknown python texture size!
Traceback (most recent call last):
  File "<string>", line 39, in render
  File "<string>", line 147, in _render
AttributeError: traxx_renderer instance has no attribute 'print_center'

[...]
I to Unknown python texture size [...] pojawia się aż do wyłączenia symulacji.
« Ostatnia zmiana: 30 Maja 2016, 20:53:45 wysłana przez Maciej »

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1308
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #25 dnia: 30 Maja 2016, 20:53:58 »
A jak zmniejszyć spadek fps w traxxie?

  Dodano: 30 Maja 2016, 20:59:00
Ja mam problem z Traxxami, a dokładniej z CA. Zamiast czerwonej lampki CA wyświetla mi się biała kontrolka na monitorze, która nie mruga. Dodaje loga i screena.
Ta kontrolka ma się tak wyświetlać, bo jest ona od czuwaka umiejscowionego przed fotelem na podłodze. Prawidłowo działa to tak, że musimy mieć cały czas wciśnięty ten pedał, a gdy wyświetla się ten komunikat to maszynista spuszcza stopy z pedała i na dusza z powrotem a tym samym zbija czuwak. A czerwona kontrolka wyświetla się tylko podczas najechania lokomotywy na rezonator SHP.
« Ostatnia zmiana: 30 Maja 2016, 20:59:00 wysłana przez klimczok_mk »

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10109
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2593
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #26 dnia: 30 Maja 2016, 21:26:31 »
Wygląda jakbyś miał nieaktualny abstractscreenrenderer.py ale na repo jest wszystko ok a z niego odpalasz widzę. Kolejność submodeli może być różna między t3d-e3d bo konwersja sortuje. Na t3d powinno być raczej tak samo.
Mój kanał youtube

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1308
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #27 dnia: 30 Maja 2016, 21:33:08 »
A czemu na prędkościomierzu podczas przyspieszania i hamowania zadajnik daję na full hamowanie, albo full moc to żółty bądź niebieski wykres nie dojeżdża do końca skali tylko jest na jego połowie? 

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5471
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1738
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #28 dnia: 30 Maja 2016, 21:39:44 »
Komputer pilnuje żeby nie przesadzić.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1308
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #29 dnia: 30 Maja 2016, 21:45:09 »
A da się coś poradzić na te spadki fps? Czy pora na nowy komputer?