Ze względu na brak odbić i świateł wiązanych do dynamiców, od dawien dawna wszystkie elementy odblaskowe jak wskaźniki i znaki drogowe miały ustawione świecenie (selfillum). W nadchodzącym exe 475 wchodzi nowa smuga autorstwa youBy "ze starego spksa" stworzona z wielu płaszczyzn o różnym rozmiarze w różnej odległości od kamery odpowiednio filtrowanych z renderowaną sceną. Sięga na wskaźniki zawieszona na sieci trakcyjnej i momentami przepala tekstury obiektów pod spodem powodując, że czarne napisy na białym tle są nieczytelne aż do zejścia głównego snopa światła ze wskaźnika tuż przed czołem pojazdu. Efekt można zobaczyć na ostatnich wrzutkach do wątku exe 470+ na warsztacie.
Czy mamy wyłączyć świecenie wskaźników? Wiele z nich to kawał blachy maźnięty farbą i nawet odblaskowy nie jest. W dodatku świecenie z dala od źródeł światła nie jest zbyt realistyczne. Jednak oświetla jedynie pojazd gracza w widoku z kabiny, więc we freefly będą ciemne jak wszystkie inne obiekty otoczenia.
Ponad miesiąc powisiało. 24:3 dla wyłączenia świecenia co też uczyniłem.