Autor Wątek:  Przycisk piasecznicy  (Przeczytany 22278 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Przycisk piasecznicy
« dnia: 26 Lutego 2016, 14:47:24 »
Dłubię przy klawiszu "s".
Obecnie na swoim exe mam następujący efekt:
Można w pojeździe nie będącym EZT (Type=ezt w fiz) zdefiniować przełącznik impulsowy "sand_bt". Wtedy przytrzymanie "s" (trzymane klawisze shift/ctrl nie mają znaczenia) uruchamia piasecznicę. Odtwarzany jest w zapętleniu dźwięk "pneumaticrelay". Pojazdy bez guzika "sand_bt" nie mają możliwości włączenia piasecznicy przez gracza. Przyhamowanie pod [num enter] działa niezależnie.
W pojeździe będącym EZT można zdefiniować przełącznik "door_signalling_sw". Wtedy mamy możliwość [shift+S / s] włączać/wyłączać sygnalizację drzwi. Do działania wymaga jeszcze wpisu w fiz. Wcześniej dźwięk hebelka był odtwarzany niezależnie od obecności przełącznika.
Wypadałoby zmienić dźwięk na składany by ładnie się pętlił. Ma ktoś nagrania używania piasecznicy z kabiny pojazdu? Dochodzą mnie słuchy, że dźwięk został wyłączony świadomie jako "nierealny".
Trzeba we wszystkich kabinach pojazdów z piasecznicą zdefiniować guziki. Bez tego nie będzie działać.
Zapraszam do dyskusji i deklaracji chęci przerabiania kabin/mmd.
------------
W załączniku testowe exe (bazujące na 474asynch14) i zmodyfikowane mmd dla 4e (wszystkie), ST45, SU46. Na starszych exe wpisy są ignorowane więc można bezpiecznie nadpisywać. W kolejnym załączniku wypisany  nazwie tabor+grzybek bocznika dla SX42. Nie impulsowo ale zawsze jakoś.
Proszę używać najnowszego exe 475.

Dostosowany tabor:
4e (cały): 4e-ep-tv, 4e-ep-zez, 4e-ep, 4e-tv, 4e-zez, 4e
303e (cały): 303e, 303e-ep-tv, 303e-ep-tv-ic, 303e-ep-zez, 303e-ep-zez-ic, 303e-tv, 303e-zez, 303e-zez-ic, 303eb-zez.
EU05 (prowizorycznie): wszystkie pedały w jednym submodelu
EP05 (prowizorycznie): wszystkie pedały w jednym submodelu
EP07 (cały): 4e-ep-zez
EP08 (prowizorycznie): 102e, 102e_ic [brak animacji]
EP09 (prowizorycznie):  Wersja bez klimy nie posiada grzybka, pozostałe z klima grzybek przyspawany do kabiny.
ET22 (cały): 201e-rn, 201e-rw, 201e-w, 201e-zez, 201e, 201e-p
ET41_v1 (cały)
ET41v2 (prowizorycznie): Przycisk przyspawany do macierzy.
ET42 (cały): 112e
SM42: Brak pedału w modelu
SP42: Brak pedału w modelu
ST45 (cały): 301dd
SU45 (cały): 301d-1, 301d
« Ostatnia zmiana: 30 Kwietnia 2016, 22:27:32 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Marca 2016, 22:02:08 »
Podbijam. Do patcha idzie exe wymagające zdefiniowanych guzików. Ja wszystkiego sam nie zrobię. Z Joachimowiczem zrobiliśmy te kilka pojazdów ale to wierzchołek góry lodowej. Proszę przynajmniej o siódemki i byki by w najpopularniejszym taborze to działało. Jak nikt się nie odezwie to miłego ślizgania życzę. :)
Mój kanał youtube

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Marca 2016, 16:33:58 »
Nagrałem dźwięk piasecznicy na ET22. Jak odzyskam siły to wrzucę.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Marca 2016, 17:16:09 »
Przydałoby się jeszcze poprawić dźwięk przełącznika nastawienia rodzaju hamulca (P-O-T). W rzeczywistości nic tam nie syczy :P

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Marca 2016, 17:50:22 »
Nagrywane telefonem, przy wyłączonych sprężarkach i przetwornicach. Radio jedynie wyłączyłem z poziomu przycisku, nie zasilacza. Początkowy szum jest w trakcie trzymania nogi na piasecznicy, zaś ten "buch" jest, gdy puszczę piaskowanie. Pierwsze dwie próby są zrobione w sposób, że telefon był skierowany w kierunku, jak się patrzy na szlak. Trzecia próba jest z przybliżonym telefonem do drzwi. Jakby kogoś interesowało, maszyna to ET22-1103, kabina A. Jak coś to następnym razem mogę wyłączyć zasilacz radia i nagrać w postaci filmu. Ale to niech Antek już się wypowie, jaki materiał bardziej by go interesował.

Link --> http://eu07.pl/userfiles/14534/priv-piasecznica.rar
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Marca 2016, 18:32:22 »
Spróbuję to pokroić i wtedy powiem czy uda mi się ładnie pętlący środek zrobić. Ewentualnie będę prosił o dłuższy fragment z przytrzymaniem pedału. Mogę grabki podesłać do rozgarniania kupy piachu. :P Dzięki wielkie za nagranie. Muszę ogarnąć dźwięki składane do tego i przy okazji przyhamowanie też przerobić.
Niebugoclaw, co proponujesz z nastawą hamulca? Zwykły switch czy jest tam wymagany jakiś szczególny dźwięk?
Mój kanał youtube

Offline RUDEK

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 292
  • cisza spokój na tle kolei
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 125
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #6 dnia: 17 Marca 2016, 19:42:16 »
Skoro już o piasecznicy to trzeba dodać, że piach usypuje się, również przy hamowaniu nagłym jak i przy zrzucaniu baterii,
nie dając wcześniej nastawnika kierunku na pozycje 0. Stąd te charakterystyczne kupki piachu na żeberkach.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Marca 2016, 19:52:15 »
A w sumie to czemu to sluzy to usypywanie piachu przy zwalaniu baterii?
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Marca 2016, 19:55:51 »
A na jakich lokomotywach tak jest? Zwykle piasecznica jest włączana "prądem" Więc wyłączeniu baterii nie powinna sypać.

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #9 dnia: 17 Marca 2016, 21:00:42 »
Piach leci także w chwili, gdy hebelek piasecznicy jest włączony a w przewodzie głównym jest 0. Ale aż sprawdzę, czy po zostawieniu kierunku i zrzuceniu baterii leci piasek. Ale może tak być, bo wtedy jest spadek ciśnienia w przewodzie głównym.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline maciekb_19

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #10 dnia: 18 Marca 2016, 07:08:16 »
Teoretycznie po zrzuceniu baterii traca zasilanie cewki zaworow odcinajacych ZOC1 i 2, ktore powoduja spadek cisnienia w p. glownym, rownolegle traci zasilanie przek. pomocniczy p glownego PSH (przy normalnej pracy kontroluje go wylacznik cisnieniowy) ktory stykiem biernym zalacza piasecznice ponizej 0,28 Mpa (pod warunkiem, ze byly wlaczone a NK byl na kierunku). Z drugiej jednak strony po wylaczeniu bateri cewki zaworow piasecznic tez traca zasilanie. Ale roznie to bywa miedzy teoria a praktyka :) Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2016, 07:09:27 wysłana przez maciekb_19 »

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #11 dnia: 19 Marca 2016, 15:05:24 »
Niebugoclaw, co proponujesz z nastawą hamulca? Zwykły switch czy jest tam wymagany jakiś szczególny dźwięk?
Zwykły switch. Poza tym zawór hamulca dodatkowego FD1 również jest pozbawiony dźwięku, przydałoby się jakiś syk podpiąć :)

Skoro już o piasecznicy to trzeba dodać, że piach usypuje się, również przy hamowaniu nagłym jak i przy zrzucaniu baterii,
nie dając wcześniej nastawnika kierunku na pozycje 0. Stąd te charakterystyczne kupki piachu na żeberkach.
Odnośnie sypania przy zrzucaniu baterii - myślę, że kolega @maciekb_19 wystarczająco opisał temat - piach nie ma prawa sypać się przy wyłączonych bateriach :) Trochę go tylko poprawię: odcięcie H908 (czyli ZOC) nie powoduje "zwalenia" powietrza z PG, odpowiada za to elektrozawór od SHP, który po utracie zasilania zwala z PG. Kupki piasku na żeberkach występują bardziej z tego powodu, że przy uruchamianiu przed popełnieniem PG czasami zapomina się, że lok. jest na kierunku (i na ET22 jest załączony hebelek od piasecznic), poza tym przy sprawdzaniu CA i radiostopu z tych samych powodów. Takie uzależnienie występuje wśród znanych mi lokomotyw na ET22, EU06, EU07, EP08, ET41. Na SM42, SM31 i ET42 nie występuje, a na "laptopach" (201em i ek) jest uzależnione od prędkości.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #12 dnia: 25 Kwietnia 2016, 16:28:41 »
Widze ze ta poprawka przyspozy troszkę kłopotu. Nie latwo będzie tego dokonać, a już na pewno nie przy pomocy samego notatnika. Zabralem się jak zwykle za nickowa serie i widze ze w przypadkach kabin IC grzybek nozny od piasecznicy jest laczony z modelem podłogi. Co w takim przypadku robic? Tworzymy submodel o nazwie nam pasującej i wklepujemy recznie do t3d i wielkości 1pix i ukrywamy pod podloga, czy import kabiny do maxa rozdzielenie grzybka jako submodel i ponowny export, a jak wiadomo lubi się wtedy cos popsuc. Druga wersja jest troszkę czasochlonna, zwazywszy na to iż nie wiadomo ile takich przypadkow jeszcze napotkamy. W każdym razie puki co bez importu do maxa i podglądania modelu celem ustalenia nazwy submodelu grzybka, nie ma się co zabierać. Zrobilem dopiero serie EP08 bez kabin IC. Scren nizej.

W drodze wyjątku można dac nazwe submodelu podłogi i wyzerować parametry i tez będzie piasek dzialal. Ale brak będzie animacji.
« Ostatnia zmiana: 25 Kwietnia 2016, 16:36:00 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #13 dnia: 25 Kwietnia 2016, 17:28:33 »
No optymalnie trzeba wszystko powydzielać. Sprawdziłeś, czy sama deklaracja w mmd wskazująca na nieistniejący przełącznik nie wystarcza prowizorycznie? Nie wiem jak exe sprawdza.
Mój kanał youtube

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #14 dnia: 25 Kwietnia 2016, 18:49:22 »
Najlepiej to wydzielić z tej podłogi i sensownie nazwać. Podejrzewam zrobienie tego w notatniku może być raczej mordęgą.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #15 dnia: 25 Kwietnia 2016, 21:39:00 »
Stel niestety nie. Exe poszukuje submodelu w pliku kabiny, jeśli nie znajdzie to piasek nie działa. Już to sprawdziłem. I to wlasnie utrudnia prace, gdyby exe nie uzaleznialo obecności submodelu to by była miod malizka. Zawsze można by tego grzybka dodac później. A tak trzeba caly dynamic sprawdzić i nazwy szukac w plikach kabin, ewentualnie wydzielać bo inaczej nie zadziała. A wiec oznacza to sporo pracy i nie dla lajka a dla kogos kto umie się poslugiwac 3d maxem i importerem.
« Ostatnia zmiana: 25 Kwietnia 2016, 21:41:01 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #16 dnia: 25 Kwietnia 2016, 21:41:56 »
No to dowaliłem mały sabotaż. :>
Gdy nie trzeba kroić to nie trzeba się tym 3dsmaxem umieć posługiwać...
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #17 dnia: 25 Kwietnia 2016, 21:53:34 »
Zastanawiam się po kiego kogos podkusiło by w wersji IC zrobić attach grzybka do podłogi? Zle było ze jako submodel był osobno? Wszystkie kabiny zielone maja te sama nazwe submodelu i nie było z tym problemu. Tymczasem kabina ICc  ma grzybka z-attachowanego z podloga.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #18 dnia: 25 Kwietnia 2016, 22:01:09 »
Zrobił jak chciał i nie ma nad czym się rozczulać. Zająłbym się tym, ale od czasu rozpoczęcia sezonu z czasem dość krucho.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #19 dnia: 26 Kwietnia 2016, 16:58:49 »
Dlatego nikt sie za to nie zabiera. Stel popatrz w exe i pokombinuj by submodel nie byl wymagany bezwzglednie. Latwiej cos w exe zmienic niz w nastu lub kilkiudzesieciu kabinach z osobna. Oczywiscie z czasem i to dojdzie ale brak piaskowania to tak byc nie powinno.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #20 dnia: 26 Kwietnia 2016, 18:27:33 »
Do exeka lepiej nic nie dodawać, bo kod i tak już z tego co mi opowiadał Grzesiu to on przypomina makaron. Doda się jakąś pierdółkę i w innym miejscu już będzie wysyp.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #21 dnia: 26 Kwietnia 2016, 18:28:56 »
Nie umiem. Alternatywnie można by dać w fiz wpis definiujący czy piasecznica jest czy nie, ale to też będzie masa plików do edycji, a ja nie mam ochoty próbować zmieniać czegoś co działa. Kod jest dostępny, droga wolna jak ktoś chce, ja też musiałbym się nauczyć jak to zrobić.
Mój kanał youtube

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #22 dnia: 26 Kwietnia 2016, 18:37:37 »
Do piasku powinno być w fizyce kilka parametrów:
- ma przycisk od włączania,
- ma piasecznice (może być wyłączane zerowaną pojemnością zbiornika lub zerowym strumieniem piasku),
- piasecznica jest sterowana wielokrotnie,
- powiązania między piasecznicą a innymi układami (hamulec, przeciwpoślizg, napęd).
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #23 dnia: 26 Kwietnia 2016, 20:06:19 »
A nie mozna wrocic poprostu do tego co bylo wczesniej? Ze poprostu dzialala? No bo teraz nie dziala nigdzie no chyba ze wyedytuje sie mmd kazdej lokomotywy wraz z importem kabiny i jej modyfikacja w razie przypadku jak ep08ic. A to oznacza mase czasu liczony w tygodniach moze nawet miesiacach.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #24 dnia: 26 Kwietnia 2016, 23:42:15 »
A nie mozna doklejac do t3d pusty submodel (cos na wzor banana) z nazwa jaka jest wymagana dla piasecznicy?

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #25 dnia: 27 Kwietnia 2016, 00:29:28 »
:) I to jest dobry pomysł na prowizorkę, która przetrwa tysiąc lat. :D Jeśli ktoś jednak by się za to brał to proszę listować tabor wymagający wydzielenia pedałów.
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #26 dnia: 27 Kwietnia 2016, 06:40:51 »
Juz o tym pisalem. Pedro woli edycje kabin.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #27 dnia: 27 Kwietnia 2016, 07:41:13 »
Zawsze można ręcznie z t3d usunąć starą podłogę, a z nowego t3d dać tyko podłogę i pedał. Wtedy nie będzie żadnych komplikacji z animacjami, no i mniej roboty z przywracaniem wygładzania.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #28 dnia: 27 Kwietnia 2016, 08:26:27 »
Wiadomo, że eksportujemy tylko wymagane submodele i sklejamy w t3d by zredukować prawdopodobieństwo zepsucia czegoś. I optymalnie wycinamy guzik i go animujemy. Gdy jednak ktoś nie umie/nie chce mu się, lepiej mieć pusty model tylko na potrzeby testu obecności guzika, niż brak piachu.
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Przycisk piasecznicy
« Odpowiedź #29 dnia: 27 Kwietnia 2016, 16:39:03 »
No i tak razy ilesnascie/dziesiat kabin? Powodzenia. To nie lepiej przywrocic stary system? Przeciez sa jakies backapy tej zmiany. W każdym razie nie wyobrażam sobie patha z takim bugiem. Po co to było ruszane? po staremu było zle? Owszem sam przycisk moglby być animowany opcjonalnie, ale nie bezwzględnie wymagany do działania systemu. Ewentualnie do czasu rozwiązania problemu proponuje 2 wyjścia.
1- dodanie niewidocznego submodelu w przypadku kabin w których brakuje tego przycisku dla zaoszczędzenia masy czasu.
2- usuniecie poslizgow ze wszystkich scenerii (a nie ma ich dużo) do czasu uregulowania sprwy piaskowania.

Przy okazji tego tematu, proponuje omowic i ustalić na przyszlosc dalsze wytyczne. Proponuje by kazda kabina nowo wydana, posiadala każdy przelacznik wraz z ustawionym pivotem oraz lampke w stanie _on i _off i odpowiednio ponazywany/ne tak, by w przyszłości można było bezproblemowo uruchomić dowolna funkcje, bez przekopywania i edytowania kabin. Nazwy możemy ustalić i opisac później w odpowiednim dziale. Nazwy elementow powinny być jednakowe i ujednolicone we wszytkich kabinach nowo wydanych.

Et41v1 działa 100% w obu członach.

ET41v2 działa prowizorycznie. Przycisk przyspawany do macierzy.

EP09v1 działa prowizorycznie.  Wersja bez klimy nie posiada grzybka, pozostale z klima grzybek przyspawany do kabiny.
« Ostatnia zmiana: 30 Kwietnia 2016, 17:36:18 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015