Autor Wątek:  Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv  (Przeczytany 83777 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kamil.s1.pl

  • Wiadomości: 36
  • ulubiony EZT EW58 :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 25 Lutego 2016, 17:04:22 »
Witam, krążą plotki o zakupie przez spółkę PHU Lokomotiv Bronisław Plata pięciu sztuk lokomotyw ET40 w celu przywrócenia ich do ruchu. Czy ktoś jest w stanie potwierdzić te informacje, lub posiada więcej szczegółów na ten temat?

sebastian82

  • Gość
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Lutego 2016, 19:24:03 »
Według ilostanu pojazdów trakcyjnych do PHU Lokomotiv trafiły: 07, 31, 43, 52 i 55. Jest też jedna sztuka pozostająca w cargo.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Lutego 2016, 19:26:38 »
No to jest szansa zobaczenia ich w ruchu.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

guest23436

  • Gość
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Lutego 2016, 20:16:49 »
No to może warto napisać do przewoźnika z prośbą o zachowanie zielonej malatury "bombowców"? Byłby to wielki ukłon w stronę nas - Miłośników Kolei. Sądzę, że każdy chciałby zobaczyć ET40 w zielonym malowaniu z towarem na szlaku.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Lutego 2016, 20:56:12 »
Witam, krążą plotki o zakupie przez spółkę PHU Lokomotiv Bronisław Plata pięciu sztuk lokomotyw ET40 w celu przywrócenia ich do ruchu. Czy ktoś jest w stanie potwierdzić te informacje, lub posiada więcej szczegółów na ten temat?
Jeśli chodzi o zakup to nie plotki tyko fakt. Co do reszty (przywrócenie do ruchu 5szt) byłbym ostrożny. 18.02 byłem w Tarnowskich Górach oglądać maszyny, pod względem technicznym. Dokonywaliśmy oględzin pojazdów celem przygotowania transportu do ZNTKiM.
Byłby to wielki ukłon w stronę nas - Miłośników Kolei. 
Ujmę to w delikatny sposób. Bez zupełnego zważania na "miłośników kolei" są plany żeby jeden lub dwa pojazdy miały stare malowanie. Co z tego wyjdzie to zobaczymy. Nie jest to żadnym naszym priorytetem. O tym, że 40 zostały kupione lub Lokomotiv szykował się do ich kupna wiadomo od dawna…
« Ostatnia zmiana: 09 Marca 2016, 08:05:28 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Lutego 2016, 21:49:22 »
@mechatronik:
1.Osprzęty w kabinach maszynisty i w przedziale maszynowym są w miarę kompletne czy widać, że było coś wymontowywane/rozszabrowane (nieprawidłowe skreślić)?
2. Masz może zdjęcie tej tabliczki z lokomotywy ze zdjęcia o tytule " 20160218_123642.jpg " znajdującej się mniej więcej na wysokości połowy długości członu? Dziękuję z góry bardzo za pokazanie co tam jest napisane.
« Ostatnia zmiana: 25 Lutego 2016, 21:50:51 wysłana przez RoboBatman »

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Lutego 2016, 22:05:11 »
1. Gdyby to były informacje w pełni jawne to bym zdjęcia umieścił ;)
2. Nie mam. Zapytam kolegi bo on robił więcej zdjęć. Ja typowo techniczne. Ale jest to tabliczka producenta "SKODA nr maszyny, rok produkcji itd"
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #7 dnia: 25 Lutego 2016, 22:23:26 »
A czy ktorakolwiek z tych maszyn była by w stanie o własnych silach pojechać?
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #8 dnia: 25 Lutego 2016, 22:41:02 »
Po tylu latach składowania małe szanse. Akumulatorów brak, szafy do czyszczenia, nakładki ślizgowe do wymiany, silniki trakcyjne zawilgocone i wiele wiele innych…
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline kamil.s1.pl

  • Wiadomości: 36
  • ulubiony EZT EW58 :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #9 dnia: 25 Lutego 2016, 23:20:33 »
Która z maszyn jest obecnie w najlepszej kondycji? Z czystej ciekawości pytam :)

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #10 dnia: 25 Lutego 2016, 23:29:48 »
Śmiem twierdzić, że 043 bo po naprawie zdążyła wyjeździć ~3000km zanim ją odstawiono ;-)
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 480
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #11 dnia: 26 Lutego 2016, 12:46:39 »
W maju 2014 "popełniłem" taki oto tekst opublikowany w "Świecie kolei" 6/2014.

"ET40 w Tarnowskich Górach
Lokomotywy elektryczne ET40 (Škoda 77E) prowadzące ciężkie pociągi towarowe głównie po magistrali Śląsk – Porty były bardzo charakterystycznymi pojazdami w odniesieniu do maszyn dwuczłonowych. Ich wygląd zewnętrzny i konstrukcja licowały z myślą techniczną pierwszej generacji elektrowozów czechosłowackich produkowanych w zakładach Škoda Plzeň, co przełożyło się w trakcie służby na PKP na odegranie ważnej roli w transporcie przez ponad 30 lat eksploatacji. Niestety los lokomotyw został nieuchronnie przesądzony i decyzją PKP CARGO cała seria elektrowozów serii ET40 miała zostać zlikwidowana fizycznie. W ŚK 11/2012 opisane zostały pierwsze działania mające na celu pocięcie pierwszych lokomotyw, jednakże w późniejszym okresie okazało się, że likwidacja pojazdów została wstrzymana. Pomimo tego spółka zajmująca się złomowaniem lokomotyw zdążyła pociąć do dnia dzisiejszego 22 z 45 istniejących jeszcze w dniu 01.10.2012 roku maszyn. Obecnie na grupie towarowej stacji Miasteczko Śląskie odstawionych jest 12 lokomotyw ET40 o numerach 04, 16, 30, 34, 37, 42, 44, 48, 51, 57, 58 i 59, natomiast na torach postojowych przy lokomotywowni PKP CARGO znajduje się 10 elektrowozów z numerami 03, 07, 13, 17, 19, 31, 35, 43, 52, 55 oraz na terenie samej lokomotywowni ET40-01, którego zachowanie jako eksponat jest priorytetem. Ogólnie rzecz biorąc fizycznie pozostały jeszcze 23 lokomotywy, przy czym dla przykładu ET40-04 miała ostatnią naprawę rewizyjną w ZNTKiM Gdańsk 27.06.2008, a ET40-43 (jedyna w barwach PKP CARGO) 31.10.2008. Na razie dalszy los „Bombowców” nie jest znany i należy mieć nadzieję, że chociaż jeden egzemplarz zostanie docelowo zachowany".

Dodam, że ET40-07 i 30 nadal są na stanie PKP CARGO SA (przynajmniej jeszcze w sierpniu 2015 były), a całą gromadę 23 x ET40 odstawionych w Miasteczku Śląskim i Tarnowskich Górach oglądałem ostatni raz 26.05.2014. ET40-01 w międzyczasie została przetransportowana do Bydgoszczy.
« Ostatnia zmiana: 26 Lutego 2016, 12:49:17 wysłana przez Jaco »
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #12 dnia: 26 Lutego 2016, 16:10:11 »
Poziom P5+M się szykuje? Czy tylko walną farbą na to truchło i pójdzie w Polskę?

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 480
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #13 dnia: 26 Lutego 2016, 16:14:32 »
Odpowiem za @mechatronik'a: czy sądzisz, że przysłowiowe "malowanie farbą" ma sens dla przewoźnika, który chce, aby te pojazdy zarabiały na siebie? Z pewnością będzie to w zależności od pojazdu P4 lub P5 bez M.

Reg. obowiązki 11a.
Nie cytujemy poprzedniej całej wiadomości. Poprawiłem.
Benek
« Ostatnia zmiana: 02 Marca 2016, 19:18:13 wysłana przez Benek »
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #14 dnia: 26 Lutego 2016, 16:53:27 »
Wiadomo, że P4 lub P5 jest niezbędne. Jednak jakość takich napraw w niektórych zakładach pozostawia wiele do życzenia. Dla przykładu lokomotywom ET42 postój w krzakach nie zrobił dobrze, do tego wykonanie tylko podstawowego poziomu P4 lub P5 sprawiło, że często występują na nich różne usterki, z którymi większość maszynistów nie potrafi sobie poradzić.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #15 dnia: 26 Lutego 2016, 17:09:43 »
Zastanawia mnie ta ekscytacja. ET40, jak i inne lokomotywy nieuchronnie odejdą w zapomnienie. Brutalnie mówiąc skończą pocięte jako wsad w hucie. Zadaniem MK, powinna być też szeroko rozumiana ekonomia, ekologia i tym podobne rzeczy. Zbyt mądrze? Zobaczmy. Chętnie widziałbym muzeum starego taboru, lokomotywy elektryczne i diesle, parowozy, wagony osobowe i inne. Dobrze jakby to były pierwsze egzemplarze z danej serii, o ile jeszcze istnieją. Dobrze jakby to były po 3/4 sztuki. Czy to jest w Polsce możliwe? Gdzieś z tego wątku widać tęsknotę za tym co mija, tylko prawa ekonomii są nieubłagane i nie pozwolą, aby podmioty gospodarcze ratowały złom, który nie przyniesie zysku. Stąd dyskusja, jakie malatury będą, jak bardzo zostały ogołocone i co z nich jeszcze można wydusić, nie pomoże staremu taborowi, bo nie chodzi tylko bombowce.

Offline goofy212

  • Wiadomości: 108
  • PKP- Poczekaj Kiedyś Przyjedziemy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #16 dnia: 26 Lutego 2016, 17:41:47 »
tylko prawa ekonomii są nieubłagane i nie pozwolą, aby podmioty gospodarcze ratowały złom, który nie przyniesie zysku. Stąd dyskusja, jakie malatury będą, jak bardzo zostały ogołocone i co z nich jeszcze można wydusić, nie pomoże staremu taborowi, bo nie chodzi tylko bombowce.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale gdyby te "złomy" miały przynieść stratę, a nie zysk to nikt by ich nie kupował. Inna sprawa, że te lokomotywy mają duże stary energii i są nieergonomiczne dla maszynisty, ale jeżeli można coś wykorzystać i jeszcze na tym zarobić to myślę, że warto i nie chodzi tylko o bombowce, ale też o siódemki.
Uczeń wykazuje niedyspozycję psychofizyczną, w związku z czym zostaje odsunięty od zajęć z jednoczesnym ich niezaliczeniem.
https://goofy212.flog.pl/

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #17 dnia: 02 Marca 2016, 11:37:51 »
… tylko prawa ekonomii są nieubłagane i nie pozwolą, aby podmioty gospodarcze ratowały złom, który nie przyniesie zysku…
Jak na razie to te "złomy" przynoszą więcej zysku jak badziewia producenta z Bydgoszczy mimo, że to "nowoczesny" sprzęt ;) Współczynnik dostępności jaki nam obiecano miał wynosić 99%, a na chwilę obecną nie wiem czy mamy 1/5 tego…
Nie jestem upoważniony do ujawniania niektórych informacji ale przekonacie się co będzie gdy część 40 wróci do jazdy. Dla niektórych będzie to ogromnym zaskoczeniem gdzie wylądują 2-3szt :) Zapewniam, że gdyby przywrócenie 40 do ruchu nie było uzasadnione ekonomicznie to pan Plata nie bawiłby się w takie coś. To zbyt poważny gracz na rynku kolejowym w Polsce. Dodam, że wraz z 5szt ET40 zakupionych zostało 18 sztuk lokomotyw SM42.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #18 dnia: 02 Marca 2016, 11:51:47 »
18 sztuk lokomotyw SM42 naraz? No to niezły deal zrobiliście. Co do ET40, ciekawe co ZNTKiM Gdańsk wykmini z częściami, bo jakby nie patrzeć, te maszyny nie są już produkowane a części zawsze będą potrzebne, a wątpie, żeby Skoda Transportation miała jeszcze zapas części do "bombowców".
« Ostatnia zmiana: 02 Marca 2016, 11:54:22 wysłana przez RoboBatman »

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #19 dnia: 02 Marca 2016, 11:57:19 »
ZNTKiM posiada na magazynie całkiem pokaźną ilość części zamiennych do tych lokomotyw :) Co do elementów które sprawiają w 40 największy problem to istnieje możliwość wykonania ich przez kuźnie i inne zakłady. Także w tej materii nie spodziewam się większych problemów. Robiliśmy już wstępne rozeznanie. Druga sprawa całkiem sporo rzeczy jest identycznych jak na czeskich elektrowozach, a to zdecydowanie ułatwia nam sprawę ;)

  Dodano: 06 Marca 2016, 06:07:57
Nocne prace w TG ;-)
« Ostatnia zmiana: 06 Marca 2016, 06:07:59 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline gajor911

  • Wiadomości: 90
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #20 dnia: 06 Marca 2016, 18:29:40 »
Transport 5-ciu sztuk ET40 dla Ecco Rail:

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #21 dnia: 07 Marca 2016, 13:00:32 »
Zawsze mnie zastanawiało czemu większa ilość lokomotyw w składzie jest transportowana w takich odstępach, nie można spiąć ich ze sobą jedna po drugiej? To jest wymuszone przepisami?

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #22 dnia: 07 Marca 2016, 13:06:22 »
Chodzi o rozłożenie masy, żeby nie przeciążać wiaduktów / mostów.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline pachwał

  • Wiadomości: 119
  • CT Śląski
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #23 dnia: 07 Marca 2016, 16:28:52 »
A mi się wydaje,że te maszyny jadą z wyłączonym hamulcem zespolonym i stąd takie zestawienie by odpowiednio rozłożyć siłę hamowania.
"W jednej grupie nie może być więcej niż 4 wagony 2-osiowe lub 2 wagony 4-(i więcej osiowe) mające tylko przewód główny lub hamulec wyłączony z działania"
12.12.12 - Maszynista spalinowych pojazdów trakcyjnych
Autoryzacja: SM31, SM42, SM42-12xx (6Dg), ST44-12xx, ST48

Offline prof_klos

  • Wiadomości: 618
  • Już nigdy nie będzie takiego lata...
    • Zobacz profil
    • http://www.prof-klos.yoyo.pl
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #24 dnia: 07 Marca 2016, 17:48:37 »
Sprawa bardzo mnie zaskoczyła. Od zawsze seria ET40 była moją ulubioną, mocno się z nią utożsamiłem. Mieszkając przy szlaku kolejowym w Pabianicach przez długie, długie lata nasłuchiwałem "ryku" przekładni ET40 nabierających prędkości przed wyjazdem w stronę Magistrali Węglowej. Gdy pogodziłem się z faktem, że nigdy więcej nie ujrzę, nie usłyszę takich lokomotyw, nagle zza wiaduktu w Zduńskiej Woli - Karsznice, gdzie byłem przypadkowo,  wyjechał transport tychże lokomotyw! Całe szczęście, że miałem przy sobie aparat fotograficzny i kamerę. Bardzo miłe było usłyszenie specyficznego dźwięku przekładni dwuczłonowej Skody. Dźwięku, który - jak myślałem - zachowałem już tylko w pamięci i taśmach video...
Przywrócenie ET40 do ruchu było by niewątpliwą ciekawostką i - skoro są w stanie - niechaj służą jeszcze kilka lat!
Pozdrawiam!
Z MaSzyną od 2003!

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #25 dnia: 07 Marca 2016, 18:37:57 »
Ano właśnie, rozłożenie masy i rozłożona siła hamowania. Różne teorie przewijały się przez to forum.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #26 dnia: 07 Marca 2016, 19:11:44 »
Chodziło rozłożenie pojazdów w składzie bez czynnego hamulca. Kilka wagonów też mieliśmy z wyłączonym zespolonym i trzeba było to zgrać.
« Ostatnia zmiana: 09 Marca 2016, 08:04:40 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #27 dnia: 07 Marca 2016, 19:29:45 »
@mechatronik, a skąd żeśta wzięli prąd w jednej z tych maszyn? :P
Tam wyżej na zdjęciach oczywiście ;)

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #28 dnia: 07 Marca 2016, 19:33:24 »
Wystarczyło załączyć baterie ;)
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2016, 19:38:37 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« Odpowiedź #29 dnia: 07 Marca 2016, 19:44:48 »
Sprawna po takim czasie? ;)
Any way, jak by się znalazły zdjęcia na tekstury kabiny i przedziału maszynowego to było by fajnie. ;)
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2016, 19:46:29 wysłana przez ST44-003 »