Autor Wątek:  Nowy Dragon  (Przeczytany 4309 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ryszard-san

  • Wiadomości: 214
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Nowy Dragon
« dnia: 06 Lutego 2016, 13:01:57 »
W załączeniu nowa wersja Dragona podczas przejazdu (wyjeżdża z Toszka w kierunku Strzelec Opolskich) na tor testowy. Wersja z dodatkowym agregatem spalinowym (Coś jak Gama)
« Ostatnia zmiana: 07 Lutego 2016, 10:23:37 wysłana przez Ryszard-san »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Nowy Dragon
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Lutego 2016, 13:07:44 »
Widzę Newag nie śpi. Mocno się różni od wersji pierwotnej? Pytam głównie o wymiary.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Nowy Dragon
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Lutego 2016, 01:23:30 »
…Wersja z agregatem spalinowym (Coś jak Gamma)
Nie "Gamma", a "Gama". Druga sprawa to to, że Dragon z dieslem ma ciągnąć skład o masie nawet 4000t i to w jeździe liniowej. Nie chcę na razie ujawniać założonych parametrów trakcyjnych bo to obecnie tajemnica ale poprzeczka jest wysoko ustawiona. Wierzę jednak, że założenia pokryją się z rzeczywistością :) Pojazd budowany w konsultacji ze specjalistami z zakresu kolejnictwa i maszynistami. Badziewie typu Gama chowa się :)
Aha "robi się" też dragon wielosystemowy na różne napięcia sieci trakcyjnej. NEWAG ciężko pracuje na kolejne sukcesy DRAGONów :>
« Ostatnia zmiana: 07 Lutego 2016, 01:25:16 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 481
Odp: Nowy Dragon
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Lutego 2016, 01:40:48 »
Bardzo dobrze! Zawsze twierdziłem, aby ZNLE/NEWAG Gliwice/Zamiej­scowy Wydział Pro­duk­cji Loko­mo­tyw Elektrycznych Gliwice zajmowały się swoimi pierwotnymi tematami, czyli lokomotywami elektrycznymi, a w tym ich produkcją, a nie babraniem się w modernizacje EN57AKS/AKD/AKM, które wychodzą im bokiem...

Maszyny E6ACTd mają być leasingowane do FPL i to jest w końcu mądre podejście "Gliwic"! Produkcja i leasing lokomotyw jest chyba w tej chwili jedynym wyjściem "Gliwic" na prostą, gdyż nowosądecki NEWAG sam w sobie zajmując się Impulsami, ezt, szt i innymi projektami raczej nie zbuduje lokomotywy elektrycznej... Wiadomo, że sprawa nie jest prosta, bo potrzebny jest inwestor, ale zaczyna coś się dziać!
« Ostatnia zmiana: 07 Lutego 2016, 01:50:04 wysłana przez Jaco »
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Ryszard-san

  • Wiadomości: 214
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nowy Dragon
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Lutego 2016, 10:22:51 »
ZNLE/NEWAG Gliwice/Zamiej­scowy Wydział Pro­duk­cji Loko­mo­tyw Elektrycznych Gliwice

NEWAG Centrum Kompetencji Pojazdów Szynowych Gliwice - to jest prawidłowa nazwa
« Ostatnia zmiana: 07 Lutego 2016, 10:24:54 wysłana przez Ryszard-san »

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 306
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
Odp: Nowy Dragon
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Lutego 2016, 09:48:48 »
Od siebie dodam że jak czytam informacje w internecie jakie wypisuje się o nowym Dragonie, to najwięcej "wiedzą" osoby, które nie mają styczności z tym zakładem i produkcją. ;)