Autor Wątek:  Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!  (Przeczytany 873811 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #210 dnia: 01 Sierpnia 2016, 18:22:28 »
Włodku, pierwszy post ;)
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 279
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #211 dnia: 06 Sierpnia 2016, 16:48:15 »
Mam problem zainstalowałem Kaliskę i nie widzę jej na starterze. Mimo, że wypakowałem scenery do scenery itd..
Wszystko gra. Mój błąd:)
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #212 dnia: 07 Sierpnia 2016, 01:27:34 »
Po długiej przerwie postanowiłem się dzisiaj przejechać Kaliską_posp. Późno jest więc udało mi się tylko dojechać do Zduńskiej Woli. Wszystko wygląda elegancko tylko raz na tym odcinku miałem zanik napięcia tak tuż przed 10 kilometrem.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #213 dnia: 07 Sierpnia 2016, 10:41:39 »
Bo siec jest do poprawy. Wlacz lamanie patyka to daleko nie zajedziesz.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline sieradzak

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #214 dnia: 17 Sierpnia 2016, 00:42:56 »
Poprawiam całą konstrukcję sieradzkiego mostu kolejowego. Teraz będzie wyglądać tak.
Nie za dużo szczegółów będzie?


Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #215 dnia: 17 Sierpnia 2016, 20:31:26 »
Jak na taki obiekt to będzie kosmicznie dużo.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline sieradzak

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #216 dnia: 17 Sierpnia 2016, 20:58:51 »
Czyli co, mam z nitów zrezygnować?

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #217 dnia: 17 Sierpnia 2016, 21:01:50 »
Możesz sobie zrobić do portfolio/renderów/for fun. Tu robisz obiekt drugiego planu, obserwowany w ruchu, do gry komputerowej na piętnastoletnim silniku. Wszystkie belki kratownic w 3d to max do czego powinieneś dążyć.
Mój kanał youtube

Offline sieradzak

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #218 dnia: 17 Sierpnia 2016, 21:11:05 »
Czyli w takim razie stara wersja mostu najodpowiedniejsza. O ile dobrze rozumiem.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #219 dnia: 17 Sierpnia 2016, 21:21:33 »
Wersja kwietniowa jest wg mnie odpowiednia. Pokazuje piękno mostu, a zarazem jest rozsądny pod względem polly. Pamiętaj, że w Maszynie głównie będzie widok jak na tym filmiku:
(0:40).
Choć osobiście bym sobie pofruwał w Maszynie i strzelił coś takiego: http://i.imgur.com/Q4pJKKY.jpg

Offline sieradzak

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #220 dnia: 17 Sierpnia 2016, 21:43:57 »
Nie no spoko. Czyli oficjalnie zostajemy przy pierwszej wersji.
1 - Tylko mam pytanko odnośnie co i jak mam zrobić aby sam obiekt przesłać odpowiedniej osobie.
2 - Most ma dł. 278,40 m, wys. 6,95 m, szer 8,39 m + do tego jeszcze doliczyć przyczółki to wyjdzie trochę więcej.
3 - Most w scenerii jest o połowę krótszy więc jego wymiana wiąże się z przerabianiem nasypu wraz z torem i trakcją od strony zduńskiej woli oraz rzeki Warty pod mostem.

W przyszłości jak będzie prawidłowy most na scenerii to będzie naprawdę ciekawie.
Najdłuższy most w całej MaSzynie, najdłuższy czas przejazdu (z ograniczeniem v max oczywiście) i najbardziej widowiskowy. :D

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #221 dnia: 17 Sierpnia 2016, 22:06:47 »
Wyeksportuj go do formatu importowalnego 3ds maxem i do pozdze z nim.
Mój kanał youtube

Offline sieradzak

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #222 dnia: 17 Sierpnia 2016, 22:25:26 »
Aha! Zapomniałem dodać, że zrobiłem go w SkethUp.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #223 dnia: 17 Sierpnia 2016, 23:02:25 »
Wiemy, ale trzeba go wczytać do blendera/gmaxa/3ds maxa by wyeksportować do t3d. Pozdze używa 3ds maxa.
Mój kanał youtube

Offline sieradzak

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #224 dnia: 17 Sierpnia 2016, 23:06:45 »
Dzięki za info.

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 266
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #225 dnia: 18 Sierpnia 2016, 21:05:36 »
Widze sieradzak ze meczysz temat tego mostu nadal. OK jesli potrafiłbys zrobic tak aby był on w formacie 3ds to wtedy mi go przeslij. Foty na tekstury tez miałbys jakieś? Teraz do Sieradza mam troche daleko. Rowerem juz w kazdej chwili nie moge podjechac jak dawniej.
Łukasz Jachimek

Offline sieradzak

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #226 dnia: 20 Sierpnia 2016, 00:50:20 »
Kilka przeróbek poprawiających wygląd dokończę i będę się bawił z formatem 3ds. A co do tekstur to jakie? Po remoncie w 2012 mam sporo, czy przed remontem?
Jeżeli przed remontem to coś tam mam.

Online GOPdriver

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 89
  • Ten, co wydrukował scenerię
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #227 dnia: 20 Sierpnia 2016, 08:27:40 »
Sceneria prezentuje stan na 2005 rok.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #228 dnia: 20 Sierpnia 2016, 09:37:07 »
A co szkodzi i to i to do wykorzystania pozniej?
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline sieradzak

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #229 dnia: 20 Sierpnia 2016, 15:47:40 »
A konieczne są te tekstury, bo może być problem z nakładaniem ich na wszystkie elementy (czy pozdze wytrzyma nerwowo :D)
Mam 3 fotki konstrukcji stalowej a "jezdni" ze 12 - przed remontem (nie zdążyłem więcej zrobić przed rozpoczęciem remontu)

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #230 dnia: 20 Sierpnia 2016, 16:06:52 »
Dlatego mapuje się jeden element kratownicy i dopiero składa cały most. ;)
Mój kanał youtube

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 266
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #231 dnia: 21 Sierpnia 2016, 21:19:21 »
A konieczne są te tekstury, bo może być problem z nakładaniem ich na wszystkie elementy (czy pozdze wytrzyma nerwowo :D)
Mam 3 fotki konstrukcji stalowej a "jezdni" ze 12 - przed remontem (nie zdążyłem więcej zrobić przed rozpoczęciem remontu)
Wyslij mi te fotki na pozdze(at)poczta.onet.pl Teraz to ja mam problem, nie w postaci nerwów a w postaci zagubionej płyty z 3dsmax8. Szkada ze zorjentowałem się o tym fakcie po reinstalacji systemu. :-/
Łukasz Jachimek

Offline sieradzak

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #232 dnia: 25 Sierpnia 2016, 21:14:02 »
No dobra, mościna gotowa. (nie bójcie się, nie ma tylu szczegółów. Stara konstrukcja trochę odchudzona, a wizualnie prezentuje się całkiem fajnie.)
Ile screnów chcecie?

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 266
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #233 dnia: 25 Sierpnia 2016, 21:30:24 »
A dasz radę przerobić to na format 3ds?
Łukasz Jachimek

Offline sieradzak

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #234 dnia: 25 Sierpnia 2016, 21:41:08 »
Najpierw muszę 3ds zainstalować na kompie. :)
Ale myślę, że dam radę.

  Dodano: 28 Sierpnia 2016, 14:38:30
Rodada jak coś to przerzuciłem cały obiekt do 3ds max.
« Ostatnia zmiana: 28 Sierpnia 2016, 14:38:30 wysłana przez sieradzak »

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 266
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #235 dnia: 28 Sierpnia 2016, 20:30:20 »
Hah, no tak a na jakiej wersji 3dsmaxa pracujesz? Ja mam 3dsmax9. Jeśli masz wyższą wersję to nie odpale twego mostu znowuż u siebie :-/ Ale dawaj wyślij mi maxa na maila. Spróbujemy.
Łukasz Jachimek

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2474
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1090
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #236 dnia: 28 Sierpnia 2016, 20:33:04 »
Jest możliwość zapisania w 3DS Max na wersję niże przecież. W 2012 jest możliwość maksymalnie do wersji Max 2009 zapisać.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #237 dnia: 28 Sierpnia 2016, 21:48:51 »
Patryk, maksymalnie wstecz można tylko do 2010. Teraz może wyeksportować do obj+mtl albo do t3d i @Pozdre sobie zaimportuje.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline sieradzak

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #238 dnia: 28 Sierpnia 2016, 22:02:47 »
Jak coś to mam 3ds max w wersji 2014.

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 936
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #239 dnia: 31 Sierpnia 2016, 14:00:43 »
W końcu wziąłem się w garść i przejechałem sobie kibelkiem z Kaliskiej do Sieradza.
  • Jakieś pogaduszki w tle - od razu jazda staje się ciekawsza, można naprawdę się wczuć! Brawo za pomysł!
  • Zróżnicowałbym nieco domki i drzewa. Praktycznie cały czas mijamy identyczne działki. Rozumiem, że nie jest to priorytetem, aczkolwiek dorzuciłbym trochę modeli @roziego i kilka domków z /bud.
  • Dbałość o szczegóły, takie jak stadion, przystanki autobusowe, dróżnik stojący przed budką zachęcają do dalszego odkrywania scenerii.
  • No i najważniejsze - mała ilość pustyń i profil pionowy - za to wielki plus!
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender