Autor Wątek:  Szopa Prokocim  (Przeczytany 2186 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dominik335

  • Wiadomości: 30
  • Motorniczy 600V
    • Zobacz profil
    • Moja strona
  • Otrzymane polubienia: 1
Szopa Prokocim
« dnia: 29 Stycznia 2019, 23:52:46 »
Rozpocząłem prace nad repaintami do turbo kibla. Na razie idzie to jak krew z nosa z uwagi na krzywe zdjęcia i brak szablonów. Kolmazy są na razie niedopasowane kolorystycznie i zrobiłem gafę w jednym miejscu. Z AKŚ jest problem bo ma inny układ drzwi maszynisty i okien, ale dam sobie z tym radę
https://eu07.pl/userfiles/18471/AK%C5%9A.jpg
https://eu07.pl/userfiles/18471/AKM.jpg
Na przyszłość takie screeny proponuję zmniejszyć do 250 kb i wstawić jako załącznik.
Matek123
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2019, 07:27:22 wysłana przez matek123 »

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 7186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 921
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Stycznia 2019, 00:06:43 »
Dodałem do wątku z siatkami uv pliki pomocnicze dla akł i niewydanego al. Wcześniej były tylko w działach zamkniętych a nie ma co kitrać.
Mój kanał youtube

Offline mati189

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Stycznia 2019, 18:35:32 »
Ta AKŚ z Kś to lepiej by pasowała oryginalna 892 niż podróbka 223.
« Ostatnia zmiana: 31 Stycznia 2019, 18:37:08 wysłana przez matek123 »

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2750
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1114
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Stycznia 2019, 18:55:03 »
Dodałem do wątku z siatkami uv pliki pomocnicze dla akł i niewydanego al. Wcześniej były tylko w działach zamkniętych a nie ma co kitrać.
Do ALki trzeba by wygenerowac nowe mapki UV, uklad czola dla rozrzadczych zmienil sie troche pod zapotrzebowania skorkosklejaczy.

Offline Dominik335

  • Wiadomości: 30
  • Motorniczy 600V
    • Zobacz profil
    • Moja strona
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Lutego 2019, 03:25:45 »
Na razie daje rade bez siatki.
Obecny stan prac nad AKM:
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2019, 03:30:45 wysłana przez Dominik335 »

Offline Dominik335

  • Wiadomości: 30
  • Motorniczy 600V
    • Zobacz profil
    • Moja strona
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Lutego 2019, 02:40:10 »
Repaint AKMa skończony, zostało wnętrze. Zamierzam jeszcze zrobić AKŚ i PolRegio lecz z tym drugim dłużej to potrwa.

OT: Podrzuci mi ktoś plik oryginalny tekstury akl_1226-rb.dds ?
« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2019, 02:47:22 wysłana przez Dominik335 »

Offline centarail

  • Wiadomości: 129
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 49
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Lutego 2019, 05:07:58 »
Popraw to przejście barw i do testów wysyłaj.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 3508
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 408
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Lutego 2019, 08:51:43 »
Robisz to na bazie plików DDS? Tak tekstur się nie robi. Trzeba pobrać wersję tga i dopiero zacząć robić teksturę. DDS ma kompresję stratną. Edytowany DDS będzie bardzo złej jakości.

Offline Dominik335

  • Wiadomości: 30
  • Motorniczy 600V
    • Zobacz profil
    • Moja strona
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Lutego 2019, 12:52:36 »
Robisz to na bazie plików DDS? Tak tekstur się nie robi. Trzeba pobrać wersję tga i dopiero zacząć robić teksturę. DDS ma kompresję stratną. Edytowany DDS będzie bardzo złej jakości.

Cytuj
centarail
Dzięki, nie zauważyłem tego.

W życiu. Szablon mam zapisany w psd i na takim formacie go edytuje, potem zapisuje do PNG, TGA i na końcu dopiero do DDS. Nie jestem żółtodziobem w robieniu tekstur.
« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2019, 12:54:01 wysłana przez Dominik335 »

Offline Joachimowicz

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 666
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 328
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Lutego 2019, 13:02:16 »
Nie ma potrzeby zapisywania czegokolwiek w DDS. Pliki na repo są w TGA, a konwert do DDS odbywa się tylko i wyłącznie przy kompilowaniu paczki.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Dominik335

  • Wiadomości: 30
  • Motorniczy 600V
    • Zobacz profil
    • Moja strona
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Lutego 2019, 23:46:02 »
Nie ma potrzeby zapisywania czegokolwiek w DDS. Pliki na repo są w TGA, a konwert do DDS odbywa się tylko i wyłącznie przy kompilowaniu paczki.
Maszyna czyta pliki tekstur z TGA ?

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 7186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 921
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Lutego 2019, 23:52:56 »
Tga, dds, bmp, tex i buildy milka png.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2750
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1114
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #12 dnia: 08 Lutego 2019, 15:55:27 »
OT: Podrzuci mi ktoś plik oryginalny tekstury akl_1226-rb.dds ?
Jakby co to wersje TGA wszystkich tekstur z paczki calosciowej dostepne sa poprzez przegladarke repozytorium: https://wiki.eu07.pl/websvn/