No mi się identycznie sypało. Obawiam się, że ta sceneria jest nie do naprawienia przy tym systemie sterowania zdarzeniami. Jak exe-majstrzy ustalili, po prostu ten system sterowania jest chyba najgorszym możliwym i zmuszenie Drawinowa do współpracy z nim zajęłoby prawdopodobnie więcej czasu, niż zajmie poprawienie samego systemu i przerobienie Drawinowa tak, żeby używało nowego systemu.
Ja widzę największy problem w tym, że do jednego toru można przypisać tylko jedno zdarzenie dla danego kierunku. Od tego miejsca zaczynają się schody, bo dalej scenarzyści wrzucają zdarzenia w kolejne połączone tory i liczą, że exe poprawnie zeskanuje wszystko, co czasem ma miejsce, ale czasem nie. Bo w samym exe ze skanowaniem jest coś nie tak, i nawet jeśli nie ma dużo takich "hacków" to i tak się czasami sypie, niestety losowo. Być może samo poprawienie procedury skanowania w exe rozwiąże problem z Drawinowem, bez żadnych przeróbek w samym scenariuszu.
Wg mnie tam się robi dokładnie to samo co z rozkładami. Jak nasz skład nie zeskanuje zdarzenia z rozkładem, to nie dostajemy rozkładu (względnie odjazdu od kierpocia jak zdarzenie jest od W4). AI ma pewnie tak samo. Raz dostanie zdarzenie, raz nie dostanie i stoi jak głupi blokując cały scenariusz.
Aha, kolejną słabością tego systemu jest to, że wszystkie elementy sygnalizacji muszą być prawidłowo (oczywiście ręcznie) przypisane do torów a ogromna ilość rzeczy nie została przypisana. Zamiast tego wjazd na określony tor wyzwalał zdarzenia, co już w ogóle powodowało taki bajzel, że przy bardziej rozbudowanej trasie czy większej ilości składów było nie do ogarnięcia i objawia się właśnie czymś takim jak na Drawinowie - AI raz jedzie prawidłowo, a raz utyka gdzieś i nie może ruszyć.
Miałem przez moment ochotę, żeby poprawić podawanie rozkładów w Drawinowie, ale dałem sobie spokój, szkoda czasu i atłasu, lepiej poczekać na nowe exe i wtedy się pobawić. Póki co Drawinowo jest scenariuszem przygodowym - albo dojedziemy, albo nie ;) I trzeba uważać, bo może być konieczne hamowanie nagłe czasami ;)