Autor Wątek:  Przejscia miedzy texturami i inne bajery  (Przeczytany 28007 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Przejscia miedzy texturami i inne bajery
« dnia: 04 Stycznia 2016, 22:51:04 »
Tak sie pobawilem wieczorem ze az strach.

Nazwę tematu piszemy wielką literą. Poprawiłem.
Benek
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2016, 21:47:08 wysłana przez Benek »

Offline danniel

  • Wiadomości: 309
  • Degustator w Lokalnym Centrum Lepienia Pierogów
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 94
Odp: przejscia miedzy texturami i inne bajery
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Stycznia 2016, 11:05:20 »
Dodam coś od siebie. Ma ktoś pomysł na rozjazdy?
Pierogi lepić! A nie, na szołtbuksach siedzić.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: przejscia miedzy texturami i inne bajery
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Stycznia 2016, 11:58:52 »
Zrobić im teksturę podsypki? ;)
Mój kanał youtube

Offline danniel

  • Wiadomości: 309
  • Degustator w Lokalnym Centrum Lepienia Pierogów
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 94
Odp: przejscia miedzy texturami i inne bajery
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Stycznia 2016, 12:11:02 »
Ale model jest na inny profil ;P
Pierogi lepić! A nie, na szołtbuksach siedzić.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: przejscia miedzy texturami i inne bajery
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Stycznia 2016, 13:09:40 »
Nie panikujcie tak, spokojnie, spokojnie.

Jesli juz macie jakies propozycje to prosze o texture 512x512 w TGA i to nie takie knoty z 2003roku gdzie jeszcze nie bylo podnoszonych patykow tylko cos z charakterem, zeby byla jakosc a nie ilosc :)

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: przejscia miedzy texturami i inne bajery
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Stycznia 2016, 20:51:44 »
Tak sie pobawilem wieczorem ze az strach.
Robiłeś na szybko, czy to już wersja total_final_v_1.0? Przejścia przy nasypie super, ale mam wrażenie, że między tokami szyn też jest 'przejście'. :)

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1315
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: przejscia miedzy texturami i inne bajery
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Stycznia 2016, 21:44:31 »
A co z podsypkami od @Benka?

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Przejscia miedzy texturami i inne bajery
« Odpowiedź #7 dnia: 05 Stycznia 2016, 23:00:32 »
Bez urazy dla @Benka, ale ja w nich widzę za dużo painta (w szczególności mam na myśli krawędzie podkładów) - nawet jeśli nie był używany, to po prostu wygląda to średnio.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Przejscia miedzy texturami i inne bajery
« Odpowiedź #8 dnia: 05 Stycznia 2016, 23:19:51 »
Na razie to wersja na szybko, prace beda trwac. Gdyby EXE obslugiwalo normal mapping???

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Przejscia miedzy texturami i inne bajery
« Odpowiedź #9 dnia: 06 Stycznia 2016, 03:43:11 »
Temat Normal Mappingu bardzo ładnie podsumował Zbyszek :)
http://eu07.pl/forum/index.php?topic=22118.0

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Przejscia miedzy texturami i inne bajery
« Odpowiedź #10 dnia: 06 Stycznia 2016, 11:03:32 »
Bez urazy dla @Benka, ale ja w nich widzę za dużo painta (w szczególności mam na myśli krawędzie podkładów) - nawet jeśli nie był używany, to po prostu wygląda to średnio.
Nie był używany Paint tylko GIMP. Wszystkie elementy zostały wykonane ze zdjęć przesłanych przez użytkowników. Próbowałem różnych ustawień, ale się nie dało tego zrobić lepiej. Jeden z użytkowników Trainza napisał mi kiedyś, że można to zrobić lepiej i że on to zrobi. Jednak na gadaniu się skończyło. Moje tekstury to sklejanka, posiadam też wiele zdjęć zrobionych z kładek, niestety ich mała rozdzielczość nie pozwala złożyć sensownej tekstury. Dodatkowo gdy tworzyłem grafiki, to nie można było używać kanału alfa, przez co nie dało się zrobić efektownych przejść na podsypkach. Moim zdaniem nikt nie ma na to recepty w tej chwili, bo albo będzie kiepska jakość i brak dużej rozdzielczości, albo będzie wrażenie paintowości.
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2016, 11:04:48 wysłana przez Benek »