Autor Wątek:  Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )  (Przeczytany 19584 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pierog_SU42

  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #30 dnia: 02 Stycznia 2017, 14:53:21 »
Dużo młodych wybiera chomika niż test dodatków. Trzeba było by w jakiś w sposób ich tu zachęcić, tylko jak ?
« Ostatnia zmiana: 02 Stycznia 2017, 14:54:33 wysłana przez Pierog_SU42 »

guest23436

  • Gość
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #31 dnia: 02 Stycznia 2017, 15:54:43 »
Niestety wiele dodatków ląduje na chomiku, a nie w teście dodatków. Może wystarczyłoby, żeby userzy byli bardziej aktywni w tym dziale? Podam pewien przykład. Wrzuciłem update do paczki z teksturą 4e-zez-023 20 grudnia 2016 roku. Do dziś nie było żadnego odzewu. W takich momentach wiele użytkowników stwierdza:
Cytuj
Jeśli nie ma odzewu to znaczy, że nie chcą dodatku. Zwijam swoją działalność na chomika, może tam ktoś to doceni.
Według mnie może wystarczy częściej testować dodatki.
I jeszcze jedna uwaga. Ktoś chciałby, żeby w Maszynie była jakiś tam model. Napisze o tym i dostaje taki odzew:
Cytuj
Jak zrobisz to będzie
Sądzę, że działa on zniechęcająco. Może należało by mu wytłumaczyć co trzeba zrobić i może troszkę mu pomóc.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #32 dnia: 02 Stycznia 2017, 16:25:55 »
Według mnie może wystarczy częściej testować dodatki.
Zgoda. Sprawdzimy w najbliższym czasie aktywność betatesterów (osoby nieaktywne utracą status) oraz przeprowadzimy nabór na nowych.
I jeszcze jedna uwaga. Ktoś chciałby, żeby w Maszynie była jakiś tam model. Napisze o tym i dostaje taki odzew:
Cytuj
Jak zrobisz to będzie
Sądzę, że działa on zniechęcająco. Może należało by mu wytłumaczyć co trzeba zrobić i może troszkę mu pomóc.
A to już niestety tak nie działa. Poradników jest sporo na forum, zawsze można zapytać ale nikt nie będzie komuś wciskał myszki na siłę do ręki. Niestety "nie umiem więc nie spróbuję" jest dziś chorobą cywilizacyjną.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Pierog_SU42

  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #33 dnia: 02 Stycznia 2017, 16:36:26 »
Według mnie może wystarczy częściej testować dodatki.
Zgoda. Sprawdzimy w najbliższym czasie aktywność betatesterów (osoby nieaktywne utracą status) oraz przeprowadzimy nabór na nowych.
Kiedyś z @fujim zrobiliśmy listę aktywnych betatesterów i wyszło że tych aktywnych jest tylko garstka.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #34 dnia: 02 Stycznia 2017, 16:39:51 »
Obecnie, formalnie betatesterów jest czternastu. Ta "garstka" to jest ile osób?
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1651
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1053
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #35 dnia: 02 Stycznia 2017, 16:42:08 »
Kilka osób, wystarczy że ktoś doda dodatek do testu to od razu widać ile się osób udziela, czasami więcej osób bez rangi Betatester niż z rangą.

Offline Pierog_SU42

  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #36 dnia: 02 Stycznia 2017, 16:52:13 »
Braliśmy pod uwagę tych co wgl się nie udzielają na forum, więc aktywnych jest koło 7-9 osób. A co racja to co pisze andru też pokazuje swoje.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #37 dnia: 02 Stycznia 2017, 18:07:33 »
A to już niestety tak nie działa. Poradników jest sporo na forum, zawsze można zapytać ale nikt nie będzie komuś wciskał myszki na siłę do ręki. Niestety "nie umiem więc nie spróbuję" jest dziś chorobą cywilizacyjną.
Zdarzało mi się wciskać myszkę do ręki, prywatnie uczyć i doradzać. No i w większości przypadków zmarnowałem czas niestety. Kontakt się urywa, trzeba gonić, prosić. Szybciej bym zrobił wszystko sam, a wiem, że tak się nie da.
Mój kanał youtube

Online szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #38 dnia: 02 Stycznia 2017, 21:26:20 »
Z tymi testami to sądzę że otwarcie testu dodatków też nie poprawiło sytuacji, bo po co mam testować, skoro wszyscy użytkownicy mają do tego dostęp i nie narzekają...
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #39 dnia: 02 Stycznia 2017, 21:45:48 »
Problem w tym, że nie wykorzystujemy Wydziału betatesterów. Ale to już znów kwestia organizacyjna. Tam powinno być wstępne przetestowane, o ile chcemy utrzymywać tą rangę. Takie pytanie czy wiemy czego tak na prawdę chcemy? Chcemy rzeczy bezbłędnie działających, czy bezwzględnie wyglądających. A może wszystko razem?
@Szogun, to może świadczyć tylko o tym, na co tak naprawdę jest zapotrzebowanie.
« Ostatnia zmiana: 02 Stycznia 2017, 21:47:53 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #40 dnia: 03 Stycznia 2017, 02:54:14 »
Z tymi testami to sądzę że otwarcie testu dodatków też nie poprawiło sytuacji, bo po co mam testować, skoro wszyscy użytkownicy mają do tego dostęp i nie narzekają...

Ale tam nie ma już takich ficzerów jak kiedyś. W ogóle ledwo co tam teraz jest. Stąd też brak zainteresowania. Gdyby co chwilę coś nowego tam było, to każdy by znalazł coś dla siebie i ściągnął z ciekawości w takim stanie jak tam jest, przy okazji pisząc o tym czego mu brakuje, jak mu nie działa itd.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #41 dnia: 03 Stycznia 2017, 08:05:56 »
Ja bym powiedział, że "test dodatków" przeniósł się bardziej w kierunku "na warsztacie". Myślę, że kwestia beta jest szerszym problemem wymagania w teście pewnych rzeczy do których nie ma prostych narzędzi, np. wymagamy instalatora, ale nie ma żadnego narzędzia do tworzenia skryptów. Bariera wejścia jest sztucznie podnoszona przez takie pierdoły. Nie mówiąc już o edytorze 3d.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #42 dnia: 05 Stycznia 2017, 20:08:49 »
No bo brakuje działu w którym wgrywa się propozycje poprawek. Wg mnie w MaSzynie jest setki drobnych błędów, niedoróbek, albo po prostu pól do ulepszeń. Niektóre z nich da się poprawić od ręki, na miejscu. Albo posiedzieć godzinkę i zrobić. A co z tym potem zrobić? Trzymać u siebie na dysku do następnego "formata"? Przydałby się taki dział, że coś poprawiłem, to się wrzuca, ktoś to testuje i trafia do repo. Fajnie by było też, gdyby był znany status poprawki - czy wisi, czy wpadła.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #43 dnia: 05 Stycznia 2017, 20:24:09 »
Założyć drugi projekt na bugtrackerze? Od razu by mogło robić jako checklista do składania paczki całościowej, bo zawsze jest to poprzedzone debugiem na szybciocha.
Mój kanał youtube

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #44 dnia: 05 Stycznia 2017, 20:54:03 »
Dobry pomysł.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #45 dnia: 05 Stycznia 2017, 21:15:00 »
No bo brakuje działu w którym wgrywa się propozycje poprawek. Wg mnie w MaSzynie jest setki drobnych błędów, niedoróbek, albo po prostu pól do ulepszeń. Niektóre z nich da się poprawić od ręki, na miejscu. Albo posiedzieć godzinkę i zrobić. A co z tym potem zrobić? Trzymać u siebie na dysku do następnego "formata"? Przydałby się taki dział, że coś poprawiłem, to się wrzuca, ktoś to testuje i trafia do repo. Fajnie by było też, gdyby był znany status poprawki - czy wisi, czy wpadła.
Czyich propozycji poprawek? Jest wydział beta testerów, martwy, można tam do woli składać i wrzucać poprawki. Po ocenie/teście, wrzucać na svna bo już jest. Oby tylko miał kto, to testować! Swoją drogą, tylko Ty masz z tym problem, a mam wrażenie jakbyś chciał ominąć istniejący dział testów. Są warunki takie jakie są, trzeba się dostosować.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #46 dnia: 05 Stycznia 2017, 21:21:30 »
Założyłem drugiego bugtrackera. Atut taki, że wszystko jest pokategoryzowane i pokolorowane todo/done. Źle się tylko scala/odrzuca zgłoszenia.
Mój kanał youtube

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #47 dnia: 05 Stycznia 2017, 21:46:41 »
Nic nie chcę omijać, wszystko w porządeczku, czasem nie wiem gdzie co wrzucać, ale nie ma ciśnienia, bo mam tyle roboty teraz w robocie, że sobie zrobię przerwę zanim zacznę spamować poprawkami ;)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Podsumowanie pracy włożonej w MaSZynę (Symek nie zdycha :D )
« Odpowiedź #48 dnia: 05 Stycznia 2017, 21:49:32 »
Założyłem drugiego bugtrackera. Atut taki, że wszystko jest pokategoryzowane i pokolorowane todo/done. Źle się tylko scala/odrzuca zgłoszenia.
Wrzucam zooma i przyglądam się jak to wygląda. ;)