« Odpowiedź #1 dnia: 23 Sierpnia 2015, 11:08:39 »
Najczęściej kierownik pociągu dzwoni do dyspozytora, a ten do PLK i wszystko załatwia. Ewentualnie kiedy podróżny zgłosi się do kierownika, a czasu na przesiadkę i telefony zostało bardzo mało kierownik za pomocą radia woła dyżurnego danej stacji. Gdy stacja jeszcze znajduje się po za zasięgiem radia robi to za pośrednictwem maszynisty. Są też przypadki gdy dyżurny nie wyraża zgody na "skomunikowanie" to drużyny konduktorskie załatwiają to między sobą. Typową przyczyną opóźnionego odjazdu pociągu jest albo "lokowanie podróżnych" albo "wsiadanie osób niepełnosprawnych na wózkach" ;)
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76