Autor Wątek:  Błąd z EN57/EN71/ED72  (Przeczytany 3183 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1509
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1140
Błąd z EN57/EN71/ED72
« dnia: 23 Lipca 2015, 14:38:08 »
Witam. Znalazłem błąd związany z "kiblami", konkretnie w przypadku jazdy na pozycji nawrotnika "N1" po układzie szeregowym silników trakcyjnych włącza się układ równoległy (tak samo jak w pozycji nawrotnika N2), zamiast od razu włączyć bocznikowanie. Czy wy też macie ten problem?
10 lat na forum MaSzyny!

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Błąd z EN57/EN71/ED72
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Lipca 2015, 14:41:20 »
W EN57 jedyną różnicę pomiędzy pozycjami N1 a N2 odgrywa przekaźnik regulacji przyspieszenia, tzn. wał kułakowy wchodzi na pozycje przy prądzie 135A, a nie 175A, nie ma natomiast blokady układu równoległego. To, o czym piszesz zastosowano na EN71 (czy na edkach też, tego nie wiem).

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1509
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1140
Odp: Błąd z EN57/EN71/ED72
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Lipca 2015, 14:44:37 »
Bug jest także na EN71 i ED72. Jeśli chodzi o natężenie prądu, to chyba jest rzeczywiście źle, bo na N1 potrafię osiągnąć na EN57 110km/h. W dokumentacji napisane jest, że te pozycje są przeznaczone do jazdy 70-80km/h. Więc jest różnica, prawda?

Właśnie się zastanawiam, czy błąd jest w kiblu czy w dokumentacji.
« Ostatnia zmiana: 23 Lipca 2015, 14:47:53 wysłana przez jakubg1 »
10 lat na forum MaSzyny!

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Błąd z EN57/EN71/ED72
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Lipca 2015, 15:14:26 »
Zdaje się, że faktycznie coś jest nie tak. Pamiętam jak 5 lat temu jadąc na L546 nie mogłem przekroczyć 80km/h. Teraz na TD prędkość 110km/h osiągam na N1 i N2 w tym samym momencie. Testowane na EN57-1146.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Błąd z EN57/EN71/ED72
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Lipca 2015, 22:01:59 »
Mylisz pojęcia - tu chodzi o to jak szybko się rozpędzisz do tych 110 km/h, a nie do jakiej prędkości w ogóle to zrobisz. I to od tego są dwie nastawy PRP. Zarówno na pierwszej, jak i na drugiej nastawie do 110 dobijesz.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Błąd z EN57/EN71/ED72
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Lipca 2015, 23:55:39 »
Dla zwolenników górskiej wersji kibla polecam wpis ScnS=Yes w linijce Cntrl. Wtedy silniki na pierwszej nastawie będą tylko w połączeniu szeregowym z bocznikami.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.