Autor Wątek:  Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26  (Przeczytany 9486 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tor424

  • Wiadomości: 129
  • Spokojny człowiek
    • Zobacz profil
    • Wielkopolska galeria kolejowa.
  • Otrzymane polubienia: 68
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« dnia: 29 Kwietnia 2015, 22:41:07 »
Sceneria bałtyk misja na towarowym et22

Pierwszy przejazd za Alakowicami nie zamykają się rogatki.

SHP/CA nie wydaje dźwięku ani nie zatrzymuje pociągu jeżeli się go nie zbije.(To się dzieje na każdej scenerii.)

Sieć trakcyjna jest fioletowa.(bynajmniej na Bałtyku.Na td jest żółta.)


PS: errors.txt nie ma bo się nie wygenerowało.

Wiadomość niezgodna z Regulaminem. Bocznica.
Benek

« Ostatnia zmiana: 29 Kwietnia 2015, 23:59:00 wysłana przez Benek »
Pasjonat elektroniki, informatyki i programowania - C++,C#,Lua i reverse engineering

Offline tor424

  • Wiadomości: 129
  • Spokojny człowiek
    • Zobacz profil
    • Wielkopolska galeria kolejowa.
  • Otrzymane polubienia: 68
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Kwietnia 2015, 16:50:50 »
SHP nie wydaje dźwięku,ani nie zatrzymuje pociągu.Jeżeli się go nie zbije.


Przepraszam miałem włączony dedbugmode.


Na bocznice proszę.

Dążysz do bana. Wyciszam.
Benek




« Ostatnia zmiana: 30 Kwietnia 2015, 17:57:29 wysłana przez Benek »
Pasjonat elektroniki, informatyki i programowania - C++,C#,Lua i reverse engineering

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Maja 2015, 01:08:39 »
Nie jestem pewien czy ma to związek z Patchem MaSzyna 15.04.26 czy z exe, ale mam pewien problem z misją L053 Cargo part1. Otóż po dojeździe do stonki, dociskam zderzaki, hamuję pomocniczym, nawrotnik na zero, wychodzę z kabiny, 2 razy insert, wracam do kabiny daję główny hamulec na odcięcie, nawrotnik dalej jest na 0. Wciskam shift+1, stonka rusza, ale problem jest w tym że po jakimś czasie zaczyna działać czuwak a jak nawrotnik jest na 0 nie można go zbić. A jak dam nawrotnik do przodu to po chwili skład hamuje i nie można go wyluzować. Czy może pomóc kombinacja klawiszy shift+W? We wcześniejszych paczkach nie miałem tak. Gdzie może tkwić błąd? Wersja symulatora 15.04+patch 15.04.26. W załączeniu log oraz errors.

EDIT: Wiem już w czym tkwił błąd, w tej misji po podczepieniu się do stonki trzeba wyłączyć wszystkie urządzenia w lokomotywie ciągnionej łącznie z bateriami i wtedy wszystko działa dobrze.  Proszę o usunięcie postu.
« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2015, 08:05:42 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 262
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Maja 2015, 18:05:58 »
Bałtyk InterRegio. W gwoli ścisłości, wszystkie pojazdy, widoczne na zdjęciu, stoją. Załącznik pozwoliłem sobie rozjaśnić.
Autobus zderzył się z furgonetką i zablokował zielone auto, na które opadła zapora. Tak to widzę. Za wąskie drogi.
A ja widzę, że spamujesz, bo rozwiązanie zostało podane. Radzę się ogarnąć. Bocznica.
Sawi
« Ostatnia zmiana: 06 Maja 2015, 19:07:54 wysłana przez Sawi »

Offline Lokomotywownia

  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
    • Lokomotywownia
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Maja 2015, 21:33:52 »
Czy możecie napisac co może być przyczyną, że w czasie pobierania nowej wersji Maszyny za pomocą torenta, pobiera mi przez 30 sek, a następnie wyskakuje mi informacja, że Jest Bład: Odmowa dostępu (WriteToDisk)

Lokomotywy na kubkach.
https:...

Reg. zakazy 10, 18.
Zapoznaj się z Regulaminem.
Benek
« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2015, 07:28:33 wysłana przez Benek »

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 262
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Maja 2015, 23:11:51 »
Czy możecie napisac co może być przyczyną, że w czasie pobierania nowej wersji Maszyny za pomocą torenta, pobiera mi przez 30 sek, a następnie wyskakuje mi informacja, że Jest Bład: Odmowa dostępu (WriteToDisk)

Lokomotywy na kubkach.
https://www.facebook.com/lokomotywynakubki
Brak miejsca na dysku?
EDIT: Zainstaluj innego klienta torrenta i jeszcze raz.
Widzę zmierzasz do moderacji. Regulamin obowiązki 11a. Proszę to poprawić.
Sawi


  Dodano: 07 Maja 2015, 23:22:10
Ja mam następujące problemy:

1. W programie Rainsted jest złe kodowanie znaków dla j. polskiego (zamiast polskich znaków diaktrycznych (ąęśćżźółń dla niewiedzących ;) ) widzę tak zwane "krzaki"
Jaki Windows? Jakie kodowanie wybrane? ą uzyskujesz przez ALT-a?
[/quote[
2. Po odpaleniu symulacji nie działa ona prawidłowo:

* zła reakcja na klawiszologię
[/quote]
Konkretnie które klawisze nie działają? Ewentualnie działają niezgodnie z oczekiwaniem?

Cytuj
* sprężynujące przełączniki i inne podzespoły potrzebne do prowadzenia pociągu
Zdarze się.
Cytuj
* inne bugi uniemożliwiające jazdę
Acha.
Film nagraj.
Koniec zabawy. 50% ostrzeżenia. Bocznica
Sawi
« Ostatnia zmiana: 07 Maja 2015, 23:24:35 wysłana przez Sawi »

Offline kubulek

  • Wiadomości: 0
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #6 dnia: 13 Maja 2015, 10:21:03 »
MaSzyna za każdym razem mi się crashuje na każdej lokomotywie i scenerii jaką odpalam. tak jest parametry mojego PC to:To moja konfiguracja sprzętowa:
Procesor AMD A4 3,7 Ghz, grafika Gigabyte GTX750 2048 GB, dysk twardy Seagate 1TB, obudowa Tracer Combat
Brakuje jeszcze przykładowego logu.txt. Poza tym pisz staranniej i zanim wyślesz przeczytaj to ze 3 razy.Poprawiłem.
Sawi


  Dodano: 13 Maja 2015, 21:02:13
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 2013-06-09, release 13.5.804.408. SPKS
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, Ra, hunter, KURS90 and others
Renderer:
GeForce GTX 750/PCIe/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
4.5.0 NVIDIA 347.88
Supported extensions:
GL_AMD_multi_draw_indirect GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture GL_ARB_arrays_of_arrays GL_ARB_base_instance GL_ARB_bindless_texture GL_ARB_blend_func_extended GL_ARB_buffer_storage GL_ARB_clear_buffer_object GL_ARB_clear_texture GL_ARB_clip_control GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_compatibility GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage GL_ARB_conservative_depth GL_ARB_compute_shader GL_ARB_compute_variable_group_size GL_ARB_conditional_render_inverted GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_copy_image GL_ARB_cull_distance GL_ARB_debug_output GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture GL_ARB_derivative_control GL_ARB_direct_state_access GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_buffers_blend GL_ARB_draw_indirect GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_enhanced_layouts GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_ES3_compatibility GL_ARB_ES3_1_compatibility GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_explicit_uniform_location GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_layer_viewport GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_no_attachments GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_get_program_binary GL_ARB_get_texture_sub_image GL_ARB_gpu_shader5 GL_ARB_gpu_shader_fp64 GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging GL_ARB_indirect_parameters GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_internalformat_query2 GL_NV_internalformat_sample_query GL_ARB_invalidate_subdata GL_ARB_map_buffer_alignment GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multi_bind GL_ARB_multi_draw_indirect GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_occlusion_query2 GL_ARB_pipeline_statistics_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_program_interface_query GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_robust_buffer_access_behavior GL_ARB_robustness GL_ARB_sample_shading GL_ARB_sampler_objects GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_seamless_cubemap_per_texture GL_ARB_separate_shader_objects GL_ARB_shader_atomic_counters GL_ARB_shader_bit_encoding GL_ARB_shader_draw_parameters GL_ARB_shader_group_vote GL_ARB_shader_image_load_store GL_ARB_shader_image_size GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_precision GL_ARB_query_buffer_object GL_ARB_shader_storage_buffer_object GL_ARB_shader_subroutine GL_ARB_shader_texture_image_samples GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shading_language_420pack GL_ARB_shading_language_include GL_ARB_shading_language_packing GL_ARB_shadow GL_ARB_sparse_buffer GL_ARB_sparse_texture GL_ARB_stencil_texturing GL_ARB_sync GL_ARB_tessellation_shader GL_ARB_texture_barrier GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32 GL_ARB_texture_buffer_range GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_bptc GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_cube_map_array GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_gather GL_ARB_texture_mirror_clamp_to_edge GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_query_levels GL_ARB_texture_query_lod GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_rgb10_a2ui GL_ARB_texture_stencil8 GL_ARB_texture_storage GL_ARB_texture_storage_multisample GL_ARB_texture_swizzle GL_ARB_texture_view GL_ARB_timer_query GL_ARB_transform_feedback2 GL_ARB_transform_feedback3 GL_ARB_transform_feedback_instanced GL_ARB_transform_feedback_overflow_query GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_attrib_64bit GL_ARB_vertex_attrib_binding GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_vertex_type_10f_11f_11f_rev GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev GL_ARB_viewport_array GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats GL_EXT_framebuffer_multisample_blit_scaled GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_polygon_offset_clamp GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_shader_objects GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shader_image_load_formatted GL_EXT_shader_image_load_store GL_EXT_shader_integer_mix GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_dxt1 GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_sRGB_decode GL_EXT_texture_storage GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_timer_query GL_EXT_transform_feedback2 GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_EXT_vertex_attrib_64bit GL_EXT_import_sync_object GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KHR_context_flush_control GL_KHR_debug GL_KHR_robust_buffer_access_behavior GL_KHR_robustness GL_KTX_buffer_region GL_NV_bindless_multi_draw_indirect GL_NV_bindless_multi_draw_indirect_count GL_NV_bindless_texture GL_NV_blend_equation_advanced GL_NV_blend_equation_advanced_coherent GL_NV_blend_square GL_NV_command_list GL_NV_compute_program5 GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_copy_image GL_NV_depth_buffer_float GL_NV_depth_clamp GL_NV_draw_texture GL_NV_ES1_1_compatibility GL_NV_ES3_1_compatibility GL_NV_explicit_multisample GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_fragment_program2 GL_NV_framebuffer_multisample_coverage GL_NV_geometry_shader4 GL_NV_gpu_program4 GL_NV_gpu_program4_1 GL_NV_gpu_program5 GL_NV_gpu_program5_mem_extended GL_NV_gpu_program_fp64 GL_NV_gpu_shader5 GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_coverage GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_parameter_buffer_object GL_NV_parameter_buffer_object2 GL_NV_path_rendering GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_shader_atomic_counters GL_NV_shader_atomic_float GL_NV_shader_atomic_int64 GL_NV_shader_buffer_load GL_NV_shader_storage_buffer_object GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_barrier GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_multisample GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_transform_feedback GL_NV_transform_feedback2 GL_NV_uniform_buffer_unified_memory GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_attrib_integer_64bit GL_NV_vertex_buffer_unified_memory GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_NV_vertex_program3 GL_NVX_conditional_render GL_NVX_gpu_memory_info GL_NVX_nvenc_interop GL_NV_shader_thread_group GL_NV_shader_thread_shuffle GL_KHR_blend_equation_advanced GL_KHR_blend_equation_advanced_coherent GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
Ra: The VBO is found, but Display Lists are selected.
DDS texture format is supported.
Used multisampling of 4 samples.
Max texture size: 8192
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_BLEND);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,darkLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Display Lists font used.
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Loading scenery from td.scn
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.dds
Loading - texture: textures\1435mm\tpbps-new2.dds
Loading - texture: textures\wzp.dds
Missed file: wza.t3d
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.dds
Loading - texture: textures\tr\slup_beton1.dds
Missed file: tr/stb1.t3d
Loading - texture: textures\tr\wys-ni-d.dds
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Loading - texture: textures\tr\wys-ni-k.dds
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3k.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Loading - texture: textures\wzl.dds
Missed file: wza.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Missed file: tr/stb1.t3d
Missed file: tr/-3pd.t3d
Loading - texture: textures\tr\kotwa_teownikrurowe.dds
Missed file: tr/stb1-kotwa-napr14.t3d
Missed file: tr/stb1-kotwa-napr14.t3d
Loading - texture: textures\grassgreen1.dds
Loading - texture: textures\tabl\a-12.dds
Missed file: sem/glowice/s5yppcpzb_dd.t3d
Loading - texture: textures\sem\slupy.dds
Missed file: sem/slupy/s5ypmg.t3d
Missed file: sem/drabinki/d5yp.t3d
Loading - texture: textures\tabl\b-2m.dds
Missed file: sem/glowice/s4ypzcpb_dd.t3d
Missed file: sem/slupy/s4ypbl.t3d
Missed file: sem/drabinki/d4yp.t3d
Loading - texture: textures\tabl\c-1m.dds
Missed file: sem/glowice/s3iczb_dd.t3d
Missed file: sem/slupy/s3ibg.t3d
Missed file: sem/drabinki/d4i.t3d
Loading - texture: textures\tabl\j-2m.dds
Missed file: sem/glowice/s4izcpb_dd.t3d
Missed file: sem/slupy/s4ibl.t3d
Missed file: sem/drabinki/d4i.t3d
Loading - texture: textures\tabl\k-1m.dds
Missed file: sem/glowice/s3ypczb_dd.t3d
Missed file: sem/slupy/s3ypbg.t3d
Missed file: sem/drabinki/d4yp.t3d
Loading - texture: textures\tabl\p-12.dds
Missed file: sem/glowice/s5ipcpzb_dd.t3d
Missed file: sem/slupy/s5ibg.t3d
Missed file: sem/drabinki/d5i.t3d
Loading - texture: textures\tabl\a.dds
Missed file: sem/glowice/s2ypcb_dd.t3d
Missed file: sem/slupy/s2ypml.t3d
Missed file: sem/drabinki/d2yp.t3d
Loading - texture: textures\tabl\b.dds
...

Proszę się natychmiast zapoznać z Regulaminem. Ostrzeżenie i bocznica.
Benek
« Ostatnia zmiana: 13 Maja 2015, 21:11:13 wysłana przez Benek »

Offline NoxU

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Maja 2015, 13:49:36 »
Witam,

zainstalowałem nową Maszynę z 2015 + patch. Nie mogę uruchomić żadnej lokomotywy (nie działa klawiszologia). Wyjątkiem jest sygnał dźwiękowy "A" i "Shift+A", które działają.
W starszych wersjach nie miałem problemu z klawiszologią. Zrobiłem wszystko wedle instrukcji i nic. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam!

Reg. obowiązki 5, 16.
Za mało informacji. Proszę się zapoznać z tematami przyklejonymi, umieścić stosowne opisy i pliki. Pisz poziomo. Bocznica.
Benek
« Ostatnia zmiana: 17 Maja 2015, 13:54:51 wysłana przez Benek »

Offline NoxU

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Maja 2015, 13:59:52 »
Witam,

nie działa mi klawiszologia w nowej paczce. Porady?

Kilka minut temu prosiłem Cię o zapoznanie się Regulaminem, dodatkowo napisałem Ci jak powinna wyglądać wiadomość, jeśli chcesz uzyskać pomoc. Zignorowałeś uwagi i piszesz dalej to samo. Ponadto rozwiązanie znajduje się w readme. Proszę się z nim zapoznać. Plik ten jest w głównym folderze z symulatorem. Moderacja i bocznica.
Benek
« Ostatnia zmiana: 17 Maja 2015, 14:33:06 wysłana przez Benek »

Offline Lucha

  • Wiadomości: 0
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #9 dnia: 01 Czerwca 2015, 20:16:37 »
Witam, u mnie w ogóle w elektrykach nie da się podnieść pantografów, a w spalinowych w ogóle nie da sie uruchomić maszyny. Ktoś tak miał???

Reg. obowiązki 17.
Zapoznaj się plikiem readme.html. Bocznica.
Benek
« Ostatnia zmiana: 01 Czerwca 2015, 20:23:05 wysłana przez Benek »

Offline Lucha

  • Wiadomości: 0
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #10 dnia: 01 Czerwca 2015, 20:35:06 »
Ale to tylko w tej wersji mam problem w poprzednich było ok i jak wciskam Shift+o to przycisk w kabinie się włącz dżwięk jest ale pantograf ani rusz?

Reg. obowiązki 17.
Tym razem ostrzeżenie. Bocznica.
Benek
« Ostatnia zmiana: 01 Czerwca 2015, 20:40:06 wysłana przez Benek »

Offline BenX18

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #11 dnia: 04 Czerwca 2015, 00:29:43 »
Witam .Też mam problem z pantografami nie wiem co dalej zrobic .Symulator rozpakowałem na Zip 7 w wersji 9.20 i też widze ten sam błąd (być może zrobiłem jakiś błąd przy instalacji, nie wiem),pobrałem 3 razy jeszcze tą paczkę i tez nie działały.Jeśli macie czas na dorady to poproszę.Z góry dzięki.

Reg. zakazy 10, obowiązki 17.
Proszę zapoznać się z readme.html, który znajduje się w głównym katalogu MaSzyny. Proszę pisać bezbłędnie. Bocznica.
Benek
« Ostatnia zmiana: 04 Czerwca 2015, 11:52:11 wysłana przez Benek »

Offline WindowsKillerPL

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #12 dnia: 07 Czerwca 2015, 13:15:11 »
A u mnie jest problem z machajką i EP01, których nie mogę wczytać nawet na poziomie ustawień "Ekstremalny". Przy SR61 szaleją mi wskaźniki obrotów na minutę przed załączeniem.
Spróbuj jeszcze w debugu. Będą materiały na nowy model to ogarnę tą kabinę, bo nie ty jeden masz problemy. Niech to będzie jakąś motywacją. ;)
EP01 zdaje się jest wyłączona przez braki fizyki. Dodaj jej mocy w fizie by nadawała się do odpalenia.
W niektórych dieslach czasem wskaźniki wariują przed odpaleniem. Nie powoduje to wysypu a po uruchomieniu silnika jest ok, wiec priorytet ma to niski, a nikt przyczyny nie znalazł.
Już machajka jest, nawet bez debuga i ekstremalnego poziomu ustawień jakoś śmiga.

Reg. obowiązki 11a.
Bocznica.
Benek
« Ostatnia zmiana: 07 Czerwca 2015, 18:51:54 wysłana przez Benek »
// 鏡音レン

Offline papioczek

  • Wiadomości: 0
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Czerwca 2015, 11:16:13 »
Mam mały problem,- po ściągnięciu nowej wersji, mogę tylko edytować pojazdy, a nie idzie ni jak włączyć symulatora...

Opis zbyt lakoniczny. Bocznica.
Benek

« Ostatnia zmiana: 27 Czerwca 2015, 15:33:42 wysłana przez Benek »

Offline piotrln

  • ZbanowanyZbanowany
  • Maskotka forum
  • *
  • Wiadomości: 134
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #14 dnia: 06 Sierpnia 2015, 17:36:51 »
Jak wlacze symulator, niemoge podniesc pantografu . Shift plus O i nic .
Wiadomość raportowana i bardzo słusznie. Słusznie też zauważono, że nie raczyłeś się zapoznać z readme.tml http://eu07.pl/theme/Maszyna/dokumentacja/inne/readme_pliki/sterowanie.html
Bocznica Sawi.
« Ostatnia zmiana: 06 Sierpnia 2015, 19:02:34 wysłana przez Sawi »
Formuła 1 Wymiata.

Offline Kacper9

  • Wiadomości: 94
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #15 dnia: 06 Sierpnia 2015, 17:40:04 »
Może brak ciśnienia - odsyłam do readme.

Offline piotrln

  • ZbanowanyZbanowany
  • Maskotka forum
  • *
  • Wiadomości: 134
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #16 dnia: 06 Sierpnia 2015, 17:47:57 »
Nie pisałbym wtedy tu ,nic niedaje , robie wg instrukcji i nic.
Formuła 1 Wymiata.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #17 dnia: 06 Sierpnia 2015, 18:00:42 »
Log i screen z wyświetlonym ekranem diagnostycznym F2. Mam tylko rozpuszczalną, wiec z fusów nie powróżę.
Log prezentujący procedurę rozruchu... Z tego co dałeś już widać, że nie masz patacha. Renderowanie DL jest wydajniejsze od VBO więc przełącz jeśli działa.
« Ostatnia zmiana: 06 Sierpnia 2015, 18:53:57 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline piotrln

  • ZbanowanyZbanowany
  • Maskotka forum
  • *
  • Wiadomości: 134
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #18 dnia: 06 Sierpnia 2015, 18:20:43 »
Tu daje log.txt .
Formuła 1 Wymiata.

Offline ICC

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #19 dnia: 14 Sierpnia 2015, 17:03:57 »
Wciskając Shift+P słychać dźwięk schodzącego w dół pantografu.

Raczej w górę.
Zostałeś raportowany  bardzo słusznie. Bocznica.
Sawi
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2015, 18:21:30 wysłana przez Sawi »

Offline Carlos

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #20 dnia: 24 Listopada 2015, 23:41:10 »
Próbuję uruchomić. Odezwę się, by przedstawić efekty.

Reg. zakazy 12.
To wtedy napisz.
Benek
« Ostatnia zmiana: 25 Listopada 2015, 10:49:40 wysłana przez Benek »

Offline inmax1988

  • Wiadomości: 0
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« Odpowiedź #21 dnia: 19 Grudnia 2015, 15:44:31 »
Witam. Mam problem z grą. Nie podnosi mi pantografów, drzwi sie nie otwieraja, nie moge uruchomic po zainstalowaniu patcha i podobne rzeczy .

pozdrawiam

Reg. obowiązki 17.
Proszę się zapoznać z Regulaminem forum. Bocznica.
Benek
« Ostatnia zmiana: 19 Grudnia 2015, 15:53:04 wysłana przez Benek »