Autor Wątek:  pseudo kompilator  (Przeczytany 3527 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Woropek

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
pseudo kompilator
« dnia: 02 Grudnia 2003, 18:20:10 »
Witam,
Mam pytanie do twórców symulatora, czy zastanawiali się nad wprowadzeniem programu kompilującego scenerię, przetwarzałby on wszelkie polecenia tekstowe (parametry pojazdów, wymiary brył, czy eventy) na rozkazy dla symualtora i wyrzucał to binarnie w innym pliku, tekstury nadal byłyby ładowane z zewnątrz. Taki kompilator mógłby nawet nie wykonywać optymalizacji, ale napewno przyspieszyłby uruchamianie programu (to jest przewaga kompilatorów nad interpreterami), a przy okazji użytkownik już w fazie kompilacji wykryłby błędy w scenerii, czy skryptach obiektów/pojazdów. Mankamentem byłby przyrost MB programu, ale w porównaniu do objetosci MSTS, czy FS2002 jest to pomijalne :). Pytanie nr 2: Czy symulator w jakikolwiek sposób korzysta z teorii grafów, jeżeli tak to jaki?
Pozdrawiam

Marcin_EU

  • Gość
Re: pseudo kompilator
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Grudnia 2003, 18:37:53 »
Cytat: "Woropek"
Witam,
Mam pytanie do twórców symulatora, czy zastanawiali się nad wprowadzeniem programu kompilującego scenerię, przetwarzałby on wszelkie polecenia tekstowe (parametry pojazdów, wymiary brył, czy eventy) na rozkazy dla symualtora i wyrzucał to binarnie w innym pliku, tekstury nadal byłyby ładowane z zewnątrz.
...

Jesli bedzie trzeba to sie zrobi ale juz na nebuli.

Cytat: "Woropek"

Pytanie nr 2: Czy symulator w jakikolwiek sposób korzysta z teorii grafów, jeżeli tak to jaki?

Poza tym ze siec torow to swego rodzaju graf to nie.