Autor Wątek:  Exe od wersji 470  (Przeczytany 87495 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #180 dnia: 26 Marca 2016, 11:39:33 »
Dwa miejsca wysypów Grześ usunął. To maszyna, więc pewnie jest jeszcze masa innych. ;)
Mój kanał youtube

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #181 dnia: 27 Marca 2016, 21:13:06 »
Zgadzam się, bo niestety po obiecującym wczorajszym teście dzisiaj się wysypał jak dawniej... Objawy jak zawsze tj. podwójne okienko, że program przestał działać, log w niczym nie pomaga.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #182 dnia: 28 Marca 2016, 14:55:54 »
Który scenariusz?
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #183 dnia: 28 Marca 2016, 15:46:58 »
Żaden z publikowanych. Mogę gdzieś wrzucić całość scenerii, ale to wymaga trochę czasu. Niestety jednak namierzenie gada nie będzie proste, bo czasami się wysypuje od razu, czasami po pół godzinie, czasami w ogóle - nie za bardzo widać żadnego śladu, który pomógłby namierzyć o co chodzi...

  Dodano: 28 Marca 2016, 18:59:03
Nowa smuga przy dużej ciemności daje efekt nadmiernego rozjaśnienia tekstury, a w efekcie wyłażenia dziwnych kolorów i kompresji - patrz screen.
« Ostatnia zmiana: 28 Marca 2016, 18:59:03 wysłana przez Siecool »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #184 dnia: 28 Marca 2016, 19:47:51 »
Jeśli byłbym w stanie puścić na tym samo AI to chętnie przygarnę. Ja niestety nie mam czasu na jeżdżenie ale pociąg może sobie iść w teście i jak się sypnie to będę wiedział w którym miejscu w kodzie. Sprawdzasz na pewno na rc8?
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #185 dnia: 29 Marca 2016, 14:38:57 »
Dzięki wprowadzeniu nowych metod kalibracji zmodernizowałem swój arkusz XLS i popełniłem pierwszy opis jak go używać. Na razie jest opis kalibracji hamulców, ale niebawem pojawi się podobny opis dla mierników. Na razie przeprowadziłęm ograniczone testy i wygląda, że jest OK ale jak ktoś chciałby zweryfikować metodologię to będzie fajnie.
« Ostatnia zmiana: 29 Marca 2016, 14:40:07 wysłana przez mac310 »
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #186 dnia: 29 Marca 2016, 15:28:14 »
[offtop]
Patrzylem na Twoj arkusz (w zasadzie na VBA). Zauwazylem tam funkcje spline. W funkcji tej sa deklaracje wielu zmiennych w jednej linijce np.
Dim klo, khi As Integer
Nie wiem, czy Ty te funkcje pisales, czy nie, ale chcialem dodac, ze taka deklarcja jest bledna, bo tylko ostatnia zmienna w linijce jest typem integer, czyli w tym przypadku khi. Zmienna klo przyjmuje typ wariant. Mozna sie o tym przekonac poprzez np. przypisywanie zmiennym wartosci wychodzacej poza ten typ np. klo=65536 (nie zglosi bledu - zle), khi=65536 (zglosi blad - dobrze).
Pisze dlatego, aby ktos korzystajacy i wzorujacy sie na arkuszu, nie wyrobil sobie zlego nawyku.
« Ostatnia zmiana: 29 Marca 2016, 15:54:01 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #187 dnia: 29 Marca 2016, 15:46:25 »
Ja jej nie pisałem i w zasadzie to nie jest już używana w tym arkuszu. Muszę ją usunąć. Używałem ją przez chwilę przy testach i tak została w kodzie.
Arkusz już podmieniłem więc nie ma już tej funkcji. Gdyby okazała się kiedyś znowu potrzebna to uwzględnię Twoją radę. Dzięki.
« Ostatnia zmiana: 29 Marca 2016, 16:08:15 wysłana przez mac310 »
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #188 dnia: 31 Marca 2016, 14:06:29 »
Nieźle oświetla nowa smuga, ale idzie z tym parę problemów. Przy tym oświetleniu wskaźniki są tak oświetlane, że robią się białe i soczewki semaforów są takie, inne. W załącznikach przykłady. OFC testowane na EU07_475rc8.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #189 dnia: 31 Marca 2016, 16:52:40 »
Bo wskazniki maja selfilum true. Trzeba by wskaznikom zmienic na false. Jak bylo kiedys wczesniej.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #190 dnia: 31 Marca 2016, 17:08:08 »
Wokulski na repo Antek już to poprawił.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #191 dnia: 31 Marca 2016, 18:14:06 »
Jakie atmo tu masz? Nie jakieś pomarańczowe? U mnie ona nie jest nigdy aż tak żółta. Nie znam opengla lepiej od Kicaja by kombinować z nią ale obecnie jest bardzo wrażliwa na wymieszanie z diffuse oświetlenia głównego. Im ciemniej tym słabsza smuga. Przy oświetleniu <6% znika całkowicie. Pewnie przy kolorowym świetle zmienia się też kolor filtru smugi przez co wychodzą takie przekłamania koloru semafora.
Świecenie semaforów i znaków jest już wyłączone. Będzie w patchu. Choć nie sprawdzałem efektu po prawdzie.
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #192 dnia: 31 Marca 2016, 19:39:52 »
Lecimy dalej z poprawkami. Tym razem nbmx dodał wsparcie dla rozszerzeń do PoKeys (już w styczniu, ale troszkę mi zeszło na przypomnieniu sobie). W załączeniu RC9.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #193 dnia: 03 Kwietnia 2016, 15:25:19 »
Niewiem od której wersji exe to jest, ale zauwazylem wczoraj, ze jeśli w EZT przejdziemy z kabiny A do B i z powrotem, to przestaje dzialac odcięcie i pozycja podwojnej trakcji. Nie trzyma zadanego ciśnienia a wiec ciężko tym hamować pneumatycznie bez po wylaczeniu EP.

Jeśli zas uruchamiamy się w kabinie A i nie robimy nic, tzn nie lazimy po składzie, to wszystko działa jak należy.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #194 dnia: 06 Kwietnia 2016, 21:26:33 »
O którym taborze mówisz, bo szczerze powiedziawszy nie za bardzo rozumiem co masz na myśli. EN57 nie wiem kiedy ma odcięcie (maksymalna pozycja osiągana przez Num3?) i podwójnej trakcji. Sprawdziłem za to jazdę i hamowanie i nie miałem problemów z uciekającym powietrzem ani hamowaniem.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #195 dnia: 07 Kwietnia 2016, 06:30:35 »
Hamuj bez uzycia ep tzn wylacz ep lub daj kierunek na 0. Pozycja odciecia i wylaczenia kranu na strzalkach. Dajesz jakby w nagle i jedna pozycja w tyl wtedy trzymac powinno tyle ile oposciles z pg. Odciecie przy zmianie kabiny podobnie tyle ze dajesz ctrl_num5. Jesli nie zrobi sie spaceru po skladzie to wszystko jest ok.
« Ostatnia zmiana: 07 Kwietnia 2016, 06:35:47 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #196 dnia: 08 Kwietnia 2016, 17:49:31 »
U mnie ta smuga coś kiepsko wygląda. Włączyłem sobie dla przykładu quarka i efekt jest taki jak na screenach: jak jest oświetlenie pochodzące z lamp stacji, to jest bardzo jasno; z kolei jak wyjadę na trasę to tory są oświetlone w bardzo małym stopniu, a słupy sieci trakcyjnej robią się czerwone. Smugę testowałem też na L61+L144_osobowy (wersja z repo) i w tym przypadku czerwone robią się podkłady.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #197 dnia: 11 Kwietnia 2016, 08:27:38 »
Na razie potwierdzam błąd, który zauważył epek. Przy czym pojawia się on dopiero po przejęciu kontroli nad silnikowym przez drugi rozrządczy. Jeśli się przejdzie  tylko do silnikowego i wróci to wszystko działa jak należy.
Druga z rzeczy to jest to, że jeśli wyjdzie się z kabiny to traci się informacja o BrakePress. Po ponownym wejściu do kabiny wagon jest odhamowany. Wygląda, że błąd wszedł wraz z asynchronami.

  Dodano: 12 Kwietnia 2016, 08:18:06
Szukanie powoli idzie do przodu. Narazie ograniczyłem podejrzanych do _mover.pas i hamulce.pas. Prace w toku.
« Ostatnia zmiana: 12 Kwietnia 2016, 08:18:06 wysłana przez gfirlejczyk »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 477
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 141
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #198 dnia: 12 Kwietnia 2016, 19:25:57 »
Ja zauważyłem błąd, że po podpięciu wagonów od przodu do lokomotywy SM42 nie mogę wyluzować składu, natomiast przy podpinaniu z tyłu lokomotywy ten problem nie występuje.
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #199 dnia: 13 Kwietnia 2016, 08:00:16 »
Zauważyłem, że zmieniły się wartości początkowe zmiennej BrakePress. Przed poprawkami y było 3 Bar a teraz jest 2.75 Bar.
@Pbzylek: czy na innych lokomotywach też jest ten efekt?
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 477
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 141
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #200 dnia: 13 Kwietnia 2016, 12:29:32 »
Innych jeszcze nie sprawdzałem.
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #201 dnia: 16 Kwietnia 2016, 18:30:19 »
Puściłem Całkowo tartak gdzie jest sporo kręcenia smrodem i nie miałem żadnych problemów z pneumatyka, oprócz tego, że AI blokowało zawory w wagonach niekiedy.
Tak, wypadałoby by gdy próbuje wyluzować skład i jazda nie wystarcza, potrzymało falę aż wysterują się zawory we wszystkich wagonach.
« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2016, 18:55:28 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #202 dnia: 19 Kwietnia 2016, 23:16:46 »
Ja głupieję z tymi hamulcami. Teoretycznie po tygodniu walki znalazłem miejsce, które daje ten błąd, ale to jest tylko obejście. Przyczyna leży gdzieś głębiej i dla mnie to jak narazie za głęboko, abym się dokopał co to jest. Do tego testowałem i powtórzyłem ten błąd przy innych warunkach. Dopiero jutro sprawdzę czy na starszych exe też tak się dzieje, teraz już lulać.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #203 dnia: 28 Kwietnia 2016, 21:06:26 »
Czy te "duble" w piasecznicy co usuwałeś to aby na pewno były duble? Animuję guziki i brakuje mi dźwięku dla "s". Tylko przy "shift+S" syczy.
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #204 dnia: 30 Kwietnia 2016, 10:48:12 »
Aaaaaa.... wyglądały na duble. Możesz wrócić te zmiany i sprawdzic. Ja na razie wykminiam sterowanie hamulcami. Niestety w wielu miejscach jest wszystko podawane z protezami pod tytułem "jeśli to en57 to stosuj tą nastawę a jak inne to zakładamy, że to FVel4". Znalazłem połowę błędu, druga połowa jest dla mnie sacrum misterium, gdyż wiem gdzie się pojawia błąd ale nie mam pojęcia dlaczego.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #205 dnia: 30 Kwietnia 2016, 13:10:18 »
Przywróciłem syk dla "s".
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #206 dnia: 30 Kwietnia 2016, 15:22:57 »
No to przywroc jeszvcze 2 syki dla knorrow i matrosovow. Luzu i hamowania.
« Ostatnia zmiana: 30 Kwietnia 2016, 16:22:24 wysłana przez Pedrosiasty »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #207 dnia: 30 Kwietnia 2016, 15:56:50 »
Nie da się przywrócić niczego sprzed spksa bo całe hamulce są kompletnie inaczej rozwiązane. A zrobić nie umiem ani pod względem kodu ani odwzorowania jak to syczy. Knorra miałem raz w łapie i był zepsuty. Proszę nie nudź tymi hamulcami.
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #208 dnia: 30 Kwietnia 2016, 16:11:24 »
Czemu uważasz ze to nuda? nNie każdy uwielbia traxy i dragony. Sa tez tacy którzy wola to co stare. No ale te osoby już się dla Was nie licza. Będę nudzil bo mam prawo, dzialalo a teraz nie działa. Kombinujecie z asynchronami ile sie da, dodajecie nowe funkcjonalności dla nich, a po prostu sss i szuuuuuuuu ciężko jest po prostu dodac. Tego nie pojmuje. Po prostu ogolnie mowiac nie zależy wam i tyle. Wszystcy milosnicy takich serii jak ET21 itp, a także SM48 maja prawo czuc sie pomijami i zapomniani.
« Ostatnia zmiana: 30 Kwietnia 2016, 16:23:44 wysłana przez Pedrosiasty »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #209 dnia: 30 Kwietnia 2016, 16:17:22 »
Nudzisz bo spamujesz tematem od miesięcy mimo, że nikt nie umie/nie chce tego zrobić a nowych programistów nie widać. Co chcesz tym osiągnąć? Zrazić do swojej osoby resztę osób, która coś jeszcze robi? Mam zacząć raportować by było jaka to moderacja jest zła? Skoro to takie proste to zobacz jak jest oerlikon zrobiony jeśli o dźwięki chodzi i spróbuj coś zdziałać. Ja niewiele z tego rozumiem.
Mój kanał youtube