Autor Wątek:  Exe od wersji 470  (Przeczytany 83637 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 244
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #150 dnia: 04 Marca 2016, 22:22:26 »
Exe asynchr17 bardzo często się wysypuje bez powodu nawet zaraz po załadowaniu lokow asynchr.

Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga2.tga
Load time: 4.8 seconds
PoKeys::BitsSet: mask: 4096 iBits: 4096
EVENT LAUNCHED: tdo_rez_shp by re1426-7
Type: PutValues
Traceback (most recent call last):
  File "<string>", line 39, in render
  File "<string>", line 208, in _render
UnboundLocalError: local variable 'pojazdy' referenced before assignment

« Ostatnia zmiana: 04 Marca 2016, 22:31:02 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #151 dnia: 04 Marca 2016, 22:38:29 »
Błąd w pythonie.
Po mojej stronie zbliżam się powoli do miejsca, które robi wysyp na kiblu. Jak narazie zdefiniowany jest plik z którego wołamy funkcję która sypie. Teraz ta trudniejsza część.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 244
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #152 dnia: 04 Marca 2016, 22:40:04 »
No bo zaraz po załadowaniu wywala się. Ale na exe asynchr16 tez, a wcześniej dzialalo. To nie wina jakiejś biblioteki?

  Dodano: 04 Marca 2016, 22:41:21
Oczywiście wywala na traxie.
« Ostatnia zmiana: 04 Marca 2016, 22:41:21 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #153 dnia: 05 Marca 2016, 00:03:43 »
Miałem ten przypadek raz. Więcej się nie pojawił, więc nie dociekałem bo i nie miałbym jak tego przetestować. Może nad licznikiem pojazdów warto nadać mu jakąś wartość jeśli coś tam wariuje z odczytem. Problemy były z siłomierzem bo przez jakiś błąd przyjmował dziwne wartości niekiedy ale wyguglałem tajemniczy kawałek kodu i rozwiązało to problem. Teraz też na paczce repo mam odczyt ilości drzwi w pojeździe drugim idący w miliardy przy braku pojazdu drugiego. Na innych paczkach i u Pedra ten błąd nie występuje.
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 244
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #154 dnia: 05 Marca 2016, 13:27:10 »
Na ekranach pytonowych byka i st45 tego bledu nie ma. Tylko i wylacznie na traxie wywala.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #155 dnia: 05 Marca 2016, 16:16:59 »
Bo w wydanych tylko traxx ma liczenie. Mówię podstaw mu jedynkę przed odczytem ilości pojazdów i zobacz czy łyknie.
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #156 dnia: 09 Marca 2016, 16:56:07 »
Rozkminiam błąd zmiany kierunku w kiblu. Mam następujące efekty:
- kibel mi wywala
- para eu07 wywala
- nie wywala jeśli wyjść z kabiny
Najciekawsze było przy parze eu07. Otóż wyszedłem z kabiny i patrzę co się dzieje. AI przeszło do drugiego loka. Potem wróciło do pierwszego. Wrzuciło bieg i ruszyło. Tzn każdy lok ruszył w swoją stronę. Rozpięły się chyba same.

  Dodano: 09 Marca 2016, 17:36:11
Update:
Rozdzielanie loków występuje już wcześniej. Więc to jest coś innego.
Potwierdzone jest natomiast, że jak się wyjdzie z kabiny to symek nie wywala.
« Ostatnia zmiana: 09 Marca 2016, 17:36:11 wysłana przez gfirlejczyk »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #157 dnia: 09 Marca 2016, 18:27:16 »
Ale zmieniłeś coś? Jak ja testowałem to wywalało jeśli gracz był w danym pojeździe. Bycie we freefly nic nie zmieniało. Dopiero zajęcie innego dynamica.Czyli gdy przestało ładować kabiny tamtego pojazdu.
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #158 dnia: 09 Marca 2016, 18:59:00 »
Sprawdzam w debugmode.

  Dodano: 09 Marca 2016, 21:46:41
Mam gada. Jak zwykle odwołanie no NULL. Tylko nie wiem dlaczego w tym, miejscu to jest NULL.

  Dodano: 09 Marca 2016, 21:59:46
Dorzucam jeszcze exe do testowania tego przypadku. Nie posiada (jeszcze) poprawek z asynch16.
« Ostatnia zmiana: 09 Marca 2016, 21:59:46 wysłana przez gfirlejczyk »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #159 dnia: 09 Marca 2016, 22:04:13 »
A właśnie, 17 nie pullnąłem a póki co na nic nowego z mojej strony się nie zanosi. Już wysyłam.
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #160 dnia: 10 Marca 2016, 08:18:22 »
Miło z twojej strony ;)
Dzisiaj zacząłem nanosić zmiany na lcd_python. Jak skończę to wystawię jako kolejnego rc do 475. Chciałbym zobaczyć co mamut wymodził z tym pythonem.

  Dodano: 14 Marca 2016, 18:58:14
Wrzucam rc6. Zawiera asynch17 i poprawkę na wywalanie przy ukrotnieniu.
« Ostatnia zmiana: 14 Marca 2016, 18:58:14 wysłana przez gfirlejczyk »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 244
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #161 dnia: 16 Marca 2016, 19:58:00 »
NIe działa wskaźnik prądnicy glownej Hvoltage: voltomierz mov 0.000162 0 1
exe 474rc7 i EU07_475rc6

Na exe asynchr17 dzialalo.

« Ostatnia zmiana: 16 Marca 2016, 20:22:25 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #162 dnia: 16 Marca 2016, 20:27:01 »
Potwierdzam, zjadło tego commita. Czyli trzeba sprawdzić czy tylko tego. Ach ten gitowy merge. Teraz trzeba sprawdzić wszystkie bajery wprowadzane w asynchach (dp) względem zmergowanych do lcd_python w dodatku lokalnie bo przeglądarkowa porównywarka nie chce takiej ilości zmian przetworzyć.
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 244
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #163 dnia: 16 Marca 2016, 20:30:46 »
Ale loka nie wywala do windowsa jak wcześniej. Ekrany dzialaja przynajmniej te do 4 lokow. Trax jeździ.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #164 dnia: 16 Marca 2016, 20:34:01 »
To jest commit poprawka woltomierza prądnicy? d3cb9cd77f6ab17c585a73b49257a8b5211db69b [d3cb9cd]
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #165 dnia: 16 Marca 2016, 20:56:36 »
Porównuje trainy. Zjadło:
1705 dp; 1669 lcd dźwięk piasecznicy
else
            // hunter-201211: piasecznica poprawiona oraz przeniesiona do
            // TTrain::Update()
            if (cKey == Global::Keys[k_Sand])
        {
            /*
              if (mvControlled->TrainType!=dt_EZT)
              {
                if (mvControlled->SandDoseOn())
                 if (mvControlled->SandDose)
                  {
                    dsbPneumaticRelay->SetVolume(-30);
                    dsbPneumaticRelay->Play(0,0,0);
                  }
              }
            */
            if (mvControlled->TrainType == dt_EZT)
            {
if (ggDoorSignallingButton.SubModel != NULL)
{
if (mvControlled->DoorSignalling)
{
mvOccupied->DoorBlocked = false;
dsbSwitch->Play(0, 0, 0);
mvControlled->DoorSignalling = false;
}
}
            }
        }

2686 dp; 2643 lcd woltomierz prądnicy
if ((mvControlled->EngineType != DieselElectric) && (mvControlled->EngineType != ElectricInductionMotor)) // Ra 2014-09: czy taki rozdział ma sens?
            fHVoltage = mvControlled->RunningTraction.TractionVoltage; // Winger czy to nie jest zle?

2783 dp; 2738 lcd liczenie jednostek po depotowym To późniejsza zmiana w lcd
if ((kier ? p->NextC(16) : p->PrevC(16)) != (kier ? p->NextC(4) : p->PrevC(4)))
                    iUnitNo++;

4357 dp; 4312 lcd ponownie piasecznica; nie zdublowałem tu czegoś przypadkiem?
if (Console::Pressed(Global::Keys[k_Sand]))
        {
if (mvControlled->TrainType!=dt_EZT)
              {
if (ggSandButton.SubModel != NULL)
{
dsbPneumaticRelay->SetVolume(-30);
dsbPneumaticRelay->Play(0,0,0);
ggSandButton.PutValue(1);
mvControlled->SandDose = true;
}
            // mvControlled->SandDoseOn(true);
  }

4531 dp; 4478 lcd uzależenienie lampy od baterii? Nie pamiętam bym to robił.
if (mvControlled->Battery == true)
{
btCabLight.TurnOn();
}

4968 dp, 5011 dp, 5459 dp obsługa guzika piasecznicy
ggSandButton.Update();
ggSandButton.UpdateValue(0);
ggSandButton.Clear();

5614 dp 5555 lcd parsowanie guzika
else if (str == AnsiString("sand_bt:")) // przycisk piasecznicy
                ggSandButton.Load(Parser, DynamicObject->mdKabina);

Reszta to formatowanie i późniejsze zmiany z tego co zauważyłem. Co z tym fantem robimy?
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #166 dnia: 16 Marca 2016, 21:12:54 »
Czekaj. Porównuję jeszcze raz. Nie mam bladego pojęcia co się porobiło.

  Dodano: 16 Marca 2016, 22:14:18
Dorzuciłem pominięte zmiany (nie pytaj jak się stało). W drugim miejscu piasecznicy nie ma dźwięków a obsługa przycisków. Wyrzuciłem dźwięki, resztę zostawiłem.

  Dodano: 17 Marca 2016, 19:00:22
1. Dodanie możliwości definicji kalibracji wyjść i wejść PWM jako funkcja piątego stopnia
2. Do użycia są dwa nowe słowa kluczowe w ini: calibrate5din, calibrate5dout oba z 6 parametrami
3. Przerzucenie calibracji wejść do Console z Train
4. Dodanie funkcji obcinającej zmienną do podanego zakresu
5. W4 jest zaliczane podczas postoju tylko jeśli nie przesłania go semafor (W4 musi być przed semaforem zgodnym z trybem jazdy)
« Ostatnia zmiana: 17 Marca 2016, 19:00:23 wysłana przez gfirlejczyk »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 244
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #167 dnia: 17 Marca 2016, 19:33:18 »
Potwierdzam ponowne działanie wskaźnika napięcia prądnicy glownej.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline mac310

  • Wiadomości: 446
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 44
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #168 dnia: 18 Marca 2016, 15:12:56 »
Przy próbie uruchomienia exe 475rc7 dostaję komunikat o braku pliku PYTHON27.DLL. Skąd mogę to wziąć? Próbowałem znaleźć coś w wątku powyżej ale jakoś albo nie ma albo źle szukałem. Bez tego nie ruszę z kalibracją mierników.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9146
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 666
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #169 dnia: 18 Marca 2016, 15:31:32 »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #170 dnia: 19 Marca 2016, 08:15:26 »
Znalazłem powód randomowych wysypów. Podziękowania dla surgeona w tym temacie za nieocenioną pomoc w znalezieniu miejsca wysypu. Kolejne RC będzie jak wejdzie jeszcze jedna poprawka dla mac310 związana z PoKeys.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9146
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 666
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #171 dnia: 19 Marca 2016, 17:46:38 »
Grześ u mnie wysypało podczas zmiany kabiny.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #172 dnia: 20 Marca 2016, 08:50:17 »
Log nic nie mówi niestety. Pewnie znowu coś na NULL. Oprócz tego masz chyba stare biblioteki pythona bo nie zaskakuje Ci funkcja centrowania.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9146
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 666
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #173 dnia: 20 Marca 2016, 13:32:12 »
Możliwe, bo od kiedy zaczął się sezon mam już mniej czasu na bycie na bieżąco. Poza tym od czasu wysypu pretensji pod moim adresem, wena na robienie czegokolwiek znacznie opadła.
« Ostatnia zmiana: 20 Marca 2016, 14:04:13 wysłana przez Pedrosiasty »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #174 dnia: 24 Marca 2016, 19:25:55 »
Powtórzyłem test i nie był to jednorazowy przypadek. AI składa się z dwóch lokomotyw ep05 połączonych sprzęgiem 151. Urywa się od składu kończąc rozkład i z semafora dostaje connect. Wyjeżdża za głowicę, odbija się od W5, jedzie na drugi koniec stacji, odbija się od tarczy, i ma jechać na skład. W tym momencie daje rp1 i stoi z taką tabelką prędkości. Podpięcie na td z pierwszego semafora działa bez problemów. Sprawdzę jeszcze jak przy jednej lokomotywie jest bo tylko w takiej konfiguracji jeździłem na starszych exe.
W trakcji pojedynczej ok. Spróbuję zasymulować na td w trakcji podwójnej.
------------
Dwie ep05 na td działają dobrze. W Vd i Vsig mają 20 mimo 25 na semaforze. Muszę obadać ince czy dobre prędkości przed semaforem podają.
« Ostatnia zmiana: 24 Marca 2016, 22:27:49 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #175 dnia: 25 Marca 2016, 09:41:35 »
A na pojedynczej zmienną VSm też ma równą 0? Bo wygląda jakby z poprzedniego semafora dostawał 0 i dlatego Vd=0.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #176 dnia: 25 Marca 2016, 12:02:06 »
W pojedynczej ma poprawnie 25 tak jak na ostatnim semaforze było. Myślisz, że wygasza sobie semafor zanim koniec składu go minie w trakji ukrotnionej i to coś psuje?
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #177 dnia: 26 Marca 2016, 07:14:30 »
A zepnij loki tak, żeby to było traktowane jako lokomotywa dwuczłonowa lub użyj takiej.

  Dodano: 26 Marca 2016, 08:08:35
Wrzucam dodatkowo 475_RC8.
Zawiera dodatkowe opcje konfiguracji wyjść i wejść dla PoKeys.
« Ostatnia zmiana: 26 Marca 2016, 08:08:35 wysłana przez gfirlejczyk »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #178 dnia: 26 Marca 2016, 11:18:45 »
Są spięte z minusem/flagą 128. Inaczej ai zostawiłoby drugą pod składem urywając się.
Mój kanał youtube

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 972
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #179 dnia: 26 Marca 2016, 11:35:10 »
A w tym exe jest już rozwiązanie problemu randomowych wysypów?