Autor Wątek:  Exe od wersji 470  (Przeczytany 92422 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #30 dnia: 14 Listopada 2015, 13:06:12 »
OK, chyba już rozumiem mechanizm - nie dopatrzyłem się jednego eventu. Wygląda to tak, że na stację wjeżdża pociąg i mija po drodze event1, który w pewnym momencie wpisuje do komórki skanowanego semafora komendę "Shunt 0 0" (odpięcie lokomotywy). Na exe 472 powoduje to, że skład zatrzymuje się przed semaforem (bo każda taka komenda jest traktowana jako S1), następnie odpina się i po podaniu sygnału manewrowego jedzie dalej. Tymczasem na exe 473 wpisanie komendy "Shunt 0 0" jest traktowane jako komenda nieznana i powoduje, że semafor jest ignorowany. Wygląda zatem na to, że trzeba się przyjrzeć kryteriom uznawania komend za nieznane, bo chyba nie uwzględniają one np. Shunt. Używam też semaforów do przesyłania rozkładów (komenda Timetable z parametrami), więc dobrze, żeby i ona nie była ignorowana. Wyobrażam też sobie wykorzystanie semaforów do przesyłania innych komend np. Change_direction, Prepare_engine itp.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #31 dnia: 16 Listopada 2015, 07:32:44 »
Przywróciłem poprzednie zachowanie w tym względzie. Próbowałem to obejść na kilka różnych sposób, np. zapamiętywanie poprzedniego sygnału bo jestem w stanie sobie wyobrazić, że ktoś to robi na jadącym pociągu bez zatrzymania. Niestety jest pewien problem z przechodzeniem między kabinami i w niektórych przypadkach nie potrafi przejść do komendy Connect gdyż nadpisuje ją Obey_train.
W załączniku exe 474 w obu wersjach. Nie załączam tym razem bibliotek pythonowych więc proszę sobie ściągnąć z którejś poprzedniej wersji.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #32 dnia: 22 Listopada 2015, 21:40:00 »
Opisany powyżej problem znikł, zauważyłem jednak inną ciekawostkę - nie wiem, czy to pokłosie tej wersji exe czy było już wcześniej. Można to nazwać AI z wypranym mózgiem - polega to na tym, że w tabelce ma wszystkie wpisy "Empty" i jedzie przed siebie, ale nie skanuje torów (aczkolwiek reaguje np. na putvalues każące trąbić przed przejazdem). Jechałem sobie swoim pociągiem i prawie zderzyłem się z ST45, prowadzonym przez AI. Z analizy wyszło mi, że AI przerżnęło semafor na poprzedniej stacji (rozjazd był rozpruty), ale postanowiłem tą teorię jeszcze sprawdzić. Wycofałem swój skład, licząc, że AI sobie pojedzie dalej i faktycznie - jak się oddaliłem ruszyło i turlało się dalej 40 km/h nie widząc nic. Niestety, gdy zbliżyło się do stacji program się wysypał - nie wiem jednak, czy jest to pokłosie tego błędu (bo właściwie czemu nie wywaliło się już wcześniej?) czy czegoś innego. Losowe wysypy exe notuję niestety od jakiegoś czasu na swojej scenerii i nie mam jeszcze dobrej teorii odnośnie przyczyn. Zdążyłem jeszcze strzelić tylko screena poniżej.

Tak z innej beczki to jadąc śledziłem tabelkę swojego pociągu i ta też wzbudzała pewien mój niepokój. Czasami tabelka jest pełna i są w niej wszystkie ograniczenia z torów itp., co jakiś czas następuje jednak całkowite jej wyczyszczenie (znikają minięte ograniczenia, ale nie pojawiają się nowe). Niemniej jednak wraz ze zbliżaniem się np. do stopinfo czy sem_info nagle skanowanie pojawiało się ponownie i znowu tabelka się zapełniała. Nie wiem, czy to błąd, być może jest to jakiś sposób optymalizacji (na pewno analogicznie tabelka działała jeszcze za czasów Ra), ale nieco mnie to zachowanie jednak niepokoi.
« Ostatnia zmiana: 22 Listopada 2015, 22:07:24 wysłana przez Sawi »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #33 dnia: 23 Listopada 2015, 08:12:34 »
Exe jest zdecydowanie niestabilne ;) Wczoraj też mi się wysypało. Problem leży gdzieś w funkcji czyszczenia tabelki po przełożeniu przeskanowanej zwrotnicy. Dzisiaj rano testując też miałem same "empty" chociaż teoretycznie po usunięciu zbędnych wpisów używam funkcję czyszczenia. Narazie próbuję znaleźć miejsce, w którym się sypie.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #34 dnia: 23 Grudnia 2015, 23:57:19 »
@Sieciool: też się spotkałem z takim brakiem czyszczenia tabelki. Szukałem po kodzie i stwierdziłem, że w jednym jedynym przypadku może zajść sytuacja, że program stwierdza zatkaną tabelkę i nie robi z tym nic. Wpada pętlę i wychodzi z niej dopiero po zmianie kierunku.

W załączeniu testowe exe, które powinno rozwiązać ten problem. Znalazłem też powód wysypów (moja wina, próbowałem używać funkcji na NULL).
Dobrych Świąt.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #35 dnia: 07 Stycznia 2016, 18:22:30 »
Niestety niezbyt miałem ostatnio czas na Maszynowe przejażdżki, ale przy okazji testowania scenerii stwierdziłem, że nadal coś jest nie do końca dobrze z exe. Wydaje mi się jednak, że jest pewien postęp, bo wysypy są dużo rzadsze. Ale do rzeczy: w załączniku dwa logi z misji, które zakończyły się wysypem. W obu przypadkach blisko końca obu logów występuje fragment:
TableCheck: Przestawiona zwrotnica. Kasowanie tableki.
TableCheck: Kasowanie tableki OK.
TablePurger: Czyszczenie tableki.
co wskazuje, że problem jest chyba nadal tam, gdzie szukaliśmy. Jeżeli chodzi o samą misję to jest to właściwie sceneria testowa, której używam do podglądu modeli itp. Są tam raptem dwa pojazdy: drezynka, gdzie siedzi gracz i EU07 sterowana przez AI, która jest pozostałością testowania zachowania AI i w sumie obecnie do niczego mi w tej misji niepotrzebna. Siódemka wyjeżdża w tej scenerii z lokomotywowni i podpina się pod skład wagonów, stojących na stacji - właśnie na początku tego wyjazdu z lokomotywowni następował wysyp. Muszę jednak przyznać, że na kilkadziesiąt już pewnie odpaleń zdarzyło się to tylko dwa razy - trzeba mieć trochę szczęścia, żeby trafić.

Jakby była potrzeba mogę wyciągnąć tą misję ze scenerii  (bez modeli, drzewek itp., żeby było lżej) i podrzucić.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #36 dnia: 07 Stycznia 2016, 18:46:39 »
Mam jeszcze jeden problem z tableką, który mi wrzucił surgeon. Być może tam leży przyczyna wysypów.

  Dodano: 07 Stycznia 2016, 20:49:21
Znalazłem gada od surgeona, ale to raczej nie była przyczyna wysypów (chociaż może).
W załączniku exe next2
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 20:49:21 wysłana przez gfirlejczyk »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #37 dnia: 07 Stycznia 2016, 20:59:47 »
Grześ na co dokładnie mamy zwracać uwagę?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #38 dnia: 07 Stycznia 2016, 21:03:04 »
Czy tabelka się nie opróżnia (same empty) i czy nadal występują randomowe wysypy (tu proszę o loga, założyłem troszkę więcej info w logach w tym celu).

  Dodano: 09 Stycznia 2016, 09:39:09
Znane błędy:
- jeśli są dwa pojazdy na torze to nie potrafią się odwrócić i manewrować osobno
- prędkość z następnego ograniczenia przeskakuje jeśli pojazd jest wystarczająco blisko końca toru
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 09:39:09 wysłana przez gfirlejczyk »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #39 dnia: 09 Stycznia 2016, 09:42:24 »
Dziś znajdę nieco czasu dlatego dopytam dla pewności. Rozumiem, że obojętnie jaki scenariusz i obserwuję co się dzieje pod klawiszem F2?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #40 dnia: 09 Stycznia 2016, 09:46:46 »
Tak. A nawet lepiej jak obojętnie jaki. Kod jest tak zamotany, że to bajka :D
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #41 dnia: 16 Stycznia 2016, 19:37:18 »
Teoretycznie znalazłem przyczynę przeskakiwania co chwilę VelNext w niektórych przypadkach. Prawdopodobnie winne było użycie funkcji Min0R, która nie jest przewidziana do użycia z wartością -1 jako największą. Zaminiłem na własną Global::Mni0RSpeed i wygląda, że działa.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #42 dnia: 16 Stycznia 2016, 19:38:48 »
Po ostatnich testach stwierdzam, że kod bywa bardzo kapryśny.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #43 dnia: 16 Stycznia 2016, 22:59:40 »
Znalazłem drugi błąd od surgeona. Tym razem to będzie chwilka wyjaśnienia.
Błąd polegał na tym, że jeśli pociąg był w trybie Shunt (al bez łączenia) to nie widział sygnałów z tyłu jeśli coś stało przed nim (np dwie lokomotywy na torze postojowym).
Teraz dlaczego: aby wywołać funkcję skanowania do tyłu trzeba być w trybie shunt lub connect oraz prędkość VelNext ma być równa 0 (ma być przeszkoda przed nim). Następnie jest sprawdzane czy jest w trybie connect (użycie shunt z odpowiednimi parametrami), jeśli jest to sprawdź czy jest coś przed nim. Jeśli nie ma to skanuj także do tyłu. Dla samego shunt skanowanie powinno być zawsze.

Błąd polegał na nieprawidłowym sprawdzeniu flagi i w związku z tym tryb shunt był traktowany w tym miejscu tak samo jak connect. To było łatwe do poprawienia. Nie jestem natomiast pewien konsekwencji innych zapisów. Gdyż jeśli dobrze rozumiem zapis w kodzie to jeśli manewrujemy lokiem i chcemy go zatrzymać między dwoma semaforami i następnie odwrócić i pojechać gdzieś coś podpiąć, a przed nami będzie tabor w odległości mniejszej niż 1000 m to lok się nie odwróci na sygnał.
Czy to się tak zachowuje czy nie?
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #44 dnia: 16 Stycznia 2016, 23:42:28 »
Manewry na connecie były problematyczne z innych względów, które chyba Ra zdążył poprawić. By nie kusić losu manewrujemy na shuncie i wprowadzamy w connecta dopiero na ostatniej prostej gdy już widzi przed sobą do czego ma się podłączyć. Ciężko więc będzie to przetestować.
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #45 dnia: 17 Stycznia 2016, 14:18:55 »
Dobra, wrzucam tutaj wersje z poprawką obu bugów.
Wersja next3.
W następnej poprawię sposób manewrowania w trybie connect.
Na razie do sprawdzenia czy manewry przechodzą.
Jak Q ustabilizuje swoje zmiany to będzie łączenie wersji.

  Dodano: 17 Stycznia 2016, 19:24:10
Poprawione manewry na connect.
Od teraz AI zczytuje sobie odległość do najbliższego semafora i jeśli jest mniejsza niż odległość do taboru przed nim to skanuje także do tyłu.
« Ostatnia zmiana: 17 Stycznia 2016, 19:25:20 wysłana przez gfirlejczyk »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #46 dnia: 17 Stycznia 2016, 21:23:42 »
Jaka jest sugerowana sceneria d testu poprawek? Chodzi o to, aby sprawdzić to co się sypało, no i ogólnie przetestować stabilność.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #47 dnia: 17 Stycznia 2016, 22:00:42 »
Su(r)ge(r)owaną jest Dolny Śląsk ;) A tak poza tym to każda. Po prostu używać jak normalnie i zobaczymy czy AI gdzieś haczy. Testy raczej ekstensywne, gdyż wychodzą teraz sprawy, które Ra zrobił 3 lata temu, więc się nastawiam na poprawki moich błędów przez następców ;)
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #48 dnia: 17 Stycznia 2016, 22:27:09 »
Jak manewry, to pewnie Quark i Całkowo Odyseja. ;) Tylko mówię, staraliśmy się unikać pędzenia na connecie między tarczami.
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #49 dnia: 20 Stycznia 2016, 18:31:54 »
Narazie tylko wspominam, że z @mac310 uruchamiamy brzęczek CA/SHP sterowany przez PoKeys. Po przetestowaniu trafi jako kolejne testowe wydanie.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #50 dnia: 20 Stycznia 2016, 18:41:36 »
W scenariuszu l61 towarowy2 z dnia dzisiejszego nasz byk wykonuje manewry przez kilka tarcz ze zmianą czoła w trybie connect. Można tam potestować.
U siebie na Drawinowie też puszczam epokę od razu w connecie. Dwie pieczenie na jednym ogniu spróbuję załatwić.
« Ostatnia zmiana: 20 Stycznia 2016, 19:26:37 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #51 dnia: 20 Stycznia 2016, 19:19:09 »
Popatrzę. Zaczyna mi się robić syf w paczce ;)
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #52 dnia: 21 Stycznia 2016, 23:09:53 »
AI ładnie zrobiło manewry na Kaliskiej. Zawsze to coś.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #53 dnia: 22 Stycznia 2016, 07:52:07 »
Narazie robię zmianę patrzenia w przód. Zastanawiam się, czy wypuścić już 475 czy spróbować raczej poprawić bardziej manewry i dopiero jak wyjdzie to dawać. To jest pytanie o patch 16.01
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #54 dnia: 22 Stycznia 2016, 08:01:50 »
Grzesiu jeśli potrzebujesz więcej czasu nie widzę problemu.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #55 dnia: 22 Stycznia 2016, 08:59:00 »
Jak narazie wygląda, że next4/5 jest już całkiem stabilne. Obawiam się, że jak zacznę grzebać to więcej rzeczy przestanie działać niż zacznie. A wtedy albo grzebię dalej albo się cofam. Jeśli do czasu wypuszczenia patcha nie zdążę zrobić stabilnych poprawek to rekomenduję wypuszczenie next5 jako 475 i dodanie.
Tutaj jest pytanie czy do patcha oficjalnie dawać też wersję z pythonem, czy raczej jeszcze poczekać na dodanie asynchronów?
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #56 dnia: 22 Stycznia 2016, 10:21:04 »
Ja się nie znam, ale powiem, że należy poczekać. Będzie więcej czasu na sprawdzenie pythona i asynchronów. Natomiast potwierdzę, że next4/5 jest udane. Jak już wydasz oficjalnie 475 to na następne będziesz miał sporo czasu, nie obawiam się więc, że coś popsujesz.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #57 dnia: 22 Stycznia 2016, 11:52:08 »
Jeśli dodanie pythona za bardzo nie namiesza i przede wszystkim nie zepsuje tej całkiem stabilnej w miarę wersji to można go dodać, będziemy mieli wówczas jakiś etap już za sobą. Tylko zaznaczam jeśli jej nie zepsuje.
« Ostatnia zmiana: 22 Stycznia 2016, 11:53:47 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #58 dnia: 22 Stycznia 2016, 12:33:37 »
Od kwartału latam na asynchronowym exeku z pythonem jako podstawowym i nie miałem żadnych problemów.
Mój kanał youtube

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #59 dnia: 22 Stycznia 2016, 12:41:06 »
Moja asekuracja wynika ze złych wcześniejszych doświadczeń. Także nie bardzo mogłem wyrobić sobie opinię o asynchronie i jego pythonowym dodatku. Next5 odkąd się pojawiło testuję na Drawinowie, Kaliskiej i L61. Nie mam na co narzekać.