Miala byc jedna galaz,ale jak zawsze wyszlo ze 2 -' bo musi byc po mojemu i juz' - kazdy swoje ;). Plusy takiego podejscia do sprawy sa takie, ze przykladowo ja bede mial wszystkie funkcje/procki juz przetlumaczone z pascala (fizyka) czy inne cpp z c93 na c11
a ShaxBee bedzie mial juz to na tacy ;). Wyszlo to glownie z tego, ze wzorem innych produkcji np. ze stajni Id, czyli rozne quake'y,
doomy i inne, ktore pozniej przez fanatykow ekstremistycznych zaczely byc translatowane na wersje pascalowe, chcialem cos podobnego zrobic z MaSZyna. Jest to chyba trzecie podejscie z mojej strony do tego tematu. Pierwsza proba odbywala sie na MSVS2008
tam mialem wczytywanie modeli, torrow, pojazdow a nawet po czesci dzialajaca fizyke, jednak bylo to na bazie exe 291. Zle dzialaly hamulce, nie bylo mozliwosci laczenia pojazdow. Generalnie nie wiem czy sam to ogarne w tym podejsciu. Shax bedzie tlumaczyl w wolnym czasie od pracy i pewnie wprowadzal nowe rozwiazania z dziedziny grafiki 3d do silnika. Ja natomiast, niby mam ulatwione zadanie bo 'tylko przepisac, przetlumaczyc', ale np na tlumaczeniu z pascala na c++ trzeba zachowac szczegolna uwage na translacji operatorow - jeden maly blad w jednym miejscu i nie wiesz gdzie i czego szukac. Mam nadzieje ze nastepne zimowakacje w Polsce (6 mcy) pozwola na dokonczennie tego ambitnego dziela, bowiem z kazdym rokiem rozkminiania tego, zawsze tak jest ze zrobienie tego co jescze rok wczesniej bylo da mnie 'nie da sie', przychodzi mi latwiej. elool jol.