Autor Wątek:  Edycja scenerii  (Przeczytany 2189 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Edycja scenerii
« dnia: 02 Kwietnia 2015, 01:43:42 »
Jedyne co bym dopisał jako punkt IV, to stworzenie na podstawie tegoż silnika, interaktywnego edytora scenerii(vide komercyjne projekty). O możliwych rozwiązaniach tego zagadnienia warto byłoby poczytać w backupie developerskiego forum, którego właścicielem był @ShaxBee. Szczególnie interesujące powinny być wypowiedzi kolego @Robal. Przypominam, że silnik graficzny wraz z jego wszystkimi wadami, to tylko jeden z głównych hamulców.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Edycja scenerii
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Kwietnia 2015, 02:58:36 »
Jedyne co bym dopisał jako punkt IV, to stworzenie na podstawie tegoż silnika, interaktywnego edytora scenerii(vide komercyjne projekty).
Jestem tego samego zdania - to chyba największa bolączka rozwoju MaSzyny do tej pory. Sam przesiadłem się teraz na jakiś czas do edytora OMSI i jestem zaskoczony możliwościami - mogę nawet wygenerować własny przekrój poprzeczny drogi uwzględniający normy projektowe i z jego pomocą tworzyć układ jezdni, nie wspominając o prostych i wygodnych narzędziach do tworzenia niwelety. Co do układów torowych, to pozostawałbym jednak przy edytorze 2D (np. autorstwa @Paula), ponieważ układ torowy jest bardziej wymagający co do wytycznych i danych numerycznych, a edytor 3D mógłby pozwolić na kształtowanie terenu + ustawianie modeli itd..
« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2015, 03:00:17 wysłana przez Cesky Kretek »