Ankieta

Czy do najbliższej paczki całościowej dać linię 61:

W postaci z 2014 roku, jak w paczce 15.02 TGA?
25 (11.9%)
W zmodyfikowanej, nawet jeśli by były jakieś błędy?
185 (88.1%)

Głosów w sumie: 207

Autor Wątek:  Modyfikacja linii 61  (Przeczytany 86740 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #30 dnia: 19 Lutego 2015, 12:14:46 »
Nadal nie masz pliku z sygnalizacją zaktualizowanego. Braki W4 nie powinny się logować. Obecnie w "towarowy2" wprowadziłem łączenie eventu z torem poprzez nazwę toru w nazwie eventu. Jak się upewnię, że to działa tak, jak myślę, to dołączę nowe EXE 465. Ma ono jeszcze kilka innych poprawek.

  Dodano: 21 Lutego 2015, 05:59:30
Myślałem, że do dziś rana uda mi się zintegrować klony, niestety zabrakło paru godzin. Klon "regio" ma jeszcze 66 torów, a pozostałe 58, czyli zostało mi do zrobienia jeszcze około 1.5%. Niestety tej najbardziej uciążliwej części, bo każdemu z torów trzeba się przyjrzeć, czemu nie chce być podobny do innych. Najgorsze są konflikty odczytu semaforów (*_sem_info) z eventami sterującymi ruchem — odczyty semaforów muszą zostać, a dla pozostałych trzeba szukać innego miejsca. Ciekawym rozwiązaniem jest "multiple w torach", czyli zamiast wywołania jednego eventu z toru, wywołującego następnie kilka eventów od zwrotnic i semaforów, tor jest podzielony na kilka krótszych, z których każdy przestawia inną zwrotnicę.

  Dodano: 21 Lutego 2015, 20:25:20
Właśnie zakończyłem unifikację torów we wszystkich ośmiu klonach. Teraz będę po kolei je uruchamiał, aby jeszcze sprawdzić logowane błędy i ewentualnie coś poprawić. Następnie zrobię paczkę do testów na zamknięcie tego etapu.

  Dodano: 22 Lutego 2015, 03:19:45
Zakończyłem uruchamianie scenariuszy w celu wyeliminowania błędów. Większość z nich przejechałem przy pomocy AI, niektóre tylko częściowo — do momentu, w którym trzeba się było odpiąć od składu. Za niecałe 3 godziny wygeneruje się nowa paczka z plikami. Paczkę tę dodatkowo umieszczę obok linia61old.7z, aby można było ewentualnie poprawiać błędy w stanie przed przesunięciem torów, gdybym nie zdążył z przesuwaniem do paczki całościowej.

  Dodano: 22 Lutego 2015, 13:16:40
Do katalogu z paczkami dorzuciłem plik linia61unifikacja.7z. Zawiera ona połączone tory wszystkich klonów, pozostałe pliki, które nie były modyfikowane oraz EU07.EXE 465, które obsługuje alternatywny sposób łączenia eventów z torami (poprzez umieszczenie nazwy toru w nazwie eventu wraz z końcówką :event1 albo :event2).
« Ostatnia zmiana: 22 Lutego 2015, 13:16:40 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #31 dnia: 22 Lutego 2015, 23:32:49 »
@sebastian82 no nie wiem co masz na myśli "jak prowadziłem". Wydaje mi się, że normalnie poniżej 40 km/h jak to na wyjeździe. Teraz dokładnie nie pamiętam szczegółów. Może dziś przejadę jeszcze raz to potwierdzę lub zaprzeczę.
Za to sprawdzałem dziś osobowy_1 i zauważyłem, że były tam co najmniej dwa zaniki napięcia, a dodatkowo zauważyłem, że np. dialog o próbie radia po zmianie kanałów jest powtarzany po sobie 3 razy, a informacja o pracujących na wyjeździe 2 razy. Dokładnych szczegółów nie zarejestrowałem bo to był przejazd z młodzieżą i nie nastawiałem się na dokładne testy. Jak dam radę, to przejadę jeszcze raz i zwrócę uwagę na szczegóły.

  Dodano: 23 Lutego 2015, 01:06:47
@sebastian82 Przejechałem jeszcze raz pospiesznym1 i w tym samym miejscu (na wyjeździe z Herbów) pojawił się spadek napięcia. Jest tam słup inny niż pozostałe (bez wieszaków) i chyba to tam zanika napięcie. Chciałem to przetestować jeszcze raz i zatrzymałem się zaraz za tym miejscem chcąc wrócić i obserwować z zewnątrz, jednak zaraz przy próbie ruszenia w tył spadło napięcie. Dziwne bo pantograf był cały czas podniesiony. Podniosłem przedni i napięcie wróciło. Znowu spróbowałem ruszyć do tyłu i ten sam efekt. Pantografy w górze, a napięcia brak. To tak jakbym je połamał, ale nie było to widoczne z zewnątrz i mogłem je podnosić i opuszczać, a napięcie nie wracało. Wyświetlanie sieci, łamanie pantografów i zasilanie pantografów mam załączone.
Logi w załączniku http://eu07.pl/userfiles/20537/priv-priv_linia61_pospieszny1_log.zip
« Ostatnia zmiana: 23 Lutego 2015, 01:09:31 wysłana przez mac310 »
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #32 dnia: 23 Lutego 2015, 01:48:47 »
Do archiwum linia61unifikacja.7z dorzuciłem jeszcze numerację torów, które wcześniej nie miały nazwy. Dzięki temu łatwiej będzie uzgodnić coś odnośnie któregoś toru, np. usunięcie ograniczenia. Wstępnie przejrzałem przesunięcia fragmentów i jeszcze muszę delikatnie poprawić. Chcę jeszcze sprawdzić profil pionowy, czy da się go zrobić od razu dobrze, czy trzeba to na później przełożyć.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #33 dnia: 23 Lutego 2015, 10:52:14 »
@mac310. Wszystkie druty w okolicy logowanego punktu należą do sekcji Herby Stare. Może coś nie styka na głowicy i trzeba dodać zasilacz albo jawną definicję bieżni wspólnej. Zobacz jaki kolor ma to niezasilone przęsło w debugmode.
Mój kanał youtube

sebastian82

  • Gość
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #34 dnia: 23 Lutego 2015, 13:23:12 »
Jeśli dobrze pamiętam tam powinno być przęsło izolowane opatrzone wskaźnikiem WE8a. Czyli jedziemy przez nie bez poboru prądu.
Edit:// Jarku jesli obie scenerie zostaną połączone w jedną (L61 i L144), to pomogę przy sieci trakcyjnej.
« Ostatnia zmiana: 24 Lutego 2015, 09:16:50 wysłana przez Benek »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #35 dnia: 24 Lutego 2015, 05:05:01 »
No i zakończyłem kolejny etap prac. Sceneria została podzielona na 24 prostokąty, następnie każdy został obrócony i przesunięty tak, by zawarte w nim tory lepiej pasowały do mapy. Pierwotnie planowałem 12 prostokątów, ale dzięki zwiększeniu ich liczby jestem bardziej zadowolony z ułożenia torów w nowych miejscach. Teraz do wykończenia pozostają 23 miejsca na scenerii, gdzie trzeba poprawić łuki, albo zmienić długość odcinków torów.

  Dodano: 24 Lutego 2015, 11:04:04
Tory już są doprowadzone do stanu wstępnej przejezdności. W Herbach Nowych przestawiłem semafor, bo inaczej ET22 wjeżdżał w rozjazd i nie dało się wyjechać w "osobowy3". Z kolei "osobowy2" wykrył zakładkę w torach, której wcześniej nie zauważyłem — i obecnie też się da dojechać do końca. Jedną z wad przesuwania jest wyprostowanie torów, które miały kształt litery S (takie pseudo-łuki odwrotne). Nadal się zastanawiam nad profilem pionowym: czy robić od razu, czy przełożyć na później.
« Ostatnia zmiana: 24 Lutego 2015, 11:04:04 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #36 dnia: 24 Lutego 2015, 11:30:02 »
Nadal się zastanawiam nad profilem pionowym: czy robić od razu, czy przełożyć na później.
A dlaczego? Są jakieś korzyści z danego podejścia?

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #37 dnia: 24 Lutego 2015, 11:55:05 »
Bez ingerencji w profil pionowy mogę wykorzystać dotychczasowy teren. Ale ten i tak będzie wymagał przeróbek. Więc być może lepiej od razu zrobić teren z NMT-100 i SRTM, ewentualnie tylko wykorzystać jakieś fragmenty dotychczasowego. Przede wszystkim muszę sprawdzić, jak wyglądają różnice wysokości pomiędzy stacjami. Być może rozjaśni mi to coś.

  Dodano: 24 Lutego 2015, 12:50:08
Orientacyjne wysokości:
Stradom 250m
Gnaszyn 254m
Blachownia 271m
Herby Stare 283m
Herby Nowe 280m
Liswarta 272m
Lisów 262m
Kochanowice 281m
Jawornica 262m
Lubliniec 260m

Cała rozpiętość to 33m, ze Stradomia do Herbów jest pod górę, potem w dół do Lublińca. Biorąc pod uwagę, że całość ma ze 30km, to daje średnio 2‰ pochylenia. Sceneria na tym odcinku jest pozioma, ma tylko jeden podjazd o różnicy wysokości 2.5m.
« Ostatnia zmiana: 24 Lutego 2015, 12:50:08 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #38 dnia: 24 Lutego 2015, 14:15:15 »
Akurat ta linia z pewnością płaska nie jest - bardzo spory spadek jest miedzy Kochanowicami a Jawornicą. Ostro pod górę jest z Herbów do wiaduktu i potem w dół do Liswarty. Może między stacjami nie wygląda to imponująco, ale na poszczególnych szlakach przewyższenia są spore. Widziałem swego czasu pociąg towarowy który nie dał rady wyciągnąć się z Jawornicy do Kochanowic.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #39 dnia: 25 Lutego 2015, 02:21:59 »
No i się wyjaśniło o tyle, że pojawiły się nowe problemy przy układaniu krzywych przejściowych na łukach i łączeniu poszatkowanego terenu. Tak więc można zapomnieć o szybkim zakończeniu prac nad przesuwaniem scenerii. Skoro zajmie to więcej czasu, to nie będziemy dążyć do prowizorycznego wykorzystania dotychczasowego terenu i sieci trakcyjnej, tylko zrobimy od razu profil pionowy i adekwatny teren. Słupy też będą stały, jak w rzeczywistości. Dzisiejsza paczka powinna być przejezdna, ale nie było to sprawdzane.

  Dodano: 26 Lutego 2015, 06:03:27
Zrobiłem drugie podejście do przesuwania scenerii. Zamiast podziału na 24 prostokąty, zrobiłem na 6. Zgodnie z mapą ustawione są stacje Stradom, Herby Nowe oraz Lubliniec. Szlaki pomiędzy nimi do mapy nie pasują, ale wymagałyby zbyt wielu zmian, na co potrzeba znacznie więcej czasu. Dzięki niewielkiej liczbie cięć będzie w miarę łatwo pozszywać rozerwany teren i szybko przywrócić funkcjonalność scenerii. Będzie również możliwe dostosowywanie szlaków i stacji odcinkami w późniejszym terminie, bez konieczności wyłączenia scenerii z użytkowania. Słupki hektometrowe zamierzam wygenerować z oszukiwaniem na kilometrażu, dzięki czemu kilometraż na stacjach będzie się zgadzał, a błąd naliczenia będzie rozłożony równomiernie na szlaku.

  Dodano: 02 Marca 2015, 04:40:43
Na dziś są już obrócone wszystkie elementy scenerii. Tory są do ponownego obrócenia, ponieważ Rainsted w wielu przypadkach wyzerował wektory kontrolne, przez co wyłukowane odcinki stały się prostymi. Teren został z grubsza zszyty, tylko w jednym miejscu jest znaczna dziura do załatania (potem trzeba zrobić przeliczenie mapowania i wektorów normalnych). Sieć trakcyjna wymaga poprawek i uzupełnienia na łączeniach. Scenariusze są przejezdne po wyłączeniu łamania pantografów.

  Dodano: 02 Marca 2015, 18:48:13
Patrzę właśnie na profil pionowy scenerii. W zasadzie wszystkie tory są poziome. Od Stradomia do łuku przed Lisowem jest poziom -9.156, od Lisowa do Lublińca jest -11.6m. Herby Nowe są zaś na poziomie -17.156. Nie ma się to nijak do rzeczywistego profilu pionowego, jaki można odczytać z mapy topograficznej. Chyba najsensowniej będzie umieścić Herby Stare na 283m, wtedy Kochanowice znajdą się w okolicy 281m i przynajmniej w dwóch punktach będzie cokolwiek pasować.
« Ostatnia zmiana: 02 Marca 2015, 18:48:13 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #40 dnia: 04 Marca 2015, 05:19:14 »
W dzisiejszej paczce do przetestowania jest odcinek Stradom - Herby Nowe. Niestety pomiędzy Kochanowicami a Jawornicą nadal pozostaje duża wyrwa, zarówno w terenie jak i w sieci trakcyjnej.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #41 dnia: 04 Marca 2015, 10:54:38 »
W misji TLK, odcinek Stradom- Herby jest w porzadku. Wjezdzamy do lasu przed samym Lublincem.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #42 dnia: 04 Marca 2015, 11:05:35 »
Zapewne to wynik nieprzesuniętych plane'ow.
« Ostatnia zmiana: 04 Marca 2015, 11:10:20 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #43 dnia: 04 Marca 2015, 11:27:37 »
No właśnie przed chwilą uporządkowałem teren w tym miejscu. Pozostaje tam jeszcze uzupełnić sieć i przestawić sygnalizację. Oraz ogólnie przemapować teren i przeliczyć wektory normalne. Łuk mi wyszedł 700m, w rzeczywistości jest tam 1km, ale nic się z tym nie zrobi, dopóki stacje Lubliniec i Lisów nie zostaną skrócone. Nie wiem tylko jak uzupełnić ściany lasów, żeby wyglądały podobnie do już istniejących, ale może coś wymyślę...

  Dodano: 05 Marca 2015, 03:30:35
I naprawiłem też sieć trakcyjną w miejscu łączenia terenu. Do zrobienia zostały ściany lasów i słupki hektometrowe, a także postacie na peronach. Dalsze dostosowywanie scenerii do mapy będzie możliwe dopiero po skróceniu stacji Lubliniec i Lisów albo zgięciu Herbów Starych pod innym kątem. W załączeniu widok scenerii przed i po obróceniu na tle mapy.

  Dodano: 05 Marca 2015, 13:30:23
Wstawiłem teraz niweletę. Na skutek niedokładnego ułożenia, pomiędzy Stradomiem a Herbami Starymi brakuje obecnie ok. 132m długości toru. Niweleta rozkłada ten błąd równomiernie na całej długości, dlatego słupki będą co około 99.23m. Z kolei pomiędzy Herbami Starymi a Lublińcem jest za dużo o 247m, czyli pomiędzy słupkami wychodzi 101.45m.

  Dodano: 07 Marca 2015, 05:05:29
Dziś uzupełniłem brakujące ściany lasów i poprawiłem kilka słupków hektometrowych. Jak dotąd wszystkie znane błędy zostały wyeliminowane, więc etap przesuwania scenerii uważam za zakończony. Oczywiście sceneria jest nadal daleka od tego, co chciałbym uzyskać. Ale bez intensywnej ingerencji w stacje nie da się więcej wycisnąć.
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2015, 05:06:25 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #44 dnia: 07 Marca 2015, 11:19:14 »
Misja posp oraz TLK przejezdne. W posp mozna by przesunac wjazdowy do Lublinca, natomiast w TLK po wyjezdzie z Stradomia na drugim przejezdzie rozwalamy autobus. Nie moge uruchmic misji regio, konczy ladowaie jak w logu.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #45 dnia: 07 Marca 2015, 11:58:50 »
Wjazdowy przesunę, on w ogóle gdzieś dalej powinien być. Z tym autobusem to nie wiem, co autor miał na myśli — sprawdzę pierwotną wersję. Masz nieaktualny plik scenery/linia61/regio/events.ctr — ktoś był łaskaw zdefiniować komórki pamięci z gwiazdkami zamiast wartości początkowych i po przepuszczeniu przez Rainsted gwiazdki się usunęły. Poprawiłem to dopiero dziś rano.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #46 dnia: 07 Marca 2015, 12:13:12 »
Mam z SVN- 1071 ten plik, i dalej to samo.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #47 dnia: 07 Marca 2015, 13:25:10 »
Osobowy1, przejechany. Na przejeździe autobus (screen), reszta ok.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #48 dnia: 07 Marca 2015, 13:28:05 »
Mam z SVN- 1071 ten plik, i dalej to samo.
Masz coś nie tak z tym SVN, bo u mnie nadal jest dobrze. Przestawiłem semafor Z² tam, gdzie powinien być, czyli przed przejazd. Musiałem dodatkowo przedłużyć tor, żeby się pospieszny zmieścił, a także powiesić nad nim sieć. Uruchamia się dobrze, a za Lubliniec nie jechałem.

  Dodano: 07 Marca 2015, 13:28:48
Ten autobus ma jakieś upodobanie do stania w tym miejscu...
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2015, 13:29:17 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #49 dnia: 07 Marca 2015, 13:37:56 »
U mnie ładowanie regio kończy się tak samo, log w załączniku. PC2015 z Torenta. Pobrałem ostatnią wersję: 877-20150307.7z - 7-Zip archiwum, rozmiar oryginalny 118 799 297 bajtów.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #50 dnia: 07 Marca 2015, 13:40:23 »
Z tego co pamiętam, ten autobus stał w przeciwnym kierunku przed przejazdem po lewej stornie zdjęcia.
Mój kanał youtube

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #51 dnia: 07 Marca 2015, 13:54:06 »
Na tym przejeździe są dwie drogi nałożone. Obie się nazywają none395. Jedna jest na wysokości -9.10616, a druga -9.06. Ktoś wie, co autor miał na myśli?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #52 dnia: 07 Marca 2015, 13:55:37 »
Pliki w katalogu regio, na screenie w załączniku.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #53 dnia: 07 Marca 2015, 14:19:57 »
Z tym regio to coś dziwnego jest. U mnie sypało się wczoraj przez błąd w komórkach pamięci, ale wtedy logowały się braki eventów. Tamto już poprawiłem. U mnie się normalnie uruchamia, nawet na wersji 465. Może Rainsted coś psuje w $.SCN?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #54 dnia: 07 Marca 2015, 16:10:14 »
Właśnie sprawdzam u siebie na repo co i jak.
EDIT:
Nie potwierdzam, wczytuje się bez problemu.
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2015, 16:17:30 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #55 dnia: 07 Marca 2015, 16:20:46 »
Daj spokój Sawi. Nie wczytuje się na czystej paczce 2015. Pliki L61 pobrane z repozytorium od Ra.
Znalazłem błąd, w pliku scn po FirstInit jest linijka:
trainset linia61\regio_srjp ezt_startuje 0.0 0.1Jest błędna. Zastąpiłem ją takim wpisem:
trainset regio_srjp ezt_startuje 0.0 0.1
Sceneria załadowana, bez problemu.
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2015, 16:27:19 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #56 dnia: 07 Marca 2015, 16:32:34 »
Mylisz się Krzyśku, bo na repo mam identycznie i elegancko się wczytuje. Jak się pozbędziesz z linijki tej linia61, to nie wyświetli tobie rozkładu. Za to potwierdzam samobójczy autobus.
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2015, 16:37:03 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #57 dnia: 07 Marca 2015, 16:40:54 »
Plik rozkładu przemieściłem do podkatalogu, więc pobierając pliki bezpośrednio z SVN trzeba go dodać. Zmieniłem nazwę pliku i też się załadowało, tyle że bez rozkładu.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #58 dnia: 07 Marca 2015, 16:48:15 »
Na którym repo? Jeśli ja ściągam pliki stąd: eu07.pl/daily/ i pakuje je do PC2015 tga ściągniętej z torenta, to ładowanie scenerii zatrzymuje się tak, jak w logu moim i johanda. Zamieniłem wpisy w pliku scn tak, ja podałem i sceneria się uruchomiła. Log, errors i screen w załączniku. Wniosek, pracujesz na paczce z repo, ja na paczce z torenta. Ra, pewnie pomieszał pliki i na eu07.pl/daily/ znalazły się błędy.
Z jakiegoś powodu u mnie błąd, u johanda był powtarzalny.
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2015, 16:50:14 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Modyfikacja linii 61
« Odpowiedź #59 dnia: 07 Marca 2015, 17:48:46 »
Jak to do mnie, to testuję oczywiście na repo w tga. Tamtego nie sprawdzałem.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".