Autor Wątek:  Scalanie wiadomości, wygląd forum.  (Przeczytany 4601 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1448
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 386
Scalanie wiadomości, wygląd forum.
« dnia: 07 Lutego 2015, 09:58:40 »
Czy forum zawsze scala wiadomości, czy jest jakiś czas, po którym wiadomość dodawana jest jako nowa?
Ponadto, proszę o dodanie jakiejś skórki z większym kotrastem, tzn. by tło było ciemniejsze.

Offline AtapiCl

  • Administrator
  • Wiadomości: 4419
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 198
Odp: Scalanie wiadomości, wygląd forum.
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Lutego 2015, 07:39:52 »
Scala do 7 dni od poprzedniej wiadomosci. Kwestie kolorystyki pozwole sobie przemilczec.

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1448
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 386
Odp: Scalanie wiadomości, wygląd forum.
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Lutego 2015, 09:00:26 »
Z jakiego powodu? Nie chodzi o wrażenia wizualne.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1701
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 133
Odp: Scalanie wiadomości, wygląd forum.
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Lipca 2015, 21:49:05 »
Nie chciałem zakładać nowego tematu, ale w sumie to się mniej-więcej pokrywa - stąd post w tym topicu.

Przyszła mi myśl co do uporządkowania działu "Publikacje". Mianowicie, jeżeli wydano nowy model (jak np. teraz RegioEx 16Xa) to wszystkie tekstury opierające się o ten model należałoby dołączać do tego tematu aby nie tworzyć kilkunastu innych oraz trzymać wszystkie dodatki tego samego typu w jednym miejscu.

Co na to admini/moderatorzy/reszta_osób_decyzyjnych?

Offline jakubg1

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1148
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 605
Odp: Scalanie wiadomości, wygląd forum.
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Lipca 2015, 21:54:46 »
To zalezy od woli publikujacego. Ewentualnie, mozna dodac taki punkt w regulaminie.

  Dodano: 24 Lipca 2015, 21:56:33
PS. Tematy odnosnie dzialu "Publikacje" byly wielokrotnie poruszane na tym forum.
« Ostatnia zmiana: 24 Lipca 2015, 21:56:33 wysłana przez jakubg1 »

Offline Joachimowicz

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1597
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1673
Odp: Scalanie wiadomości, wygląd forum.
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Lipca 2015, 22:35:12 »
Nie chcę się za nikogo wypowiadać więc... moim zdaniem zrobienie takiego czegoś się nie opłaca. Mogłoby to opierać się o dział Publikacje, potem poddziały poszczególnych dodatków i w poddziałach przypięty link do do pobrania modelu. Tak ja to widzę. Ale dla mnie to nie ma sensu. Nowych tekstur w przerwie między paczkami całościowymi jest na tyle mało, że to się po prostu jest niepotrzebne. Pomysł miałby szanse, gdyby nie http://eu07.pl/pobierz/, gdzie wszystko jest ładnie, czytelnie i przejrzyście przedstawione.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4500
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Scalanie wiadomości, wygląd forum.
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Lipca 2015, 22:44:04 »
Tak, dokładnie, zgadzam się z powyższym. Zazwyczaj autor chce być wyróżniony i mieć swój własny wątek, co jest zrozumiałe. Jak ktoś będzie chciał opublikować już w istniejącym temacie w dziale Publikacje to może:
  • Dopisać wiadomość jako odpowiedź, a moderator ją zatwierdzi,
  • Napisać nową wiadomość i wysłać raport lub PW, by scalić wątki.
Ponadto po jakimś czasie powstaje paczka zbiorcza, która ma w sobie wszystko co niezbędne i mało kto przeszukuje dział Publikacje w celu pobrania danej tekstury.