Autor Wątek:  SM42_v2  (Przeczytany 18097 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: SM42_v2
« Odpowiedź #30 dnia: 08 Lutego 2015, 21:31:37 »
Pora sobie coś w tym temacie wyjaśnić, robimy (piszę jako twórca amator) to co lubimy i co sprawia nam w pewnym sensie frajdę. Biadolenie to jedynie strata czasu, którego jest coraz mniej. Zamiast tego proponuję samemu zacząć działać, bo rąk pracujących jak zwykle garstka, ale za to oczekiwaczy i narzekaczy od mola.
« Ostatnia zmiana: 08 Lutego 2015, 21:32:53 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: SM42_v2
« Odpowiedź #31 dnia: 08 Lutego 2015, 22:23:37 »
Czy te szczegóły będą miały znaczny wpływ na fps? Pytam, bo się na tym nie znam. Jeżeli nie będą miały najmniejszego wpływu, to nie mam nic przeciwko, jednak jeżeli się okaże, że na słabszym sprzęcie będzie różnica, to już jest się nad czym zastanowić.

Cytuj
(...) czy liczba trójkątów wpływa tak znacząco na symulację - wielokrotnie @youBy i @Ra podkreślali, że najbardziej obniża wydajność duża ilość SUBMODELI a nie TRÓJKĄTÓW, ale wiecznie ktoś sieje zamęt, że w modelach jest za duża dokładność. (...)

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: SM42_v2
« Odpowiedź #32 dnia: 08 Lutego 2015, 22:29:06 »
Naspamowaliście na dwie strony. Zamykam do czasu aż dodam tyle niewidocznych z zewnątrz śrubek, że 3ds przejdzie w slowmotion. ;)
Mój kanał youtube