Moje uwagi:
istotne:
- czy koziol nie jest za szeroki? (koziol.jpg, dla porownania dotyczasowy maszynowy wariant, "koziol standard.jpg");
- geometria torow na stacjach (np. geometria1.jpg, geometria2.jpg);
- ogromne odleglosci miedzy W16 a W4 i W8 a W9;
- sygnal odjazdu dostaje czesto zanim sie zatrzymam;
- "niewidzialna" stacja ("niewidzialna stacja.jpg") — jadac w scenerii pierwszy raz przegapilem te stacje. Zanim zatrzymalem sie przed semaforem, dostalem Sr3, wiec jade dalej, a tu gwizdek! Dopiero wtedy zauwazylem W4;
- "niewidzialny" przystanek ("niewidzialny przystanek.jpg"), da sie go przegapic, bo nie ma widocznego peronu.
mniej istotne, glownie estetyczne
- w zaleznosci od kierunku patrzenia znika mi pole w okolicy 16023 10 10515 ("znikajace pole jest.jpg", "znikajace pole nie ma.jpg"). Nie wiem czy to wina exe, scenerii, czy tego, ze uruchamiam symulator przez Wine.
- uwagi odnosnie okolic przystanku, gdzie podpinamy sklad stonki:
od krawedzi peronu do bialej lini wg. przepisow jest 1m. Tu sa "na oko" 2m. (metr.jpg);
strome schody (schody.jpg). Jest w 3ds max, przynajmniej w wersji 7, narzedzie do w miare automatycznego tworzenia schodow — z menu z zalacznika "wybor.png" wybieramy Stairs, potem tworzymy Straight Stair (przykladowy efekt: staircase.png);
bardziej niz stromy podjazd, nasyp i przejazd na poziomie toru (przejazd.jpg) stosowny bylby moim zdaniem wiadukt, tak jak nad "autostrada" pareset metrow wczesniej;
- domy w peronie ("domy w peronie.jpg");
- ogromne sadzonki (saplings po angielsku, nie wiem czy sadzonka to odpowiednie slowo w tym kontekscie) iglakow (sapling.jpg);
- niewidoczne obiekty, glownie trawa i drzewa za scianami z tekstura lasu.