Autor Wątek:  Baza kolejowa  (Przeczytany 6607 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Baza kolejowa
« dnia: 09 Listopada 2014, 22:35:17 »
Co z stroną Baza kolejowa? Od kilku dni wyświetlany jest czarny screen i słychać melancholijną piosenkę.

Przywracam część sensownych wiadomości z bocznicy.
Benek
« Ostatnia zmiana: 07 Grudnia 2014, 00:12:01 wysłana przez Benek »

Offline darek71wrc

  • Wiadomości: 1364
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Baza kolejowa
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Listopada 2014, 22:56:31 »
Może stronę główną odświeżają, lub całe działy?

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Baza kolejowa
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Listopada 2014, 22:57:06 »
Strona została zamknięta, prawdopodobnie na stałe.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Baza kolejowa
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Listopada 2014, 23:22:41 »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Dawid

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Baza kolejowa
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Grudnia 2014, 00:26:15 »
Dobry wieczór,

strona Adriana Karwata z planami planami stacji kolejowych jest znów dostępna. Pod adresem: http://semaforek.zrujnowane.pl/ jest szczypta informacji i przeniesienie na właściwą stronę. Nowa odsłona:  http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php/Strona_g%C5%82%C3%B3wna

« Ostatnia zmiana: 07 Grudnia 2014, 00:47:05 wysłana przez Dawid »

Offline stfn

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
    • Mój fotoblog
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Baza kolejowa
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Grudnia 2014, 18:52:27 »
Bardzo cieszę się, że ta strona znów działa, ale jedna rzecz mnie zastanawia. Dlaczego wszystkie plany na tej stacji są "do góry nogami", to jest północ jest na dole? Człowiek jest przyzwyczajony raczej do faktu, że północ jest "na górze" i takie plany łatwiej sobie umiejscowić z przestrzeni. Czy stoi za tym jakaś zasada / prawo?

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Baza kolejowa
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Grudnia 2014, 19:14:59 »
Co? Jakiej stacji? Wyraź się jaśniej.

Offline stfn

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
    • Mój fotoblog
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Baza kolejowa
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Grudnia 2014, 19:47:36 »
Chodzi mi o to, że najczęściej w mapach północ jest domyślnie u góry, np w Google Maps, czy w każdym atlasie drogowym. Na tej stronie w planach stacji kolejowych tak nie jest, np:

http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php/Pozna%C5%84_Garbary
http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php/Pozna%C5%84_Wsch%C3%B3d
http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php/Pozna%C5%84_Staro%C5%82%C4%99ka

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Baza kolejowa
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Grudnia 2014, 19:57:32 »
Bo to plany schematyczne urządzeń SRK, które z założenia mają przedstawiać coś innego. Ale i plany w oryginale rysowane są tak samo. Różnica polega na tym, że są zazwyczaj trochę bardziej szczegółowe + zwykle naniesiona jest róża wiatrów, żeby była ta orientacja w kierunkach, o których wspominasz.

Offline PiterCC

  • Wiadomości: 211
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Baza kolejowa
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Grudnia 2014, 22:17:05 »
Chodzi mi o to, że najczęściej w mapach północ jest domyślnie u góry, np w Google Maps, czy w każdym atlasie drogowym. Na tej stronie w planach stacji kolejowych tak nie jest,

Bo na planie schematycznym najważniejsza jest przejrzystość i łatwość czytania układu torowego, a trzeciorzędne znaczenie ma w jakim dokładnie kierunku idzie tor.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Baza kolejowa
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Grudnia 2014, 23:59:56 »
Kilometry mają rosnąć tak, jak się czyta – od lewej do prawej. Stąd zawsze strona nieparzysta stacji jest na dole, a parzysta – na górze. A to, że większość jest odwrotnie wynika z tego, że Warszawa (która jest początkiem „wszystkiego”) leży bardziej na wschód, stąd więcej stacji będzie na zachód od niej.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.