Autor Wątek:  Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61  (Przeczytany 9196 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« dnia: 11 Listopada 2014, 15:37:25 »
Problem jest taki - jak dojeżdżam do linii telefonicznej, to druty się raz pokazują, raz znikają. Ogólnie "migają" - raz są, raz ich nie ma, skokowo. Czy można temu jakoś zaradzić, czy jest to bug w silniku graficznym?

Moja karta graficzna to NVidia GTX 760M, wszystkie możliwe ustawienia renderowania mam na maksymalne możliwe (jakość kosztem wydajności) i uzyskuję 60FPS stabilnie. Niestety pojawiają się artefakty graficzne, takie jak znikanie drutów lub innych elementów graficznych (np podwozia pociągów stojących na peronie).

Offline dodulec

  • Wiadomości: 163
  • Zgłaszacz błędów - i nie tylko
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Listopada 2014, 15:39:44 »
Masz włączony pełny ekran?

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Listopada 2014, 17:47:02 »
Tak.

Offline dodulec

  • Wiadomości: 163
  • Zgłaszacz błędów - i nie tylko
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Listopada 2014, 18:30:57 »
To dostosuj rozdzielczość do swojego monitora n.p. Jeśli twój monitor ma 1366x768 to w zakładce "Ustawienia" przy rozdzielczościach znajdź 1366x768. Powinno przestać migać albo zmniejszy migotanie.

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Listopada 2014, 21:33:05 »
To nie to, mam 1920x1080, tyle mam ustawione. Nic nie migota. Po prostu elementy obrazu pojawiają się i znikają w odstępach kilku, kilkunastosekundowych. Na tyle irytujące, że nie mogę przejechać tej scenerii. Za ostatnią próbą pojawiała się i znikała wycieraczka ;) Grunt wokół torów pojawiał się i znikał. Próbuję to jeszcze odpalić na starszym exe, spróbuję jeszcze wyłączyć VBO i parę graficznych bajerów, które dodałem do SCN-a, ale nie sądzę, żeby to pomogło.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Listopada 2014, 13:13:05 »
Z tymi przewodami to musi byc jakis blad w wyswietlaniu line stripa. Tez mnie to denerwowalo, ale z poziomu wpisu tych drutow nic sie nie zdziala.
Mój kanał youtube

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #6 dnia: 12 Listopada 2014, 14:40:17 »
spróbuję jeszcze wyłączyć VBO
Stawiałbym, że coś w wyświetlaniu VBO jest zepsute.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #7 dnia: 12 Listopada 2014, 15:20:54 »
W DL też nie zawsze wyświetlają się zgodnie z maxdistance. Często spotykam się z sytuacja, gdy przęsło blisko kamery (nadal przed nią) nie renderuje się, a kilka kolejnych tak. Z innymi obiektami liniowymi nie mam takich problemów.
Mój kanał youtube

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #8 dnia: 12 Listopada 2014, 16:22:20 »
Spróbuj wyłączyć VBO.

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #9 dnia: 12 Listopada 2014, 19:09:27 »
Bez VBO wygląda to jeszcze straszniej. Zamiast łysej, dziwnie wyglądającej gleby dostaję paskudne białe powierzchnie. Wypala oczy. Na moim kompie bez VBO grafika cała się trzęsie, nawet jak kamera jest nieruchoma a pociąg się nie porusza. Wszystkie linie pojawiają się i znikają, zwłaszcza granice podsypek i rowy - efekt po prostu nie do przyjęcia. Z VBO na większości scenerii jest OK, więc strzelam, że z samym Całkowem coś jest nie tak. Pobawię się jeszcze zmianami w dystansach wyświetlania. Przed chwilą ustawiłem na Krzyżowej wszędzie gdzie się da node -1 0 i efekt jest rewelacyjny.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #10 dnia: 12 Listopada 2014, 19:42:53 »
A ja się pytam, gdzie jest plik log? Ustawianie wszędzie -1 to nie rozwiązanie.
...wszystkie możliwe ustawienia renderowania mam na maksymalne możliwe (jakość kosztem wydajności) i uzyskuję 60FPS stabilnie...
Czyli jest włączony limit klatek i wcale nie jest maksymalne, lepiej ustawić domyślne, lub wg tego: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,14350.msg149207.html#msg149207 (można po tym wyłączyć w starterze wbudowany AA/multisampling).
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #11 dnia: 12 Listopada 2014, 20:20:47 »
U mnie działa. A 60FPS to max na moim monitorze, tylko monitor ogranicza FPS. Oczywiście mogę wyciągnąć więcej wyłączając synchronizację, ale będzie rwać.
Generalnie na wszystkich sceneriach (włącznie z calkowo_sn61) zamiana wszystkich node x na node -1 poprawia grafikę. Moja mobilna karta graficzna ma taki zapas mocy na tym symku, że mogłaby renderować chyba to wszystko na 3 monitorach na raz. A to nie jest demon szybkości. Ergo exe i scenerie są pisane pod sprzęt sprzed 10 lat, wg mnie jeśli ktoś nie ma sprzętu w takim wieku, to jego karta graficzna jest zimna nawet po włączeniu wszystkich detali jakie się tylko dadzą i "oszczędzanie FPS" na czymkolwiek nie ma najmniejszego sensu.

Natomiast specyficzne problemy występujące tylko z tą scenerią są zupełnie niezależne od tego ustawienia, ani od jakichkolwiek ustawień karty graficznej czy samego symulatora. Próbowałem już wszystkich możliwych kombinacji - obraz jest albo bardzo zły, albo fatalny. Największym problemem jest znikająca tekstura gruntu. Pojawianie się tej tekstury i znikanie jej można zaobserwować z lotu ptaka poruszając kamerą. Całe ogromne prostokąty terenu pojawiają się i znikają. Tak dzieje się na ustawieniach domyślnych, jak i na wszystkich moich kombinacjach.

W żadnej innej scenerii nie zauważyłem takiego problemu.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #12 dnia: 12 Listopada 2014, 20:39:42 »
U mnie na GTX850M wszystko wygląda cacy, więc Twoje argumenty do mnie jakoś nie przemawiają. Co więcej, problemy z drutami mam, ale tylko jak symek uruchomi się na integrze Intela z włączonym VBO, więc co z tym log.txt?
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #13 dnia: 12 Listopada 2014, 20:54:56 »
Momencik ;) Jeszcze kombinuję :) Odpalam teraz calkowo_orlen - nie wiem czy to tak ma wyglądać, ale grafika też skopana. Nie wiem czy mówimy o tej samej wersji? Ostatni patch.
Spróbuję to jeszcze odpalić na Intelu i zobaczymy czy też się wykrzaczy. Loga zaraz wygeneruję, tylko jest taki problem, że jak włączam debug mode, to wajchy w kabinie same chodzą i generalnie nie da się sterować zupełnie.

  Dodano: 12 Listopada 2014, 21:02:50
EU07.EXE 14.10.1124.457
Missed texture: textures\textures\grassdarkgreen4.tga
Missed texture: textures\textures\sphaltdark1_dashedwhite.
Missed event: mac_zwr8bd in multiple macierzowo_ai
Bad animation: event "mac_prz3_rog2off" cannot find model "mac_prz3_rog02"
Bad animation: event "mac_prz3_rog1off" cannot find model "mac_prz3_rog01"
Bad animation: event "mac_prz3_rog2on" cannot find model "mac_prz3_rog02"
Bad animation: event "mac_prz3_rog1on" cannot find model "mac_prz3_rog01"
Bad lights: event "mac_prz3_1_sygn2" cannot find model "mac_prz3_syg02"
Bad lights: event "mac_prz3_1_sygn1" cannot find model "mac_prz3_syg01"
Bad lights: event "mac_prz3_0_sygn2" cannot find model "mac_prz3_syg02"
Bad lights: event "mac_prz3_0_sygn1" cannot find model "mac_prz3_syg01"
Bad animation: event "paszprz01_rog2off" cannot find model "paszprz01_rog02"
Bad animation: event "paszprz01_rog1off" cannot find model "paszprz01_rog01"
Bad animation: event "paszprz01_rog2on" cannot find model "paszprz01_rog02"
Bad animation: event "paszprz01_rog1on" cannot find model "paszprz01_rog01"
Bad lights: event "paszprz01_1_sygn2" cannot find model "paszprz01_syg02"
Bad lights: event "paszprz01_1_sygn1" cannot find model "paszprz01_syg01"
Bad lights: event "paszprz01_0_sygn2" cannot find model "paszprz01_syg02"
Bad lights: event "paszprz01_0_sygn1" cannot find model "paszprz01_syg01"
Bad animation: event "prz_paszm_rog2off" cannot find model "prz_paszm_rog02"
Bad animation: event "prz_paszm_rog1off" cannot find model "prz_paszm_rog01"
Bad animation: event "prz_paszm_rog2on" cannot find model "prz_paszm_rog02"
Bad animation: event "prz_paszm_rog1on" cannot find model "prz_paszm_rog01"
Bad lights: event "prz_paszm_1_sygn2" cannot find model "prz_paszm_syg02"
Bad lights: event "prz_paszm_1_sygn1" cannot find model "prz_paszm_syg01"
Bad lights: event "prz_paszm_0_sygn2" cannot find model "prz_paszm_syg02"
Bad lights: event "prz_paszm_0_sygn1" cannot find model "prz_paszm_syg01"
Bad animation: event "cal_prz1_rog2off" cannot find model "cal_prz1_rog02"
Bad animation: event "cal_prz1_rog1off" cannot find model "cal_prz1_rog01"
Bad animation: event "cal_prz1_rog2on" cannot find model "cal_prz1_rog02"
Bad animation: event "cal_prz1_rog1on" cannot find model "cal_prz1_rog01"
Bad lights: event "cal_prz1_1_sygn2" cannot find model "cal_prz1_syg02"
Bad lights: event "cal_prz1_1_sygn1" cannot find model "cal_prz1_syg01"
Bad lights: event "cal_prz1_0_sygn2" cannot find model "cal_prz1_syg02"
Bad lights: event "cal_prz1_0_sygn1" cannot find model "cal_prz1_syg01"
Bad animation: event "klewki_prz1_rog2off" cannot find model "klewki_prz1_rog02"
Bad animation: event "klewki_prz1_rog1off" cannot find model "klewki_prz1_rog01"
Bad animation: event "klewki_prz1_rog2on" cannot find model "klewki_prz1_rog02"
Bad animation: event "klewki_prz1_rog1on" cannot find model "klewki_prz1_rog01"
Bad lights: event "klewki_prz1_1_sygn2" cannot find model "klewki_prz1_syg02"
Bad lights: event "klewki_prz1_1_sygn1" cannot find model "klewki_prz1_syg01"
Bad lights: event "klewki_prz1_0_sygn2" cannot find model "klewki_prz1_syg02"
Bad lights: event "klewki_prz1_0_sygn1" cannot find model "klewki_prz1_syg01"
Bad animation: event "wilis_prz1_rog2off" cannot find model "wilis_prz1_rog02"
Bad animation: event "wilis_prz1_rog1off" cannot find model "wilis_prz1_rog01"
Bad animation: event "wilis_prz1_rog2on" cannot find model "wilis_prz1_rog02"
Bad animation: event "wilis_prz1_rog1on" cannot find model "wilis_prz1_rog01"
Bad lights: event "wilis_prz1_1_sygn2" cannot find model "wilis_prz1_syg02"
Bad lights: event "wilis_prz1_1_sygn1" cannot find model "wilis_prz1_syg01"
Bad lights: event "wilis_prz1_0_sygn2" cannot find model "wilis_prz1_syg02"
Bad lights: event "wilis_prz1_0_sygn1" cannot find model "wilis_prz1_syg01"
Bad animation: event "wilis_prz2_rog2off" cannot find model "wilis_prz2_rog02"
Bad animation: event "wilis_prz2_rog1off" cannot find model "wilis_prz2_rog01"
Bad animation: event "wilis_prz2_rog2on" cannot find model "wilis_prz2_rog02"
Bad animation: event "wilis_prz2_rog1on" cannot find model "wilis_prz2_rog01"
Bad lights: event "wilis_prz2_1_sygn2" cannot find model "wilis_prz2_syg02"
Bad lights: event "wilis_prz2_1_sygn1" cannot find model "wilis_prz2_syg01"
Bad lights: event "wilis_prz2_0_sygn2" cannot find model "wilis_prz2_syg02"
Bad lights: event "wilis_prz2_0_sygn1" cannot find model "wilis_prz2_syg01"
Bad animation: event "przejar_rog2off" cannot find model "przejar_rog02"
Bad animation: event "przejar_rog1off" cannot find model "przejar_rog01"
Bad animation: event "przejar_rog2on" cannot find model "przejar_rog02"
Bad animation: event "przejar_rog1on" cannot find model "przejar_rog01"
Bad lights: event "przejar_1_sygn2" cannot find model "przejar_syg02"
Bad lights: event "przejar_1_sygn1" cannot find model "przejar_syg01"
Bad lights: event "przejar_0_sygn2" cannot find model "przejar_syg02"
Bad lights: event "przejar_0_sygn1" cannot find model "przejar_syg01"
Bad animation: event "prz_jar1_rog2off" cannot find model "prz_jar1_rog02"
Bad animation: event "prz_jar1_rog1off" cannot find model "prz_jar1_rog01"
Bad animation: event "prz_jar1_rog2on" cannot find model "prz_jar1_rog02"
Bad animation: event "prz_jar1_rog1on" cannot find model "prz_jar1_rog01"
Bad lights: event "prz_jar1_1_sygn2" cannot find model "prz_jar1_syg02"
Bad lights: event "prz_jar1_1_sygn1" cannot find model "prz_jar1_syg01"
Bad lights: event "prz_jar1_0_sygn2" cannot find model "prz_jar1_syg02"
Bad lights: event "prz_jar1_0_sygn1" cannot find model "prz_jar1_syg01"
Bad animation: event "pom_prz_rog2off" cannot find model "pom_prz_rog02"
Bad animation: event "pom_prz_rog1off" cannot find model "pom_prz_rog01"
Bad animation: event "pom_prz_rog2on" cannot find model "pom_prz_rog02"
Bad animation: event "pom_prz_rog1on" cannot find model "pom_prz_rog01"
Bad lights: event "pom_prz_1_sygn2" cannot find model "pom_prz_syg02"
Bad lights: event "pom_prz_1_sygn1" cannot find model "pom_prz_syg01"
Bad lights: event "pom_prz_0_sygn2" cannot find model "pom_prz_syg02"
Bad lights: event "pom_prz_0_sygn1" cannot find model "pom_prz_syg01"
Bad model: dynamic\pkp\et22_v2\201e-w.t3d, scale of Slizg_pant01 is 112.87796497345%
Bad model: dynamic\pkp\et22_v2\201e-w.t3d, scale of Slizg_pant02 is 112.87796497345%

Odpaliłem jeszcze na "integrated" (jakiś Intel słaby). Grafika tak samo skopana. Wygląda, że coś z moimi plikami jest nie tak. Może patcha źle zainstalowałem? Spróbuję poszukać brakujących plików w paczce oficjalnej.
« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2014, 21:02:50 wysłana przez HTD »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #14 dnia: 12 Listopada 2014, 21:15:26 »
Przejrzyj wątek o patchu. Na pierwszych stronach @Ra wrzucał poprawkę na teren. Wkradły się rozszerzenia jawne, które wylazły dopiero po konwersji paczki na ddsy.
Masz dodać pełnego loga a nie errors i jakiś screen przedstawiający te artefakty nie zaszkodzi.
Mój kanał youtube

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #15 dnia: 12 Listopada 2014, 21:43:33 »
Proszę, oto pliki:
calkowo_sn61 - ciemno, ale wyraźnie widać, że z terenem jest coś nie tak, im dalej w las, tym gorzej wygląda:
http://eu07.pl/userfiles/23309/priv-eu07-424-14_2014-11-12_21-27-48-68.png
calkowo_orlen - tu z kolei atak białych śmieci, jakby kawałki nieba były zamiast tekstur, po wyłączeniu VBO to jest po prostu białe:
http://eu07.pl/userfiles/23309/priv-eu07-424-14_2014-11-12_21-37-30-99.png
i proszę, log:
http://eu07.pl/userfiles/23309/priv-log.txt

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #16 dnia: 12 Listopada 2014, 22:01:44 »
To wygląda jakby Ci się tekstury pozamieniały, lub prześwitują tekstury terenu.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #17 dnia: 12 Listopada 2014, 22:04:49 »
No to jedynym artefaktem który tu widzę jest zła tekstura gruntu. Usuń rozszerzenia jawne z pliku terenu jak to było opisywane/wrzucane jako gotowiec i po problemie.
Mój kanał youtube

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #18 dnia: 12 Listopada 2014, 22:06:49 »
Cytuj
Loading - texture: textures\textures\grassdarkgreen4.tga
Bad texture: textures\textures\grassdarkgreen4.tga has wrong header or bits per pixel
Failed
Missed texture: textures\textures\grassdarkgreen4.tga
Najpierw wprowadź poprawki znanych błędów, a dopiero potem zgłaszaj. To nie ma sensu, jak każdy będzie raportował ten sam błąd, a nie czytał, że ktoś już znalazł rozwiązanie.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #19 dnia: 12 Listopada 2014, 22:10:11 »
No i widzisz, wystarczył log i wszystko jasne, a przynajmniej jedna rzecz. Poza tym, nie wymuszaj używania VBO. DL lepiej się sprawdza na Nvidii.
...Loga zaraz wygeneruję, tylko jest taki problem, że jak włączam debug mode, to wajchy w kabinie same chodzą...
Po co debugmode do loga? Na AI działa w debug klawisz q/Q.
« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2014, 22:20:39 wysłana przez adsim »
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #20 dnia: 12 Listopada 2014, 23:14:18 »
OK, teraz ogarniam. Co do VBO - uwierz, na mojej NV DL wygląda naprawdę paskudnie, ale nie pokażę tego na screenie, tylko na video byłoby widać. Nie licząc tego buga, którego niepotrzebnie zgłaszałem to grafika wygląda cudnie, jak tekstury są ok :) Na DL niestety jest ten efekt, że elementy nieruchome jakby się stale trzęsły i migotały. Szczególnie mocno widać przy lotach kamerą.

  Dodano: 13 Listopada 2014, 07:16:59
OK, a co z drutami? Jakiś pomysł jak je poprawić? Może są za cienkie i silnik na granicy widoczności przełącza się pomiędzy "widać" i "nie widać"? Z tego co czytałem o renderowaniu linii - cienkie obiekty powinny płynnie zanikać (zwiększona przejrzystość), ale w którymś momencie silnik zaczyna je ignorować przy renderowaniu. Może ten moment występuje zbyt nagle? Może z innego powodu te druty nie podobają się rendererowi?
« Ostatnia zmiana: 13 Listopada 2014, 07:16:59 wysłana przez HTD »

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problem z grafiką, druty telefoniczne w scenerii całkowo_sn61
« Odpowiedź #21 dnia: 13 Listopada 2014, 10:21:27 »
Efekt migotania i trzęsienia na DL był znany od dawna, poszukaj na forum. W skrócie, najbardziej jest on widoczny przy lataniu po scenerii w dużej odległości od jej środka, czyli pkt 0 (teraz i tak jest dużo lepiej, niż kilka lat temu). Być może znikanie drutów na VBO też ma jakiś związek z odległością od środka scn... ale to tyko moje domysły.
(: ɯɐıʍɐɹpzod