Autor Wątek:  Patch_MaSzyna_10_14  (Przeczytany 173085 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SKP

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 1690
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #360 dnia: 24 Stycznia 2015, 15:33:59 »
Często też praktykowane jest podczas tworzenia misji uzależnianie jednych eventów od innych - niezwiązanych z nimi. Przykładowo, to S1 mogło być wyzwalane przez jakieś inne AI, które w tym czasie wjeżdżało na stację. Ale, że AI nie wjechało, to semafor się nie wygasił. Najgorszą praktyką jest opieranie misji na przewidywaniu "zrób to po pięciu minutach, wtedy pociąg już przejdzie". A co, jak nie przejedzie? Ja jest nie spotkałem się z przypadkiem, żeby "EXE strzeliło focha". Swego czasu trochę mi się nie podobała pewna ułomność eventlauncherów, ale to miało jakieś swoje uzasadnienie (ograniczony promień działania; może już zostało to naprawione).
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #361 dnia: 25 Stycznia 2015, 22:26:24 »
Ja tak tylko zgadywałem sobie. Pewnie źle zgadywałem. Co do tych eventów - muszę skończyć swój edytorek, wtedy debugowanie tego będzie dużo szybsze. Lepiej poświęcić na to jeszcze pół roku, zanim dotknę jakiegokolwiek scenariusza, a potem znajdować i poprawiać bugi masowo i błyskawicznie. Bo z pomocą istniejących narzędzi i dłubania ręcznego to można siedzieć nad takim drobiazgiem przez wiele godzin czy nawet dni, żeby coś poprawić. Jak będzie właściwe narzędzie, to pójdzie raz dwa, tak że będzie można po prostu brać scenerie po kolei i każdą sprawdzać, czy nie ma jakiś kwiatków w stylu "zrób to po pięciu minutach, wtedy pociąg już przejdzie" i pozmieniać to na właściwe rozwiązania (czyli odpalanie zajmowaniem lub opuszczaniem odcinków torów).

Temat drugi: coś słyszałem, że niedługo PC ma wyjść. Czy kabina EP09 jest już poprawiona? Nie świeci w niej część lampek. Tzn w jednej z kabin. W scenariuszu Drawinowo-noc nie pasuje rozkład. Tzn jest ten sam co dla misji dziennej. Dodatkowo - jechałem już któryś raz nocną - od Grabówka zaczynają się opóźnienia. W najlepszym razie 6 minut. Być może wynikają z symulowanych błędów dyżurnych i tak ma być, to OK. W każdym razie są za każdym razem, tak jest w scenariuszu i może rozkład mógłby to uwzględniać?

Temat trzeci: wiele scenariuszy propaguje opóźnienia. Tzn jeśli trzeba gdzieś poczekać parę minut na odjazd, to czeka się tyle samo czasu niezależnie od tego, czy przyjechaliśmy przed rozkładowym czasem czy po czasie. Jak dla mnie to błąd. Wg mnie to jest właśnie właściwe zastosowanie dla eventlaunchera czasowego. Tzn jak gdzieś jest dłuższy postój - to jest właśnie okazja żeby pociąg nadrobił opóźnienie czekając krócej. To trochę bez sensu, że wjeżdżając na jakąś stację ma się czekać powiedzmy 10 minut, a nie np do 17:35. W Drawinowie (nocnym) można by było 3 z tych 6 minut opóźnienia nadrobić, żeby nie stać niepotrzebnie we Włodawicach Zachodnich czekając na odjazd. Przy okazji, są już komunikaty odjazdu do Drawinowa, czy trzeba zrobić?

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #362 dnia: 25 Stycznia 2015, 23:38:06 »
EP_08 poprawił wiele kabin. EP09 też. Ktoś musi to tylko skontrolować i leci na repo. Rozwiązania niekiedy trochę lewe ale przy planach zmiany obsługi kabiny przez symulator nie ma co tego drążyć w obecnym stanie.
Rozkładu na Drawinowie chyba nikt nie tykał. Jak ktoś zrobił albo masz taką ambicję-droga wolna. O komunikatach też nie słyszałem. Można by jedno i drugie zrobić razem z W4 by leciały z automatu i rozkładzik się przewijał, ale to znowu pakowanie środków w scenerię, którą należałoby przebudować od podstaw... Kilka(naście?) lat ta sceneria już ma, więc nie oczekuj tam zbyt zaawansowanych rozwiązań algorytmicznych. Cud że przy tylu składach rzadko się wypadki zdarzają. ;)
Mój kanał youtube

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #363 dnia: 26 Stycznia 2015, 18:53:17 »
W ET22-2009 kilometromierz na pulpicie nie działa a ten elektroniczny działa

Offline mac140

  • Wiadomości: 76
  • MPK Wrocław
    • Zobacz profil
    • Wrocławska Grupa Kanalarska
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #364 dnia: 26 Stycznia 2015, 22:18:04 »
Działa, sam to zgłaszałem i zostało to poprawione. Na którejś stronie tego tematu, gdzieś na początku jest link do tematu o haslerach, tam zdaje się była poprawka do ściągnięcia .

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #365 dnia: 27 Stycznia 2015, 10:58:54 »
Po ściągnięciu poprawki licznik cały czas nie działa.

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #366 dnia: 27 Stycznia 2015, 12:43:58 »
Co myślicie o Linii61? Wg mnie bardzo przyjemna do jazdy (ładna, realistyczna), szczególnie jako alternatywa dla długich scenariuszy, jak chce się przejechać coś krótszego, ale fajnego. Scenariusze niestety takie jakby niedokończone. 3 razy prawie identyczny osobowy? Można by chociaż dać 3 różne typy kibelków i dać im jakieś rozkłady. W pierwszym towarowym w Herbach Starych wyjazdowy się zawiesza na S1 w połowie misji (jazda z bruttem). Dodatkowo rozkład ma jakieś dziwne, bardzo długie czasy w ogóle nie pasujące do przejazdu zgodnego z prędkościami szlakowymi i WOS-em. Czy ta sceneria jest jeszcze rozwijana / poprawiana, czy jest "otwarta do zabawy"? Mówię ogólnie o całej Linii61 - bo w zasadzie każdą misję można by mocno poprawić i to niewielkim nakładem pracy, oczywiście jak nikt tego nie robi to ja chętnie wezmę. Tak ogólnie to dobrze, że są krótsze misje. Może to nierealistyczne, ale za to super sprawa, jak brakuje czasu w ciągu dnia na przejechanie się.

Kolejna sprawa to próby hamulców w misjach. Czy one nie trwają za krótko nawet jak na próby uproszczone? I jeszcze taki problem, że w większości misji gdzie na nie trafiałem, komunikat "pora hamować" pojawia się zanim zdążę zrobić wszystko związane z podpięciem wagonów i zmianą kabiny. Ja rozumiem, że nie ma eventu, który odpala się jak skład jest zapięty i jesteśmy we właściwej kabinie, ale można powiedzmy odliczyć jakiś standardowy czas na to (z zapasem). No i zdecydowanie próba hamulca nie polega chyba tylko na szybkim zahamowaniu i odhamowaniu składu natychmiast, czy się mylę? Poza tym próbę hamulca można wykonać chyba tylko dopiero wtedy, aż ciśnienie w PG nabije się do 0,5MPa, bo inaczej skład jest zahamowany PRZED próbą sam z siebie.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4500
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #367 dnia: 27 Stycznia 2015, 12:58:28 »
Co myślicie o Linii61?
Bardzo niewymiarowa sceneria, aczkolwiek z profilem pionowym. Ten szlak jest poprawiany przez bardzo kompetentną osobę, sądzę że lepiej tego nie zrobisz. Sugeruję skupić siły na edytorze.

Offline goofy212

  • Wiadomości: 108
  • PKP- Poczekaj Kiedyś Przyjedziemy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #368 dnia: 27 Stycznia 2015, 13:09:54 »
Linia jest za krótka. A co do rozkładów, to dla tlk-1 i regio są dobre, towarowe faktycznie trochę niedopasowane, a reszta nie ma rozkładu. Proponuje zrobić tak jak było w przypadku Zwierzyńca. Jak ktoś może to niech przejedzie i doda swoje czasy przejazdu.
Uczeń wykazuje niedyspozycję psychofizyczną, w związku z czym zostaje odsunięty od zajęć z jednoczesnym ich niezaliczeniem.
https://goofy212.flog.pl/

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #369 dnia: 29 Stycznia 2015, 18:46:20 »
http://eu07.pl/userfiles/23309/priv-66613.txt

Rozkładzik dla linia61_pospieszny1. Przejechałem kilka razy tę trasę, parę razy pechowo trafiając na zabawę radiostopem, ale przynajmniej na dziewiątce udało mi się na tym ograniczyć spóźnienie do minuty. Przejechałem jeszcze siódemką dla pewności. Tak, zdecydowanie mi się spodobała :)

Uwaga, jak komuś by wyszedł jakiś większy zapas czasu w Kochanowicach, to znaczy że nie zrobił HK. W Częstochowie Stradom możemy być za wcześnie jak nie stosowaliśmy się do We8.

Offline goofy212

  • Wiadomości: 108
  • PKP- Poczekaj Kiedyś Przyjedziemy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #370 dnia: 29 Stycznia 2015, 18:50:21 »
Ja mam takie rozkłady: 1. to posp_1, a 2. to osobowy_1.
Uczeń wykazuje niedyspozycję psychofizyczną, w związku z czym zostaje odsunięty od zajęć z jednoczesnym ich niezaliczeniem.
https://goofy212.flog.pl/

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #371 dnia: 29 Stycznia 2015, 20:46:52 »
Ciekawe skąd różnice, czasy obliczone, czy jechałeś? Z HK na początku (przed Kochanowicami) i wyłączaniem WS przed We8? Minutę szybciej mógłbym pewnie dojechać, ale aż 4 byłoby ciężko zgodnie z przepisami.

  Dodano: 29 Stycznia 2015, 20:52:42
Aha, co do towarowego 2, do Lisowa dojechałem zgodnie z rozkładem, potem rzecz jasna zabranie defekta nie mogło być raczej uwzględnione w rozkładzie. Co trochę dziwne - w Lublińcu byłem tylko 10 minut po czasie rozkładowym. Nie liczyłem ile czasu mi zajęło przyholowanie defekta.
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2015, 20:52:42 wysłana przez HTD »

Offline goofy212

  • Wiadomości: 108
  • PKP- Poczekaj Kiedyś Przyjedziemy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #372 dnia: 29 Stycznia 2015, 21:15:34 »
Jechałem, mam nawet taśmę. HK przed Jawornicą, szybkie i dynamiczne rozruchy, zgodnie z przepisami, wagony mi nie luzowały, (w kilku miejscach miałem 121 km/h, co widać na taśmie, hasler wskazywał 120 ale błędy są zawsze). Przed chwilą jechałem kolejny raz i różnice były kilku, kilkunastu sekund, jednak nie więcej jak 25-30. Misje przejechałem kilka razy na EP09 i na EU/EP07. Tylko w Częstochowie Stradom nie jestem pewien szlakowej jechałem tam 50 km/h. Towarowymi nie jechałem.
EDIT: Dodaje poprawiony rozkład dla pospiesznego.
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2015, 21:46:37 wysłana przez goofy212 »
Uczeń wykazuje niedyspozycję psychofizyczną, w związku z czym zostaje odsunięty od zajęć z jednoczesnym ich niezaliczeniem.
https://goofy212.flog.pl/

Offline mac140

  • Wiadomości: 76
  • MPK Wrocław
    • Zobacz profil
    • Wrocławska Grupa Kanalarska
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #373 dnia: 29 Stycznia 2015, 22:53:09 »
Ciekawe skąd różnice, czasy obliczone, czy jechałeś? Z HK na początku (przed Kochanowicami) i wyłączaniem WS przed We8?
Od kiedy to przy We8 wyłącza się WS?

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #374 dnia: 30 Stycznia 2015, 00:42:04 »
A co się robi?

Cytuj
Aby przejazd między wskaźnikami We8 i We9 odbywał się bez poboru prądu z sieci jezdnej przy podniesionych pantografach, czynnością maszynisty trakcji elektrycznej dojeżdżającego do wskaźnika jest wyłączenie obwodu głównego pojazdu, sprężarki powietrznej, wentylatorów chłodzenia silników, wentylatorów chłodzenia oporów obwodów powietrznych, a dla elektrowozów z pociągami pasażerskimi lub zespołów elektrycznych w okresie ogrzewania — wyłączenie ogrzewania elektrycznego pociągu. Do czasu na wykonanie czynności wyłączenia, wyżej wymienionych odbiorów zasilanych przez pantografy, należy doliczyć 30 sekund dla lokomotyw ET40 na powrót układu nadążającego do pozycji 0 po cofnięciu nastawnika jazdy.
Źródło: zeus.krb.com.pl/?szkolenie-druzyn-trakcyjnych,182

Prawidłowo czy nieprawidłowo? WS odłącza wszystko zasilane z pantografów, czy nie?
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2015, 00:56:32 wysłana przez HTD »

Offline QGforcing

  • Wiadomości: 64
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #375 dnia: 30 Stycznia 2015, 08:35:05 »
Ja osobiście jadąc w MaSzynie schodzę nastawnikiem jazdy na pozycję 0 i w przypadku lokomotyw takich jak EP09, ET21, ET22 wyłączam sprężarkę (przeczytałem na stronie transportszynowy.pl, że te lokomotywy mają zasilaną sprężarkę z sieci 3 kV). Dodatkowo niezależnie od składu, wyłączam ogrzewanie, ponieważ z tego co wiem większość loków ogrzewanie realizuje poprzez pobór prądu z sieci jezdnej.

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #376 dnia: 30 Stycznia 2015, 09:00:14 »
Tak pobierasz więc tylko prąd jałowy przetwornicy, co pewnie jest dopuszczalne. Pytanie, czy nie po to jest właśnie WS, żeby SZYBKO wyłączyć cały główny obwód zasilania. Ja wyłączam sprężarkę po wyłączeniu obwodu głównego, i włączam ponownie po załączeniu. To umożliwia mi najszybsze odłączenie poboru prądu.
Tak samo przy hamowaniu, wciskam L, żeby odłączyć styczniki liniowe, zaczynam hamować, już podczas hamowania (albo nawet pod jego koniec) zjeżdżam nastawnikiem na zero. To umożliwia najszybsze hamowanie, bo silniki przestają pracować od razu.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5394
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1708
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #377 dnia: 30 Stycznia 2015, 10:17:28 »
Rozłączenie styczników liniowych jest tylko do sytuacji awaryjnych. Chyba niezbyt rozumiesz idei hamowania służbowego. Tu chodzi o delikatne hamowanie. Czyli odpowiednio wcześniej nastawnik na 0. I hamowanie pierwszym stopniem. Jak za wolno hamuje i się zbliżasz do miejsca gdzie musisz zahamować to daj drugi, a pod koniec zacznij odhamować to wtedy nie będzie szarpnięcia.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6121
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 801
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #378 dnia: 30 Stycznia 2015, 14:27:29 »
Ile wynosi drugi stopień?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline mac140

  • Wiadomości: 76
  • MPK Wrocław
    • Zobacz profil
    • Wrocławska Grupa Kanalarska
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #379 dnia: 30 Stycznia 2015, 21:52:49 »
Pod wskaźnikiem jazdy bezprądowej schodzisz nastawnikiem do zera. I tyle. Jak nie wierzysz, popytaj maszynistów. Na ET22 odradzam rozłącznie styczników z przycisku, można zawiesić wał grupowy i spalić szafę WN.

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2236
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #380 dnia: 30 Stycznia 2015, 22:00:11 »
To zależy od maszynisty. Jeden zjedzie na zero, drugi wyłączy WS'a.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #381 dnia: 30 Stycznia 2015, 22:45:12 »
Tak samo przy hamowaniu, wciskam L, żeby odłączyć styczniki liniowe, zaczynam hamować, już podczas hamowania (albo nawet pod jego koniec) zjeżdżam nastawnikiem na zero. To umożliwia najszybsze hamowanie, bo silniki przestają pracować od razu.
Uwierzyć trudno, jak Ty to wymyśliłeś? WS nie jest po to, aby korzystać z niego jak z wyłącznika. 

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2889
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #382 dnia: 30 Stycznia 2015, 23:00:53 »
Ja się tylko pytam, jak bardzo genialnych "maszynistów" mamy na tym forum? We8a i b wyznaczają miejsca na sieci trakcyjnej na których montowane są najczęściej "żaby", czyli izolatory, na których niedopuszczalny jest pobór prądu, spowodowany przejściem między jedną a drugą sekcją na której może nastąpić gwałtowny wzrost (bądź też w drugą stronę spadek) napięcia. Rozruch na przejściu między tymi sekcjami (i różnicach w napięciu) może spowodować gwałtowny wzrost prądu na silnikach trakcyjnych, w wyniku czego można rozerwać skład. Może także (w przypadku nakładek bliźniaczych na pantografach) powodować wyrzucenie WS`a. W przypadku, gdyby na izolatorze byłby prowadzony rozruch, w jednym i drugim przypadku mogło by dojść do rozerwania składu.
Który "znawca" mi wytłumaczy, po kiego bawić się w WS`a, skoro przejazd przez izolator trwa w większości przypadków poniżej 1s, podczas której większość z Was bawi się w wyłączaniem 3/4 lokomotywy i napięcia w składzie?
Bywały takie przypadki, że nakładki (bliźniaki) na EP09, powodowały, że WS zwyczajowo puszczał (ale WS na dziewiątkach to rzecz powszechnie znana, jest bardziej przewrażliwiony niż kobieta mająca okres). Podobnie bywa na niektórych "przewrażliwionych" EU07. Ale po co zaraz wyłączać wszystko co się da? Takie cuda robi się, gdy trzeba pantografy opuścić.
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2015, 23:09:57 wysłana przez ST44-003 »

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #383 dnia: 30 Stycznia 2015, 23:51:56 »
OK, rozumiem, WS - nie. A przetwornica? Może być włączona?

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2236
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #384 dnia: 31 Stycznia 2015, 12:46:18 »
Przetwornica ładuje Ci baterię akumulatorów i chłodzi silniki trakcyjne.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline QGforcing

  • Wiadomości: 64
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #385 dnia: 31 Stycznia 2015, 15:35:47 »
Mam problem z misją na linii 61, dokładnie chodzi o scenariusz osobowy1. Startuję w Herbach Nowych, uruchamiam kibelka, dostaję S2 po czym zmierzam do Herbów Starych. Dostaję wjazd na S13, wjeżdzam w perony i zatrzymuję się. No i na tym misja się kończy, bo jadący od strony Blachowni pociąg towarowy na czele z E186-132 wykoleja się na łuku, na którym jest zwolnienie do 60 km/h, pewnie przez nadmierną prędkość. Da się coś z tym zrobić, by scenariusz był przejezdny? Oczywyście MaSzyna 10.14.
EDIT: Nie mogę wstawić loga. Piszę z telefonu...
« Ostatnia zmiana: 31 Stycznia 2015, 15:43:41 wysłana przez QGforcing »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #386 dnia: 31 Stycznia 2015, 15:44:53 »
Problem jest znany, jeśli się nie mylę poprawka jest zrobiona i czeka na publikację w PC

sebastian82

  • Gość
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #387 dnia: 31 Stycznia 2015, 17:02:17 »
Przyczyną wykolejenia traxxa na łuku za Herbami starymi było nie wpisanie ograniczenia prędkości w tor. Jest to poprawione. W tej chwili trwają prace nad złożeniem PC w wersji T3D/TGA. Powinna się ona ukazać dzisiaj lub jutro.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9146
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 666
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #388 dnia: 12 Lutego 2015, 15:36:41 »
Jak przystało z zwyczaju bardzo dziękuję za zgłoszone uwagi i poświęcony czas. Jako, że wyszła nowa paczka MaSzyna_15_02 ( na razie w formie TGA + T3D) wątek ten spełnił swoje zadnie i należy go zamknąć, to też czynię. Dzięki.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".