Autor Wątek:  Patch_MaSzyna_10_14  (Przeczytany 180571 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #270 dnia: 14 Grudnia 2014, 23:58:00 »
Cytuj
Jedno repo wystarczy.
No... może 2. Jedno obecne (TGA/T3D) oraz pojawiały się propozycje stworzenia DDS/E3D. Ale tylko propozycje.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #271 dnia: 14 Grudnia 2014, 23:58:26 »
Wybacz, ale jedna paczka nie może być jednocześnie: stabilną poprzednią, właśnie składaną i eksperymentalną jednocześnie.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #272 dnia: 15 Grudnia 2014, 00:33:14 »
Po to są gałęzie w Gicie. Masz jedną paczkę, 3 gałęzie rozwoju. To nad czym się w tych 3 gałęziach pracuje to milestone. Co do dysków i czasu przesyłania - dużych binarek z multimediami nie trzeba wrzucać do takich repozytoriów.
Oprócz tego - mi aktualna wersja z patchem i wszystkimi ściągniętymi ze strony dodatkami (plus teksturami nieba w TGA) waży 5GB na dysku. Razy 3 to nadal tylko 15GB. Jest rok 2014 - 20GB miejsca na dysku nie jest realnym problemem, tylko pretekstem. Co do potrzebnej "rury" do Internetu - potrzeba ściągnięcia całości jest tylko raz. Potem ściąga się i wysyła zmiany co zużywa mniej pasma niż przesyłanie paczek. Dodatkowo jeśli duże binarki przeniesiemy do osobnych repozytoriów - nawet ściąganie całości będzie szybkie. Swojego czasu rozwiązanie było używane przy klonach Quake-a. Były osobne repozytoria kodu, i osobne paczki z danymi.
Jak masz mały dysk SSD, trzymaj na nim wersję rozwojową, backupy i stabilną można trzymać na tradycyjnych dyskach, gdzie 20GB kosztuje jakieś śmieszne grosze. Mogę zasponsorować pendrivy 32GB / USB3 do tych celów, jak ktoś faktycznie nie ma miejsca.
Jestem zaskoczony, że nie znacie systemów kontroli wersji i pracy grupowej. Bo jak ktoś zna, to używa. Ja bardzo długo się ich bałem. Nawet pracując zawodowo w IT. Odkąd zacząłem je stosować nie wyobrażam sobie jak można wydajnie pracować bez nich.

Proszę nie używać slangu z branży IT, nie dla wszystkich jest on jasny.
Benek
« Ostatnia zmiana: 15 Grudnia 2014, 09:57:19 wysłana przez Benek »

Offline mac140

  • Wiadomości: 76
  • MPK Wrocław
    • Zobacz profil
    • Wrocławska Grupa Kanalarska
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #273 dnia: 15 Grudnia 2014, 22:12:25 »
Mam problem z en57 spot. Mimo prawidłowych ustawień w starterze przy ładowaniu scenerii wywala player train init failed. Ed72 i en57 przy tych samych ustawieniach działa.

Edit: SPOT działa przy starych ustawieniach (connected w s i rb) a nie działa na nowych(nobody w s i rb).
« Ostatnia zmiana: 15 Grudnia 2014, 22:14:55 wysłana przez mac140 »

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #274 dnia: 16 Grudnia 2014, 07:08:01 »
No bo to jest normalne, że ustawiasz conected a nie nobody, bo nobody to wyłączone a z wyłączonymi raczej nie pojedziesz.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #275 dnia: 16 Grudnia 2014, 07:37:29 »
Ano występują takie cyrki od jakiegoś czasu. Po załadowaniu w ghostview bez problemu można wsiąść do naszego spota. Zmiana w starterze z powrotem na nobody i ponowne wczytanie też zaskutkowało pojawieniem się w pojeździe. Niezależnie od obsady nie chciała mi się ładować kabina b drugiego członu. Różnic w plikach w stosunku do reszty ezt nie widzę.
Mój kanał youtube

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #276 dnia: 16 Grudnia 2014, 20:57:31 »
@HTD
Cytuj
Mówisz, że repo jest zabugowane. No to od tego jest O/S, żeby bugi usuwać. Jeśli się to ludziom utrudnia zamiast ułatwiać, to cóż, idzie wolniej, nie szybciej.
Tu widać, że nie bardzo orientujesz się w naszej kuchni przygotowania paczek. Nasze repozytorium ma w tej chwili około 26Gb danych. Wszystkie pliki w t3d i tga. Dostęp do tego ma kilkanaście osób, to ograniczenie, ale i zabezpieczenie przed "podrzuceniem kukułczych jaj" (oczywiście użyłem tu przenośni). Ja w tej chwili mam ściągnięte 6 czystych paczek na 2 komputerach.  Testuje na dwóch paczkach, przy dwóch, różnie skonfigurowanych komputerach. Ja akurat mam takie możliwości. Oczywiście dysponuję odpowiednimi łączami internetowymi, pracuje na dwóch PC, przebywam w dwóch miastach. Moim zdaniem problem z paczką na SVN, że zaraz po wysłaniu aktualizacji plików, sam wysyłający powinien sprawdzić, czy nic nie popsuł. Jest też parę innych mankamentów, moim zdaniem nie zależnych czy jest to SVN, czy GIT. Tu nie ma winy technologii narzędzia tylko technologii organizacji. Zabugowanie repo jest właśnie takim przykładem wynikającym z organizacji pracy i dotychczas przyjętego rozwoju exe. Rozwój exe do tej pory, był warunkowany kompatybilnością wstecz, często to co jest na repo staje się bugiem, po wydaniu exe z nowymi możliwościami (przykład z łamaniem pantografów). Takich zależności jest całe mnóstwo. No więc bugi usuwamy, ale nie wszyscy się do tego nadają, stąd dostęp do repo ma ograniczona liczba osób. Przyjęliśmy też, że paczka przed jej oficjalnym wydaniem, nie może być publiczna. Pilnujemy, aby nie było wycieków nowych scenerii, modeli taboru i t.p. aby chronić twórców i ich pracę. Także ma to na celu, aby upubliczniać te najlepsze i zawierające najmniej błędów dodatki. Myślę, że od pewnych zasad nie da się odstąpić, ale być może uda się poprawić model współpracy współtworzących i ustalić jedną wizję dalszego rozwoju projektu.

Offline Technik

  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #277 dnia: 18 Grudnia 2014, 19:32:02 »
Wysyłam loga z crasha podczas manewrów na Drawinowie EIC. Na Krzyżowej - Wakacyjny Pośpiech nie ma w SRJP wyświetlającym się pod klawiszem F3 przystanku osobowego Chełminów Polesie - omyłkowo zatrzymałem się na nim.

http://eu07.pl/userfiles/23145/priv-log.txt

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #278 dnia: 18 Grudnia 2014, 22:57:44 »
@Krzysiek626:
Pewnie masz rację, nie widziałem większości nowych rzeczy. Ale wiesz co można by troszkę usprawnić? Wrzucić na jakieś repo chociażby część rzeczy, jak np scenerie z patcha 10.14. Bo mamy tu sporo bugfix-ów zgłoszonych na forum, pewnie ktoś będzie to musiał ręcznie do paczki wprowadzać, to raz. Dwa, powiedzmy, że robię poprawkę która sporo zmienia w jakimś pliku, generalnie jest dość mocno powiązana z wersją, którą ściągnąłem. I powiedzmy, że ktoś w tych samych plikach, w których ja grzebałem - poprawi coś innego. No i teraz nasze poprawki będą konfliktować, ktoś będzie musiał dodatkowo kombinować, żeby połączyć zmiany. Jakby mieć dostęp do repo - to zawsze zanim coś zmienię, mogę najpierw sprawdzić, czy ktoś raz - nie poprawił już tego co chcę poprawiać, dwa - nie wprowadził po prostu swoich zmian. Jeśli tak jest, to sobie ściągnę świeżą wersję i tam będę ewentualnie poprawiać. Mówię do drobnych bugfixach i ulepszeniach w sceneriach. Tak świeżo po zgraniu patcha kilka scenariuszy nie bardzo się nadaje do przejazdu, ale po kilku drobnych zmianach (w tym opisanych w tym wątku) praktycznie wszystko robi się przejezdne. I tu byłoby fajnie, jakby to było już do ściągnięcia. W razie jak potrzeba żelaza do downloadu, to mogę skombinować kilka GB z OVH. Inną opcją jest tworzenie mini-patchów, np 10.14.1, 10.14.2 itd. Nadal beta, nadal daleko do końca, ale dla userów to może być kolosalna pomoc i zachęta do śledzenia projektu.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #279 dnia: 18 Grudnia 2014, 23:07:26 »
Po prawdzie to jedno i drugie istnieje. Ostatni mini beta patch jest z początku grudnia, ale tylko dlatego, że nie mam motywacji do konwersji kodeksu drogowego na dds.
Można by wszystko robić otwarcie, ale stanowisko administracji i głównych developerów jest jakie jest. Prosiłeś Atapiego o dostęp? Czy odmówił z obawy o zbyt rewolucjonistyczne nastawienie?
Mój kanał youtube

Offline dodulec

  • Wiadomości: 163
  • Zgłaszacz błędów - i nie tylko
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #280 dnia: 19 Grudnia 2014, 08:03:25 »
Wysyłam loga z crasha podczas manewrów na Drawinowie EIC.
Widzę, że to podczas podłączania do drugiego składu. Masz dźwięk syku? Więcej razy ci się to zdarzało, czy to pierwszy raz?

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #281 dnia: 19 Grudnia 2014, 14:12:24 »
@HTD, problem jest taki, że nasza wersja na repozytorium, to pliki które odzwierciedlają kierunek rozwoju wyznaczony i chciany przez większość developerską. Stąd ograniczenie dostępu, aby nikt tam nie umieszczał co mu się żywnie podoba. Nie wszystko chcemy, co robią userzy. Także dodatki, które mają się ukazać przechodzą testy, następnie są publikowane jako oddzielny dodatek i dodawane do repozytorium jak archiwum wyjściowe do składania następnej paczki. Repozytorium nie jest paczką użytkową i jako takie nie jest upublicznione. Jedną z przyczyn jest to, że pomoc dla końcowego użytkownika oferujemy tylko do oficjalnych paczek i paczów. Nie tolerujemy też wycieków na zewnątrz, testowanych rzeczy z działów: test, devs, bugs, pc. To oczywiste i jak sądzę, nie będzie zmienione. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby postawić inne repozytorium dostępne dla wszystkich, to Wasza inicjatywa i późniejsze problemy.
I jeszcze taka informacja,
Cytuj
Bo mamy tu sporo bugfix-ów zgłoszonych na forum, pewnie ktoś będzie to musiał ręcznie do paczki wprowadzać, to raz. Dwa, powiedzmy, że robię poprawkę która sporo zmienia w jakimś pliku, generalnie jest dość mocno powiązana z wersją, którą ściągnąłem. I powiedzmy, że ktoś w tych samych plikach, w których ja grzebałem - poprawi coś innego. No i teraz nasze poprawki będą konfliktować, ktoś będzie musiał dodatkowo kombinować, żeby połączyć zmiany. Jakby mieć dostęp do repo - to zawsze zanim coś zmienię, mogę najpierw sprawdzić, czy ktoś raz - nie poprawił już tego co chcę poprawiać, dwa - nie wprowadził po prostu swoich zmian. Jeśli tak jest, to sobie ściągnę świeżą wersję i tam będę ewentualnie poprawiać. Mówię do drobnych bugfixach i ulepszeniach w sceneriach.
mamy między sobą komunikację i nie mamy problemów opisanych powyżej.
Cytuj
Prosiłeś Atapiego o dostęp? Czy odmówił z obawy o zbyt rewolucjonistyczne nastawienie?
Nie wiem, czy jest możliwość dostępu bez uprawnień do zapisu. Jestem też za tym, aby poprawki i testy jak dotąd przechodziły przez dział test.
« Ostatnia zmiana: 19 Grudnia 2014, 17:28:00 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline dedyk

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #282 dnia: 19 Grudnia 2014, 16:30:04 »
Witam serdecznie!

Osobiście mam małą wątpliwość, czy ten temat to właściwe miejsce to opisywania takich technicznych kwestii. Może warto wydzielić na to inny temat.

Cytuj
Nie wiem, czy jest możliwość dostępu bez uprawnień do zapisu. Jestem też za tym, aby poprawki i testy jak dotąd przechodziły przez dział test.

Co do kwestii repozytorium to moje małe, skromne zdanie jest takie, że taki dostęp mógłby ułatwić pracę. Można np. wydzielić określony katalog będący aktualną wersją testową i niech użytkownicy pobierają ten katalog do siebie, wykonują zmiany, a następnie wysyłają patch'a do testów. I nic nie stoi na przeszkodzie, aby ograniczyć dostęp do repozytorium. Nie wiem o jakim repozytorium mówimy, ale np. w svn'ie bez żadnego problemu możemy wyznaczyć, że ten katalog będzie publiczny i dostęp do niego będzie tylko do odczytu, natomiast inne katalogi będą dostępne tylko dla wybranych osób po zalogowaniu się. Wszystko jest kwestią paru linijek w konfiguracji. Natomiast w przypadku git'a sprawa jest troche trudniejsza i chyba nie jest to takie łatwe. Ale jakoś github sobie z tym poradził, więc jest to możliwe.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #283 dnia: 19 Grudnia 2014, 17:48:18 »
Co do sensu pisania w tym wątku, mam podobne wątpliwości. Paczka w repozytorium (SVN) zawiera pliki tga i t3d. Paczki wydawane publicznie są skonwertowane do tga i e3d. Nie widzę sensu udostępnienia wszystkim chętnym, nawet w trybie odczytu. Uzasadniłem to wcześniej. W jakim celu udostępnić wybrane katalogi?
Cytuj
Można np. wydzielić określony katalog będący aktualną wersją testową i niech użytkownicy pobierają ten katalog do siebie, wykonują zmiany, a następnie wysyłają patch'a do testów.
Dodatki robi zwykle jedna osoba, trzyma pliki na własnym dysku. Jeśli uzna projekt za skończony, daje go do działu test. Jest pomysł, realizujcie. Była wydana paczka i aktualizacje do niej, nie ma żadnych przeszkod, aby ktoś oficjalne wydanie umieścił w jakimkolwiek repozytorium i zrobił publiczny dostęp dla wszystkich.
« Ostatnia zmiana: 19 Grudnia 2014, 23:06:24 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Lelek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 13
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #284 dnia: 20 Grudnia 2014, 16:07:31 »
Container cars on l053-night-towarowy-eu07 have load only one ton. But empty containers weigh 2 tons or 4 tons. Source: http://en.wikipedia.org/wiki/Intermodal_container#Specifications
M.

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #285 dnia: 20 Grudnia 2014, 16:10:09 »
@Lelek, sure, but you must know, that Wikipedia is uncertain source of informations, because each person can change a data on Wikipedia's pages. Datasheets from manufacture of containers is more confident source about weight containers.
« Ostatnia zmiana: 20 Grudnia 2014, 16:17:55 wysłana przez RoboBatman »

Offline dodulec

  • Wiadomości: 163
  • Zgłaszacz błędów - i nie tylko
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #286 dnia: 20 Grudnia 2014, 18:20:52 »
If it were, it would be a note on the data, "These data are inaccurate, or obsolete" or something like that.

Offline dyszka

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #287 dnia: 20 Grudnia 2014, 20:38:01 »
Ja po wgraniu patcha mam taką sytuację(nie wiem czy ktoś to opisywał) ,że w czasie jazdy samoczynnie opuszczają mi się pantografy(nie,nie jadę za szybko) i nie da się ich już "postawić"...lipa...Ktoś tak ma ?
Pozdrawiam,
Dyszka

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #288 dnia: 20 Grudnia 2014, 20:41:50 »
Jest to po prostu łamanie pantografu. Z jakiegoś względu gdzieś je łamiesz, pytanie: na jakiej scenerii?

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 480
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #289 dnia: 20 Grudnia 2014, 20:50:41 »
@dyszka, Maciej: Koledzy, czytam o Waszych problemach i wyobraźcie sobie, że ja nie mam żadnych poważnych. Ktoś jakiś czas temu zaproponował, aby patche pobrać jeden po drugim i zainstalować jak należy. Mimo, że odświeżam pomysł, to może warto z patch'ami powalczyć od nowa?   
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #290 dnia: 20 Grudnia 2014, 20:58:13 »
Ja tylko pytam na jakiej scenerii, bo skoro ma być to poprawiane, to trzeba wiedzieć. Może się zdarzyć, że jakieś połamanie pantografu w jednym miejscu zostało przeoczone lub zapomniano tego poprawić i dlatego to występuje, a pobieranie patchy od nowa i tak nic nie da.

Offline dyszka

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #291 dnia: 20 Grudnia 2014, 21:53:05 »
Na I053-służba-1-night ,prowadząc  EU07-150.
Pozdrawiam,
Dyszka

Offline miko22

  • Wiadomości: 616
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 196
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #292 dnia: 20 Grudnia 2014, 22:07:27 »
A w którym miejscu? Bo jeśli przy napinaczach sieci między ograniczeniem do 20km/h a stacją Turów - kilometr 29.200 - to zostało to już poprawione i będzie w kolejnej PC.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #293 dnia: 20 Grudnia 2014, 23:36:09 »
Tam tylko wybijało WS. Patyki powinny być ok wszędzie.
Mój kanał youtube

Offline KRIKI9429

  • Wiadomości: 27
  • RP1 NAJLEPSZA MUZYKA POD SŁOŃCEM
    • Zobacz profil
    • http://kriki9429.flog.pl/
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #294 dnia: 22 Grudnia 2014, 14:49:48 »
Mam jeden problem. Wszystkie wskaźniki ograniczeń prędkości są odwrócone w kierunku jazdy.
http://krzysztofwroblak.hpu.pl/ <-Strona oficjalna MK KRIKI9429->

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #295 dnia: 22 Grudnia 2014, 15:15:57 »
Na jakiej misji?

Offline KRIKI9429

  • Wiadomości: 27
  • RP1 NAJLEPSZA MUZYKA POD SŁOŃCEM
    • Zobacz profil
    • http://kriki9429.flog.pl/
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #296 dnia: 22 Grudnia 2014, 15:22:17 »
Od scenerii Bałtyk do Zwierzyńca.
http://krzysztofwroblak.hpu.pl/ <-Strona oficjalna MK KRIKI9429->

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #297 dnia: 22 Grudnia 2014, 15:24:10 »
Daj jakiegoś screena tych wskaźników, najlepiej z Bałtyku.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #298 dnia: 22 Grudnia 2014, 15:52:44 »
Mam jeden problem. Wszystkie wskaźniki ograniczeń prędkości są odwrócone w kierunku jazdy.
Podmień którykolwiek odwrócony na jakikolwiek semafor świetlny, nie zmieniając współrzędnych oraz kąta. Jeśli semafor będzie świecił w tę stronę, od której mają być widoczne cyfry na wskaźniku, to masz błędne pliki INC wskaźników. Jeśli semafor będzie tyłem, to masz błędne kąty w plikach scenerii.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline mac140

  • Wiadomości: 76
  • MPK Wrocław
    • Zobacz profil
    • Wrocławska Grupa Kanalarska
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #299 dnia: 27 Grudnia 2014, 01:03:54 »
l61_towarowy1-EP07-1066 wykoleja się w Herbach Nowych tuż za peronami. Wg. konsoli z powodu nadmiernej prędkości. Uniemożliwia to dokończenie scenariusza.