Autor Wątek:  Naprawianie sieci trakcyjnej  (Przeczytany 127273 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #180 dnia: 24 Lipca 2014, 16:09:09 »
Potwierdzam. Scenariusz "l053_cargo_part2" z poprawkami kolegi @Stele jest przejezdny. WS trzyma cały czas, zero połamanych patyków. Siódemka 523 z Habbinsami jak poprzednio się wykolejała, tak teraz staje prawidłowo przed końcem sieci trakcyjnej. Testy scenariuszów towarowy eu07 i et22 u mnie w trakcie.

EDIT_1: Sieć trakcyjna na odcinku całkowskim od Rafinerii przez Wiliś do Sandomierza w scenariuszu "l053_night_towarowy_eu07" bez uwag. Jest w porządku.

EDIT_2: Sieć trakcyjna na odcinku od Sandomierza do Dębicy Towarowej w scenariuszu w punkcie "EDIT_1" też jest w porządku.
« Ostatnia zmiana: 24 Lipca 2014, 20:16:23 wysłana przez RoboBatman »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #181 dnia: 24 Lipca 2014, 21:18:47 »
l053-sluzba-1-night. Drut podmieniony na ten z osobowego z dodatkowymi poprawkami plus kilka przechyłek w pliku z torami. Nie dotykałem uszkodzonego toru A za Turowem, bo jest tak krzywy, że wywalać szybki tam musi. Testowałem na siódemce, wiec prosiłbym sprawdzić również byczka. Archiwum wypakować do głównego folderu symka.
Mój kanał youtube

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #182 dnia: 25 Lipca 2014, 14:58:45 »
Kolejna poprawka dla towarowy EU07. Drut w dwóch kolejnych miejscach i poprawka przebiegu na misji dodatkowej.
Po dojechaniu do towarowej wciskamy shift+9, manewrujemy po wagon i jedziemy z nim do osobowej. Tam mieliśmy przebieg po dwójce, gdzie nie ma druta. Zmieniłem go na trójkę. Manewrujemy i dołączamy wagon na koniec składu IC. Proszę pamiętać o poprawnej procedurze (kran w odcięcie i nawrotnik na 0 w momencie łączenia), bo zabiłem AI u siebie olewając to. Po odjeździe ekspresu wracamy na towarową i kończymy pod szopą. Nazwy semaforów na osobowej są kompletnie pomieszane, więc proszę zwrócić uwagę, czy wszystkie zwrotnice się dobrze ustawiają, dźwięki manewrowego odtwarzają i tarcze świecą oraz wygaszają jak powinny. W scenariusze to bawiłem się tylko na TD, a tu mimo dobrego komentarza w pliku, jest to jednak odrobinę bardziej skomplikowane.

26.07
l053-sluzba-2-night Dostała drut z kibla z kilkoma poprawkami. Więcej zabawy niż z trakcją, było ze składami AI, stojącymi bez druta półtora kilometra od semafora. Proszę zwrócić uwagę, czy ET21 mijający nas ze zdawką w Turowie nie łamie patyka na wjeździe.
« Ostatnia zmiana: 26 Lipca 2014, 14:48:25 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline blachamc

  • Wiadomości: 203
  • Puławskie Klimaty Kolejowe
    • Zobacz profil
    • Puławskie Klimaty Kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #183 dnia: 27 Lipca 2014, 15:58:23 »
Scenariusz "l053_cargo_part2" z poprawkami kolegi @Stele jest przejezdny.
Chyba jednak nie. U mnie w ogóle nie startują eventy.
Nic z koleją mnie nie łączy poza pasją.
www.facebook.com/klimatykolej
www.youtube.com/playlist?list=PLmwojp1jg_bxDYm5UEGPKXQ5fapI-MzAE
CPU: Intel® Core™2 Quad Processor Q9300 3GHz, RAM: 8 GB
NVIDIA GeForce 9600GT 1GB, Win7 HP 64bit

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #184 dnia: 27 Lipca 2014, 16:07:05 »
Odpal na exe 441/442 i daj log. Tam się wszystko powinno uruchamiać z eventlaunchera.
Mój kanał youtube

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #185 dnia: 28 Lipca 2014, 00:46:29 »
26.07
l053-sluzba-2-night Dostała drut z kibla z kilkoma poprawkami. Więcej zabawy niż z trakcją, było ze składami AI, stojącymi bez druta półtora kilometra od semafora. Proszę zwrócić uwagę, czy ET21 mijający nas ze zdawką w Turowie nie łamie patyka na wjeździe.
Przestowałem również ten scenariusz powyżej i chcę przedstawić następujące fakty. Po pierwsze, jeśli pominąć fakt 3 krotnego wywalenia WS na odcinku zniszczonego toru pod Turowem (gdzie jest ograniczenie do 20 km/h na obydwu torach) patrząc w kierunku z Turowa na Brzeziny/Sandomierz, to scenariusz ten jest przejezdny (patyki całe i WS trzymał cały czas). Po drugie, ewent z przejazdem ET21 uruchamia się poprawnie, kant nie łamie patyka na wjeździe i sputnik ze zdawką spokojnie przejeżdża przez stację Turów, pozwalając nam za chwilę wyjechać z naszą osobówką w kierunku Sandomierza.
« Ostatnia zmiana: 28 Lipca 2014, 00:48:10 wysłana przez RoboBatman »

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #186 dnia: 28 Lipca 2014, 12:35:27 »
@Stele, cos nie gra z L053-sluzba-1. Nie idzie zaladowac, log:

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #187 dnia: 28 Lipca 2014, 13:53:19 »
Mi działa poprawnie. W paczce są wszystkie zmodyfikowane pliki. Miałem kilka lat temu problem z crashem na latarniach na Bałtyku. Nie pamiętam czy coś na to poradziłem, czy czekałem na kolejną PC. Znajdź te lampy w plikach i podmień na te z l61 albo wywal kompletnie. Powinno pomóc.
Mój kanał youtube

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #188 dnia: 29 Lipca 2014, 10:38:07 »
Sluzba L053-1. Wywala WS tylko na tej nieszczesnej 20 kolo Turowa. Reszta w porzadku.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #189 dnia: 29 Lipca 2014, 11:19:14 »
Wrzucam ponownie poprawkę zbiorczą dla wszystkich pięciu towarów. Okazało się, że zapomniałem o jednym wpisie dekoracji oraz pomieszałem nazwy w strukturze. Wywalić katalog scenery/l053 i wypakować poniższą paczkę do głównego folderu. Dodałem też swoją SM42-099 zamiast dubla pod szopą w Dębicy, więc bez tego dodatku będziecie mieli brak tekstury.
Misję pasażerskie 1-2 poszły na repo.
« Ostatnia zmiana: 29 Lipca 2014, 11:29:41 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #190 dnia: 29 Lipca 2014, 11:20:54 »
@Stele, na repo już jest poprawka z SM42-099 przed szopą w Dębicy.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #191 dnia: 29 Lipca 2014, 11:31:23 »
No właśnie nie, bo ją nadpisałem pracując u siebie na starszych plikach.
Mój kanał youtube

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #192 dnia: 29 Lipca 2014, 11:33:05 »
Pracowałeś na plikach M08.13 z patchami, czy na repo? Na bank wysłałem poprawkę bo jeszcze to sprawdzałem.
« Ostatnia zmiana: 29 Lipca 2014, 11:34:58 wysłana przez Woku »
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #193 dnia: 29 Lipca 2014, 12:29:42 »
Wrzuciłeś poprawkę na to, gdy ja pracowałem nad drutem bazując na swojej paczce roboczej. Nie miałem wtedy nawet wejścia na repo. Teraz jest gut, nie ma co drążyć tematu.

Linia053 służba 3. Przy Tumlinie po może wywalić szybki, ale to wina plki. Tor jest zapadnięty i powinno być ograniczenie, podobnie jak na zjeździe z łącznicy towarowej. Większość składów AI jest zatrzymywana przez tor z vel=0, ale po praktycznym przepisaniu eventów w początkowych manewrach już nie miałem siły zmieniać tego na coś bardziej profesjonalnego. EP09 AI łamało oba pantografy pod koniec swojej trasy. Poprawiłem drut w tamtych okolicach, ale nie sprawdzałem jak się zachowywało. Zerknijcie na nie albo do errorsów po zakończeniu jazdy.


Linia053 służba 4. Podmiana druta wystarczyła. Nie wymagał on już żadnych poprawek. Loguje tylko trzy milisekundowe zaniki napięcia na jednym składzie AI. Dodałem zgłoszenie gotowości do Rudawy, gdzie wg rozkładu mamy postój, a dostajemy przelot. Dopisałem go z opóźnieniem do zdarzenia podającego przelot. Proszę sprawdzić, czy odtwarza się w odpowiednim momencie, bo może trzeba trochę bardziej zmodyfikować zdarzenia na tej stacji.
« Ostatnia zmiana: 30 Lipca 2014, 19:08:17 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #194 dnia: 31 Lipca 2014, 10:29:51 »
L053-sluzba 3, bez uwag. WS trzyma caly czas. EP-09 jechala. A tak na marginesie, moze by dac kawalek toru z ograniczeniem do 20, z tej misji do 1 i 2. Sprawa WS bylaby zamknieta.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #195 dnia: 31 Lipca 2014, 11:05:20 »
Ale przy Turowie ograniczenia są. Mówię o Tumlinie, gdzie spokojnie 90 by wystarczyła. A Robo twierdzi, że przeleciał tam 120 i nic się nie stało.
Z czwórka wstrzymajcie się chwilę, bo chcę jeszcze podłubać tam z eventami. Wrzucę dodatkową poprawkę dziś razem z m4v2.
Rangowych zapraszam również do testów Całkowa.

Służba 4 wraz z 4 v2. Różnią się tylko początkowym położeniem składu i eventlauncherem na inną godzinę, więc nie ma sensu sprawdzać obu. Jest to bardziej moja szkółka eventowa, niż poprawka druta. Radiostop w Żernikach ma rzeczywiście 25% szans na wyzwolenie, a nie 25% na każdy pojazd składu, jak to było poprzednio. Dodałem też sygnał odjazdu z Rudawy, w której wg rozkładu mamy postój, z dwuwarunkową pętelką (dziękuję @youBy'owi i za pomoc) i poprzesuwałem godzinę początkową oraz eventlaunchery by zgadzało się to z rozkładem.

Służba 5. Cargowski drut bez modyfikacji i nowy rozkładzik.
« Ostatnia zmiana: 31 Lipca 2014, 19:39:56 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #196 dnia: 31 Lipca 2014, 21:37:56 »
Scenariusz "L053-sluzba-5-night"  bez uwag. WS trzyma cały czas i patyki całe.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #197 dnia: 31 Lipca 2014, 23:46:53 »
L053 służba 6. Zmieniona struktura scmów, przeczyszczenie wyzwoleń kierunkowych i nowy rozkładzik. Do tego kolejne trzy poprawki do osobowego druta. Dziewiątka ma najwyraźniej odrobinę węższy patyk.
Jakby ktoś zechciał pomóc, to całym sercem polecam do poprawek w osi XZ Rainsteda. Wizualizacja zaników napięcia post factum i możliwość dokładnego ustawienia rzutu wysięgnika w osi toru bardzo ułatwia robotę.

Archiwum ma złą strukturę katalogów. Powinno być scenery/linia053/. Zauważyłem dopiero wrzucając na repo. Nie reuploaduję. Kto chce, niech sobie poprawi.
« Ostatnia zmiana: 02 Sierpnia 2014, 22:17:38 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline miko22

  • Wiadomości: 616
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 196
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #198 dnia: 02 Sierpnia 2014, 00:28:52 »
Drawinowo na EP09. Plik sc3_tr.scm wklejamy do scenery/drawinowo.

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #199 dnia: 02 Sierpnia 2014, 03:08:15 »
@miko22: Jestem po jeździe próbnej po twoim poprawionym drucie na scenerii Drawinowo z EP09. Cała sieć po której jedzie nasz pociąg jest w porządku poza jednym punktem w kilometrze 22+100 na trasie Grodzisk-Włodowice Zachodnie (o które słupy mi chodzi, przedstawiłem na skrinie poniżej). W kilometrze tym wywala WS. Patyków nigdzie nie łamie.
« Ostatnia zmiana: 02 Sierpnia 2014, 03:10:17 wysłana przez RoboBatman »

Offline miko22

  • Wiadomości: 616
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 196
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #200 dnia: 02 Sierpnia 2014, 03:35:35 »
Ok, poprawiłem.
Edit: Teraz jeszcze scenariusz nocny na EP05.
« Ostatnia zmiana: 02 Sierpnia 2014, 07:21:25 wysłana przez miko22 »

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #201 dnia: 02 Sierpnia 2014, 11:47:15 »
L053-sluzba-6, bez problemu. WS trzyma. Testowalem na EP08.

Offline miko22

  • Wiadomości: 616
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 196
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #202 dnia: 03 Sierpnia 2014, 20:17:18 »
Drawinowo na EP07 u mnie przejezdne bez kolejnych poprawek, więc plik z trakcją ten sam, co w moim poprzednim poście.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #203 dnia: 04 Sierpnia 2014, 15:49:14 »
l053-sluzba-brutto-posp
Paczka zawiera rozkłady o roboczych nazwach rozklad_l053towos_relacja.txt, wrzucane do folderu scenery. Proszę przejechać do końca, nanieść na te rozkłady swoje czasy i załączyć poniżej.

edycja 4.08 23:30. Nowy załącznik. Poprawione przypisanie rozkładów (choć nie sprawdzone) i dodane godziny do dalszych rozkładów oraz kilka drobnych poprawek dla zachowań AI. WS trzyma cały czas. AI jeździ poprawnie. Proszę sprawdzić przypisywanie rozkładów, spisywać godziny i kontrolować zachowanie AI w zasięgu wzroku. I jeszcze jedno. Późno było, ale wydaje mi się, że na pośpiechu kilka semaforów wygasało mi przed nosem. Jak mam to poprawić, to proszę o nazwę i współrzędne takiego delikwenta (bo nazwa niestety nie zawsze jest zgodna z jego id w scenerii).
« Ostatnia zmiana: 05 Sierpnia 2014, 10:24:31 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #204 dnia: 04 Sierpnia 2014, 16:08:42 »
To tam nie były wcale semafory przypisane? Co my za scenerie mamy? No to powodzenia, jak tam do każdej misji są oddzielne pliki z torami...
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #205 dnia: 04 Sierpnia 2014, 16:38:55 »
Zasadniczo tylko te blokujące któreś AI były przypisane i jest to niestety standard w starych scenariuszach. Przebieg użytkownika miał przypisany może tak co trzeci i to nie zawsze poprawnie. W Towarowej czytało sygnał trzy tory obok... Jak kiedyś skończymy z drutem, myślę o poprawkach scenerii pod kątem przypisania wszystkiego, zrobienia odcinków izolowanych i sekcjonowania sieci, ale bez poprawiania obecnych scenariuszy. Ot tak żeby był szablon do przyszłych prac. Tylko czy jest sens tracić tyle życia dla niewymiarowych torów, bezsensownych układów i dziurawego otoczenia?
Mój kanał youtube

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #206 dnia: 04 Sierpnia 2014, 16:51:58 »
To jest pytanie. Jak przerabiałem Mydelniczkę i Tarniowo, to przynajmniej poprawiłem dużo rzeczy w Rainsted, a i nowe funkcje dodałem. Przeróbki ruchu na Quarku były testem rozszerzenia eventów w EU07.EXE i koncepcji przebiegów. A przerabiać dla samego przerabiania — no to nie wiem. Może lepiej Kozłów — Psary?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #207 dnia: 05 Sierpnia 2014, 16:36:09 »
Drawinowo ET22-1, ET22-2 oraz noc, bez problemu z WS oraz pantografami.

Offline miko22

  • Wiadomości: 616
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 196
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #208 dnia: 05 Sierpnia 2014, 21:21:42 »
@RoboBatman zgłaszał mi, że na ET22-1 przy podmianie loka na ET42 WS puścił zaraz za wyjazdem z tunelu. Na oryginalnych ET22 wszystko dobrze. W załączniku poprawka.

Edit: Jeśli nie ma problemów, to Drawinowo skończone.
« Ostatnia zmiana: 06 Sierpnia 2014, 16:47:38 wysłana przez miko22 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #209 dnia: 14 Sierpnia 2014, 12:39:31 »
Linia 61. Wszystkie scenariusze. Wywala WSa na podjeździe do Lisowa, ale to wina błędnej geometrii toru. Poprawię jeśli będę prowadził dalsze prace na tej scenerii, ale raczej bez integracji z obecnymi scenariuszami, gdzie każdy ma własne tory.
Mój kanał youtube