Autor Wątek:  14we? W sumie czemu nie.  (Przeczytany 41752 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
14we? W sumie czemu nie.
« dnia: 25 Marca 2014, 18:17:03 »
Tak drodzy państwo powoli sobie powstaje. To współpraca wielu osób. Między innymi:
Autor pudła, wlotów i klimy: @7play4game i @matek123
Tekstura: @hanys i @up5358
Mapowanie: @hanys, @matek123 i @Sawi
Import wózków, modyfikacja sprzęgów i wężyków: @matek + poprawki @Sawi
Zdjęcia dostarczyli: @macius5991 i @Tyrystor
Pantograf i pozostała reszta w swoim czasie. Oczywiście jest jeszcze sporo do poprawki i submodeli do wymodelowania, ale to taki mniej więcej zarys.
« Ostatnia zmiana: 29 Marca 2014, 10:53:36 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2479
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1094
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Marca 2014, 18:30:42 »
Te mapowanie nieszczęsnego czoła jest już w porządku? Poza tym, przydały by się jakieś porządne zdjęcia tych 14we z Warszawy, bo Kolei Śląskich posiadam własne.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Marca 2014, 18:33:10 »
Tak jestem w jego trakcie poprawek. Jak zapewne zauważyłeś nareszcie pasek i nie tylko na reszcie pasuje. Ogólnie to zrobiłem praktycznie bok od nowa, bo prawdę powiedziawszy była kaszana. Tak wiem, to była moja pierwotna wersja. Człowiek na błędach się uczy. Ogólnie zapewne będzie zapotrzebowanie na różne malowania.
« Ostatnia zmiana: 25 Marca 2014, 18:35:49 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Marca 2014, 18:35:20 »
Małe sprostowanie. Tyrystor zrobił zdjęcia klap pod podwoziem wersji czerwono-kremowej.

Posprzątałem. Proszę trzymać się tematu i nie zaczynać tu offtopów.
adsim
« Ostatnia zmiana: 25 Marca 2014, 20:10:13 wysłana przez adsim »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 478
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 144
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Marca 2014, 20:14:00 »
Mam pytanie, troszkę ciekawskie.
Czy model będzie posiadał otwierane drzwi jak EN57? :)
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Marca 2014, 20:21:45 »
I to jest dobre pytanie. Otóż wiadome jest, że tu otwiera się drzwi "ciepłym guzikiem", ale tego exe nie obsługuje. Ale drzwi otwieranie będą, ale jeszcze nie wiem jak. Kolejny problemem jest to, że exe nie obsługuje animacji drzwi odskokowo przesuwnych.
« Ostatnia zmiana: 25 Marca 2014, 21:57:33 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2479
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1094
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Marca 2014, 20:24:49 »
Idzie otwierać ręcznie drzwi (tj. wszystkie na raz), póki exe nie będzie do tego momentu zdolne. Ponadto i tak nie widzę problemu aby otwierać wszystkie drzwi na raz.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #7 dnia: 25 Marca 2014, 20:53:15 »
To raczej proponuję, by zrobić tak, by się otwierało na przykład 70% drzwi. Po prostu ponazywać odpowiednio te drzwi, które mają się otwierać.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2479
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1094
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #8 dnia: 25 Marca 2014, 20:59:48 »
Losowe otwieranie wchodzi w grę? Bo tak czy siak one się automatycznie po jakimś czasie zamykają.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #9 dnia: 25 Marca 2014, 21:02:23 »
Losowe otwieranie wchodzi w grę? Bo tak czy siak one się automatycznie po jakimś czasie zamykają.
Na chwilę obecną nie.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2479
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1094
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #10 dnia: 25 Marca 2014, 21:04:22 »
No to zleksza lipa będzie. Już to widzę te stęki, jęki trolli typu dlaczego drzwi się nie zamykają automatycznie w 14we...

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #11 dnia: 25 Marca 2014, 21:06:20 »
Już to widzę te stęki, jęki trolli typu dlaczego drzwi się nie zamykają automatycznie w 14we...
Ze screena wynika że póki co jest tylko rozgrzebany człon rozrządczy, także do jęków i stęków to jeszcze daleko :p
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2479
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1094
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #12 dnia: 25 Marca 2014, 21:08:15 »
Człon środkowy to kwestia kilku godzin i już jest.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #13 dnia: 25 Marca 2014, 21:09:53 »
On jest w produkcji. Także w swoim czasie będzie komplet.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6343
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 374
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #14 dnia: 25 Marca 2014, 21:57:03 »
No to zleksza lipa będzie. Już to widzę te stęki, jęki trolli typu dlaczego drzwi się nie zamykają automatycznie w 14we...
A w EN57 dlaczego się nie otwierają drzwi zawiasowe?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #15 dnia: 25 Marca 2014, 21:58:24 »
Kierownik na składzie ;)

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2479
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1094
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #16 dnia: 25 Marca 2014, 22:01:25 »
A co mają wspólnego drzwi boczne dla drużyny trakcyjnej do drzwi dla pasażerów w 14we?

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #17 dnia: 25 Marca 2014, 22:04:36 »
Chodzi raczej o to, że nikt o drzwi do przedziału służbowego nie płacze. Choć teoretycznie mogliby.

Offline karolmaszynista

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #18 dnia: 26 Marca 2014, 16:25:51 »
Maszynista może otworzyć drzwi centralnie albo włączyć guziki otwierania drzwi.

Offline Tolein

  • Wiadomości: 483
  • Kanapowy Toromistrz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #19 dnia: 27 Marca 2014, 05:55:04 »
A co mają wspólnego drzwi boczne dla drużyny trakcyjnej do drzwi dla pasażerów w 14we?

Może chodzi o to, że narzekanie na brak funkcjonalności w symulatorze a nie-robienie nic w stronę poszerzenia tej funkcjonalności od strony modelu w niczym nie pomaga?
Zróbcie model z drzwiami otwieranymi na guzik, zróbcie otwierane drzwi przedziału służbowego, to prędzej czy później @Ra doda ich funkcjonalność. Przynajmniej będzie miał model, do testowania w symku.
"Podejrzewam, że:
1. poświęcają na to niewiele czasu,
2. mają ograniczoną liczbę zwojów mózgowych, przez co są w stanie wykonywać tylko proste i powtarzalne czynności,
3. wydaje im się, że mogą nawet podbić kosmos, ale życie weryfikuje im to negatywnie."

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« Odpowiedź #20 dnia: 28 Marca 2014, 09:56:48 »
Na razie to nie ma co grzebać dalej bez poprawionego układu. Okazało się, że obecny posiadał kilka błędów, więc na razie z poprawkami mapowania się wstrzymuję do czasu ich naprawy. Już się tym zajął @up5358, więc pewnie na dniach go dostarczy.
« Ostatnia zmiana: 28 Marca 2014, 09:59:28 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Zdjęcia na tekstury złotego pociągu.
« Odpowiedź #21 dnia: 19 Września 2015, 20:05:43 »
Witam. Jak wiecie, bardzo powoli robimy 14WE. W związku z tym gorąca prośba dla osób z Krakowa lub okolic o zrobienie zdjęć na tekstury Pociągu Papieskiego. Najbliższa okazja 26 09 2015  09:00 - 15:00. http://smk.rail.pl/4-zloty-pociag/event_details

Cytuj
Autor pudła, wlotów i klimy: @7play4game i @matek123
Tekstura: @hanys i @up5358
Mapowanie: @hanys, @Sawi
Import wózków, modyfikacja sprzęgów i wężyków: @matek + poprawki @Sawi
Zdjęcia dostarczyli: @macius5991 i @Tyrystor
« Ostatnia zmiana: 19 Września 2015, 21:16:10 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4119
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1348
Odp: Zdjęcia na tekstury złotego pociągu.
« Odpowiedź #22 dnia: 19 Września 2015, 20:30:04 »
Jakieś screeny z tego "bardzo powoli robimy" byś pokazał? :)
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie
14 lat z MaSzyną!

Sceneria Tomaszewo - zapraszam do otwartych testów scenerii.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: Zdjęcia na tekstury złotego pociągu.
« Odpowiedź #23 dnia: 19 Września 2015, 21:08:15 »
Proszę. Ps. to zniekształcenie na boku czoła to wina 3dsa.
« Ostatnia zmiana: 19 Września 2015, 21:21:41 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Zdjęcia na tekstury złotego pociągu.
« Odpowiedź #24 dnia: 19 Września 2015, 21:33:07 »
Uuu widzę masz te skopane mapowanie. Pamiętam, że to poprawiałem, ale do tej pory nie mam tego nieszczęsnego kabla ehhh.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2479
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1094
Odp: Zdjęcia na tekstury złotego pociągu.
« Odpowiedź #25 dnia: 19 Września 2015, 23:20:43 »
Haha. Kiedy to było Mateusz? Rok czy dwa lata temu to robiliśmy?

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: Zdjęcia na tekstury złotego pociągu.
« Odpowiedź #26 dnia: 20 Września 2015, 07:32:56 »
Nie pamiętam, dlatego napisałem, że bardo powoli.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Zdjęcia na tekstury złotego pociągu.
« Odpowiedź #27 dnia: 20 Września 2015, 08:41:09 »
Projekt stary ale ciekawy i wart ukonczenia. Ja mam do Ciebie @matek jednak inne pytanie: Jak tam kwestia wymiarowych drzwi dla pasazerow do jednostek EN57-19xx, oraz przedsionkow i przedzialow pasazerskich? Pytam, bo wczoraj z @Sawim poswiecilismy prawie caly dzien na "dziewietnastki", a zamiast brakujacych np. drzwi dla pasazerow, widze Ciebie w roli archeologa. Jak bedzie potrzeba to Ci pomoge przy teksturach ale prosze o jedno: UKONCZMY juz to, co jest zaczete. Wczoraj na wieczor mialem dostac pudla czlonow rozrzadczych 19xx bym podokladal cienie i zrobil "kosmetyke" fototekstur. Zamiast tego zmartwychwstal 14WE. Raz jeszcze prosze - skonczmy jedno, bo inaczej nikt naszych prosb o zdjecia nie bedzie traktowal powaznie widzac co tu sie wyrabia. Kilka tygodni temu mialem podobna sytuacje z EP07P, w momencie kiedy do mnie mialo trafic pudlo elektrowozu w celu dopracowania tekstur na ukladzie, pojawily sie EN57-19xx, "o`k" pomagalem. Jednak w momencie kiedy i to idzie "na boczny", bo cos kolejnego jest wydobywane "z archiwum" to ja mowie stop. Nie zgadzam sie na taka polityke. Chce z Wami wspolpracowac ale tylko pod warunkiem, ze bedziemy konczyli jedne projekty i dopiero przechodzili do kolejnych.  Dokoncz @matek to, co miales zrobic dla projektu EN57-19xx, ja dokoncze swoje prace teksturowe, a tych mam nie malo, bo Koledzy podeslali zdjec na lacznie 4 kompletne EZT. @Sawi tez wtedy dokonczy swoje, nie latwe prace i przejdziemy do tych 14we. W miedzy czasie "papugi" dokoncze, na ktore chlopaki tez zdjecia przyslali i czekaja na efekty, podobnie jak ja na model pudla by nalozyc potrzebne poprawki i dokonczyc to, co trzeba. Taka jest moja propozycja, a od Ciebie i @Sawiego zalezy, co dalej z projektami, a w konsekwencji takze z nasza wspolpraca.
« Ostatnia zmiana: 20 Września 2015, 08:54:40 wysłana przez up5358 »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: Zdjęcia na tekstury złotego pociągu.
« Odpowiedź #28 dnia: 20 Września 2015, 10:09:01 »
Wczoraj wysłałem Sawiemu poprawione drzwi, podłogi i wnęki na schody. Spokojnie, ja tylko dałem ogłoszenie, że wyjedzie z szopy na szlak.
« Ostatnia zmiana: 20 Września 2015, 10:10:12 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Zdjęcia na tekstury złotego pociągu.
« Odpowiedź #29 dnia: 20 Września 2015, 10:34:20 »
Chłopaki spokojnie. Wczoraj padłem i dopiero dziś zauważyłem, że Mati zostawił mi linka na skejpie. Zatem luzik. Co do tego projektu jako, że nie mam kabla postanowiłem poprawić to mapowanie. Z resztą scalam to ze swoim tematem, bo coś się w tym ruszyło.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".