Autor Wątek:  Dźwięki przystosowane pod scenariusze - jaki sposób publikacji?  (Przeczytany 3870 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline fuji8

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1149
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 763
Witam, mam pytanie. posiadam obrobiony już głos kierownika pociągu który mówi "odjazd", głos był nagrany z poziomu maszynisty...i moje pytanie brzmi następująco: tego typu pierdoły wrzucać do TD, czy raczej publikacja w/w rzeczy odbywa się w inny sposób?

Nazwę tematu powinno się rozpocząć wielką literą. Poprawiłem.
Benek
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2014, 19:05:44 wysłana przez Benek »
"Rzeczy niemożliwe wykonujemy natychmiast, cuda zajmują nam nieco więcej czasu"

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Dźwięki przystosowane pod scenariusze - jaki sposób publikacja?
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Marca 2014, 19:04:38 »
Najbezpieczniej wszystko wrzucać do testu dodatków.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2014, 19:05:55 wysłana przez Benek »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Dźwięki przystosowane pod scenariusze - jaki sposób publikacji?
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Marca 2014, 23:53:15 »
Zasadniczo, to się zastanawiam nad "syntezatorem", który miałby składać numer pociągu z cyfr. W związku z tym potrzebne by były nagrania cyfr, które dało by się składać bez "artefaktów", tak po 2-3 na cyfrę, do tego 2-3 nagrania "odjazd" tudzież "gotów". Trzeba też by się zastanowić nad umieszczeniem tego w sounds. Można by zrobić katalogi np. zaczynające się od litery k jak kierownik, a później od m jak manewrowy, czy d jak dyżurny...
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Dźwięki przystosowane pod scenariusze - jaki sposób publikacji?
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Marca 2014, 13:42:40 »
A dźwięki wykonywane przez użytkowników od razu w całości są dla Ciebie niesatysfakcjonujące?

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Dźwięki przystosowane pod scenariusze - jaki sposób publikacji?
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Marca 2014, 14:06:40 »
To znaczy? Chcę np. zrobić na Quarku ruch pociągów osobowych na 20h. Każda godzina to 10 pociągów, a w kolejnej godzinie mają już inne numery. Gdyby nagrywać dźwięki odjazdu "w całości", potrzeba by 200 nagrań. Ma to sens?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Dźwięki przystosowane pod scenariusze - jaki sposób publikacji?
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Marca 2014, 14:16:16 »
200 razy nagrać dźwięk podawania odjazdu zająłby chyba nie więcej niż kilka godzin, a rozkładając na kilka osób (trzech czy iluś tam dźwiękowców) pracy nie byłoby wiele.
« Ostatnia zmiana: 19 Marca 2014, 15:01:22 wysłana przez szczawik »