Autor Wątek:  Do autorów taboru: ważne!  (Przeczytany 8692 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ABu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 45
Do autorów taboru: ważne!
« dnia: 24 Stycznia 2005, 09:41:37 »
Dzisiaj nad ranem (echhh...) zlokalizowałem i zlikwidowałem buga, który dręczył mnie już od dłuższego czasu, a za sprawę honoru postawiłem sobie jego poprawienie. Był to bug uniemożliwiający ciągnięcie/pchanie wagonów zaczepionych sprzęgami 0<->0 lub 1<->1, czyli takich, których orientacja nie odpowiadała orientacji lokomotywy. W tym momencie można już zaczepiać dowolnie ustawione wagony.

Niestety, pojawił się kolejny problem: do tej pory nikt takiej sytuacji nie przewidywał, w związku z czym śruby i przewody rysowane są tylko dla
sprzęgu nr 1. Jeżeli zaczepimy obiekty w układzie 1<->1 to będą one rysowane podwójnie, jeżeli 0<->0 - nie będzie nic.

A teraz prośba do autorów taboru:
Jeżeli się da, to róbcie proszę modele zaczepionych sprzęgów z obydwu stron wagonów, a ja postaram się zrobić to tak, żeby jakoś wyglądało (i to by była ostatnia rzecz, którą zrobię w starych źródłach).

Pozdrawiam
ABu

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Do autorów taboru: ważne!
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Stycznia 2005, 12:28:17 »
Spoko. Zaraz coś poprawie i na PM podam Ci link do poprawionej wersji i zobaczysz czy tak ma to być. Jeżeli okarze się że jest dobrze poprawie wtedy razem z @Kakishem reszte taboru, który wypuściliśmy.
www.et22.pl - zapraszam

Offline mixer

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Do autorów taboru: ważne!
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Stycznia 2005, 14:13:33 »
Chcialem tylko zapytac, czy udalo sie takze poprawic drobniutki błąd przez który tekstura śruby sprzegu ulegała rozłączeniu po podpięciu przewodów z powietrzem?

Bo od zarania dziejów symulatora po 1 nacisnieciu "INSERT" następuje polaczenie sprzegu srubowego a po 2 wcisnieciu klawisza podlaczenie przewodu hamulca i (niestety) jednoczesnie sprzeg srubowy wraca sobie na hak.
Niby mało istotne bo niewidoczne z kabiny, ale jednak bug... ;)

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Do autorów taboru: ważne!
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Stycznia 2005, 14:16:15 »
Cytat: "mixer"

Niby mało istotne bo niewidoczne z kabiny, ale jednak bug... ;)


Przeczytaj ten wątek: http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2525

Offline ABu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 45
Do autorów taboru: ważne!
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Stycznia 2005, 14:41:19 »
Cytat: "mixer"
Niby mało istotne bo niewidoczne z kabiny, ale jednak bug... ;)

Od tej wersji łączenie wagonów będzie tylko z zewnątrz (ale za to wszystkich - nie tylko tych przy loku), więc problem stałby się bardziej istotny, gdyby jeszcze istniał. Całe szczęście to jest już poprawione :)
ABu

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Do autorów taboru: ważne!
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Stycznia 2005, 14:47:54 »
Cytat: "ABu"
Cytat: "mixer"
Niby mało istotne bo niewidoczne z kabiny, ale jednak bug... ;)

Od tej wersji łączenie wagonów będzie tylko z zewnątrz (ale za to wszystkich - nie tylko tych przy loku), więc problem stałby się bardziej istotny, gdyby jeszcze istniał. Całe szczęście to jest już poprawione :)


Takie głupie pytanie: czy dużym problemem byłoby zrobienie sprzęgu na 7 atmosfer (do drzwi) i grzania? Byłoby trochę zamieszania, bo nie wszystkie lokomotywy (i wagony) posiadają wyżej wymienione, dlatego pytam czy chociaż teoretycznie istnieje taka możliwość.

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 306
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
Do autorów taboru: ważne!
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Stycznia 2005, 10:47:50 »
hmmczyli czekamy teraz na nowego patcha ? czy to będzie w paczce całościowej ?

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Do autorów taboru: ważne!
« Odpowiedź #7 dnia: 25 Stycznia 2005, 11:04:09 »
Cytat: "SQT"
hmmczyli czekamy teraz na nowego patcha ? czy to będzie w paczce całościowej ?


ZTCW w całościowej.

Offline ABu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 45
Do autorów taboru: ważne!
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Lutego 2005, 00:02:49 »
I jeszcze jedno:

Proszę o wstawianie końcowek w nowych wagonach (i w miarę możliwości też w starych), z obydwu stron każdego modelu. Powinny być one widoczne jako światła końcowe ('endsignal' czy jakoś tak, ja nigdy żadnego modelu nie zbudowałem, więc nie bardzo wiem...). To że są wpisane jako światła nie oznacza, że muszą być światłami - można też dać zwykłe, blaszane.

Pozdrawiam
ABu

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Do autorów taboru: ważne!
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Lutego 2005, 09:41:55 »
Cytat: "ABu"
I jeszcze jedno:

Proszę o wstawianie końcowek w nowych wagonach (i w miarę możliwości też w starych), z obydwu stron każdego modelu. Powinny być one widoczne jako światła końcowe ('endsignal' czy jakoś tak, ja nigdy żadnego modelu nie zbudowałem, więc nie bardzo wiem...). To że są wpisane jako światła nie oznacza, że muszą być światłami - można też dać zwykłe, blaszane.

Pozdrawiam

Poprawiłem jeden wagon do testów i podałem link na PM.

Pozdrawiam
www.et22.pl - zapraszam

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Do autorów taboru: ważne!
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Lutego 2005, 16:57:22 »
Wraz z kolegą @ABu udało się uruchomić tabliczki końcowe na ostatnim wagonie w składzie. Oto wyniki pracy:
http://www.icpnet.pl/~studiom/eaos.jpg

P.S. Będzie jeszcze niespodzianka związana ze składem podczas manewrów.

Pozdrawiam.
www.et22.pl - zapraszam