Może mi ktoś wytłumaczyć co robię nie tak.
l053_cargo_part1
Wpis do scenerii:
node -1 0 ET41-166-A dynamic pkp\et41_v1 et41-166 203e-a 0.0 headdriver 63.BQ 0 enddynamic
node -1 0 ET41-166-B dynamic pkp\et41_v1 et41-166 203e-b 0.0 connected 3.BQ 0 enddynamic
Jako że scenariusz rozpoczyna się w kabinie A załączam baterie, nawrotnik do przodu, kasowanie CA, nawrotnik na N, zmiana kabiny na B przy okazji odłączam zbiornik pantografów członu A i później członu B, będąc w przedziale silnikowym B nabijam ciśnienie do zbiornika pantografów, w kabinie B uruchamiam loka, nabijam ciśnienie sprężarką, połączenie zbiorników pantografów A i B ze zbiornikiem głównym, popełnienie i jazda. Po pewnym czasie oczywiście CA się załącza kasuję go w kabinie B ale wdraża się hamowanie nagłe i okazuje się, że w kabinie A CA nie został skasowany i to on wyzwolił hamowanie.
Załączam log.