Autor Wątek:  Różne ciśnienie w poszczególnych wagonach  (Przeczytany 5985 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michal1983

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Różne ciśnienie w poszczególnych wagonach
« dnia: 01 Stycznia 2014, 19:08:58 »
Nie wiem dlaczego nagle w jednym wagonie ciśnienie było 4 a w innym 1 w większości jest 0 tak jak powinno być. Co robić w takim przypadku?
Używam Rainsted 17.2.124.12566

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Różne ciśnienie w poszczególnych wagonach
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Stycznia 2014, 21:15:10 »
Nie opisujesz dokładnie problemu, długość składu, czynnośc. Nic się nie dzieje nagle. Przypadek który opisujesz, jest realny.

Offline kamil1306

  • Wiadomości: 526
  • ER75 taki jak mój TATA
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Różne ciśnienie w poszczególnych wagonach
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Stycznia 2014, 21:17:10 »
Modyfikowałeś sam wpis składu w pliku scn.?

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6114
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Różne ciśnienie w poszczególnych wagonach
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Stycznia 2014, 21:36:25 »
Niestety, sam log niewiele mi mówi. Nie ma w nim podanych ciśnień w poszczególnych wagonach (bo też nigdy nie było takiej potrzeby, żeby były). Jeśli problem się powtórzy, podleć do tych wagonów i przy każdym z nich musisz załączyć napisy dostępne pod F2 (czyli ten klawisz musisz nacisnąć dwukrotnie). Dodatkowo możesz dołączyć plik dat z zapisem parametrów jazdy.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Różne ciśnienie w poszczególnych wagonach
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Stycznia 2014, 14:38:02 »
Bardzo ciekawie z tego logu wygląda wpis hamulca
Loading - binary model: dynamic\pkp\et41_v1\203e-b.e3d
Total animations: 12
Wpis hamulca: BGNT
Nastawienie na towarowy, włączony, próżny.
Wpisy hamulców przy wagonach: BGOT, BGNT, BPOT, BPNT.
Zastosowana jest tzw. długa lokomotywa - pierwsze wagony z ustawieniem na G.
Hamulce w niektórych wagonach są wyłączone - trzecia litera O.
Ustawienie na próżny T.
Poprawnie powinno być: BGNF, BPNF.

Używanie klawiszy Key pressed: [Ctrl]+[Num6] - włącznie/wyłączanie hamulca pojazdu.
Key pressed: [Num+]
Key pressed: [F4]
Key pressed: [F2]
Vehicle name:  a17166
Damage status: OK!; Brake delay: G, BTP:3
BP: 0.00, 0, PP: 4.94/5.10/3.50, BVP: 4.851, 4.943, 4.914, 0, local brake inactive.
C0=a58695:3 C1=a43050:3
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Num4]
Key pressed: [Num+]
Key pressed: [F4]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [F4]
Key pressed: [Num-]
Key pressed: [D]
Key pressed: [Num4]
Key pressed: [F4]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Ctrl]+[Num6]
Key pressed: [Num6]
Key pressed: [Num6]
Key pressed: [Num6]
Key pressed: [Num6]
Key pressed: [Num6]
Key pressed: [Num6]
Key pressed: [F4]
Key pressed: [Num+]

Offline Michal1983

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Różne ciśnienie w poszczególnych wagonach
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Stycznia 2014, 12:43:04 »
Modyfikowałeś sam wpis składu w pliku scn.?
Zmieniłem lokomotywę z ET42 na ET41 przez program Rainsted, bo w tej pierwszej nie działa prędkościomierz i nie wiem z jaką prędkością jadę. Po uruchomieniu misji jestem doczepiony do innego zestawu pustych  wagonów. Dociągam je do jednej ze stacji na szlaku. Odczepiam się i po manewrach doczepiam się do tego, jak się potem okazuje, felernego zestawu.
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2014, 12:47:16 wysłana przez Michal1983 »
Używam Rainsted 17.2.124.12566

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2404
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 162
Odp: Różne ciśnienie w poszczególnych wagonach
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Stycznia 2014, 16:26:32 »
Zmieniłem lokomotywę z ET42 na ET41 przez program Rainsted, bo w tej pierwszej nie działa prędkościomierz…
Działa tylko Ty nie potrafisz go włączyć. Wszystko jest opisane w dokumentacji symulatora…
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Michal1983

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Różne ciśnienie w poszczególnych wagonach
« Odpowiedź #7 dnia: 06 Stycznia 2014, 13:16:43 »
Dodam jeszcze plik scn. Usterka następuje już od wagonu oznaczonego numerami a43050.
Używam Rainsted 17.2.124.12566

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Różne ciśnienie w poszczególnych wagonach
« Odpowiedź #8 dnia: 06 Stycznia 2014, 21:35:49 »
Dodam jeszcze plik scn. Usterka następuje już od wagonu oznaczonego numerami a43050.
Ale takiego wagonu nie ma. Ja to sprawdziłem skład hamuje i luzuje prawidłowo.

Offline Michal1983

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Różne ciśnienie w poszczególnych wagonach
« Odpowiedź #9 dnia: 12 Stycznia 2014, 17:51:24 »
Nie wiem co robię nie tak, skoro wszystko robię standardowo, że te ciśnienia są różne.
Używam Rainsted 17.2.124.12566

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Różne ciśnienie w poszczególnych wagonach
« Odpowiedź #10 dnia: 12 Stycznia 2014, 21:09:31 »
To już ci napiszę.
node -1 0 ET42-05-A dynamic PKP\ET42_V2 112E-05-A 112E-A  0 headdriver 55.BGNN 0 enddynamic hamulec włączony
node -1 0 ET42-05-B- dynamic PKP\ET42_V2 112E-05-B 112E-B  0 connected 3.BGNN 0 enddynamic hamulec włączony
node -1 0 a51286 dynamic PKP\408W_V1 5335827-0 408WZAS  0 nobody 3.BGNT 0 enddynamic hamulec włączony
node -1 0 a44384 dynamic PKP\408W_V1 5335827-0 408WZAS  0 nobody 3.BG0T 0 enddynamic hamulec wyłączony
node -1 0 a28146 dynamic PKP\408W_V1 5350062-4 408WEKK  0 nobody 3.BG0T 0 enddynamic hamulec wyłączony
node -1 0 a35451 dynamic PKP\408W_V1 5350062-4 408WEKK  0 nobody 3.BGNT 0 enddynamic hamulec włączony
node -1 0 a19289 dynamic PKP\408W_V1 5316830-7 408W  0 nobody 3.BG0T 0 enddynamic hamulec wyłączony
node -1 0 a14964 dynamic PKP\408W_V1 5337710-6 408W  0 nobody 3.BG0T 0 enddynamic hamulec wyłączony
node -1 0 a31167 dynamic PKP\412W_V1 5362062-2 412W  0 nobody 3.BGNT 0 enddynamic hamulec włączony
node -1 0 a9900 dynamic PKP\412W_V1 5351442-9 412W  0 nobody 3.BGNT 0 enddynamic hamulec włączony
node -1 0 a5378 dynamic PKP\412W_V1 5497643-7 412W  0 nobody 3.BGNT 0 enddynamic hamulec włączony
node -1 0 a36621 dynamic PKP\412W_V1 5498444-7 412WA  0 nobody 3.BP0T 0 enddynamic hamulec wyłączony
node -1 0 a51493 dynamic PKP\412W_V1 5353808-9 412W  0 nobody 3.BP0T 0 enddynamic hamulec wyłączony
node -1 0 a170 dynamic PKP\412W_V1 5364157-6 412W  0 nobody 3.BPNT 0 enddynamic hamulec włączony
node -1 0 a4264 dynamic PKP\412W_V1 5497643-7 412W  0 nobody 3.BP0T 0 enddynamic hamulec wyłączony
node -1 0 a29043 dynamic PKP\412W_V1 5364157-6 412W  0 nobody 3.BPNT 0 enddynamic hamulec włączony
node -1 0 a26018 dynamic PKP\412W_V1 5340976-0 412WC  0 nobody 3.BPNT 0 enddynamic hamulec włączony
node -1 0 a297 dynamic PKP\412W_V1 5340976-0 412WC  0 nobody 3.BP0T 0 enddynamic hamulec wyłączony
node -1 0 a40116 dynamic PKP\412W_V1 5340976-0 412WC  0 nobody 3.BP0T 0 enddynamic hamulec wyłączony
node -1 0 a3782 dynamic PKP\412W_V1 5364157-6 412W  0 nobody 3.BP0T 0 enddynamic hamulec wyłączony
node -1 0 a34936 dynamic PKP\412W_V1 5353244-7 412W  0 nobody 3.BP0T 0 enddynamic hamulec wyłączony
node -1 0 a58240 dynamic PKP\412W_V1 5364157-6 412W  0 nobody 3.BPNT 0 enddynamic hamulec włączony
node -1 0 a50994 dynamic PKP\412W_V1 5340976-0 412WC  0 nobody 3.BPNT 0 enddynamic hamulec włączony
Jeśli hamulec jest wyłączony, to ciśnienie w cylindrze hamulca wagonu zawsze będzie 0.00 bar.
Polecam poczytać: MaSzyna_08_13\inne\readme_plik\hamulec ustawienie wpisy.txt


Cytat zamieniłem na kod.
Zamykam.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 15 Stycznia 2014, 14:54:00 wysłana przez Rozi »