⇕
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona Główna Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Pomoc w tworzeniu
»
Problemy z skryptami z gmax
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
Autor
Wątek: Problemy z skryptami z gmax (Przeczytany 15361 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Sawi
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 9228
O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
Otrzymane polubienia: 751
Odp: Problemy z skryptami z gmax
«
Odpowiedź #30 dnia:
11 Stycznia 2014, 18:14:14 »
Racja zakręciłem się. Dzięki za poprawę. @Pierog_SU42 skoro tak to polecam dokładnie zapoznać się z struktura katalogową.
Zapisane
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia
http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08
"Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".
Pierog_SU42
Wiadomości: 295
Otrzymane polubienia: 38
Odp: Problemy z skryptami z gmax
«
Odpowiedź #31 dnia:
11 Stycznia 2014, 18:20:48 »
Dobrze, rozumiem, przerobię model pod teksturę w .tga i będzie działać. @Sawi to o to chodzi model jest np:/models/bud2 to textura ma być w /textures/bud2. Tak??
Zapisane
Sawi
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 9228
O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
Otrzymane polubienia: 751
Odp: Problemy z skryptami z gmax
«
Odpowiedź #32 dnia:
11 Stycznia 2014, 18:25:04 »
Tekstury tga to tekstury bazowe. Z nich robi się dds. Póki mamy taką strukturę katalogową, to tak.
Zapisane
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia
http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08
"Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".
Pierog_SU42
Wiadomości: 295
Otrzymane polubienia: 38
Odp: Problemy z skryptami z gmax
«
Odpowiedź #33 dnia:
11 Stycznia 2014, 18:30:24 »
To jak na razie wszystko rozumiem. Jeśli chodzi o to. No przerobiłem na .tga i tak to wygląda, tak wiem że mogę się pobawić współrzędnymi, i nad mapowaniem będe musiał popracować. To bardzo dziękuję za pomoc.
«
Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2014, 20:21:20 wysłana przez Pierog_SU42
»
Zapisane
Sawi
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 9228
O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
Otrzymane polubienia: 751
Odp: Problemy z skryptami z gmax
«
Odpowiedź #34 dnia:
11 Stycznia 2014, 20:24:16 »
Aaa i pamiętaj o ustawieniach Ambient, Diffuse i Specular na wartość 255.
Zapisane
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia
http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08
"Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".
Pierog_SU42
Wiadomości: 295
Otrzymane polubienia: 38
Odp: Problemy z skryptami z gmax
«
Odpowiedź #35 dnia:
11 Stycznia 2014, 20:32:35 »
A za co one odpowiadają ? Wygooglowałem sobie i to tak: otoczenie,rozproszenie i zwierciadło.
«
Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2014, 20:38:12 wysłana przez Pierog_SU42
»
Zapisane
Sawi
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 9228
O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
Otrzymane polubienia: 751
Odp: Problemy z skryptami z gmax
«
Odpowiedź #36 dnia:
11 Stycznia 2014, 20:39:37 »
Dokładnie tak. Obejrzyj sobie ten filmik
Zapisane
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia
http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08
"Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".
Pierog_SU42
Wiadomości: 295
Otrzymane polubienia: 38
Odp: Problemy z skryptami z gmax
«
Odpowiedź #37 dnia:
11 Stycznia 2014, 20:51:01 »
Z tego co zrozumiałem to tak: Ambient odpowiada za tło, Diffuse za rozproszenie światła, a Specular za odbicia promieni tego światła. To iz tego co zauważyłem w gmaxie to chodzi o wyrazistość i jasność modelu.
Zapisane
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
Do góry
« poprzedni
następny »
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Pomoc w tworzeniu
»
Problemy z skryptami z gmax