Autor Wątek:  DDS -> TGA - możliwe?  (Przeczytany 6488 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline AK2012

  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 150
DDS -> TGA - możliwe?
« dnia: 05 Stycznia 2014, 01:03:41 »
Witam. Mam następujące pytanie. Da się w jakiś sposób zamienić plik .dds na .tga nie rozwalając przy tym całej tekstury? Jest jakiś program umożliwiający takie zamiany? Pytam się, bo głupio mi już cały czas prosić @Sawiego o przesłanie jakiś tekstur w odpowiednim formacie. :)
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2014, 01:06:24 wysłana przez AK2012 »

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: DDS -> TGA - możliwe?
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Stycznia 2014, 01:06:59 »
Tak, ale jakość będzie gorsza niż przy pierwotnym .tga, ponieważ .dds to format skompresowany. Konwertujesz tak samo jakbyś zapisywał z .tga do .dds.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4095
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1231
Odp: DDS -> TGA - możliwe?
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Stycznia 2014, 01:11:30 »
Nie należy dokonywać konwersji z DDS do TGA. A tekstury TGA są przecież dostępne: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,21867.0.html
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: DDS -> TGA - możliwe?
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Stycznia 2014, 01:18:42 »
Dokładnie tak jak pisze Maciek. Kłania się nie dawno dodany punkt VI c http://eu07.pl/forum/index.php/topic,15307.0.html
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline AK2012

  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 150
Odp: DDS -> TGA - możliwe?
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Stycznia 2014, 01:41:50 »
O tym linku wiedziałem, tylko nie korzystałem z niego, bo jak wziąłem sobie z niego siódemkę, to okazało się, że jest stary układ mapowania czy jakoś tak. Ale ok. Sprawa rozwiązana. Dzięki za wyjaśnienie.
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2014, 09:40:04 wysłana przez Benek »

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: DDS -> TGA - możliwe?
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Stycznia 2014, 09:54:28 »
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: DDS -> TGA - możliwe?
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Stycznia 2014, 09:58:20 »
Z tego co sobie przypominam, to pod tym linkiem, który podał Maciek są nie tylko nieaktualne modele lokomotyw EU/EP07 4E
(nie są przystosowane do standardu 303E (nowe pudło, wózki oraz detale) oraz modele lokomotywy ET22 ( nie ma poprawionej bryły pudła i jego zmapowania oraz detali). Brakuje też z np modelu 303eb-zez , ED72 i kilku innych, więc ten link jest jak najbardziej nieaktualny. Proszę pobierać modele i tekstury stąd:
O czym wyżej wspomniał @janek32. Nie ma co prawda tam też tych przystosowań EU/EP07 typu 4E i ET22, ale są za to we większości uzupełnione modele.
EDIT:
Ja więcej różnic nie dostrzegłem. Krótko rzecz ujmując, to na obecną chwilę nie posiadamy aktualnej paczki dla twórców. Jednak zdecydowanie bliższa jest ta 01.13.
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2014, 10:43:29 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".