Autor Wątek:  Nowa struktura katalogów.  (Przeczytany 57088 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #120 dnia: 29 Czerwca 2015, 21:51:41 »
Jeden folder na podsypki wraz z wszystkimi elementami do niej przyczepionymi, jak odbojnice, czy co tam jeszcze ktoś w 3d zrobi (inc podsypki w rsf), drugi folder na napęd wraz z cięgnami (inc napędu w rsf).
Mój kanał youtube

sebastian82

  • Gość
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #121 dnia: 01 Lipca 2015, 13:03:11 »
Nowa struktura katalogów - zawartość (jeszcze pojawią się poprawki autorstwa kolegi Matek123 w folderze track), oraz reszta plików z katalogu scenery mojego autorstwa. Po ich dostarczeniu zostaną dostosowane scenerie: Bałtyk, Całkowo, Drawinowo, Krzyżowa, L053, L053+Całkowo, L61, L61+L144, Quark, TD.
Edit /: Jeśli macie coś jeszcze rozsądnego do zaproponowania to proszę pisać. Od jutra wieczorem zmian dotyczących struktury plików już nie będziemy robić. Na dniach paczka trafi to testów (stan na dzień 02.07.2015).


« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2015, 13:13:55 wysłana przez sebastian82 »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #122 dnia: 01 Lipca 2015, 22:24:57 »
Ja mam pytanie: czy fakt, ze wszystkie ince do semaforów pozostają w scenery zamiast w scenery/signals/pl to jest zamierzenie czy przeoczenie? Gdyż tekstury trafiają do textures/signals/pl i odpowiednio modele.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

sebastian82

  • Gość
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #123 dnia: 02 Lipca 2015, 05:24:20 »
Katalog scenery kończę właśnie przerabiać. Wszystkie pliki w scenery trafią do analogicznych folderów tak jak w models i textures.
EDIT/: Nie zgłoszono więcej propozycji oraz uwag więc paczka zostanie stworzona na podstawie oparta na ustaleniach z tego wątku.
« Ostatnia zmiana: 02 Lipca 2015, 22:24:42 wysłana przez sebastian82 »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #124 dnia: 02 Lipca 2015, 22:30:19 »
Jak tylko znajdę wolną chwilę rzucę okiem. Póki co nie dysponuję pokaźną ilością wolnego czasu.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

sebastian82

  • Gość
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #125 dnia: 07 Lipca 2015, 11:03:46 »
Nowa struktura jest już gotowa. Trwają prace kosmetyczne oraz nad dostosowanie scenerii. Pracujemy z kolegą Mariuszem1970 nad ilustrowanym katalogiem dodatków, który będzie oparty na elementach edytora jego autorstwa. Wyglądać to będzie w ten sposób, że pojawią się obrazki mini np: nastawni, słupa, wysięgnika, mostu czy wiaty. User nie będzie już musiał wstawiać obiektu na scenerię, aby sprawdzić czy właśnie taki model ma zastosować w swoim projekcie.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #126 dnia: 07 Lipca 2015, 11:34:56 »
Sebastianowi kiedys, ogladajac moj film, spodobal sie taki ilustrowany przewodnik. Byly w nim obrazki mini, ale one byly zrobione wedle mojej osobistej paczki. Poprosil mnie Sebastian, aby zrobic cos takiego do aktiualnej paczki i nad tym zaczynamy pracowac. Teraz pytanie w zasadzie opcje odnosnie tworzonego ilustrowanego przewodnika
1) obrazki mini wraz ze sciezka do pliku i nazwa pliku inc i wrzucac do tabeli excela,
2) generowac plik html, po uruchomieniu ktorego, bylyby obrazki mini, a po kliknieciu na obrazek mini, pojawialby sie obraz obiektu, ale w pelnych rozmiarach (aby mozna bylo dostrzec szczegoly). Tez bylaby zawarta informacja o sciezce i nazwie pliku inc.
Ktora z opcji wybrac?

sebastian82

  • Gość
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #127 dnia: 07 Lipca 2015, 11:44:31 »
Tak jak Mariusz napisał. Chcemy ułatwić pracę twórcom wprowadzając do paczki konkretne rozwiązanie (ilustrowany katalog dodatków). Mamy  dwie opcje do wyboru. Więc proszę o przemyślane wypowiedzi.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #128 dnia: 07 Lipca 2015, 11:51:35 »
Skoro struktura będzie płaska, to ja bym widział to w formie html. Lista odnośników o nazwach folderów. Po kliknięciu na dany odnośnik odpala się nam plik html
Cytuj
po uruchomieniu ktorego, bylyby obrazki mini, a po kliknieciu na obrazek mini, pojawialby sie obraz obiektu, ale w pelnych rozmiarach (aby mozna bylo dostrzec szczegoly). Tez bylaby zawarta informacja o sciezce i nazwie pliku inc."
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Kacper9

  • Wiadomości: 94
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #129 dnia: 07 Lipca 2015, 13:57:02 »
Jak najbardziej opcja druga, czyli html.

sebastian82

  • Gość
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #130 dnia: 27 Lipca 2015, 12:40:17 »
Zatem postanowione. Ilustrowany katalog dodatków będzie zrobiony w formie dokumentu html.

Offline Lelek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 13
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #131 dnia: 03 Października 2015, 10:19:36 »
I want to upload some new signs to Test dodatków. Shall I use old structure of folders:
scenery for .inc, models for .t3d and textures for .tga/cd/name_of_file
or the new, I guess:
scenery for .inc, models for .t3d and textures for .tga/signals/CZ/name_of_file?
M.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #132 dnia: 03 Października 2015, 10:28:38 »
Yes. Foldery na t3d models/signals/cz, na inc scenery/signals/cz i na tekstury textures/signals/cz.
« Ostatnia zmiana: 03 Października 2015, 10:29:50 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".