Autor Wątek:  Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a  (Przeczytany 1125 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline finarfin

  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« dnia: 21 Grudnia 2013, 09:45:52 »
Zastanawia mnie jedno. Co chwile wychodzą jakieś tekstury lokomotyw, wagonów itp., może to i fajnie, ale jest ich już tyle, że i tak niewiele to zmienia w całej grze. Prawdziwą bombą byłyby nowe trasy. Na warsztacie podobno jest ich kilka, ale jest tak od ładnych paru lat, a nowych tras jak nie było tak nadal nie ma. Może ci co mają talent i możliwości powinni się zgadać w tej sprawie? Zdaje sobie sprawę z ogromu pracy, ale po co tracić czas na tworzenie mało w tej chwili znaczących tekstur, jak można go poświęcić na tworzenie czegoś co naprawdę będzie przełomem?

Post nie na temat. Swoją drogą, zapominacie, że symek jest robiony przez hobbystów, więc każdy robi to, co lubi i potrafi.
adsim
« Ostatnia zmiana: 21 Grudnia 2013, 10:59:01 wysłana przez adsim »

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 520
  • W MaSzynie od 2009r.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Grudnia 2013, 09:50:20 »
Wiesz ile to wymaga roboty? Każde drzewko nawet malutki modelik trzeba umieścić we właściwym miejscu, a w szczególności na sceneriach realnych np. Łódź Kaliska Sieradz albo Zakopianka (prace nad nimi nadal trwają i nie prędko się pojawią).

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2894
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 238
Odp: Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Grudnia 2013, 09:58:25 »
Bo chwilowo ogranicza nas exe? Bo nie zostaną (przynajmniej na razie) opublikowane modele lokomotyw które wykorzystują rozruch impulsowy (czy nawet Parowy), ze względów wypisanych jako pierwsze? Bo stworzenie porządnej (nawet fikcyjnej) trasy to nie jest hop na byka, szczególnie że twórcy obecnych tras sukcesywnie popodnosili poprzeczki jeśli chodzi o realność sytuacji ruchowych? Bo było kilku kozaków co zapewniali że "tak, spoko spoko, pomogę, tylko najpierw zamiotę pustynię" i na tym się sprawa kończyła?
Bo zawsze coś się znajdzie. Jeśli masz czas i chęci, miast narzekać, weź się do roboty i coś rób. I tak cud, że przybywa nowych autorów, że w ogóle ktoś coś robi.
Przytaczając najczęściej powtarzane zdanie: "Symulator tworzą hobbyści, nie etatowi pracownicy za kasę. Każdy ma swoje obowiązki domowe, w pracy i w życiu." No ale nie zrozumie tego ten, kto żadnego projektu jeszcze nie rozpoczął i nie dociągnął do końca.
« Ostatnia zmiana: 21 Grudnia 2013, 09:59:48 wysłana przez ST44-003 »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6139
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 823
Odp: Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Grudnia 2013, 10:15:13 »
Pytał o trasy, więc wspominanie o modelach jest nie na temat. No i nie mieszaj sytuacji ruchowych (scenariuszy) z infrastrukturą (scenerią).
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.