Autor Wątek:  Kabina Skody CD163  (Przeczytany 105429 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #90 dnia: 09 Lutego 2017, 15:22:41 »
Nieźle. Co do dziur to ich nie ma, tylko plane wystaje jakiś albo coś się zepsuło podczas któregoś eksportu. Co do lamp trzeba ustalić co jest w tym momencie większe, one czy oprawki.
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2017, 15:31:51 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #91 dnia: 09 Lutego 2017, 17:14:02 »
Klosze/szkło trzeba poprawić, bo oprawki pokrywają się z tymi namalowanymi na teksturze.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #92 dnia: 09 Lutego 2017, 17:34:07 »
Dzięki bo nie byłem pewien jak już to robiłem. Zatem dolne lampy i skp do poprawy.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Hirek

  • Wiadomości: 296
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #93 dnia: 05 Listopada 2017, 15:14:45 »
Ja mogę zrobić jakąś dzwignię do kabiny czy jakiś inny element, ale muszę wiedzieć do jakiego formatu trzeba to wyeksportować.
« Ostatnia zmiana: 05 Listopada 2017, 17:23:03 wysłana przez Stele »
Z maszyną od PC 08.13
Tak, to ten furas co wydał MaSzynę xD

Offline dymus

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 274
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #94 dnia: 05 Listopada 2017, 17:11:41 »
Kabina przecież generalnie jest bardziej (niż mniej) gotowa. Pozostaje skończyć (lub zrobić poprawki) kabinę + model zewnętrzny oraz fizykę, bo jak na razie ma asynchroniczną, a wypada raczej jej zrobić bardziej podobną do tego co ma w rzeczywistości. A tutaj na przeszkodzie jak na razie stoi brak czasu.

Offline pat

  • Wiadomości: 67
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 15
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #95 dnia: 05 Listopada 2017, 18:02:32 »
A byłaby szansa dostać taką kabinę do prywatnego pojeżdżenia sobie w symku?

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #96 dnia: 05 Listopada 2017, 18:25:05 »
Takich pytan lepiej nie zadawaj. Bedziesz mogl sie nia przejechac najszybciej po opublikowaniu w Td. Jak widzisz kolega nie ma czasu. Wszyscy sie starzejemy i mamy coraz mniej czasu na dlubanie. Ja np jak sie uda cos wyluskac to mam moze godzinke  kilka razy w tygodniu a i z tym ciezko. Rodzina, praca, swoje sprawy. Symek niestety na koncu wszystkiego juz.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #97 dnia: 05 Listopada 2017, 18:38:06 »
Sam model zewnętrzny poprawić to raczej nie powinno zejść z nim wiele czasu sugerując się tymi screenami od Kuby, ale obstawiam gorzej z kabiną bo trzeba ją przede wszystkim dostosować pod ten model. No chyba, że @dymus już to zrobił to jedynie jakieś poprawki i przede wszystkim poprawić/dostosować fizyke. Raczej tutaj głównie obiją się właśnie o nią. W skrócie samo życie.
« Ostatnia zmiana: 05 Listopada 2017, 18:41:42 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline pat

  • Wiadomości: 67
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 15
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #98 dnia: 05 Listopada 2017, 19:55:03 »
Pytałem tylko o udostępnienie w takim stanie jakim jest, a nie o cokolwiek co wymagałoby dodatkowej pracy.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #99 dnia: 05 Listopada 2017, 19:56:56 »
Jeszcze sie nie nauczyles, ze jak chcesz unoffa, to musisz cos przy nim zrobic? W tym wypadku jedyne co autora interesuje, to zaprogramowanie fizyki sterowania impulsowego. ;)
Mój kanał youtube

Offline pat

  • Wiadomości: 67
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 15
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #100 dnia: 05 Listopada 2017, 20:15:42 »
Nigdy nie widziałem takiej niepisanej zasady na forum, wiec nie miałem okazji, co nie zmienia faktu, że szanuję to.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #101 dnia: 06 Listopada 2017, 12:01:14 »
To nie jest nie pisana zasada, tylko zwykły zdrowy rozsądek twórców przed wypuszczaniem w nieznane nie skończonych projektów.
@Piotrek, tam też były drobne poprawki mapowania, ale takie nie duże. W weekend postaram się je ogarnąć i podesłać.
@Łukasz, trzeba wreszcie dopasować kabinę pod model i zacząć robić te poprawki. Kiszem/kisiwem /kwachem/zakwasem wali na kilometr ;)

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #102 dnia: 06 Listopada 2017, 12:04:51 »
Nie ma problemu. Napisz na PW co dokładnie i polecimy z tematem.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #103 dnia: 06 Listopada 2017, 14:37:59 »
Byłbym nawet skłonny jakąś tex wam machnąć zewnętrzną o ile są foty na jakieś malowanie które jeszcze nie jest zrobione.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #104 dnia: 06 Listopada 2017, 15:51:49 »
Jesteś tego pewien? ;)
Materiał jest obszerny, ale tutaj trzeba zrobić 4 osobne reple dla każdego numeru loka ;)
Chcesz to Ci podeślę na próbę materiał. ;)

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #105 dnia: 06 Listopada 2017, 16:19:02 »
Bedzie ostateczny układ, i jakas tex na tych replach to zrobie.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #106 dnia: 06 Listopada 2017, 21:22:45 »
Jakaś tex jest, ale chyba Kuba ją poprawia lub robi nową.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #107 dnia: 07 Listopada 2017, 09:25:11 »
Po prawdzie to są dwie. 163 zielona i 163-030 "Agata" pomarańczowa, która ukazała błędy z mapowaniem.
Chłopaki, poczekajcie do piątku.  Mam wtedy wolne, siądę do tematu, odgrzebię to co jest już zrobione i to co czeka na dodanie do kabin i na tekstury pudła i będę rozsyłał do zainteresowanych. Po prawdzie, ze dwa dni roboty i będzie gotowy projekt.
Jedynie co, to trzeba ustalić kto się czym zajmie.
@Maciek, chcesz pomóc przy tej teksturze?

Offline ET21-622

  • Wiadomości: 287
  • Dźwiękowiec
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #108 dnia: 07 Listopada 2017, 10:18:07 »
Nie rzuciło mi się w oczy. Więc zapytam. Dźwięki posiadacie?
« Ostatnia zmiana: 07 Listopada 2017, 10:21:28 wysłana przez ET21-622 »

Online mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 674
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 282
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #109 dnia: 07 Listopada 2017, 12:36:05 »
Ja przekazywałem zrobiony pakiet dźwięków dla całej serii włączając w to 263 i 363. Dźwięki dostał zdaje się @ST44-003 razem z dźwiękami dla CD371 i cisza.
Mam też dźwięki dla CD151 i CD380.
« Ostatnia zmiana: 07 Listopada 2017, 12:41:45 wysłana przez mk1991 »
Prawda jest okruchem lodu.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #110 dnia: 07 Listopada 2017, 13:42:16 »
@mk1991 już parę razy Ci pisałem, że wszystkie od Ciebie przesłane dźwięki zostały zaadaptowane. Do wszystkich przygotowanych przeze mnie i @dymusa serii czyli: 163, 362, 363 i 371. Tak więc nie rozumiem, o co chodzi, że w temacie cisza?
Kabiny do serii 150 i 350 też gdzieś tam pobocznie się tworzą, dlatego o dźwięki do nich też poprosimy.

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #111 dnia: 07 Listopada 2017, 14:26:06 »
Najlepiej to bym stworzył nową, tylko jak już zapowiadalem, bym dostał juz ostateczne wersje repli żeby nie było że trzeba coś poprawiać. No i dodatkowo oczywiście materiał zdjęciowy.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #112 dnia: 11 Listopada 2017, 12:18:58 »
Okej, sytuacja wygląda następująco. Tekstura składa się z czterech repli, na których oddzielnie są elementy pudła, dachu, spodu i detale. Wyjściową teksturą jest 163-038-3, zielona maszyna CD Cargo. Ona de`facto jest gotowcem na którym będziemy robić pozostałe tekstury.
(screeny 1 - 5). Pytanie pozostaje, czy przerabiamy układy? Moim zdaniem nie ma to sensu, jedynie co, trzeba poprawić mapowanie modelu, o czym później.

(cdn.. ok. godziny 19-20:00).

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #113 dnia: 11 Listopada 2017, 12:25:54 »
Jakie wymiary maja poszczegolne tekstury? Skleic dwie mniejsze w jedna wieksza, o ile nie bedzie gigantyczna, zawsze optymalniej. Warto tez pomyslec, ktore elementy zazwyczaj nie sa dedykowane przy replach i je dac razem. Dzieki materialom mozna dana teksture podmieniac na dedyka albo uzyc domyslnej przy braku.
Na jedynce fragmenty dachu nad bokami sa jakkolwiek uzywane? Jak nie, to mozna by tam upchac jakies detale.
Mój kanał youtube

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #114 dnia: 11 Listopada 2017, 12:33:33 »
Jestem przeciw przerabianiu układów bo wyjdzie z tego okropna pixeloza.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #115 dnia: 11 Listopada 2017, 12:37:13 »
Osobiście jestem przeciwnikiem wielu repli, aczkolwiek to nie ja w tym bezpośrednio uczestnicze więc decyzja jest wasza.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline dymus

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 274
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #116 dnia: 11 Listopada 2017, 13:11:59 »
Cytuj
Jakie wymiary maja poszczegolne tekstury?
4096x2048 (tex z bokami loka, dwa różne boki)
2048x1024 (oba czoła lokomotywy)
2048x2048 (dach lokomotywy, światła)
1024x1024 (dolna skrzynia, elementy elektryczne)

guest4368

  • Gość
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #117 dnia: 11 Listopada 2017, 17:56:00 »
W takim wypadku da się je skleić w jedną teksturę 4096x4096 bez utraty jakości.

Online DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1968
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3740
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #118 dnia: 11 Listopada 2017, 18:14:07 »
Dużo elementów można wyrzucić i przeskalować. Przykładowo dach można skleić w jedną całość, wyrzucić zbędne szyby czy zmniejszyć teksturę śruby (nic nie wnosi a zajmuje miejsce chyba, że ktoś lubi oglądać modele z odległości jednego metra).

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Kabina Skody CD163
« Odpowiedź #119 dnia: 11 Listopada 2017, 18:19:25 »
Bzdura. Kto powiedział, że te szyby są zbędne? Ja już swoje zdanie wyraziłem i go nie zmienię. Chcecie się bawić w pixeloze, to beze mnie. Dziwne, że nikogo nie kuje brak gum skp w wagonie v2 co bardzo się rzuca w oczy, ale już detale lepiej zmapowane przeszkadzają. Idąc tym tokiem rozumowania to najlepiej wróćmy do komputerów przed 15 lat i mapujmy kwadracikami heh.
« Ostatnia zmiana: 11 Listopada 2017, 18:24:43 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".