Autor Wątek:  ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a  (Przeczytany 57080 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #30 dnia: 05 Stycznia 2014, 21:22:37 »
@Kuba5544: Generalnie wagonów spółki Przewozy Regionalne (wcześniej PKP PR z POM) jest mało. Jeśli scenarzysta będzie miał zestawić dwa składy IR na scenerii, plus jakąś osobówkę na wagonach to będzie miał do tego jedną siódemkę, oraz jedną skodę (AI) i wagonów na dwa składy (przypomnę, że PR nie wynajmują już ET22 od PKP Cargo). Jeśli zasiądziesz za symulatorowym "kołem" w kabinie siódemki, mając na haku wagony PR to braknie Ci jednej lokomotywy (dajmy na to, że CD163 prowadzi Regio, a masz jeszcze mijać po drodze IR, który nie pojedzie, bo "za dużo siódemek", a w barwach TS Opole jest cała jedna i zdjęcia na drugą, które porzuciłem). Wagony ? jedne masz na haku, z "bohunów" zestawisz Regio i na ten drugi IR, który będziesz mijał to Ci braknie już. Nawet to, że @Hanys wydał jednego 111a, ja pracuję nad drugim to jest to ciągle za mało. Podałem przykład pomysłu na scenariusz. Będzie problem z taborem.

Odnośnie nowego taboru to pewnie wielu by się wzięło za tekstury, ale jeśli nie ma modeli (z różnych powodów) to może sobie kolega, za przeproszeniem, co najwyżej zdjęcia na tekstury naprostować i tyle.

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #31 dnia: 05 Stycznia 2014, 22:00:32 »
Są te wagony ale jako szroty... Nowe spokojnie też będą. Są już przygotowywane i tu podkreślę, że nie tylko polskie. Te co wcześniej 4 wagony zrobiłem, to przecież normalne na co dzień kursujące w składach wagony.

No to lecimy na testy, jeszcze skrypty paczka i jazda. ;)

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #32 dnia: 05 Stycznia 2014, 23:20:08 »
Ja mam zdjęć na tekstury wagonów dobrych kilkadziesiąt Gb na dysku, tylko po co robić skoro taki badziewny model jest. . . Z kolegą youBy coś planujemy stworzyć jakiś nowy wagonik, to może coś w temacie się ruszy. Bo z tego co wiem, i z tego co się po spotkaniu dowiedziałem, dużo ludzi ma poszykowane tekstury oraz zdjęcia, lecz czekają na nowy model z serii 1xxa.

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #33 dnia: 05 Stycznia 2014, 23:36:30 »
No właśnie też się długo zastanawiałem czy robić, no ale zdecydowałem się to rozruszać trochę. Ale jak wyjdzie nowy model 1xxA i Bautzena, będzie wspaniale. Tylko kiedy to będzie...

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #34 dnia: 05 Stycznia 2014, 23:37:20 »
Tego nawet najstarsi górale nie wiedzą kiedy dokładnie.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #35 dnia: 05 Stycznia 2014, 23:40:12 »
A tak na oko? Patrząc na postęp w pracach, o ile takowy jest. Jak to wszytko wygląda? Bo człowiek rwie się do pracy, ale jeżeli mija się to trochę z celem, to trochę boli. Ale nie mówię, że nie należy tworzyć na to co już jest, wręcz przeciwnie rozwijać i tworzyć jak najbardziej się da.

Offline Kuba5544

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #36 dnia: 05 Stycznia 2014, 23:49:42 »
A wagony REGIOekspresu? Z pewnością by się przydały np.do czekoladki.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #37 dnia: 06 Stycznia 2014, 00:03:54 »
No właśnie też się długo zastanawiałem czy robić, no ale zdecydowałem się to rozruszać trochę. Ale jak wyjdzie nowy model 1xxA i Bautzena, będzie wspaniale. Tylko kiedy to będzie...
Dowiecie się swego czasu. :)

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #38 dnia: 06 Stycznia 2014, 16:49:53 »
Nudząc się w ten wolny poniedziałek, naszła mnie ochota na stworzenie czegoś czego mamy dość mało w Maszynie. Owszem jest to też wagon, ale nie jest on polski, lecz należy do rumuńskiego przewoźnika CFR. Trochę słów o wagonie. Jak wyczytałem w innych źródłach, jest wagon standardu Z produkcji Bautzen. Produkowany w latach 1993 (24 szt.) i 1994 (5 szt.). Ciekawostką jest fakt, że nie odbiega on konstrukcją od wagonów produkowanych dla Polski Bautzen91. Wagon na zdjęciach, wykorzystanych do tekstury, jest niemal w pierwotnym stanie, dlatego daje podgląd jak wyglądały nasze wagony po zakupie.

Edit: Takie pytanie, czy usunąć widoczne grzybki teksturze dachu? Nie ma modelu pierwotnej wersji wagonów Z bez tych dolnych osłon pod pudłem. I nie wiem co robić, na razie użyłem alfy do zasłonięcia, ale to nie do końca odpowiednie rozwiązanie. Czy może to zostawić, bo tak też łyso pod wagonem nie jest dobre, na oryginalnych zdjęciach są tam jakieś skrzynie na akumulatory i inne bajery. Proszę o pomoc zanim wyślę do testu, chciałbym jak najlepiej dopracować tą teksturę, aby później było jak najmniej poprawek.

Screen'y:
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2014, 18:18:52 wysłana przez R4TCH3T »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #39 dnia: 06 Stycznia 2014, 18:24:53 »
Pokaż fotki z których go robisz.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #40 dnia: 06 Stycznia 2014, 18:31:48 »
To dokładnie taki sam wagon. --> http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=11101

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #41 dnia: 06 Stycznia 2014, 18:41:07 »
Pokaż mi jeszcze układ.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #42 dnia: 06 Stycznia 2014, 18:46:25 »
Pokaż mi jeszcze układ.
On to robi na starym modelu. Bez obróbki 3d sie nie obejdzie. Popatrz na podwozie. Dodał alphe na podwozie. Tak niemożna. Prędzej ten wagon by pasował na z1b.
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2014, 18:51:00 wysłana przez hanys »

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #43 dnia: 06 Stycznia 2014, 18:51:20 »
Wiem, że z alfą tak nie nie można. To jest tylko na teraz w czasie prac. Więc jest jakieś sensowne rozwiązanie tego problemu? Czy może zostawić to podwozie?

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #44 dnia: 06 Stycznia 2014, 18:53:14 »
Przecież model Z1b z matkiem zrobiliśmy, trudno zobaczyć?

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #45 dnia: 06 Stycznia 2014, 18:59:27 »
Okej już mam, pobrałem. Nie miałem tego wagonu u siebie w paczce, a o tym na forum kompletnie zapomniałem. Tak to by nie było sprawy. :) Dzięki za pomoc.

EDIT: Tekstura na nowym mapowaniu i na nowym modelu (Z1b), teraz jest cacy. ;) Dzisiaj jeszcze powinno trafić do testów.
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2014, 16:42:09 wysłana przez R4TCH3T »

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #46 dnia: 08 Stycznia 2014, 18:54:01 »
Podwozie podmień, bo ten odcień nie pasuje pod ten schemat malowania.

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #47 dnia: 08 Stycznia 2014, 20:08:12 »
Tak lepiej?

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #48 dnia: 08 Stycznia 2014, 20:12:03 »
Umiesz czytać? Podwozie, nie wózki. Poza tym, wtyczka do kabla ogrzewania w tych wagonach jest czarna nie kremowa oraz co to za kremowy pasek koło drzwi na dole?
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2014, 20:13:35 wysłana przez hanys »

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #49 dnia: 09 Stycznia 2014, 20:08:46 »
Potrafię czytać... Nie będę się tłumaczył, po prostu popełniłem błąd. @up5358 co do Twojego komentarza na mój temat, wiem że masz ból o to, że nie dostałeś rangi, ale żal się gdzie indziej, a nie robisz OT w moim temacie... Wracając do wagonu. Poprawiłem ze zdjęć podwozie, wózki zostawiłem oryginalne takie jakie były na teksturze. Wtyczka od zasilania też jest poprawiona. Zresztą dodaje screen'a. Nigdzie nie mogłem znaleźć na układzie kawałka odpowiedzialnego za przewody pod pudłem, bo całą resztę tj. skrzynie zbiornik i któryś ze wskaźników wymieniłem, na te ze zdjęć.


EDIT: W trakcie gdy rumuński Bautzen jest wałkowany na testach, a 112At leży "wyprostowany", dla odmiany zająłem się pewnym rodzynkiem. Może nie zbawi on wielu, ale jest ciekawym wagonem, tekstura jest ładna bo wagon prawdopodobnie jest po naprawie. Wykorzystałem zdjęcia kolegi @PX48-28. No cóż załączam screen'a minimalna kosmetyka została i leci na testy. ;)
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2014, 20:14:02 wysłana przez R4TCH3T »

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #50 dnia: 12 Stycznia 2014, 20:51:00 »
Ciekawie wygląda ten wagon pomiarowy. Mógłbyś dać więcej nasycenia kolorem tego pomarańczowego.

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #51 dnia: 12 Stycznia 2014, 20:53:53 »
Czeka go jeszcze kilka drobnych spasowań, dodanie cienia i ewentualna poprawka barw, ale to wyjdzie w praniu. ;)

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #52 dnia: 12 Stycznia 2014, 20:54:54 »
Jeszcze jakiś brud na dachu i pełen realizm ;).

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #53 dnia: 12 Stycznia 2014, 20:59:44 »
Muszę Cię niestety rozczarować. Ten wagon tak wygląda w realu. Dach wykonałem ze zdjęć i nie zamierzam go zmieniać. Dla potwierdzenia dołączam w linku foto tego wagonu, które było dodane przez @PX48-28 do podglądu. http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=7953.0;attach=59643;image

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #54 dnia: 12 Stycznia 2014, 21:02:08 »
No to chyba, że tak. Zwracam honor.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #55 dnia: 12 Stycznia 2014, 21:04:31 »
Trójkąt na froncie zdecydowanie za duży.

Offline Husarz

  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #56 dnia: 12 Stycznia 2014, 22:43:48 »
Trzeba mu dorobić 3 wózek.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 562
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #57 dnia: 12 Stycznia 2014, 22:52:02 »
Że co?
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4095
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1232
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #58 dnia: 12 Stycznia 2014, 22:55:51 »
Trzeci wózek (wózek defektoskopowy) znajduje się w wagonie defektoskopowym. Zdjęcia poniżej, Zbąszynek, sierpień 2013r.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
« Odpowiedź #59 dnia: 12 Stycznia 2014, 22:57:14 »