Autor Wątek:  Parowozy  (Przeczytany 32148 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline karolmaszynista

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Parowozy
« Odpowiedź #30 dnia: 22 Sierpnia 2012, 13:04:18 »
Niepotrzebny? A to może nowoczesne składy potrzebniejsze?
Owszem, odpowiada za kocioł, ale po prosto lepiej jak w MaSzynie stoker będzie obsługiwać palacz. Czemu stoker? Bo machająca się łopata będzie wyglądać nierealistycznie.  No i po wejściu do parowozu żeby był rozpalony,a le to efekt finalny, trzeba dużo pracy, a u mnie parowozy to wraki i jedyny Px48 jeździ.

Offline Preki

  • Wiadomości: 309
  • My name's not Shane, kid!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 42
Odp: Parowozy
« Odpowiedź #31 dnia: 22 Sierpnia 2012, 14:10:47 »
Nie każdy parowóz posiadał stokera, a w wersjach próbnych/wstępnych może być i machająca się sama łopata. Pamięta ktoś może pierwotną kabinę do SM42, i jej sposób prowadzenia?
Życie to nie gra... to symulator.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: Parowozy
« Odpowiedź #32 dnia: 22 Sierpnia 2012, 14:18:23 »
Zawsze do łopaty można dorobić model pomocnika, który będzie się załączał niczym stoker. Póki co najpierw trzeba by zrobić model kabiny.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 937
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Parowozy
« Odpowiedź #33 dnia: 22 Sierpnia 2012, 14:39:50 »
Spróbuję ruszyć z modelowaniem Ty51
@CTL już robi Ty51.
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: Parowozy
« Odpowiedź #34 dnia: 22 Sierpnia 2012, 19:05:18 »
Pewnie, ja np. nie rozumiem dlaczego nie ma jeszcze czegoś takiego.
Oprócz pojazdów typu Category=train oraz Category=road (patrz pliki CHK), rozpoznawany jest jeszcze Category=unimog. Aczkolwiek nie próbowałem.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Parowozy
« Odpowiedź #35 dnia: 22 Sierpnia 2012, 19:13:16 »
Unimog czyli pojazd drogowo szynowy?
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2069
Odp: Parowozy
« Odpowiedź #36 dnia: 22 Sierpnia 2012, 19:36:50 »
Unimog czyli pojazd drogowo szynowy?
Tak.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Parowozy
« Odpowiedź #37 dnia: 22 Sierpnia 2012, 22:53:18 »
Niepotrzebny? A to może nowoczesne składy potrzebniejsze?

Naucz się kolego czytać między wierszami, nie miałem wcale na myśli taboru.

Offline Pierog_SU42

  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 39
Odp: Parowozy
« Odpowiedź #38 dnia: 28 Listopada 2013, 21:31:11 »
Panowie, może się spróbować dogadać jakoś z nim?
W końcu nikt nie powiedział że nie możemy z innymi współpracować.

Reg. zakazy 8, 10.
Napisz to zdanie raz jeszcze, ale po polsku. Używaj przecinków, kropek, nie nadużywaj znaków zapytania.
Benek
« Ostatnia zmiana: 28 Listopada 2013, 21:50:23 wysłana przez Pierog_SU42 »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2069
Odp: Parowozy
« Odpowiedź #39 dnia: 28 Listopada 2013, 21:38:34 »
Ale współpraca jest już z twórcami z Trainza i MSTS. W kwestii parowozów temat był wałkowany wielokrotnie. Trzeba napisać symulację kotła i silnika parowego, spalania węgla itp.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Parowozy
« Odpowiedź #40 dnia: 28 Listopada 2013, 21:48:09 »
Panowie może się spróbować dogadać jakoś z nim i  w MaSzynie by parowozy zagościły???
To się dogadaj, bo widzę, że chcesz się wyręczyć osobami, które i tak nie wiedzą w co wsadzić ręce. Pytanie o to, czy jest sens, jest tak bystre jak pytanie, czy zrobić zdjęcia na tekstury, bo ma się daną lokomotywę pod nosem.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: Parowozy
« Odpowiedź #41 dnia: 28 Listopada 2013, 22:15:47 »
Prezentuje się ładnie, ale ma zrąbany rozrząd.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline TGVkamil

  • Wiadomości: 216
  • Különjárat!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Parowozy
« Odpowiedź #42 dnia: 29 Listopada 2013, 15:48:32 »
Wątpie czy się dogadasz, bo ten Tp4 to płatny model.

Przecinek przed bo.
Benek
« Ostatnia zmiana: 29 Listopada 2013, 16:33:14 wysłana przez Benek »
Odmieniony, nauczony, znacznie bardziej ostrożny...
https://www.facebook.com/BrowarusOmsi/ - można i tak :)

Offline Pierog_SU42

  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 39
Odp: Parowozy
« Odpowiedź #43 dnia: 29 Listopada 2013, 16:53:19 »
Chciałem właśnie to napisać, ale widzę, że ktoś mnie wyprzedził. Akurat opisy czytałem przed chwilą. No to można stwierdzić, że jednak nie wyjdzie. Nie żebym teraz umywał od tego ręce, bo chętnie bym spróbował się dogadać, ale za darmo nikt nie robi. Bo jakby by to wyglądało, że nam zrobił za darmo, a w Train'z czy w MSTS muszą za to płacić.

Skoro tak sytuacja wygląda, to temat uważam za wyczerpany.
Przy okazji, stawiaj przecinki.
adsim
« Ostatnia zmiana: 29 Listopada 2013, 17:12:12 wysłana przez adsim »