Autor Wątek:  Lokalizacja Krakow  (Przeczytany 3353 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline W212

  • Wiadomości: 6
  • РЖД
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokalizacja Krakow
« dnia: 01 Listopada 2013, 17:59:53 »
Witam,

Jestem w stanie zaoferowac fotografie linii kolejowych Krakowa. Oferte skladam do Tworcow. Jednoczesnie pytanie, czy ktos chcialby zajac sie tworzeniem lokalizacji Krakow? Moze na poczatek Krakow Plaszow? Jestem w stanie pomoc. Pytanie, jak robic tekstury? Sam w wolnej chwili moglbym cos zrobic, budynki? Tylko kwestia jak. Prosze o link. Mozna by zrobic rozne lokalizacje Krakowa... swoja droga, w grze dworzec na wielu stacjach przypomina ten stary krakowski, albo sie myle?

No coz, oferte skladam. Moge zrobic zdjecia potrzebne ze stacji, rowniez dzwieki.

Krakow Glowny
Krakow Plaszow
Krakow Bonarka
Krakow Mydlniki
Krakow Lotnisko Balice
Krakow Lagiewniki - az do Zakopianki
Krakow Towarowy
Krakow - wyjazd na Warszawe

Pozdrawiam,
Grzegorz
« Ostatnia zmiana: 01 Listopada 2013, 20:42:31 wysłana przez W212 »

Offline jageer

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1410
  • Jak Sz to tylko na Tm....
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Odp: LOKALIZACJA KRAKOW
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Listopada 2013, 20:00:08 »
Już powstaje linia Kraków-Przemyśl, któryś kolega robi (głupio, ale nie pamiętam, poszukaj tematu), pewnie jemu się przyda pomoc.
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...

Offline muri

  • Wiadomości: 627
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: LOKALIZACJA KRAKOW
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Listopada 2013, 20:13:52 »
Kolego taka rada: przejrzyj sobie wątki przyklejone w poszczególnych działach. Znajdziesz tam wiele przydatnych informacji, m.in:
polecam zwłaszcza dział Pomoc w tworzeniu - znajdziesz tam kupę przydatnych informacji.

p.s: czy każdy Twój temat musi być zatytułowany CAPS-LOCK'iem ?
« Ostatnia zmiana: 01 Listopada 2013, 20:15:56 wysłana przez muri »