Autor Wątek:  EN57 i hebelki  (Przeczytany 1523 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline misiel86

  • Wiadomości: 24
  • Sekcja drużyn trakcyjnych Kędzierzyn-Koźle
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
EN57 i hebelki
« dnia: 04 Listopada 2013, 20:31:57 »
Nie wiem czy w dobrym miejscu zamieszczam wątek, ale zaryzykuję.

Rozchodzi mi się o dokładnie o hebelki od opuszczania pantografu przedniego. Obecnie jest on umiejscowiony całkowicie po prawej stronie pulpitu w miejscu, gdzie znajduje się "grzybek od opuszczenia obu pantografów", a powinien być jako trzeci w dolnym rzędzie od lewej. Mianowicie:


1 od lewej: podniesienie tylnego pantografu
2 od lewej: podniesienie przedniego pantografu
3 od lewej: opuszczenie przedniego pantografu

Również brak jest podpiętego hebelka do załączania podświetlenia haslera i manometrów. W większości EN57 występuje on jako pierwszy po prawej stronie w górnym rzędzie.

Może nie jest to aż tak rażące, ale jak się ma styczność z realnymi "Kiblami", to niestety rzuca się to w oczy.

Reg. obowiązki 16.
W złym dziale umieściłeś temat. Spójrz na opisy działów.
Tabor kolejowy. Lokomotywy, wagony. Dokumentacja, obsługa - informacje przydatne do Symulatora. Przeniosłem temat.
Dodatkowo Twoja wiadomość nie jest przejrzysta, patrz obowiązki 16. Gdy próbujesz coś wypunktować, to skorzystaj z listy uporządkowanej.
Benek


Byłeś, nie poprawiłeś, nie zostawiłeś żadnego wyjaśnienia. Bocznica.
Benek
« Ostatnia zmiana: 06 Listopada 2013, 11:30:24 wysłana przez Benek »

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: EN57 i hebelki
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Listopada 2013, 13:53:56 »
Z kiblami sprawa w symulatorze wygląda "nieco" gorzej: zbugowany kran hamulca i hamowanie EP, brak dźwięków przy hamowaniu pneumatycznym, częściowa "jednokierunkowość" wału kułakowego, uproszczony nastawnik kierunkowy, wyłączanie się przetwornicy i WS-a przy zmianie kabiny oraz wiele innych...