@Sawi, nie chcę się kłócić, ale Dedykowana kabina ma sens jeśli:
a) wóz jest naprawdę wyjątkowym wozem, fajnie zrobionym i wartym uwagi
b) jest przedstawicielem "wymarłego" gatunku (np. EP05-01, 16, 23).
c) wóz ma znaną gronu miłośniczemu historię etc.
d) kabiny poszczególnych egzemplarzy różnią się między sobą np. EU06/EU07/ET41, gdzie nie znajdzie się dwóch jednakowych maszyn.
Przykładowo, ja mam na warsztacie 4 kabiny: EU07-001, EU06-01, EU06-20 i EU07-410. Każdy z tych wozów to praktycznie inna kabina, mimo że seria maszyn zbliżona.
A EP09, no nie ukrywajmy, ale mają tyle wspólnego ze zróżnicowaniem między sobą, co ja z łaciną, czyli niewiele. Dlatego uważam, że z EP09 nie ma co kombinować z kabiną dedykowaną, bo przy obecnym zasobie materiałów i możliwości ofocenia konkretnego numeru, po prostu mija się to z celem. Ale to jest tylko moje zdanie, zrobisz jak uważasz, ale nie ukrywam, że z chęcią bym zobaczył kompletnie przeniesioną EP09-046 do symka, bo 07-001 powoli mnie już męczy, więc dla odmiany niech ktoś inny się pomęczy z robieniem wozu dedykowanego :P
REWIZOR