Autor Wątek:  Kabina do SM42  (Przeczytany 93272 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Kabina do SM42
« Odpowiedź #90 dnia: 14 Marca 2005, 19:28:52 »
jest wersja z prawie całymi ścianami
http://k.domaindlx.com/smietnik1/kabina.t3d
nie miałem czasu zrobic paczkę. ten plik nalezy nadpisac
i jeszzce plik mmd
http://k.domaindlx.com/smietnik1/6D.mmd
też nadpisać
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Kabina do SM42
« Odpowiedź #91 dnia: 14 Marca 2005, 20:33:10 »
nie mogę cos na tym serwerze rara z całością wysłac, to będę zamieszczał te kawałki które się zmieniły
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline TruckeR

  • Wiadomości: 309
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #92 dnia: 14 Marca 2005, 21:58:51 »
No niexle, niexle, ale sa błędy: Zbyt niskie okna boczne, przez co obserwacje jest nieco utrudniona :P Bo jak widziałem, z SM42 mechanik ma niezłą widocznośc.
Pozdrawiam serdecznie!

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #93 dnia: 15 Marca 2005, 08:10:06 »
Świetna robota !

Offline pkp.

  • Wiadomości: 144
  • ECCO RAIL Maszynista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Kabina do SM42
« Odpowiedź #94 dnia: 15 Marca 2005, 10:38:08 »
Doskonała kabinka a okna to tam mi nieprzeszkadzają.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Kabina do SM42
« Odpowiedź #95 dnia: 15 Marca 2005, 10:45:54 »
Cytat: "pkp."
Doskonała kabinka a okna to tam mi nieprzeszkadzają.
a czy kiedykolwiek okna przeszkadzają? chyba, że chodzi o kształt. to co innego
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline maciek_1988

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #96 dnia: 15 Marca 2005, 11:41:01 »
Mi niestety cos stonka nie dzierzy a oto log:
Program usage: EU07 [-s sceneryfilepath] [-v vehiclename]
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 160704v01
Renderer:
GeForce FX 5200/AGP/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.4.0
Supported Extensions:
GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_shadow GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_HP_occlusion_test GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NVX_ycrcb GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Ground init OK
Player train init: sm42-174
Player train not exist!

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Kabina do SM42
« Odpowiedź #97 dnia: 15 Marca 2005, 11:52:51 »
a na jakiej to było scenerii? i czy wpis w scenerii to było 6D czy sm42ddumb/sm42dwrak? bo jak to z sm42 to nie pojedziesz
a i czym odpalałeś? bo mnie zawsze dzaiła tylko start.exe
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline maciek_1988

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #98 dnia: 15 Marca 2005, 13:00:39 »
To byla taka sceneria testowa i to chyba nie ma wiekszego znaczenia. Oczywiscie ze korzystalem z 6D.mmd a nie z sm42ddumb w starcie tez mi sie esemka pokazuje bo ja wpisalem do dynamic. Mimo to zrobilem sobie plik bat i odpalalem z niego stonke ale efek koncowy ten sam. Moze wstawisz tutaj wszystkie pliki ktore nalezy sciagnac bo sie troche pogubilem- sciagnalem paczke kabiny i potem plik 6D.mmd nowszy i kabina.t3d nowsza i nadpisalem je w katalogu dynamic\pkp\sm42. Dziwna sprawa :/ .Pozdrawiam.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Kabina do SM42
« Odpowiedź #99 dnia: 15 Marca 2005, 13:53:34 »
kolejność jest dobra, najpierw paczka, potem kabina i mmd(kolejność tych dwóch dowolna)
w sumie to wszystko powinno działać, tylko nie wiem czemu jak przychodzi do odpalania MaSzyny najlepszy jest start.exe. z bat-ami i wpisami w eu07.ini to z reguły cos nie wychodzi
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline KowiEU

  • Wiadomości: 236
    • Zobacz profil
    • http://www.fotokolej.pl/search.php?search_user=KowiEU
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #100 dnia: 15 Marca 2005, 17:09:31 »
Kabina  ma pare błędów  najbardziej denerwujący jest ten biały hasler i okna za nisko. Aha jak sie naciśnie F4 to zauważymy że kabina przecina texture lokomotywy i przez to psuje wygląd stonki!!!

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Kabina do SM42
« Odpowiedź #101 dnia: 15 Marca 2005, 18:06:29 »
z białym haslerem to było wcześniej pisasne, zapomniałem dodać teksturę, a kabina jest do oglądania ze środka, a nie od zewnątrz :)
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline ST44

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #102 dnia: 16 Marca 2005, 20:54:56 »
Cytat: "youBy"
z białym haslerem to było wcześniej pisasne, zapomniałem dodać teksturę, a kabina jest do oglądania ze środka, a nie od zewnątrz :)


Od środka wygłąda bardzo dobrze, ale te elementy wystające ponad dach bardzo psują wygląd loka. Ze względu na to używam nadal starszej wersji kabiny, jedynie z nowym .mmd . Czekam na kolejne wersje kabinki. (bez wystawania ponad dach :)
Bartek

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Kabina do SM42
« Odpowiedź #103 dnia: 17 Marca 2005, 14:03:31 »
jak wam tak bardzo zależy to poprawię te wystające kawałki, ale inne kabiny też wystają i jakos się nikt nie czepia. np. EN57 - tam wyraźnie kawałki wnętrza wychodzą na zewnątrz, i jak się robi screena to brzydko wychodzi.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline KowiEU

  • Wiadomości: 236
    • Zobacz profil
    • http://www.fotokolej.pl/search.php?search_user=KowiEU
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #104 dnia: 17 Marca 2005, 15:26:33 »
Przyjrzałem sie dokładnie en57 i nie zauwarzyłem wystająch elementów kabiny.  Uważam że powinneś usunać ten problem bo sama kabina prezentuje sie dużo lepiej od poprzedniej a stonka z wystającym klockiem wygląda okropnie i psuje całą zabawe[/img]

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Kabina do SM42
« Odpowiedź #105 dnia: 17 Marca 2005, 15:40:18 »
widac takie kreski na czole
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Przemekm

  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Kabina do SM42
« Odpowiedź #106 dnia: 17 Marca 2005, 18:40:03 »
Nie bardzo rozumiem pewnej rzeczy i prosze o spokojne i rzczowe wytłumaczenie. Czy omawiana lokomotywa to tylko ganz w skórze stonki z jej kabiną czy też udało się komuś zaimplementować namiastkę przekładni elektrycznej do obecnej wersji? Dzięki za odpowiedź

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Kabina do SM42
« Odpowiedź #107 dnia: 17 Marca 2005, 20:19:38 »
to taka udawana przekładnia elektryczna - lok elektryczny bez pantografu
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #108 dnia: 18 Marca 2005, 12:54:50 »
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tymi przekładniami ? Jaka jest różnica w prowadzeniu ? Dla mnie jazda ganzem i stonką jest taka sama.

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Kabina do SM42
« Odpowiedź #109 dnia: 18 Marca 2005, 15:50:43 »
Cytat: "piotrek"
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tymi przekładniami ?

Przekladnia mechaniczna:
Silnik->mechaniczna skrzynia biegow->zestawy kolowe
Przekladnia elektryczna:
Silnik spalinowy->pradnica->silniki elektryczne->zestawy kolowe
Przekladnia hydrauliczna:
Silnik spalinowy->silnik hydrauliczny->przekladnia hydrauliczna->zestawy kolowe
Przekladnia hydromechaniczna:
Silnik spalinowy->silnik hydrauliczny->przekladnia hydrauliczna->mechaniczna skrzynia biegow->zestawy kolowe
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline Przemekm

  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Kabina do SM42
« Odpowiedź #110 dnia: 20 Marca 2005, 09:44:36 »
Cytat: "youBy"
to taka udawana przekładnia elektryczna - lok elektryczny bez pantografu


czyli podobnie można by przerobić reszte suXX, ST.

A czy jazda tym choć troche przypomina jazde prawdziwym lokiem z przekładnią elektryczną tzn. słychać silnik i to jak zmienia obroty, ilość pozycji nastawnika jest właściwa? tak tylko pytam bo nie wiem czego się spodziewać, i tak fajnie ze ktoś się tym zajął

Offline Szymon

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #111 dnia: 20 Marca 2005, 10:21:48 »
Witam!
Prosze nie zaponieć przy modelu ze m lokomotywie SM42 jest cos takiego jak jazda manewrowa,wspominam o tym poniewaz jest to wydaje mi sie
niezbędne w tej lokomotywie.

Pozdrawiam
Postęp prac nad trasą------>80%-prace skoncentrowane na lokomotywie 401Da,więcej czytaj w dziale "Tabor"
--------------------------------------------------
Jesli uważasz ze ci pomogłem ,to możesz odwdzięczyć mi się za to plusikiem:)

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Kabina do SM42
« Odpowiedź #112 dnia: 20 Marca 2005, 12:51:42 »
nic nie słychać, a z manewrową to trzebaby w kodzie pogrzebać, czyli trzeba dostać źródła
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Szymon

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #113 dnia: 20 Marca 2005, 13:18:42 »
Rozumiem ,czyli jest to trudniejsze niz mi sie wydaje.
Postęp prac nad trasą------>80%-prace skoncentrowane na lokomotywie 401Da,więcej czytaj w dziale "Tabor"
--------------------------------------------------
Jesli uważasz ze ci pomogłem ,to możesz odwdzięczyć mi się za to plusikiem:)

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #114 dnia: 31 Marca 2005, 14:06:09 »
Mnie po uruchomieniu symka wszystko sie wgrywa misja sie otwiera konkr.. Całkowo... i po chwili symek sie wywala???
jest taki końcowy wpis w Log..;



OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\tacho.tga
Failed
Player train init OK
EVENT ADDED TO QUEUE:
startganz2
gdzie jest błąd ,podpowiedzcle
Pozdrowienia!!
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Kabina do SM42
« Odpowiedź #115 dnia: 31 Marca 2005, 14:41:00 »
A na pewno Twoja SM42 nie jest nazwana tak samo jak jakis inny lok w scenerii ?
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #116 dnia: 31 Marca 2005, 15:05:15 »
No więc mam takie wpisy;
trainset none wilis2 0.0 0.1
//$o Pociag osobowy Wilis-Macierzewo
node -1 0 SM42-174 dynamic PKP\SM42 sm42-174.bmp 6D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Pocztowy Pocztowy.tga pocztowy 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bh Bh 101a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
endtrainset

i potemtylko;
rainset none wilispodjazd2 100.0 0.1
node -1 0 SM42-172 dynamic PKP\SM42 su42-537 sm42Ddumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bh Bh 101a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Ds #bagazowy.tga bagazowy 0.0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset
ale jego prowadzi komp..?
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #117 dnia: 31 Marca 2005, 15:20:05 »
i jeszcze jedno mimo skopiowania tacho 120 i zmiany na tacho .tga nadal mam bialego Haslera w kabinie ..Co zmianic czy to sie do ???
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline KowiEU

  • Wiadomości: 236
    • Zobacz profil
    • http://www.fotokolej.pl/search.php?search_user=KowiEU
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #118 dnia: 31 Marca 2005, 15:38:31 »
Cytat: "zbych"
node -1 0 SM42-172 dynamic PKP\SM42 su42-537 sm42Ddumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
..?

Ten wpis jest nieprawidłowy powinien być
 node -1 0 SM42-172 dynamic PKP\SM42 sm42-172 sm42Ddumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina do SM42
« Odpowiedź #119 dnia: 31 Marca 2005, 21:35:00 »
Jak to? Prawidłowy. Ten napis SM42-172 na początku, to nazwa, pod jaką lokomotywa nazwą jest odczytywana w loaderze (np. STV). Ten drugi napis (Su42-537) to nazwa teksturki...
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.